Ik lijk wel op een kat
+2
Ibbeltje
Rush
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik lijk wel op een kat
zo verhaar ik op dit moment, wat een ergernis .
Iemand nog iets te klagen?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Ik lijk wel op een kat
Dat is vervelend ik herken het ook al is het nu wel wat minder.
Ik ben ziek en ben nu de 2e dag ziek....zo niks voor mij dat thuis zitten.
Ik ben ziek en ben nu de 2e dag ziek....zo niks voor mij dat thuis zitten.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Een kat zou jaloers zijn op de hoeveelheid haar die ik momenteel verlies!
Gast- Gast
Probeer de furminator werkt goed
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik verhaar eigenlijk ook, maar helaas alleen op mijn hoofd. Ze zeggen wel eens als je zwanger bent krijg je een prachtige bos. Ik niet.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik baal omdat ik vandaag niet serieus heb kunnen werken op school. Gisteren een uitje gehad wat heel erg gezellig was, maar veel meiden hadden naar hun zeggen te veel gedronken en vandaag last van een kater. Dus vandaag was het een echte vrouwenzeurdag in de klas.
Laatst aangepast door Dropdraakje op vr 26 okt 2012 - 2:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Rush schreef:zo verhaar ik op dit moment, wat een ergernis .
Ik ook. Zal het aan het weer liggen ofzo?
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Hahahaha, deze zag ik aankomen.Minx schreef:Probeer de furminator werkt goed
Rush- Lady Post-a-lot
Mijn schoonzus had tijdens haar zwangerschappen echt een bosje stro.Paper Crown schreef:Ik verhaar eigenlijk ook, maar helaas alleen op mijn hoofd. Ze zeggen wel eens als je zwanger bent krijg je een prachtige bos. Ik niet.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb t ook. Het huis lijkt wel bedekt met een kleedje van mijn haar, niet normaal.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
PC, ik hoop voor je dat het weer terugkomt! Ik ben gisteren naar de dermatoloog geweest ivm haaruitval, mijn haar wordt dunner en dunner en ben veel te bang dat ik kaal wordt, ahhhhhhhhrg!!! Maar, bij mij begon het "verval" tijdens mijn zwangerschap van mijn dochtertje.
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:PC, ik hoop voor je dat het weer terugkomt! Ik ben gisteren naar de dermatoloog geweest ivm haaruitval, mijn haar wordt dunner en dunner en ben veel te bang dat ik kaal wordt, ahhhhhhhhrg!!! Maar, bij mij begon het "verval" tijdens mijn zwangerschap van mijn dochtertje.
OH NEE! Shit. Ik hoop 't niet.. want dan bied ik hem echt ter adoptie aan en koop ik van het geld een fatsoenlijke pruik.
Paper Crown schreef:Shoesdontlie schreef:PC, ik hoop voor je dat het weer terugkomt! Ik ben gisteren naar de dermatoloog geweest ivm haaruitval, mijn haar wordt dunner en dunner en ben veel te bang dat ik kaal wordt, ahhhhhhhhrg!!! Maar, bij mij begon het "verval" tijdens mijn zwangerschap van mijn dochtertje.
OH NEE! Shit. Ik hoop 't niet.. want dan bied ik hem echt ter adoptie aan en koop ik van het geld een fatsoenlijke pruik.
Je brengt me op ideeen, SDL gaat nu naar Marktplaats ...
Gast- Gast
In de herfst verlies je altijd meer haar. Je haar heeft 3 fasen. De eerste is de groeifase, daarna maakt de haar zich klaar om uit de vallen, en uiteindelijk valt ie uit. Tijdens de zomermaanden stimuleert de zon de groei van de haren (fase 1). Omdat er meer haren groeien dan normaal, zullen er ook meerdere haren uitvallen, dat gebeurd dus nu.
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:Paper Crown schreef:Shoesdontlie schreef:PC, ik hoop voor je dat het weer terugkomt! Ik ben gisteren naar de dermatoloog geweest ivm haaruitval, mijn haar wordt dunner en dunner en ben veel te bang dat ik kaal wordt, ahhhhhhhhrg!!! Maar, bij mij begon het "verval" tijdens mijn zwangerschap van mijn dochtertje.
Je brengt me op ideeen, SDL gaat nu naar Marktplaats ...
Ik word er ook echt GEK van. Ik ben continu allemaal haren van mijn blazer op het werk aan het halen
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Op wie lijk ik!?
» Over mijn lijk
» Ik lijk wel zwanger..
» Op welke celeb lijk jij?
» Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?
» Over mijn lijk
» Ik lijk wel zwanger..
» Op welke celeb lijk jij?
» Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?
Pagina 1 van 1