Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

+37
Kathi
Pannetoet
Zwoesj
Ella
SoGood
Sterre
M-G
Rouxxxe
Flip Fluitketel
RYW
applestar
Yzma
Shisha
SarahKey
patjuhhh
Joli86
Makamba
Blond
Caresses
silly-one
Jeanette
Roxi3
NerdChic
_Lacey_
loura
Vancity_girl
pinklady85
Primrose
Mamsie
Cherique
Bruintje Beer
Zwerver
Japie
Lejow
Susan
jena
Zininzon
41 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:29

Ik ben benieuwd Very Happy Ik zat even de foto's terug te kijken die we gemaakt hebben met Kerst....En wij lijken zo verschrikkelijk NIET op elkaar vind ik...Qua uiterlijk niet, maar ook qua innerlijk niet...Hoe is dat bij jullie?

Niet quoten aub!!!

Ik links, mijn zusje rechts:

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? 1192678000_5__-og

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? 1192680096_5_o0w4

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:32

Ik vind het echt meer een zoek de overeenkomsten-plaatje lol!

Ik duidelijk meer van de Zweedse kant van de familie, zij van de Spaanse kant. Ik lelieblank, zij mediterraan-blank. Ik lang en smal, zij iets kleiner en zandloperfiguur met J-Lo ass Very Happy Ik een denker, zij een doener. Ik heb lichtere ogen dan zij...Zo grappig gewoon! Allebei uit een ander ei gekomen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Zininzon za 8 jan 2011 - 10:33

Qua uiterlijk vind ik jullie best wel lijken hoor!
Met name de gezichtsvorm (wangen en mond).

Dit is een erg oude foto, maar hier kun je goed zien dat we wel op elkaar lijken.
-WEG-


Laatst aangepast door Zininzon op zo 9 jan 2011 - 0:59; in totaal 2 keer bewerkt
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:33

edit


Laatst aangepast door mozzarella op za 8 jan 2011 - 22:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:34

Qua uiterlijk ben ik sprekend mijn moeder en mijn broertje sprekend mijn vader. Qua karakter weer andersom, dus nee, eigenlijk lijk ik niet op mijn broertje. Hoewel we wel een paar dezelfde gezichtskenmerken hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  jena za 8 jan 2011 - 10:34

Maar Leaf en zusje wel allebei prachtige meiden om te zien!
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Susan za 8 jan 2011 - 10:35

Mozzarella, leuk broertje heb je.

Ik heb geen broertjes en zusjes, dus van mij geen zinvolle bijdrage verder.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  jena za 8 jan 2011 - 10:36

Zininzon; jullie lijken inderdaad erg op elkaar.
Mozz; knap broertje!

Ik lijk qua uiterlijk niet op mijn zusjes, qua innerlijk ook niet echt.
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Lejow za 8 jan 2011 - 10:36

Susan schreef:Mozzarella, leuk broertje heb je.

Ik heb geen broertjes en zusjes, dus van mij geen zinvolle bijdrage verder.

Ik ook niet smile
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:37

Leaf, ik vind jullie qua wangen, mond en neus ook echt wel op elkaar lijken.
Ik lijk niet op mijn broertjes, hun wel op elkaar maar ze zijn dan ook een tweeling.


Laatst aangepast door Purple op za 8 jan 2011 - 10:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Japie za 8 jan 2011 - 10:37

Mijn zus lijkt wel iets op mij, maar niet heel veel, qua innerlijk helemaal niet.. Mijn broer lijkt qua uiterlijk niet op mij, maar innerlijk wel. Mijn broer en zus lijken wel op elkaar. Hun lijken op mijn vader en ik op mijn moeder. Ik heb wel het karakter van mijn vader. Wat ik wel vreemd vind is dat ik erg op mijn moeder lijk, maar ook op de zus van mijn vader en op mijn nicht van mijn vaderskant.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:37

In een aantal die ik dingen van mezelf terug, zowel uiterlijk als innerlijk. In een aantal ook totaal niet.

Maar ja, met veel broertjes en zusjes is de kans klein dat er niemand is die op je lijkt Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:38

jena schreef:Maar Leaf en zusje wel allebei prachtige meiden om te zien!

Dankje! smile

Mozz, idd leuk broertje, haha. Jullie lijken niet echt idd...

Zininzon, jullie lijken wel op elkaar! Leuke uitstraling heb je, wordt er vrolijk van Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:38

Ik heb er een aantal en op de meesten lijk ik wel. Een van ons is totaal anders. Geen foto

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:38

Beauty Addict schreef:In een aantal die ik dingen van mezelf terug, zowel uiterlijk als innerlijk. In een aantal ook totaal niet.

Maar ja, met veel broertjes en zusjes is de kans klein dat er niemand is die op je lijkt Wink

Hoevele heb jij er dan Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:40

Beauty Addict schreef:In een aantal die ik dingen van mezelf terug, zowel uiterlijk als innerlijk. In een aantal ook totaal niet.

Maar ja, met veel broertjes en zusjes is de kans klein dat er niemand is die op je lijkt Wink

Hoeveel broertjes of zusjes heb je dan? Ik vind dat ook altijd zo leuk om te zien, mijn vriend is er een van 5, en idd, ze hebben allemaal wel iets weg van elkaar...Zo leuk!

Lejow en Susan, missen jullie het hebben van een broertje of zusje, of vinden jullie het wel prima zo? (Mijn moeder is enig kind en die vond dat echt verschrikkelijk)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:41

Ik zal de complimenten doorgeven hahahah smile .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Zwerver za 8 jan 2011 - 10:41

Ze zeggen dat ik op mijn broer lijk maar de ander zegt weer vooral op mijn moeder. Ik heb volgensmij geen foto's...
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:42

mozzarella schreef:Ik zal de complimenten doorgeven hahahah Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? 561177 .
Misschien ook wat telefoonnummers?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:43

*


Laatst aangepast door Beauty Addict op zo 9 jan 2011 - 1:18; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:43

Smikkell schreef:
mozzarella schreef:Ik zal de complimenten doorgeven hahahah Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? 561177 .
Misschien ook wat telefoonnummers?

Ik ben al voorzien, dus ga vooral je gang Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:43

Beauty Addict schreef: Edit

Pfoe....En ik vond één al zwaar... Laughing

Edit, zag je opmerking te laat:P Die stond er pas toen ik hem al gequote had! solly:P


Laatst aangepast door _Leaf_ op za 8 jan 2011 - 10:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:44

Smikkell schreef:
mozzarella schreef:Ik zal de complimenten doorgeven hahahah Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? 561177 .
Misschien ook wat telefoonnummers?

Hij is al voorzien...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Lejow za 8 jan 2011 - 10:44

_Leaf_ schreef:
Beauty Addict schreef:In een aantal die ik dingen van mezelf terug, zowel uiterlijk als innerlijk. In een aantal ook totaal niet.

Maar ja, met veel broertjes en zusjes is de kans klein dat er niemand is die op je lijkt Wink

Hoeveel broertjes of zusjes heb je dan? Ik vind dat ook altijd zo leuk om te zien, mijn vriend is er een van 5, en idd, ze hebben allemaal wel iets weg van elkaar...Zo leuk!

Lejow en Susan, missen jullie het hebben van een broertje of zusje, of vinden jullie het wel prima zo? (Mijn moeder is enig kind en die vond dat echt verschrikkelijk)

Soms mis ik het.
Als mijn ouders komen te overlijden, zal ik er alleen voorstaan. Maar ook als ze hulpbehoevend zijn bijvoorbeeld.
En het gevoel van tante worden zal ik nooit meemaken (wel bij mijn vriend, die heeft een broer), maar nooit vanuit mijn eigen kant.

Maar als ik kijk naar hoe vaak mijn neefjes en nichtjes vroeger ruzie hadden. Ze moesten alles delen, speelgoed, een kamer, de computer enz enz enz. Maakte ruzie om elkaars kleding, de oudste gedroeg zich als moedertje over de jongste 2.
Nou dan ben ik toch blij dat ik dat niet meegemaakt heb smile

Dus, verschrikkelijk, nee absoluut niet. Jammer, dat soms wel.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:48

Dat kan ik me wel voorstellen Lejow...Ik had vroeger ook heel veel ruzie met mijn zusje en heb menigmaal gewenst dat ik enig kind gebleven was, maar nu ben ik toch wel heel erg blij met haar. Inderdaad ook vanwege de 'praktische' kanten.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)? Empty Re: Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum