*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Welkom knof!
Donderdag ga ik de vk bellen dan heb ik vrij en hoef ik niet buiten tijdens werk te bellen
hoe gaat het met jullie klachten? Hier erg moe, lig nu naast de volle wasmand op de bank....in hool dat vriend zin heeft om te vouwen
En buik rommelt behoorlijk. Misselijkheid trekt met vlagen weg.
Donderdag ga ik de vk bellen dan heb ik vrij en hoef ik niet buiten tijdens werk te bellen
hoe gaat het met jullie klachten? Hier erg moe, lig nu naast de volle wasmand op de bank....in hool dat vriend zin heeft om te vouwen
En buik rommelt behoorlijk. Misselijkheid trekt met vlagen weg.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Hier gaat het prima opzich.. Geen misselijkheid.. Alleen soms erge buikpijn aanvallen vraag me af of dat normaal is? Heb dit al vanaf dat ik weet dat ik zwanger ben.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Knof, Leuk dat je mee komt schrijven en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben stiekem wel benieuwd wie je bent
Sun, Hoe wij er nu over denken willen we het geslacht niet weten van te voren. We willen de grote aankopen toch neutraal houden, zodat we het bij een volgend kindje weer kunnen gebruiken. En het lijkt ons een leuke verrassing.
Vervelend die buikpijn, hoe voelt het? Steken, krampen, rommelig?
Flower L, dat van die wasmand komt mij heel bekend voor haha, hier staat ie al sinds gisterochtend op tafel en heb nog maar de helft opgevouwen, gewoon geen puf. Kan me er moeilijk toe zetten. Verder gelukkig weinig klachten, moet alleen op tijd eten anders wordt ik weeïg.
Sun, Hoe wij er nu over denken willen we het geslacht niet weten van te voren. We willen de grote aankopen toch neutraal houden, zodat we het bij een volgend kindje weer kunnen gebruiken. En het lijkt ons een leuke verrassing.
Vervelend die buikpijn, hoe voelt het? Steken, krampen, rommelig?
Flower L, dat van die wasmand komt mij heel bekend voor haha, hier staat ie al sinds gisterochtend op tafel en heb nog maar de helft opgevouwen, gewoon geen puf. Kan me er moeilijk toe zetten. Verder gelukkig weinig klachten, moet alleen op tijd eten anders wordt ik weeïg.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ugly betty: haha, ik dacht al; ik maak het spannend! Maar waarschijnlijk zegt mijn forumnaam je niet zo heel veel (schrijf niet heel veel). Ik maak het wel bekend hoor na de eerste spannende weken!
Ik heb gisterochtend en vanochtend al boven de wc gehangen na het ontbijt. Misselijkheid is hier dus aanwezig. Ik heb ook het idee dat mijn borsten groter worden, maar ze zijn niet super gevoelig.. Ik ben vooral ook erg moe, kan rustig om negen uur 's avonds in slaap vallen tot de volgende ochtend.
Ik heb gisterochtend en vanochtend al boven de wc gehangen na het ontbijt. Misselijkheid is hier dus aanwezig. Ik heb ook het idee dat mijn borsten groter worden, maar ze zijn niet super gevoelig.. Ik ben vooral ook erg moe, kan rustig om negen uur 's avonds in slaap vallen tot de volgende ochtend.
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Ugly betty; Het voelt als menstruatiepijn, maar dan erger.. Heel vervelend, wordt er 's nachts ook wakker van.. Zolang het goed blijft gaan, en dit het enige is, valt het allemaal mee hoor.. Alleen word ik er wel onzeker van. Zo van 'als het maar niet mis gaat'.
Knof: Dat van die vermoeidheid herken ik wel.. Zou ook wel om 9 uur naar bed kunnen.. Helaas werk ik onregelmatige diensten, dus kan dat niet elke dag.
Knof: Dat van die vermoeidheid herken ik wel.. Zou ook wel om 9 uur naar bed kunnen.. Helaas werk ik onregelmatige diensten, dus kan dat niet elke dag.
Sun88- Prater
Bah, hier wat bruinig bloedverlies, verder niets opvallends, maar vind niet prettig. Vorige mk begon met kramp en helder bloed, dus ik ga nog niet meteen van ergste uit. Mocht het do nog goed gaan (naar eigen gevoel) dan vraag ik wel om vroege echo met 7wkn als vorige keer.
Flower_L- Ratel
Sun wat vervelend dat je zo'n buikpijn hebt. Ik had de eerste weken wel een zeurderig menstruatie achtig gevoel. Kun je niet de verloskundige bellen en je onzekerheden bespreken? Stelt je misschien gerust? Ik hoop voor je dat de buikpijn snel stopt.
Flower volgens mij komt dat wel vaak voor toch? Voel je je verder goed, geen buikpijn etc? Is vast helemaal niks aan de hand . Zou super zijn als je een vroege echo krijgt!
Flower volgens mij komt dat wel vaak voor toch? Voel je je verder goed, geen buikpijn etc? Is vast helemaal niks aan de hand . Zou super zijn als je een vroege echo krijgt!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
@ Flower; vervelend hé die onzekerheid! Ik heb vandaag en gister ook twee keer een heel klein beetje roze slijmverlies gehad. Ik ben ontzettend onzeker hierover maar verstandelijk gezien ga ik er van uit dat het niks is. Heb geen buikpijn of wat dan ook en het is tot nu toe maar twee keer een druppel geweest.
Ik moet naar de verloskundige met 7 weken en 2 dagen. Hoop dan ook een echo te krijgen.
Ik moet naar de verloskundige met 7 weken en 2 dagen. Hoop dan ook een echo te krijgen.
Knof- Fluisteraar
Hier helaas rood bloedverlies doorgezet.
Was op het werk, heb 1 collega verteld en rest snapt er niets van waarom ik weg ben gegaan. Wordt nu bestookt met berichtjes. Bah.
Was op het werk, heb 1 collega verteld en rest snapt er niets van waarom ik weg ben gegaan. Wordt nu bestookt met berichtjes. Bah.
Flower_L- Ratel
Oh nee Flower, wat erg! Is het echt mis denk je?
Knof- Fluisteraar
Flower_L schreef:Hier helaas rood bloedverlies doorgezet.
Hoe is het nu met je? En het bloedverlies? Heb je je vk al gebeld??
Waarom wordt je bestookt met berichtjes? Had je je niet gewoon ziek kunnen melden? Sterkte, ik hoop dat het toch geen MK wordt!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Flower_L schreef:Hier helaas rood bloedverlies doorgezet
Sterkte flower lijkt me echt enorm schrikken.en dan ook nog op t werk. Op hoop van zegen dat het niet mis is.
Sun88- Prater
Hoe is het Flower?
Knof- Fluisteraar
Dankjulliewel! update in ander topic. Hoop dat ik snel terug mag komen maar blijf jullie gwoon volgen hoor
Flower_L- Ratel
Heel veel sterkte Flower
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Flower wat naar, veel sterkte meisje!
Hier ook veel verdriet vandaag. De opa van mijn man is overleden vanmorgen. Het is zo snel gegaan en we hebben hem niet eens kunnen vertellen dat we een kindje krijgen
Hier ook veel verdriet vandaag. De opa van mijn man is overleden vanmorgen. Het is zo snel gegaan en we hebben hem niet eens kunnen vertellen dat we een kindje krijgen
Ugly Betty- Kletskop
Gecondoleerd UB
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Wat naar UB
Gecondoleerd en heel veel sterkte!!!
Gecondoleerd en heel veel sterkte!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Gecondoleerd UB.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Wat een ontzettend naar nieuws ub! Sterkte.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Gecondoleerd ub...wat jammer dat hij niet wist van jullie kindje op komst.
Flower_L- Ratel
Ach gecondoleerd UB! Wat jammer dat je het niet meer hebt kunnen vertellen! Sterkte!
Knof- Fluisteraar
Thanks meiden!
Hoe gaat het verder met jullie?
Hoe gaat het verder met jullie?
Ugly Betty- Kletskop
Gefeliciteerd Anniej! Wat goed! Had je al een vermoeden?
Ik ben ontzettend misselijk 's ochtends en in de loop van de dag gaat het gelukkig beter. Meer dames hier last van? Verder vind ik de dagen maar traag voorbij gaan...vind het zo'n spannende weken!
Ik ben ontzettend misselijk 's ochtends en in de loop van de dag gaat het gelukkig beter. Meer dames hier last van? Verder vind ik de dagen maar traag voorbij gaan...vind het zo'n spannende weken!
Knof- Fluisteraar
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken