Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 40 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 21:03

Bolus, toch van internet en lekker dichtbij huis dit x. Zometeen in elkaar zetten zodat Yenthe er al in kan omdat wat we nu hebben staan in zeer sleche conditie is hihi.

En je buikpijn zou idd van je darmen kunnen zijn, kun je goed na de wc voor de grote boodschap? Ik kan dat (al jaren) maar moeizaam, en dan krijg ik ook mega buikpijn!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 40 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Viva zo 22 apr 2012 - 21:27

Anniej, jeej, woensdag kom ik jullie weer vergezellen in dt topic!
(Al zit er volgens mij echt een enorme kloof tussen iedereen in het +12 weken topic, want er is ook een zomer2012 topic).
En fijn dat jullie een kamertje hebben zeg, maare, wanneer gaan jullie het vertellen dan? :P

Bolus, ik weet even niet hoe ver je bent, maar rond de 6 weken had ik ook veel krampen 1 avond dat ik heel onzeker was.
Wat het uiteindelijk was weet ik niet, het zal er wel bijhoren denk ik.
Nu heb ik nog altijd wel steekjes of wat zeurende "pijn" daar beneden.

Voor diegene die al bijna 12 weken zijn, voelen jullie je baarmoeder al?
Ik probeer het te voelen, en ik voel wel iets maar denk dat het mijn blaas is ofzo? :P
(Ja, sorry, ik weet niet precies meer hoe ver die komt)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  bolus26 zo 22 apr 2012 - 21:31

darmen denk ik dan die zijn nooit zo best geweest en ik ben 6 weken dus dat zou kunnen kloppen!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Lejow zo 22 apr 2012 - 23:53

Alyssa, succes vandaag!! Ik duim!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Puzzle ma 23 apr 2012 - 0:54

Hey weer nieuwe zwangeren!! super!

Gefeliciteerd Elmo, Flower en ook Jetje!!!

....Alyssa, succes bij de echo! spannend! (of al weer voorbij? scratch )
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Alyssa ma 23 apr 2012 - 5:17

Ik heb even niet bijgelezen dames, maar dankjewel! We moeten nog gaan, over anderhalfuur hebben we de echo! Vind het zo spannend, heb al de hele dag een 'raar' gevoel.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Viva ma 23 apr 2012 - 5:41

Spannend!
(Ik dacht al dat je al geweest was, dacht dat je je ticker verder had gezet maar dat zal wel een vergissing zijn van mij)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Muis ma 23 apr 2012 - 6:09

Succes Alyssa! Ik duim voor je....
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Flower_L ma 23 apr 2012 - 6:22

Succes alyssa!

Ow...mijn buik is een slachtveld van binnen. Darmen rommelende de buik zo ongeveer uit!
Dit herken ik echt niet van andere zwangerschappen.
Vriend staat nu maar af te wassen en ik beperk mij tot was vouwen op de bank smile
Morgem lekker vrije dag nog wat dingen kopen voor vakantie denk ik.

Fijne avond!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  superwoman ma 23 apr 2012 - 7:16

Hallo

Daar ben ik weer even.

Alyssa: Heel veel succes als het goed is heb je echo al gehad ik hoop op goed resultaat!
Bolus26: Die rommelende darmen ken ik wel bij mij is het ook zo erg op het moment. Ik zeg net tegen mijn man, dit had ik bij mijn vorige zwangerschap echt niet. Nu is het al een week aan het rommelen en borrelen en lijk ik wel 7 maanden zwanger zo opgezet is mijn buik.

Flower_L: Gefeliciteerd met je zwangerschap en afscheiding, ja ik had wat meer wittige afscheiding maar niet zo lang...
Limburg85: Jij ook gefeliciteerd
Elmo: Ook gefeliciteerd, leuk zoveel zwangeren

Ik ben vanmiddag naar de verloskundige geweest om te bekijken hoever ik nou was. Volgens de echo die ik kreeg eerst uitwendig en toen later inwendig ben ik nu 6 weken. Dat is volgens mijn eigen en mans berekeningen precies zo maar volgens de clearblue test dus niet...
Nou geloof ik uiteraard de verloskundige en de echo maar het was even vreemd haha....
Maar het belangrijkste is wel dat ik het hartje heb zien kloppen.
Even, heel even dacht ze er twee te zien...maar na beter kijken zei de verloskundige dat het een uitstulpinkje was....

Dus nu over 4 weken terug...en wachten duurt lang,lang,lang hahaha....
Maargoed voor nu positief!

Fijne avond

superwoman
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 120

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 7:20

Superwoman wat fijn dat je een hartje gezien hebt!! Waarom heb je eigenlijk zo vroeg een echo gekregen als ik vragen mag?

Gast
Gast

Bericht  Muis ma 23 apr 2012 - 7:22

Wat fijn Superwoman!
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Elmo ma 23 apr 2012 - 7:24

superwoman, fijn zeg dat je het hartje hebt zien kloppen!
Hopelijk gaan die 4 weken super snel voorbij.

Jetje en Flower ook gefeliciteerd!

Bolus, ik heb in goes stage gelopen wat jaren terug haha ben er ook een beetje bekend.

Ik herken het ook van die rommelende darmen, en inderdaad mijn buik zwelt dan ook goed op.
Ben benieuwd wanneer ik echt een zwanger buikje krijg, haha kan bijna niet wachten!
Elmo
Elmo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11

Bericht  Elmo ma 23 apr 2012 - 7:27

Jetje, ik heb de vorige keer een echo gehad bij 7 weken. Tenminste dat dacht ik zelf.
Uiteindelijk was het volgens de echo 6,3.
Bij onze verloskundige praktijk worden er standaard 4 echo's gemaakt.
Elmo
Elmo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11

Bericht  loesje ma 23 apr 2012 - 7:59

@Superwoman
Wat gaf clearblue test dan aan langer zwanger of juist korter dan wat de verloskundige zag?
ik heb morgen de eerste echo en ben benieuwd of clearblue bij mij wel de juiste weken aan gaf.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 8:08

Wat leuk dat jullie allemaal zo'n vroege echo krijgen! Dat was bij mijn eerste helemaal niet standaard.

Ik ga morgen het ziekenhuis bellen voor de eerste afspraak. Ik heb sowieso een medische indicatie ivm een keizersnede bij mijn zoontje dus ik wil het liefst de controles ook al in het ziekenhuis.

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=26090

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: