Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

+37
Kathi
Pannetoet
Zwoesj
Ella
SoGood
Sterre
M-G
Rouxxxe
Flip Fluitketel
RYW
applestar
Yzma
Shisha
SarahKey
patjuhhh
Joli86
Makamba
Blond
Caresses
silly-one
Jeanette
Roxi3
NerdChic
_Lacey_
loura
Vancity_girl
pinklady85
Primrose
Mamsie
Cherique
Bruintje Beer
Zwerver
Japie
Lejow
Susan
jena
Zininzon
41 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 5 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Sterre zo 9 jan 2011 - 20:45

Darcy schreef:Sterre wat heb jij een leuk broertje! Jullie hebben dezelfde mond!

Ja, we hebben een beetje dezelfde mond en lach en kleur haar. Verder is het eigenlijk stom om hem broertje te noemen, hij is echt heel lang namelijk smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 5 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 22:53

Waarin mijn zusje en ik trouwens wel op elkaar lijken, is onze stem. Zeker aan de telefoon is die praktisch identiek. Ouders en opa en oma, en zelfs onze vriendjes en vriendinnen, kunnen ons niet uitelkaar houden. Als we samen zijn en mijn moeder belt ons, dan weet ze achteraf niet wie ze gesproken heeft Very Happy Dat is wel heel komisch en daar halen we dan ook vaak geintjes mee uit....

Verder hadden we vroeger nog weleens dezelfde mensen waar we oppervlakkig mee omgingen -sowieso in het dorp waar we woonden kende iedereen mijn zusje, ze was mateloos populair- en die dan totaal niet door hadden dat wij zusjes waren. Zo heb ik een keer meegemaakt dat een jongen openlijk zijn liefde voor mijn zusje zat te verklaren op een afterparty ergens, zonder dat hij doorhad dat ik haar zus was en er dus bij zat....Dat was enorm grappig! Een vriend van mij die ons wel beide kende begon ook echt door te vragen, zo van 'waar woont ze dan?' en dan die jongen: 'ja, daar en daar en ze hebben zo'n hond' (onze hond was heel bijzonder) en dan ik weer: 'Oh ja daar woon ik ook vlakbij!!' En dan die vriend van mij en ik dan helemaal dubbel liggen. Toen die jongen er uiteindelijk achterkwam dat ik haar zus was liep ie heel rood aan Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 5 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  SoGood zo 9 jan 2011 - 23:05

Het is dat ik mijn moeder 100% geloof dat ze mijn vader niet ontrouw is geweest maar mijn zus en ik lijken zo niet op elkaar:

Zij is blond (oke, weliswaar blonder geverfd maar dan nog) - Ik ben donker
Zij heeft stijl haar - ik slag/krullend
Zijn is 'klein' (1.70) - ik ben groter (1.80)
Zij is gezet - ik ben slank

Het enige wat we als overeenskomst hebben is de lach en de kleur ogen.

Oh en dan hebben we het nog niet eens over ons innerlijk gehad want dat ligt ook mijlenver uit elkaar.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 5 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Ella zo 9 jan 2011 - 23:14

Mijn zusje en ik lijken wel op elkaar maar mijn broertje op niemand
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 5 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 0:13

Sogood schreef:Het is dat ik mijn moeder 100% geloof dat ze mijn vader niet ontrouw is geweest maar mijn zus en ik lijken zo niet op elkaar:

Zij is blond (oke, weliswaar blonder geverfd maar dan nog) - Ik ben donker
Zij heeft stijl haar - ik slag/krullend
Zijn is 'klein' (1.70) - ik ben groter (1.80)
Zij is gezet - ik ben slank

Het enige wat we als overeenskomst hebben is de lach en de kleur ogen.

Oh en dan hebben we het nog niet eens over ons innerlijk gehad want dat ligt ook mijlenver uit elkaar.

Ik vind dat zo grappig, als 2 zusjes zo niet op elkaar lijken! Mijn zusje heeft ook echt een Latina figuur, gevormd en met een flinke kont. Ik ben zo recht als het maar zijn kan...Zij was qua lichamelijke ontwikkeling altijd vroeg, zelfs vroegrijp te noemen, ik ben enorm laat...(met 15 pas ongesteld en pas uitgewisseld op mijn 16, versus op haar 12e al ongesteld en op haar 12e ook al uitgewisseld)

Ik blijf me erover verbazen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 5 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  SoGood ma 10 jan 2011 - 0:56

_Leaf_ schreef:
Sogood schreef:Het is dat ik mijn moeder 100% geloof dat ze mijn vader niet ontrouw is geweest maar mijn zus en ik lijken zo niet op elkaar:

Zij is blond (oke, weliswaar blonder geverfd maar dan nog) - Ik ben donker
Zij heeft stijl haar - ik slag/krullend
Zijn is 'klein' (1.70) - ik ben groter (1.80)
Zij is gezet - ik ben slank

Het enige wat we als overeenskomst hebben is de lach en de kleur ogen.

Oh en dan hebben we het nog niet eens over ons innerlijk gehad want dat ligt ook mijlenver uit elkaar.

Ik vind dat zo grappig, als 2 zusjes zo niet op elkaar lijken! Mijn zusje heeft ook echt een Latina figuur, gevormd en met een flinke kont. Ik ben zo recht als het maar zijn kan...Zij was qua lichamelijke ontwikkeling altijd vroeg, zelfs vroegrijp te noemen, ik ben enorm laat...(met 15 pas ongesteld en pas uitgewisseld op mijn 16, versus op haar 12e al ongesteld en op haar 12e ook al uitgewisseld)

Ik blijf me erover verbazen Very Happy

Gek is dat he! Hier ook hoor zij was al ongesteld toen ze net 11 was en had al een bh in groep 7, ik was 13 toen ik ongesteld werd. Als we samen aan het stappen zijn ofzo gelooft ook niemand dat wij zussen zijn. Soms eigenlijk wel jammer.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 5 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Zwoesj ma 10 jan 2011 - 1:15

Grappig om allemaal te lezen en te zien! Af en toe vraag je je toch af of de melkboer misschien langs is geweest :P
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal voor dit onderwerp, ben enigs kind
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 5 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 23:23

Ik lijk ook helemaal niet op mijn zusje. We hebben dezelfde kleur ogen en dat is het :p Als we elkaar tegenkomen op stap en der zijn nieuwe mensen bij en ze zegt dat is m`n zus moeten ze toch ff goed kijken :p

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 5 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Pannetoet ma 10 jan 2011 - 23:45

Ik lijk op geen van beide..
Mijn zusje van 18 heeft heupen en vrij stevige bovenbenen, bruin haar met slag, bruine ogen en qua karakter een behoorlijke bitch soms. Mijn broertje van 16 is een lange slungel haha met donkerblond krullend haar en ik ben klein (1.54) heb superstijl blond haar maar qua karakter is het mix van mijn zusje en broertje; lief en meedenken maar ik kan ook zoals m'n zusje zijn » heel bot
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 5 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Kathi di 11 jan 2011 - 0:06

M'n zusje en ik lijken niet heel veel op elkaar.. enige is dezelfde neus haha
maar verder heeft mijn zusje grote borsten, geen kont ;-) en ik heb volle billen en kleine borsten
m'n zusje heeft heel sluik stijl haar en ik heb een volle bos met krullen.
Daarnaast is zij meer van de betavakken en ik totaal nie; zij is super goed in wiskunde/biologie/natuur/scheikunde en ik juist in talen.
Kathi
Kathi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 54
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 5 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Olijfje001 di 11 jan 2011 - 2:33

ik lijk totaal NIET op mijn zusje..
Vaak denken mensen ook dat we vriendinnen zijn, en als we dan vertellen dat we zusjes zijn, kijken ze ons heel verbaast aan :S.
Olijfje001
Olijfje001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 25
Registratiedatum : 31-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 5 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Laquisia di 11 jan 2011 - 4:10

Qau uiterlijk lijk ik totaal niet op mijn zus. Zij heeft de looks van mijn vader. Ik heb zowel de looks als mijn vader als moeder. Qua innerlijk lijken wij in bepaalde opzichten op elkaar.
Wij zijn beide koppig, kunnen erg eigenwijs zijn, zijn ambitieus en leergierig. Voor de rest verschillen wij ook veel qua karakter.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 5 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 5:27

*weg*


Dit zijn mijn broer, ik en mijn zusjes (op volgorde)
Ik vind dat wij wel op elkaar lijken.


Laatst aangepast door Jade op do 13 jan 2011 - 10:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 5 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  nina di 11 jan 2011 - 5:37

Jade schreef:
Dit zijn mijn broer, ik en mijn zusjes (op volgorde)
Ik vind dat wij wel op elkaar lijken.
Leuk foto hoor! Jullie lijken inderdaad op elkaar! Hoe oud zijn jullie allemaal?

(als ik je niet mocht quoten, dan moet je het even zeggen, haal ik 't weg.


Laatst aangepast door nina op di 11 jan 2011 - 7:21; in totaal 1 keer bewerkt
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 5 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  nina di 11 jan 2011 - 5:37

Beauty Addict schreef:In een aantal die ik dingen van mezelf terug, zowel uiterlijk als innerlijk. In een aantal ook totaal niet.

Maar ja, met veel broertjes en zusjes is de kans klein dat er niemand is die op je lijkt Wink
hè ik heb gemist hoeveel broertjes en zusjes je hebt!
Ben zo benieuwd! Kun je t me anders pm'en?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 5 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 5:39

nina schreef:
Jade schreef:

Dit zijn mijn broer, ik en mijn zusjes (op volgorde)
Ik vind dat wij wel op elkaar lijken.
Leuk foto hoor! Jullie lijken inderdaad op elkaar! Hoe oud zijn jullie allemaal?

(als ik je niet mocht quoten, dan moet je het even zeggen, haal ik 't weg.

Bedankt voor je reactie!
Mijn broer is 26, ik ben 19, mijn zusjes 13 en 10.

Als je wilt mag je de foto inderdaad wel uit je quote halen, dan kan ik altijd nog beslissen om hem weg te halen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 5 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Kqip di 11 jan 2011 - 5:47

Jullie lijken idd alle 4 wel op elkaar Wink.

Zelf heb ik 1 oudere broer waar ik sprekend op lijk..zelfde lengte, zelfde ogen, zelfde haarkleur, zelfde neus etc.. Vroeger dachten mensen nog wel eens dat we een tweeling waren. Haha.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 5 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 5:49

Kqip schreef:Jullie lijken idd alle 4 wel op elkaar Wink.

Zelf heb ik 1 oudere broer waar ik sprekend op lijk..zelfde lengte, zelfde ogen, zelfde haarkleur, zelfde neus etc.. Vroeger dachten mensen nog wel eens dat we een tweeling waren. Haha.

haha leuk zeg!

Ik ben de kleinste van de familie(verhoudingsgewijs), mijn broer de dunste. Mijn broer en zusje van 13 lijken qua karakter het meest op elkaar en mijn zusje van 10 en ik lijken qua karakter het meeste op elkaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 5 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  nina di 11 jan 2011 - 7:20

Jade schreef:
nina schreef:
Jade schreef:

Dit zijn mijn broer, ik en mijn zusjes (op volgorde)
Ik vind dat wij wel op elkaar lijken.
Leuk foto hoor! Jullie lijken inderdaad op elkaar! Hoe oud zijn jullie allemaal?

(als ik je niet mocht quoten, dan moet je het even zeggen, haal ik 't weg.

Bedankt voor je reactie!
Mijn broer is 26, ik ben 19, mijn zusjes 13 en 10.

Als je wilt mag je de foto inderdaad wel uit je quote halen, dan kan ik altijd nog beslissen om hem weg te halen.
ja natuurlijk wil ik dat! :-)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 5 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum