Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

+37
Kathi
Pannetoet
Zwoesj
Ella
SoGood
Sterre
M-G
Rouxxxe
Flip Fluitketel
RYW
applestar
Yzma
Shisha
SarahKey
patjuhhh
Joli86
Makamba
Blond
Caresses
silly-one
Jeanette
Roxi3
NerdChic
_Lacey_
loura
Vancity_girl
pinklady85
Primrose
Mamsie
Cherique
Bruintje Beer
Zwerver
Japie
Lejow
Susan
jena
Zininzon
41 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 0:07

CHance> jullie lijken heel veel! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 0:16

Jullie lijken idd heel erg op elkaar chance!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Makamba zo 9 jan 2011 - 0:17

Ik lijk totaal niet op mijn (half)zus! Zij is een halfbloedje dus wat uiterlijk betreft hebben we totaal geen overeenkomsten. Wat karakter enz. betreft ook niet. We zijn echt in alles dag en nacht verschil. Ik zou wel een foto willen plaatsen, maar weet niet of ze dat kan waarderen dus daarom doe ik dat maar liever niet.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Joli86 zo 9 jan 2011 - 0:17

Iedereen zegt dat ik het meest op mijn oudste broer lijk... (wij zijn thuis met 5-en..)
Zal even foto zoeken! Hij is van Konniginnendag 2008.

*weg*


Laatst aangepast door x-justme-x op ma 10 jan 2011 - 10:45; in totaal 1 keer bewerkt
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  patjuhhh zo 9 jan 2011 - 1:10

ik lijk helemaal niet op mijn zusje. sommige denken dat we gewoon vriendinnen zijn. haha
foto niet quoten aub haal m later vandaag weer weg!
Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 1165383090_5_RvBY
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  SarahKey zo 9 jan 2011 - 2:10

Ik heb geen foto's van mijn broer, maar lijk wel op hem. Ik ben alleen de vrouwelijke versie, maar voor de rest, sprekend.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Shisha zo 9 jan 2011 - 3:58

Ik heb een broer van 30 en een broertje van 17. Er zijn wel wat overeenkomsten maar niet heel veel. De meeste nog met mijn oudere broer.
Qua karakter zijn we ook erg verschillend. Daarin zitten weer wat meer overeenkomsten met mijn broertje.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 4:55

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 1041464877_5_IkVK_1

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Afbeelding127

Ik vind van niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Yzma zo 9 jan 2011 - 5:13

Ik ben de enige dochter van mijn ouders. Mijn moeder heeft nog een oudere dochter, mijn vader nog een oudere dochter en zoon. Ze zijn allemaal half Indisch, met donker haar en ogen, dus daar pas ik met mijn blauwe ogen en (oorspronkelijke) blonde haar helemaal niet thuis.
Met mijn halfbroer heb ik geen contact, maar wat ik van de foto's heb gezien, hebben we geen overeenkomsten. Met zijn zus, mijn halfzus dus, heb ik ook weinig overeenkomsten. Overigens heeft ze wel een zoontje, dat meer mijn zoontje had kunnen zijn, dan de hare, want hij lijkt heeel erg veel op mijn vader en ik ook.

Met mijn zus (dochter van mijn moeder) heb ik uiterlijk ook weinig overeenkomsten. We hebben dezelfde bolle wangen, haha, maar verder niets. Oh ja, en onze stem lijkt eng veel op elkaar, zelfs onze moeder houdt het niet uit elkaar.

Innerlijk heb ik ook weinig overeenkomsten met allemaal.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 5:15

Birgit schreef:Ik vind van niet.
Jullie houden wel allebei van cocktails. clown
Mijn zus en ik lijken wel een beetje op elkaar. Zij is alleen een stuk slanker en qua haar, huid en ogen meer mediterraan. Ik ben echt de uitzondering in de familie met mijn 'lichte' uiterlijk. Qua innerlijk lijken we ook een beetje op elkaar, we zijn allebei best kinderlijk en emotioneel. Ben zelf alleen wat nuchterder en meer recht-door-zee.

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 33462_1634137729777_1126685977_1737343_4414545_n


Laatst aangepast door freakielief op zo 9 jan 2011 - 5:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 5:15

freakielief schreef:
Birgit schreef:Ik vind van niet.
Jullie houden wel allebei van cocktails. clown

Ik wist dat er iemand een opmerking over zou maken Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 5:16

Ik heb geen foto`s, maar ik lijk maar op 1 van m`n 3 broers qua uiterlijk.. Die andere 2 lijken ook op elkaar..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 5:30

Yzma schreef:Ik ben de enige dochter van mijn ouders. Mijn moeder heeft nog een oudere dochter, mijn vader nog een oudere dochter en zoon. Ze zijn allemaal half Indisch, met donker haar en ogen, dus daar pas ik met mijn blauwe ogen en (oorspronkelijke) blonde haar helemaal niet thuis.
Met mijn halfbroer heb ik geen contact, maar wat ik van de foto's heb gezien, hebben we geen overeenkomsten. Met zijn zus, mijn halfzus dus, heb ik ook weinig overeenkomsten. Overigens heeft ze wel een zoontje, dat meer mijn zoontje had kunnen zijn, dan de hare, want hij lijkt heeel erg veel op mijn vader en ik ook.

Met mijn zus (dochter van mijn moeder) heb ik uiterlijk ook weinig overeenkomsten. We hebben dezelfde bolle wangen, haha, maar verder niets. Oh ja, en onze stem lijkt eng veel op elkaar, zelfs onze moeder houdt het niet uit elkaar.

Innerlijk heb ik ook weinig overeenkomsten met allemaal.
Heb ik ooit een foto van die zus gezien?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  applestar zo 9 jan 2011 - 6:24

Ik heb een tweelingzus die heel erg op mij lijkt :P en nog een jonger zusje maar die lijkt niet echt op mij en mijn zus.
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Yzma zo 9 jan 2011 - 6:25

@ Smikkell: welke zus? Dochter van mijn vader? Op mijn hyves staat bij de map familie een foto van mij met haar twee kinderen.
De andere zus heb je natuurlijk vast wel een foto van gezien, want dat is de moeder van Gav.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 6:27

Yzma schreef:@ Smikkell: welke zus? Dochter van mijn vader? Op mijn hyves staat bij de map familie een foto van mij met haar twee kinderen.
De andere zus heb je natuurlijk vast wel een foto van gezien, want dat is de moeder van Gav.
Haha, ja die ken ik wel. Maar bedacht me dat ik die andere zus helemaal niet voor me kon halen. Ik ga even kijken.

Edit: Ik weet het al weer Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  RYW zo 9 jan 2011 - 7:11

Niet in uiterlijk (mijn broer is blond met blauwe ogen, ik ben donker met donkere ogen), niet in persoonlijkheid (hij is introvert, rustig en een echte luisteraar, ik ben extrovert, druk en een kletskous) maar wel in hoe we over dingen denken, hoe we met zaken omgaan. Ik kan altijd op mijn broer rekenen, wat er ook gebeurt, hij zal altijd klaarstaan voor mij en mijn zoons. Andersom ook, mijn broer is samen met mijn kinderen, vriend en ouders mijn liefste bezit en ik zou alles voor hem doen. Hij wordt over een tijdje vader en ik ben echt heel heel trots op hem smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:48

Mijn zus en ik lijken op elkaar, wordt gezegd. Beide blond, smal postuur en zelfde gezichts-trekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Flip Fluitketel zo 9 jan 2011 - 8:53

Yep, ik lijk op mijn zus. De mensen kunnen ons nooit elkaar houden. Begrijp ik wel een beetje aangezien we een 1eiige tweeling zijn. En mijn broer, je kan wel zien dat het mijn broer is in ieder geval.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Rouxxxe zo 9 jan 2011 - 9:16

Mijn broer en ik lijken qua uiterlijk eigenlijk helemaal niet op elkaar, behalve dat we allebei heel lang zijn. Qua innerlijk lijken we iets meer op elkaar in de zin dat we dan iets meer overeenkomsten hebben maar verder ook niet heel erg.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 9:19

Ik vind dat ik helemaal niet op mijn zusje lijk, zowel uiterlijk als innerlijk niet. Als mensen ons samen zien dan zien ze wel meteen dat we zusjes zijn, dus ergens zal er toch wel een gelijkenis zijn alleen weet ik niet waar die zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  M-G zo 9 jan 2011 - 9:24

Iedereen zegt van wel ja. Ik heb twee broers en samen met mijn vader hebben we allen hetzelfde profiel van gezicht. Verder zeggen veel mensen dat ik precies zo praat als mijn jongste broer (zelfde klanktonen, snelheid en gewoon manier van praten) Qua karakter kom ik met beide broers op een bepaald punt wel overeen. Ik durf vrij zeker te zeggen dat we veel overeenkomsten hebben aangezien ik diverse malen ben herkend door mijn uiterlijk als "het zusje van".
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Sterre zo 9 jan 2011 - 10:29

Ik heb wel wat overeenkomsten met mijn broertje ja.

--weg--


Laatst aangepast door Sterre op zo 9 jan 2011 - 22:13; in totaal 1 keer bewerkt

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 20:10

Sterre wat heb jij een leuk broertje! Jullie hebben dezelfde mond!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 20:40

Ik lijk het meeste op mijn jongste broer. Helaas lukt het me nog steeds niet om hier foto's of afbeeldingen te plaatsen, dus jullie zullen het zo van me aan moeten nemen. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 4 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum