Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Over mijn lijk

+87
Tsjip
Sanne
Orchidee
Ilargi
Jade
Juvia
Printje
sanne-84
Snoes
Fenna
Caribbeanlover
Poubelle
Sam
Shisha
Siem
Linda
M@niek
Summerlovin
liesje
ijsjemeisje
Winegum
Discordia
mii_joyce
June
Caroow
Yare
Mermaid
Carra
Truttebol
Cheesegirl
bolus26
Burgemeester Nicky
Blond
Sunshine
Gympie
loura
Hoochie
Anmy
bloemenmeisje
May
Atelier Madame
mzcharlotte
Ibbeltje
Eris
Bliss
Stuiterbal
Kowalski
Flower_L
Erin
Caramba
Arwyn
JD
Middleme
Rebecca
Vanilla Queen
Minx
Highway
_Lacey_
Roza
Nietjuuh
Shy
Ilske
Tinus
L!ND@
LDJ
Red Velvet
Toet
kajaka88
Jasmine
ExpressoB
Lilypie
kippiee
Schaapke
Sarah1985
Zwerver
Angela_1986
Jeanette
_Lana_
SleepingBeauty
Liz
juffie001
Feline
SnowWhite
Laced
lyke
Plien84
Clapperdie
91 plaatsers

Pagina 1 van 15 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Over mijn lijk

Bericht  Clapperdie zo 1 jul 2012 - 8:34

Wie kijkt er mee?



In Over Mijn Lijk worden 5 jonge mensen gevolgd die ongeneeslijk ziek zijn, maar toch alles uit het leven proberen te halen. Inmiddels zijn er al drie series van het programma op TV uitgezonden. Ook het vierde seizoen wordt gepresenteerd door Patrick Lodiers.



Over Mijn Lijk zie je vanaf 16 augustus iedere donderdag 22:20 uur bij BNN op 1! #overmijnlijk
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Plien84 zo 1 jul 2012 - 8:36

Ik ga wel weer kijken denk ik.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  lyke zo 1 jul 2012 - 8:36



Ik heb alle seizoenen gezien en ga ook dit seizoen zeker weer volgen
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Laced zo 1 jul 2012 - 8:40

Ik ga ook weer kijken!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  SnowWhite zo 1 jul 2012 - 8:40

lyke86 schreef:

Ik heb alle seizoenen gezien en ga ook dit seizoen zeker weer volgen

+1
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Printje zo 1 jul 2012 - 8:41

lyke86 schreef:

Ik heb alle seizoenen gezien en ga ook dit seizoen zeker weer volgen

+1 ik vraag me af of die man van het laatste seizoen nog steeds leeft? Die toen een kinderwens had.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Feline zo 1 jul 2012 - 8:41

Ik raakte 2 maanden terug met iemand aan de praat in de kroeg.. Was heel gezellig en ineens zegt ie: ja, m'n vrouw is 4 weken geleden overleden..

Bleek later dat ze mee hebben gedaan aan dit programma dus ik ga zeker kijken aangezien we de rest van de avond met hem en z'n vrienden op stap zijn geweest.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  juffie001 zo 1 jul 2012 - 8:42

Ik ga het ook wel weer kijken, heb zoveel respect voor de jongeren in de afleveringen van de vorige seizoenen gehad.
Elke keer wel weer tranen met tuiten hier
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Liz zo 1 jul 2012 - 8:45

Ik ga ook zeker weer kijken! Ben inderdaad ook benieuwd hoe het met die jongen is met de kinderwens, volgens mij gaven zij geen updates meer.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  SleepingBeauty zo 1 jul 2012 - 8:45

Ik ga ook wel kijken denk ik.
Vind het altijd wel heftig.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  _Lana_ zo 1 jul 2012 - 8:48

Ik ga het ook zeker weer kijken.
Al vind ik het wel altijd zo heftig, dat de verhalen in mijn hoofd blijven spoken.
Dan ben ik me er ineens weer zo van bewust dat het elk moment over kan zijn, bah!
Maar het is helaas wel de realiteit.

Het verhaal van Sandra is me trouwens het meeste bijgebleven. Ik vond dat zo'n leuke meid. En het afscheid, tranen met tuiten! Maar aan de andere kant zo bijzonder en in zekere zin 'mooi' en heel vredig, als je snapt wat ik bedoel.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Printje zo 1 jul 2012 - 8:50

_Lana_ schreef:

Het verhaal van Sandra is me trouwens het meeste bijgebleven. Ik vond dat zo'n leuke meid. En het afscheid, tranen met tuiten! Maar aan de andere kant zo bijzonder en in zekere zin 'mooi' en heel vredig, als je snapt wat ik bedoel.

Dat is mij ook zo bijgebleven, dat ze in haar rolstoel nog door de wijk ging op de dag dat ze sávonds zou overlijden. Ben benieuwd hoe het met haar man/vriend is inmiddels. Dat vond ik ook zon schatje.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  _Lana_ zo 1 jul 2012 - 8:59

Printje schreef:
_Lana_ schreef:

Het verhaal van Sandra is me trouwens het meeste bijgebleven. Ik vond dat zo'n leuke meid. En het afscheid, tranen met tuiten! Maar aan de andere kant zo bijzonder en in zekere zin 'mooi' en heel vredig, als je snapt wat ik bedoel.

Dat is mij ook zo bijgebleven, dat ze in haar rolstoel nog door de wijk ging op de dag dat ze sávonds zou overlijden. Ben benieuwd hoe het met haar man/vriend is inmiddels. Dat vond ik ook zon schatje.

Ja dat was ook zo'n lieverd hè. Het was ( leek ) een heel erg leuk stel. Zo bijzonder, dat moment dat ze door de wijk gingen. Echt kippevel!
Ik ben ook heel beniewd hoe het nu met haar man is.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Jeanette zo 1 jul 2012 - 9:04

Dit ga ik zeker weer kijken. Ik ben ook benieuwd hoe het met de man van Sandra is. Wat een mooi stel was dat!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Angela_1986 zo 1 jul 2012 - 9:06

Oh dan ga ik m'n zakdoekjes vast zoeken...

Ik heb de andere seizoenen ook gevolgd en zal dit ook zeker volgen!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Printje zo 1 jul 2012 - 9:10

Ik heb ook iedere keer moeten huilen, moet dit soort dingen eigenlijk ook helemaal niet kijken maar vind het toch een prachtig programma. Vind ook de presentatie altijd erg goed, ik zou zoiets nooit kunnen. Ik zou de hele tijd aan het huilen zijn vrees ik.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Zwerver zo 1 jul 2012 - 9:15

Ik heb het nog nooit gekeken! Wist niet wat het was, maar ik ben nu uitzending gemist aan het kijken.....
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 9:19

Ik ga zeker kijken, al dan niet via uitzending gemist.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  _Lana_ zo 1 jul 2012 - 9:21

Printje schreef:Ik heb ook iedere keer moeten huilen, moet dit soort dingen eigenlijk ook helemaal niet kijken maar vind het toch een prachtig programma. Vind ook de presentatie altijd erg goed, ik zou zoiets nooit kunnen. Ik zou de hele tijd aan het huilen zijn vrees ik.

Dit denk ik ook altijd. Pff, waarom kijk ik dit nou?! Maar toch is het zo'n prachtig programma inderdaad.
Je leeft zo met die mensen mee.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Printje zo 1 jul 2012 - 9:24

_Lana_ schreef:
Printje schreef:Ik heb ook iedere keer moeten huilen, moet dit soort dingen eigenlijk ook helemaal niet kijken maar vind het toch een prachtig programma. Vind ook de presentatie altijd erg goed, ik zou zoiets nooit kunnen. Ik zou de hele tijd aan het huilen zijn vrees ik.

Dit denk ik ook altijd. Pff, waarom kijk ik dit nou?! Maar toch is het zo'n prachtig programma inderdaad.
Je leeft zo met die mensen mee.

Precies, en ook toen die jongen van 16 jaar? Die ouders zo verslagen...
Ik leef dan altijd zo mee met die mensen, je 'ziet' dan weer even hoe snel het leven eigenlijk voorbij kan zijn.


Weet niemand hoe het met die man is? Die met die kinderwens, ik geloof dat hij Hodgkin had, hij zat in het laatste seizoen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 9:24

OVER MIJN LIJK ZIE JE VANAF 16 AUGUSTUS IEDERE DONDERDAG 22:20 UUR BIJ BNN OP 1! #OVERMIJNLIJK

Dit seizoen volgen we Marieke, Ronald, Amber, Mehtap en Jip.

Marieke:
"Mijn naam is Marieke en ik ben 37 jaar. In 2009 werd er eierstokkanker bij mij geconstateerd. Na enkele chemo’s en een zware operatie leek de kanker te zijn verdwenen. Helaas… in november 2010 was de kanker terug. ‘Als je het positief benadert, heb je nog 2 jaar’, zeiden de doktoren. Dat was natuurlijk schrikken. Ik heb er meer vertrouwen in. En wat zegt ’t eigenlijk zo’n prognose? Er is uiteindelijk maar één iemand die bepaalt of mijn leven klaar is en dat ben ik. Maar goed, het is ook een beetje naïef te denken dat ik de tachtig nog haal. En dus bereid ik me langzamerhand voor op wat onvermijdelijk is. Het ‘ooit’ wat ik had, is er niet meer en als het er nog wel is, dan is het naar voren geschoven. En dus focus ik me op alle dingen die ik nog zou willen doen en plan ik  die nu op korte termijn. Daarom heb ik een ‘bucketlist’ gemaakt. Zo wil ik nog een keer op een brommer rijden,  bridgen met bejaarden, op safari gaan en een zeehond vrijlaten. Iets wat hoog bovenaan de lijst staat is dat ik nog wil trouwen. En dat ga ik doen met mijn liefde Lukas!"
 
Ronald:
"Ik ben Ronald, 32 jaar en erg gelukkig met mijn vrouw Daniëlle. In februari 2010, twee weken nadat we erachter kwamen dat we in verwachting waren van ons dochtertje Evi, kreeg ik te horen dat ik darmkanker had, met uitzaaiingen in de lever. Zonder kans op genezing. Ik zei meteen: vanaf nu gaan we alleen nog maar leuke dingen doen. Ik ben meteen gestopt met werken en vanaf dat moment hebben Daniëlle en ik, en later met Evi, zoveel mogelijk geleefd, en daar gaan we, als het aan mij ligt, nog zo lang mogelijk mee door! Mijn passies zijn ijshockey en muziek. Ik bekijk veel ijshockeywedstrijden in binnen- en buitenland, en ik bezoek veel concerten. Met mijn band ‘The Liszt’ heb ik ook twee platen gemaakt en zelf veel opgetreden. Mijn humor is de zwarte, dus fijngevoelige mensen, wees gewaarschuwd…"
 
Amber:
"Ik ben Amber en ik ben 18 jaar. Zonder ooit met asbest in aanraking te zijn geweest, kreeg ik in maart 2010 te horen dat ik asbestkanker heb.  Het was zo onwerkelijk. Eerst sta je elke dag in de turnzaal, want ik was fanatiek turnster, en dan ben je opeens ziek en kun je bijna niets meer. Dan blijkt het ook nog eens niet te genezen te zijn. Leuke activiteiten houden me op de been. Zoals winkelen met mijn moeder of het bezoeken van Nick & Simon concerten. Dat zijn mijn helden. Ik heb ze al een aantal keer ontmoet. Ik slaap zelfs onder een dekbed van ze!"
 
Mehtap:
"Mijn naam is Mehtap, ik ben 14 jaar en van oorsprong Turkse. Toen ik 9 jaar was kreeg ik heel erge pijn aan mijn nek. Een ruggenmergtumor was de veroorzaker en ik moest hieraan zo snel mogelijk geopereerd worden. Daar heb ik een dwarslaesie aan overgehouden.  Maar ik wil het liefst zo normaal mogelijk leven. Ondanks mijn beperkingen. Het is nou eenmaal zo; ik kan er verder niets aan doen. Zo hou ik enorm van ‘hangen’ met vriendinnen op straat of thuis, lekker kletsen over van alles en nog wat. De islam is onze godsdienst. Mijn moeder vindt het belachelijk dat kanker taboe is onder de meeste moslims. Wij vinden dat je daar gewoon over moet kunnen praten hoor! Dat lucht ook lekker op soms!"
 
Jip:
"Ik ben Jip en ik ben 24 jaar. Op 23 juni 2008 kreeg ik te horen dat er botkanker in mijn pols zat. Vanaf het begin putte ik kracht uit de gedachte dat het leven je gebeurt terwijl je andere plannen maakt  (quote John Lennon). Maar ja, oké, ik heb dus kanker. Daar heb ik geen invloed op. Het ergste wat er in mijn ogen kon gebeuren was mijn hand verliezen. Nou, weg is ie!"

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Sarah1985 zo 1 jul 2012 - 9:24

ik ga ook zeker kijken, altijd erg indrukwekkend. alleen is het altijd op z'n laat tijdstip en ga je met z'n naar gevoel op bed
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Snoes zo 1 jul 2012 - 9:25

_Lana_ schreef:
Printje schreef:
_Lana_ schreef:

Het verhaal van Sandra is me trouwens het meeste bijgebleven. Ik vond dat zo'n leuke meid. En het afscheid, tranen met tuiten! Maar aan de andere kant zo bijzonder en in zekere zin 'mooi' en heel vredig, als je snapt wat ik bedoel.

Dat is mij ook zo bijgebleven, dat ze in haar rolstoel nog door de wijk ging op de dag dat ze sávonds zou overlijden. Ben benieuwd hoe het met haar man/vriend is inmiddels. Dat vond ik ook zon schatje.

Ja dat was ook zo'n lieverd hè. Het was ( leek ) een heel erg leuk stel. Zo bijzonder, dat moment dat ze door de wijk gingen. Echt kippevel!
Ik ben ook heel beniewd hoe het nu met haar man is.
Inderdaad, ik vond hen ook zo'n bijzonder stel. Sandra is me ook altijd bijgebleven.

Ik wil het zeker weer gaan kijken, ik keek het altijd via uitzending gemist. Geen idee of ik die zender hier in België kan ontvangen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Printje zo 1 jul 2012 - 9:26

Sarah1985 schreef:ik ga ook zeker kijken, altijd erg indrukwekkend. alleen is het altijd op z'n laat tijdstip en ga je met z'n naar gevoel op bed

Ja dat vind ik ook, ik blijf er dan toch mee bezig. Vooral de uitzendingen waarin je de uitvaart ziet van een van die mensen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  _Lana_ zo 1 jul 2012 - 9:29

Oh jeetje, als ik bovenstaande alweer lees, dan krijg ik echt een naar gevoel.
En zoveel jonge mensen dit keer.


Nu ik net kinderen heb, ben ik er nog gevoeliger voor lijkt wel.
Je bent als mens zo kwetsbaar.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Over mijn lijk Empty Re: Over mijn lijk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 15 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum