Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

+37
Kathi
Pannetoet
Zwoesj
Ella
SoGood
Sterre
M-G
Rouxxxe
Flip Fluitketel
RYW
applestar
Yzma
Shisha
SarahKey
patjuhhh
Joli86
Makamba
Blond
Caresses
silly-one
Jeanette
Roxi3
NerdChic
_Lacey_
loura
Vancity_girl
pinklady85
Primrose
Mamsie
Cherique
Bruintje Beer
Zwerver
Japie
Lejow
Susan
jena
Zininzon
41 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:49

_Leaf_ schreef:
Beauty Addict schreef:ze heeft broertjes en zusjes:)

Pfoe....En ik vond één al zwaar... Laughing

Ze wil 't weer weghalen tuttebol Very Happy

Mijn broer en ik lijken totaal niet op elkaar en hij is geen foto waard.

Mijn broertje en ik hebben al meer van elkaar weg, denk ik... Maar hij is 10 jaar jonger. Ik zie wel flink wat van mezelf in hem.

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 1014247425_5_fG1C_2

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Susan za 8 jan 2011 - 10:50

[quote="_Leaf_"]
Beauty Addict schreef:
Lejow en Susan, missen jullie het hebben van een broertje of zusje, of vinden jullie het wel prima zo? (Mijn moeder is enig kind en die vond dat echt verschrikkelijk)

Verschrikkelijk is een groot woord, op zich vind ik het wel jammer, vooral dat ik nooit zal weten hoe het is om een broer of zus te hebben. Gelukkig heb ik een goede band met mijn ouders en veel familie met wie ik veel omga. Ik wist wel al heel snel dat ik Ezra een broertje of zusje wilde geven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Bruintje Beer za 8 jan 2011 - 10:52

Ik lijk totaal niet op mijn broer.

Maar ik lijk als 2 druppels water op mijn zus!! Zijn namelijk een eenige tweeling :-)
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Zininzon za 8 jan 2011 - 10:54

_Leaf_ schreef:Zininzon, jullie lijken wel op elkaar! Leuke uitstraling heb je, wordt er vrolijk van Very Happy

Dank je! Moet er zelf ook wel om lachen, wat was mijn haar kort!!! Foto is denk ik 4 jaar oud.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:54

[quote="Trisha"]
_Leaf_ schreef:
Beauty Addict schreef:ze heeft broertjes en zusjes:)

Pfoe....En ik vond één al zwaar... Laughing

Ze wil 't weer weghalen tuttebol Very Happy

Mijn broer en ik lijken totaal niet op elkaar en hij is geen foto waard.

Mijn broertje en ik hebben al meer van elkaar weg, denk ik... Maar hij is 10 jaar jonger. Ik zie wel flink wat van mezelf in hem.



Ja ehhh dat stond er eerst nog niet...Anders had ik m niet gequote! Maar het is al weg:P

Susan: Dat kan ik me heel goed voorstellen, dat je Ezra een broertje of zusje wilde geven. Vroeger wilde ik ook maar 1 kind, nu toch ook liever 2. Of 3.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:55

Zininzon schreef:
_Leaf_ schreef:Zininzon, jullie lijken wel op elkaar! Leuke uitstraling heb je, wordt er vrolijk van Very Happy

Dank je! Moet er zelf ook wel om lachen, wat was mijn haar kort!!! Foto is denk ik 4 jaar oud.

Haha ik vond het je wel staan anders!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Zininzon za 8 jan 2011 - 11:01

_Leaf_ schreef:
Zininzon schreef:
_Leaf_ schreef:Zininzon, jullie lijken wel op elkaar! Leuke uitstraling heb je, wordt er vrolijk van Very Happy

Dank je! Moet er zelf ook wel om lachen, wat was mijn haar kort!!! Foto is denk ik 4 jaar oud.

Haha ik vond het je wel staan anders!

Ja ik heb ook wel een 'kort haar hoofd', maar geen stekels meer voor mij!
Ik zie er nu zo uit:
-WEG-


Laatst aangepast door Zininzon op zo 9 jan 2011 - 1:01; in totaal 1 keer bewerkt
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Cherique za 8 jan 2011 - 11:02

Ik lijk niet op mijn broer.
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 11:03

Ik wil trouwens niet eens op m'n broer lijken Laughing
Leaf, lijk ik op Ry? Meer op Dylan toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Mamsie za 8 jan 2011 - 11:05

Op mijn volle zus niet, op mijn half broertje ook niet en op mijn andere half broertje een beetje.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 11:08

Mozz; Jullie hebben dezelfde gelaatstrekken. Jullie lijken echt op elkaar.

Ik heb geen foto van mij en mijn broer. Wij hebben gewoon niets met fotografie. Maar wij lijken naar mijn mening helemaal niet op elkaar. Niet qua innerlijk, niet qua uiterlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Primrose za 8 jan 2011 - 11:11

Qua uiterlijk lijk ik niet op mijn zusje of op mijn broer, en qua innerlijk misschien een heeeel klein beetje op mn zusje. Ook lijk ik qua uiterlijk en innerlijk niet echt op mn ouders, ik grap altijd maar dat ik van de melkboer ben.
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 11:13

Ik lijk TOTAAL niet op mijn zusje van 22. Dan lijk ik nog meer op m'n broertje van 19, maar zij twee lijken meer op elkaar. Ik ben echt the odd one out. Het grappige is, zoals je op onderstaande foto wel kunt zien, dat mijn stiefbroertje (15) en stiefzusje (13) wel goed in het geheel op gaan, ook qua haarkleur. Zij twee lijken wel wat meer op elkaar.

(Boven: Ik, broertje, zusje. Onder: Stiefzusje, stiefbroertje)

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 N570495155_3900755_674


Laatst aangepast door Marin op zo 9 jan 2011 - 4:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 11:17

Wat een leuke foto van jullie samen, Marin. Het lijkt inderdaad een geheel (ook door de kleding).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 11:18

Smikkell schreef:Wat een leuke foto van jullie samen, Marin. Het lijkt inderdaad een geheel (ook door de kleding).

Haha ja dat ontstond heel spontaan. Drie van de vijf hadden al wit aan en toen riep ik ineens oooh ik heb nog een wit jurkje! Dus ik wit jurkje aan en toen allemaal maar. Alleen was het foto's nemen iets minder spontaan. Zo'n sessie duurt meestal een uur omdat het onmogelijk is om iedereen er leuk op te krijgen, deze is ook niet echt leuk voor allemaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Cherique za 8 jan 2011 - 11:23

Wat een leuke foto Marin! Ik vind je wel iets op je broertje lijken.
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 11:24

Ik vind ook dat je op de broertje lijkt, Marin!

En op die foto met je zusje toen ze nog klein was ben je zoooooooooooo mooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 11:25

mozzarella schreef:Ik vind ook dat je op de broertje lijkt, Marin!

En op die foto met je zusje toen ze nog klein was ben je zoooooooooooo mooi!
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 11:26

haha thanks girls! Very Happy Ik ben begonnen met afvallen dus hopelijk heb ik over een tijd dat smalle gezichtje met puntkinnetje weer terug. Dan vind ik mezelf ook veel mooier Wink
en leuk om te horen dat ik op m'n lieve broer lijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 11:29

Trisha schreef:Ik wil trouwens niet eens op m'n broer lijken Laughing
Leaf, lijk ik op Ry? Meer op Dylan toch?

Je lijkt meer op Dylan idd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 11:31

Leaf ik vind jouw zus en jij zo fascinerend koppel trouwens. Echt twee totaal andere invloeden inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 11:44

Marin schreef:Leaf ik vind jouw zus en jij zo fascinerend koppel trouwens. Echt twee totaal andere invloeden inderdaad.

Ja he? Dat vinden wij dus ook Very Happy Ik vind jouw foto's met je broertjes en zusjes echt leuk!! En je kleinste zusje is toch zo'n schatje he Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 11:50

Oordeel zelf maar (niet quoten)

*knip*



Laatst aangepast door Isabella op zo 9 jan 2011 - 5:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Cherique za 8 jan 2011 - 11:51

Isabella, jullie lach is allemaal hetzelfde Very Happy
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 11:52

Ik denk heel vaak dat ik bij een van je zusjes in de trein zit, maar op dat traject komt zij denk ik helemaal niet (er van uitgaande dat je zusjes bij je ouders in de buurt wonen).
Wel grappig smile Er is dus een meisje wat een beetje op jou lijkt. Niet sprekend, maar 't zou familie kunnen zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum