Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lijk jij op je ouders?

+19
Shy
Toet
Merai
Jeanette
Sugarfall
Sarah1985
bolus26
applestar
love
Blond
Angela_1986
Miss G
TGR
SoGood
silly-one
Lady Starstruck
Zwoesj
Possom
SuperGrover
23 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Lijk jij op je ouders?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 4:24

Ik heb van allebei m'n ouders wel wat.
Qua uiterlijk schijn ik meer dingen van m'n vader te hebben.
Qua innerlijk heb ik volgens vrienden van m'n moeder het onbevangene van haar, en heb ik dezelfde uitstraling.
Maar van mijn vader heb ik mijn korte lontje en m'n felheid.

En jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  SuperGrover zo 16 okt 2011 - 4:25

Op mijn moeder heel erg, zowel qua uiterlijk als qua karakter. Op mijn vader totaal niet, voor zover ik dat heb kunnen beoordelen in zo'n korte tijd.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 4:25

Qua uiterlijk sprekend mijn moeder, maar wel wat trekken (vooral de mond, kleur ogen en m'n haarkleur) van mijn vader, en mijn tante.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 4:27

Karakter trouwens ook van beide. Het onzekere en praatgrage van mijn moeder en het hart op de tong en ongeduldige van mijn vader.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 4:30

Ik vind mezelf qua uiterlijk meer op mijn vader lijken maar toch zeggen er ook veel mensen dat ik op mijn moeder lijk. Ik vind zelf dat ik echt bepaalde "achternaam"-trekjes heb.

Qua innerlijk heb ik lang op mijn moeder geleken maar daar heb ik zelf grote veranderingen aangebracht (voor zover dat mogelijk is). Ik voelde me een grijs muisje en zei altijd ja en amen, zag er tegenop om nieuwe mensen te ontmoeten en nog meer van zulke dingen. Ik ben de confrontatie met mezelf aangegaan omdat ik niet hetzelfde wilde zijn als mijn moeder en ik vind het aardig gelukt.

Qua doen en laten vind ik mezelf eigenlijk op geen van beiden (meer) lijken. Ik sta heel anders in het leven, denk heel anders over bepaalde dingen en doe hele andere dingen. Het voelt af en toe als het tegenovergestelde van hoe mijn ouders leven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Possom zo 16 okt 2011 - 4:57

Mijn vader ken ik niet dus dat zou ik niet weten.

Mijn moeder lijk ik gelukkig geen spat op, ik vind haar hele nare trekjes hebben. Ik heb wel een hele grote grote teen net als zij, maar dat is het enige smile
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Zwoesj zo 16 okt 2011 - 5:01

Ik lijk redelijk veel op mijn vader, op mijn moeder nagenoeg niet. Alleen af en toe een blik of een karaktertrekje, maar verder niet (pfieuw)
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 5:06

Zowel qua uiterlijk als qua karakter echt totaal niet. Ik zou helemaal niets kunnen bedenken waarin ik op ze lijk. Mijn vriend moest zelfs erg hard lachen toen ik het hem net vroeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 5:12

Ik lijk erg op mijn moeder. Pasgeleden op een familiedag oude foto's gekeken. Met bebaalde blikken/hoeken, moet je echt een naar de kleding en omgeving kijken.
Qua innerlijk heb ik ook veel trekjes van mijn moeder, daar kan ik er zo een paar an opnoemen. Bij mijn vader niet, die heeft mijn zus allemaal :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Lady Starstruck zo 16 okt 2011 - 5:14

Volgens mij ben ik een mix. Qua innerlijk lijk ik behoorlijk op mijn moeder. Ik heb bijna dezelfde denkwijze en ook een hoop karakterdingen. maar ik heb ook wel wat van mijn vader.
Qua uiterlijk schijn ik erg op de kant van mijn moeder te lijken, vooral het gezicht van mijn opa (vader van moeder) is erg te zien in mijn gezicht. Maar ik heb de neus en ogen weer van mijn vader.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  silly-one zo 16 okt 2011 - 5:18

Aua bouw heb ik veel weg van de moeder van mijn vader.

Karakter herken ik steeds meer van mijzelf in mijn moeder. Niet dat ik daar altijd heel blij mee ben, maar probeer er ook wat aan te doen tot zover het mogelijk is.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  SoGood zo 16 okt 2011 - 5:20

Ja, qua innerlijk lijk ik echt op mijn moeder. Zelfde karakter, zelfde humor enz. Qua 'trekjes' zoals aan m'n haren draaien als ik een boek lees, een bepaalde manier van zitten enz lijk ik heel erg op mijn vader. Mijn vriend zei het vanmorgen nog 'nu lijk je echt net je papa'.

Vroeger hoorde ik altijd dat ik qua uiterljk het meest op mijn vader leek, nu is het duidelijk mijn moeder. Vorige week liep ik met mijn moeder door het winkelcentrum.. Toen hoorde ik een vrouw die bij ons liep tegen haar man fluisteren "Zo, je kan wel zien dat zij moeder en dochter zijn hè!" Very Happy Grappig hè!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  TGR zo 16 okt 2011 - 5:24

Ik lijk qua uiterlijk en karakter op mijn vader. Ik begrijp heel goed waar hij zoveel moeite mee had in zijn leven. Ik probeer de eigenschappen die ik van mijn moeder heb (zorgzaam, geduldig) wat beter te ontwikkelen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Miss G zo 16 okt 2011 - 5:31

Ik ben een mix. Ik krijg vaak te horen dat ik heel erg op mijn vader lijk en even later krijg ik weer te horen dat ik op mijn moeder lijk. Hoewel hoe ouder ik word, ik toch meer op mijn vader ga lijken heb ik het idee.
Ook het innerlijk is een mix, ik vind dat ik alle positieve punten van mijn moeder heb overgenomen maar het ongeduldige en licht ontvlambare van mijn vader mee gekregen.
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Angela_1986 zo 16 okt 2011 - 5:43

Qua uiterlijk lijk ik niet echt op één van beide. Al kan ik wel dezelfde donkere blik als mijn vader hebben. Ik lijk daarin meer op mijn oma, van vaderskant.

Qua innerlijk heb ik wel van allebei wel iets. Ik kan net als mijn moeder wel heel erg piekeren, me zorgen maken en moeilijk nee zeggen. Mijn verantwoordelijkheidsgevoel heb ik van beide ouders. Bij mijn vader is ja, ja en nee ook echt nee, dat heb ik van hem. Ook het eigenwijze heb ik van hem net zoals het graag mijn gelijk halen. Al vind ik dat ik dat niet zo sterk als hem heb... angel Het duurt heel lang voordat mijn vader en ik boos zijn maar als we boos zijn dan kun je maar beter zorgen dat je uit de buurt bent.

Sommige mensen vinden dat ik de stem van mijn moeder heb maar zelf hoor ik dat niet zo.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Blond zo 16 okt 2011 - 5:59

Ik lijk heel erg op mijn moeder. Zowel qua uiterlijk als innerlijk. Van mijn vader heb ik kleine dingen, zoals mijn haar, en naar het schijnt nog wat kleine uiterlijke kenmerken.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  love zo 16 okt 2011 - 6:03

Qua uiterlijk lijk ik erg op me moeder en oma.
Zelfde blik in de ogen, ogen,kleur haren etc

Qua innerlijk lijk ik veel op mijn vader, zelfde humor,sociale etc
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 6:03

Ik lijk heel erg op mijn vader qua gezicht en karakter.

Mijn lichaamsbouw komt meer overeen met mijn moeder. Terwijl mijn zus juist echt het figuur van mijn vaders kant heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Angela_1986 zo 16 okt 2011 - 6:04

*Foutje*


Laatst aangepast door Angela_1986 op zo 16 okt 2011 - 6:05; in totaal 1 keer bewerkt
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 6:04

Ja hoor, qua uiterlijk ben ik een kloon van mijn moeder, qua innerlijk een kloon van mijn vader smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  applestar zo 16 okt 2011 - 6:04

Qua uiterlijk lijk ik niet echt op mijn ouders, meer op mijn broer nerd

Qua innerlijk lijk ik heel erg op mijn vader. Zo zijn we allebei heel erg zorgzaam voor andere en willen willen we graag andere het hof maken. We zijn beide ook grote doorzetters en als we ergens voor willen gaan, doen we dat voor 200%. We kunnen ook allebei van een mug een olifant maken en heel erg beren op de weg zien. En we zijn allebei heel erg van het plannen.

Het grappige is dat mijn tweeling zus juist heel erg op mijn moeder lijkt qua innnerlijk en karakter.
En mijn jongere zusje weer niet op beide.
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 6:10

Ik lijk in vrijwel alles op mijn vader, innerlijk en uiterlijk. Toch zijn er ook mensen die zeggen dat ik op mijn moeder lijk haha. Misschien dat in de loop van de jaren veranderd. Ik heb wel dingen van mijn moeder (zorgzame (niet dat m'n vader dat niet heeft, maar anders), ongerustheid).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  bolus26 zo 16 okt 2011 - 6:21

lijk op allebei mn ouders qua innerlijk maar qua uiterlijk lijk ik t meest op mn oma (van mn moeders kant)
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Sarah1985 zo 16 okt 2011 - 6:31

ik heb van beide wat.
Van mijn vader het geduld hebben en rustig zijn, en vanmijn moeder het uiterlijk. En haar moeder lijkt weer op haar en de oma van mijn moeder ook weer.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Sugarfall zo 16 okt 2011 - 6:51

Ik lijk qua uiterlijk meer op mijn vader, ik vond een paar dagen geleden een foto van hem toen hij rond dezelfde leeftijd was als ik, en en daar zie ik heel veel gelijkenissen in! Op mijn moeder lijk ik qua uiterlijk niet heel erg.

Qua innerlijk heb ik van allebei evenveel denk ik, al lijk ik op de meeste momenten meer op mijn moeder, maar het ligt een beetje aan de situatie.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum