Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?
+37
Kathi
Pannetoet
Zwoesj
Ella
SoGood
Sterre
M-G
Rouxxxe
Flip Fluitketel
RYW
applestar
Yzma
Shisha
SarahKey
patjuhhh
Joli86
Makamba
Blond
Caresses
silly-one
Jeanette
Roxi3
NerdChic
_Lacey_
loura
Vancity_girl
pinklady85
Primrose
Mamsie
Cherique
Bruintje Beer
Zwerver
Japie
Lejow
Susan
jena
Zininzon
41 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?
Hahaha, ja nu je het zegt inderdaad! Maar vind je ons op elkaar lijken? Mensen zeiden vroeger dat mijn zus & ik als twee druppels waren en ze ons niet uit elkaar konden houden..
Gast- Gast
Marin schreef:Ik denk heel vaak dat ik bij een van je zusjes in de trein zit, maar op dat traject komt zij denk ik helemaal niet (er van uitgaande dat je zusjes bij je ouders in de buurt wonen).
Wel grappig Er is dus een meisje wat een beetje op jou lijkt. Niet sprekend, maar 't zou familie kunnen zijn.
Haha; zus woont in Leiden en zusje woont nog thuis.
Gast- Gast
Ik vind van niet want mijn zusje lijkt echt op mijn vaders kant en ik op mijn moeders kant van de familie. Toch zeggen mensen weleens van wel maar ik blijf van niet vinden. We hebben ander haar, een andere bouw, andere ogen, andere neus, heeeel ander karakter... Ik zie het niet. Oh ja, onze haarkleur komt wel een beetje overeen. That's it haha .
Gast- Gast
Ze heeft eerder de zelfde lach als het vriendje van haar zus.Cherique schreef:Isabella, jullie lach is allemaal hetzelfde
Gast- Gast
Jij lijkt op je nichtenZusje van Bert schreef:Ik vind van niet want mijn zusje lijkt echt op mijn vaders kant en ik op mijn moeders kant van de familie. Toch zeggen mensen weleens van wel maar ik blijf van niet vinden. We hebben ander haar, een andere bouw, andere ogen, andere neus, heeeel ander karakter... Ik zie het niet. Oh ja, onze haarkleur komt wel een beetje overeen. That's it haha .
Gast- Gast
Ik heb een zusje van 14,die lijkt sprekend op mij alleen ik ben 24
pinklady85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10
Haha Smikkel, dat hangt er dan weer vanaf over welke nichten je het hebt . Maar ik lijk wel op een paar ja. Ook op mijn moeder, mijn tante, mijn oma etc etc... En wat ik al zei, das dan allemaal van de kant van mijn moeder.
Laatst aangepast door Zusje van Bert op za 8 jan 2011 - 12:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja mijn oudste nicht, daar lijk ik idd ook wel op .Smikkell schreef:De Engelse
Gast- Gast
Mijn zusje en ik lijken erg op elkaar. Mijn broertje lijkt ook erg op ons, maar iets minder omdat hij natuurlijk een jongen is
Familie noemt mijn zusje wel eens bij mijn naam en andersom. Wat ik dan weer overdreven vind want ten eerste ben ik 7 jaar ouder en onze kledingstijl is ook totaal anders. Je kan ons echt wel uit elkaar houden. ( geen foto ivm privacy)
Familie noemt mijn zusje wel eens bij mijn naam en andersom. Wat ik dan weer overdreven vind want ten eerste ben ik 7 jaar ouder en onze kledingstijl is ook totaal anders. Je kan ons echt wel uit elkaar houden. ( geen foto ivm privacy)
Laatst aangepast door Vancity_girl op za 8 jan 2011 - 16:04; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : verkeerde smiley)
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
Mensen zeggen dat ik steeds meer op mijn zus begin te lijken.
Maar ik vond van jongs af aan al dat ik op mijn zus leek..
Beide donker haar, zij tegen het zwarte aan. Beide donkere ogen, alleen ik veel donkerder.
Zij iets meer gezet dan mij. Ik groter dan haar. Zij 35 ik 27.
Maar ik vond van jongs af aan al dat ik op mijn zus leek..
Beide donker haar, zij tegen het zwarte aan. Beide donkere ogen, alleen ik veel donkerder.
Zij iets meer gezet dan mij. Ik groter dan haar. Zij 35 ik 27.
Gast- Gast
Ik vind dat ik helemaal niet op mijn broertje lijk, alleen heel soms zie ik een flits van een foto ofzo en dan lijkt het wel. Ik lijk ook heel erg op mijn moeder en mijn broertje lijkt meer op mijn vader.
Marin, jij lijkt echt zoo op je halfzusje, of zij lijkt op jou eigenlijk dan haha. Jullie zijn gewoon geheel hetzelfde type, meer dan dat de gelaatstrekken apart veel op elkaar lijken vind ik. Het geheel is heel erg hetzelfde.
Marin, jij lijkt echt zoo op je halfzusje, of zij lijkt op jou eigenlijk dan haha. Jullie zijn gewoon geheel hetzelfde type, meer dan dat de gelaatstrekken apart veel op elkaar lijken vind ik. Het geheel is heel erg hetzelfde.
Gast- Gast
Ik heb twee zussen en we lijken alledrie niet op elkaar.
We lijken alledrie ook niet heel erg op onze ouders, wel bepaalde trekjes enzo.
We lijken alledrie ook niet heel erg op onze ouders, wel bepaalde trekjes enzo.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Isabella schreef:
Haha; zus woont in Leiden en zusje woont nog thuis.
Hmm dan zou het kunnen want ik zie haar altijd in een trein die van/naar dat station gaat. Maar dan nog is de kans vrij klein en is het gewoon een soort look a like.
Gast- Gast
Mijn zusje en ik lijken qua innerlijk best wel op elkaar al zijn er ook een aantal grote verschillen. Qua uiterlijk vind ik zelf niet dat we op elkaar lijken, al hebben we wel dezelfde bouw. Veel mensen vinden wel dat we op elkaar lijken en dezelfde stem hebben.
Gast- Gast
Darcy schreef:Ik vind dat ik helemaal niet op mijn broertje lijk, alleen heel soms zie ik een flits van een foto ofzo en dan lijkt het wel. Ik lijk ook heel erg op mijn moeder en mijn broertje lijkt meer op mijn vader.
Wat lief
Toen ik laatst bij je ouders was, zag ik dat jouw ogen echt heel erg op je moeder's ogen lijken. Het was echt net alsof ik in jouw ogen keek, van die hele zachte ogen. Was grappig, was je er toch een beetje bij
Gast- Gast
Marin schreef:Darcy schreef:Ik vind dat ik helemaal niet op mijn broertje lijk, alleen heel soms zie ik een flits van een foto ofzo en dan lijkt het wel. Ik lijk ook heel erg op mijn moeder en mijn broertje lijkt meer op mijn vader.
Wat lief
Toen ik laatst bij je ouders was, zag ik dat jouw ogen echt heel erg op je moeder's ogen lijken. Het was echt net alsof ik in jouw ogen keek, van die hele zachte ogen. Was grappig, was je er toch een beetje bij
Ahhh wat lief dat je dat zegt! Op zich is het ook best maf dat jij bij mijn ouders was zonder mij
Gast- Gast
Mijn broertje en ik lijken qua uiterlijk totaal niet op elkaar.
Onze moeder is Nederlands en onze vader komt uit Indonesië.
Mijn broertje is echt een kopie van mijn vader, terwijl ik ook wel iets Indonesisch heb, maar toch meer het Nederlandse van mijn moeder heb geërfd.
Onze moeder is Nederlands en onze vader komt uit Indonesië.
Mijn broertje is echt een kopie van mijn vader, terwijl ik ook wel iets Indonesisch heb, maar toch meer het Nederlandse van mijn moeder heb geërfd.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik lijk echt totaal niet op mijn broers. Ik ben ook de enige in de familie met blond haar. Hoewel mijn jongste broertje wel een beetje neigt naar blond, maar toch is hij donkerder.
Verder ook niet kwa uiterlijk. Mijn broers zijn ook beide lang, en ik ben het kleintje uit de familie.
Ik zeg ook altijd maar dat ik van de melkboer ben Lijk namelijk ook niet heel erg op mijn ouders.
Verder ook niet kwa uiterlijk. Mijn broers zijn ook beide lang, en ik ben het kleintje uit de familie.
Ik zeg ook altijd maar dat ik van de melkboer ben Lijk namelijk ook niet heel erg op mijn ouders.
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn zusje en ik lijken echt totaal niet op elkaar zowel qua innerlijk als uiterlijk. Mijn zusje is klein, smal en blond en ik ben lang, steviger en heb donker haar. Mijn zusje is ook heel rustig en afhankelijk van andere mensen, terwijl ik heel zelfstandig en duidelijk aanwezig ben.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Vroeger dachten ze dat wij een tweeling waren. We schelen ook nog geen jaar met elkaar.
Maar hij heeft een iets getinte huid en ik totaal niet maar we hebben beide best wel wenkbrauwen I vind ons niet op elkaar lijken.
Verder innerlijk totaal verschillend. Vroeger botsten we enorm en nu soms nog.
Maar hij heeft een iets getinte huid en ik totaal niet maar we hebben beide best wel wenkbrauwen I vind ons niet op elkaar lijken.
Verder innerlijk totaal verschillend. Vroeger botsten we enorm en nu soms nog.
Gast- Gast
Mijn broer en ik lijken qua uiterlijk wel op elkaar. We hebben dezelfde kleur huid, dezelfde ogen en hetzelfde kleur haar.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn oudste zus en ik lijken qua uiterlijk heel veel op elkaar. We schelen 4 jaar, maar ik werd zelfs aangesproken met tweelingzus van. Op mijn andere zus en broer lijk ik een stuk minder. Hun hebben ook meer weg van mijn moeders kant terwijl mijn oudste zus en ik meer op familie van mijn vaders kant lijkt.
Ik heb zelfs een foto van mij en mijn zus in de efteling, dat iedereen zegt: "wat sta je leuk op de foto'. Terwijl dat mijn zus is en ik de foto eronder ben.
Ik heb zelfs een foto van mij en mijn zus in de efteling, dat iedereen zegt: "wat sta je leuk op de foto'. Terwijl dat mijn zus is en ik de foto eronder ben.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Van iedereen heb ik wel wat trekjes, bij de een dezelde mond, bij de ander weer dezelfde ogen. Wel allemaal ongeveer hetzelfde postuur.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Oordeel zelf maar
weg!
Niet quoten, haal hem zo weer weg!
edit: ik sta links, mijn zusje rechts.
weg!
Niet quoten, haal hem zo weer weg!
edit: ik sta links, mijn zusje rechts.
Laatst aangepast door _Chance op zo 9 jan 2011 - 0:39; in totaal 1 keer bewerkt
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Lijk jij op je ouders?
» Op wie lijk ik!?
» Lijk jij op je vriend?
» Over mijn lijk
» Lijk jij meer op je moeder of op je vader?
» Op wie lijk ik!?
» Lijk jij op je vriend?
» Over mijn lijk
» Lijk jij meer op je moeder of op je vader?
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: