Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laten jullie baby's huilen om het huilen?

+18
Ayla
Printje
snoezel
*Lookie*
chipa
Rouge
kwak
Susan
Laced
Liadan
blondje1313
studiebol
Floor
Steep
Teddyaapje
Snoopy
RiLiJu
Supertalentje
22 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Laten jullie baby's huilen om het huilen? - Pagina 5 Empty Re: Laten jullie baby's huilen om het huilen?

Bericht  Supertalentje wo 8 feb 2012 - 10:44

Rejoy. schreef:
Susan schreef:
Supertalentje schreef:Zelfs als volwassene zat ik op vrijdagavond te huilen na een veel te drukke week, maar hele kleine baby's huilen wat mij betreft gewoon nog om basale dingen, niet omdat ze een drukke dag gehad hebben. En als ik 'm bij me hou (zoals nu, vanaf gisteravond Laten jullie baby's huilen om het huilen? - Pagina 5 394967 ) dan issie stil.

Gewoon blijven doen, en eten geven als je denkt dat hij honger heeft. En investeer in een draagdoek of ergonomische drager. Dat geeft jou ook weer rust. Ik heb Yrsa de eerste twee maanden bijna voortdurend gedragen, dat was heerlijk voor ons allebei.

couldn't agree more

Huilen om honger is het makkelijkst, dan wordt ie niet stil als ik 'm bij me neem :P Nee, ik blijf het gewoon doen zoals ik deed. Vind het ook fijn om te lezen dat jij en anderen dus dagen met ze gezeten/rondgelopen hebben, ik wist niet dat dat 'erbij hoorde'.

Ik heb voor die Beco gekeken, staat ook op mijn lijstje, thanx! Ik ga ff langs die winkel in Den Bosch zaterdag, goeie tip Liadan!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's huilen om het huilen? - Pagina 5 Empty Re: Laten jullie baby's huilen om het huilen?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 11:12

Ik heb voor mijn studie geleerd dat baby's huilen als communicatiemiddel. Dan kan het toch nooit kwaad het kind bij je te houden, lijkt mij. Het zal wel iets nodig hebben. En daarbij voelt een ouder dat het beste aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's huilen om het huilen? - Pagina 5 Empty Re: Laten jullie baby's huilen om het huilen?

Bericht  nillis do 9 feb 2012 - 2:09

T heeft de eerste drie maand heel veeeeeeeeeel gehuild en wat ik ook als moeder probeerde ik kon haar niet troosten. Wat een opmerkingen en adviezen heb ik gekregen en wat voelde ik mijzelf machteloos. Ik heb haar bij me genomen wanneer ik dacht dat het goed was. Na ongeveer 10 weken kregen we vanzelf een ritme en ben ik gaan inbakeren en kon ze zo ineens 4 uur lang slapen. Met 12 weken werd het van een onrustige baby ineens een heel ontspannen meisje. Hierbij moet ik vertellen dat we met 8 weken er achter kwamen dat ze reflux had en dat ze medicijnen kreeg, maar volg alsjeblieft je eigen gevoel. je kunt zo'n kleintje nog niet verwennen en het ritme van in eigen bedje slapen enz. komt vanzelf.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's huilen om het huilen? - Pagina 5 Empty Re: Laten jullie baby's huilen om het huilen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum