Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kersverse relaties, part II

+47
Huppekee
luenca
Snoes
Oasis
Blond
Gympie
Admin
Yaelynn
GreenGrass
Burn
Susan
Mees
vliegeraar
RYW
Poubelle
studiebol
Marsy28
*Noosa
Stuiterbal
Jenny010
Paper Crown
Error
nijntje4
Janelie
Middleme
TwistedAngel
FireButterfly
Atelier Madame
Tabbert
Sweety
Lady4
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Sugarfall
Carra
Kerel
Mermaid
Bay
Guusje
Jade
Rush
Polly
Marin
Zininzon
Feline
Bliss
51 plaatsers

Pagina 19 van 23 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende

Ga naar beneden

Kersverse relaties, part II - Pagina 19 Empty Re: Kersverse relaties, part II

Bericht  Bliss za 9 jun 2012 - 2:18

Marsy28 schreef:Oh ja, shit! Excuses! Ga jij nog wat doen dan?

Ja, voetbal kijken!! :cheering:

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lady4 za 9 jun 2012 - 11:36

Gefeliciteerd Bliss!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marsy28 za 9 jun 2012 - 20:17

En natuurlijk zodra ik mee ga schrijven in dit topic komt in alle hevigheid de onzekere Marsy terug.. Gisteravond mistte ik hem ineens zo vreselijk. Hij was niet online en mijn whatsappjes kwamen door geen wifi niet aan. Dus ik heb hem gebeld.. Hij zat in de kroeg en was al behoorlijk beschonken. Hij reageerde op me maar was ook wel wat verbaasd toen ik belde natuurlijk. Ik zei dat ik hem mistte en toen hij 'sorry babe' zei, zei ik: "je zou nu kunnen zeggen dat je me ook mist haha". Toen zei hij ook: ja, als ik mensen om me heen zie zoenen en handje vasthouden, mis ik jou ook". Toen vroeg ie: "mis je me altijd" en toen zei ik, stoer als ik ben: "nee, natuurlijk niet altijd, jij?" en toen zei hij, toen ik het als wedervraag stelde: "mis jou ook ook soms, niet altijd". Au... Sad
Stom he? Ik toen kreeg hij toen hij thuiskwam nog een facebookmessage EN de whatsapp vanmorgen om 5 uur. Dus ja, overdosis.. Terwijl ik zo graag de touwtjes in handen hield en niet zo zwak wil zijn. Verdorie! Het kan natuurlijk ook even een opfrismoment zijn geweest in de kroeg, dat hij weer even aan me dacht en ik in zijn gedachten ben gebleven. Maar ja, lekker stom weer.. Maar ik mis hem zo, voel me zo eenzaam zonder hem en weet niet wanneer ik hem weer zie en of we uberhaupt deze storm overleven..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Feline za 9 jun 2012 - 23:00

Ik snap geloof ik niet zo goed wat er stoer aan is om iemand niet te missen.. Dat heet toch gewoon liefde?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Marsy28 zo 10 jun 2012 - 7:41

Ja, maar het is natuurlijk minder 'stoer' om de man die je 1,5 maand geleden verliet en vervolgens terugnam, om half 1 's nachts wanhopig te bellen omdat je hem zo mist silent
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  luenca do 21 jun 2012 - 9:38

ik mag me aanmelden bij dit topic :cheering:
sinds gisteren 'verkering' onverwachts maar super! I love you

marsy28 hoe gaat t met jou en je vriend, las dat niet goed ging, is het nu definitief over of? Sad
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Lady4 vr 22 jun 2012 - 5:45

Wat leuk Shygirl, gefeliciteerd! Heb je een relatie met een man of een vrouw, jij bent biseksueel toch?

Marsy, ik ben ook benieuwd hoe het met jou gaat. Of zit je inmiddels in Rome?

Bliss, nog een weekje? Kan me voorstellen dat je hem nu wel weer graag bij je wilt hebben, of valt dat mee? Op een gegeven moment zit je denk ik ook wel in een bepaald ritme, waardoor het makkelijker vol te houden is.

Confusion, hoe gaat het met jou? Heb jij je ex nog gezien of gesproken, nadat hij het heeft uitgemaakt?

Hier is het nog steeds genieten! Van de week ons eerste gezanelijke project afgerond, namelijk het opknsppen van mijn tuin. We hebben alles samen gedaan, ook het financiële gedeelte. Ik moet aan dat laatste nog erg wennen, wil absoluut niet van hem profiteren. Maar hij wilde dit zelf heel graag omdat het plan ook is dat hij ergens eind van het jaar/begin volgend jaar bij mij komt wonen.

Ik hou echt heel erg veel van hem en hij van mij, zo fijn!! I love you
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss vr 22 jun 2012 - 6:21

Godverrr, had ik een hele reactie hier getypt, was de server ineens 'too busy'... Weg verhaal! Mad Nog maar een keer dan.

Leuk hoor, Lady, en je tuin is echt supermooi geworden!! Lief dat hij er ook al aan mee wil betalen, dat zou ik zelf ook wel lastig vinden idd. Spannend dat jullie al heel concreet aan samenwonen denken!
Ik kijk wel echt uit naar volgende week vrijdag ja, nog een weekje en dan zie ik hem eindelijk weer! Op zich klopt het wel wat je zegt, dat je op een gegeven moment een beetje in een ritme komt zonder hem, maar bij vlagen mis ik hem juist weer heel erg. Vooral als ik hem net gesproken heb. Ik ben wel blij dat we zo regelmatig hebben kunnen videobellen via FB, dat werkte perfect! Kan wel alleen als ik vrij ben die dag vanwege het tijdsverschil. Morgenmiddag spreek ik hem weer en dan waarschijnlijk woensdag nog en dan vrijdag eindelijk weer in real life!
Het scheelt trouwens wel dat ik deze laatste weken voor mijn zomervakantie echt megadruk ben met werken: rapporten maken, afscheidsavonden groep 8, vergaderingen, oudergesprekken... Ik hoef me in elk geval niet te vervelen.

Shygirl, gefeliciteerd! Details, please smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lady4 vr 22 jun 2012 - 7:19

Wat zul jij een gelukkig mens zijn volgende week om deze tijd! We zien je vast niet op het forum die avond. :P

Het is echt heel leuk om concrete plannen te maken, maar zeker ook spannend ja. Ik heb nog nooit samengewoond namelijk. Maar goed, we wonen nu ook al praktisch samen dus eigenlijk gaan we alleen maar over van twee huizen naar één. Maar toch.. We kiezen er wel heel bewust voor om niet nu al samen te aan wonen, eerst nog maar even een paar maanden langer samen zijn.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss vr 22 jun 2012 - 7:27

Lady4 schreef:Wat zul jij een gelukkig mens zijn volgende week om deze tijd! We zien je vast niet op het forum die avond. :P

Het is echt heel leuk om concrete plannen te maken, maar zeker ook spannend ja. Ik heb nog nooit samengewoond namelijk. Maar goed, we wonen nu ook al praktisch samen dus eigenlijk gaan we alleen maar over van twee huizen naar één. Maar toch.. We kiezen er wel heel bewust voor om niet nu al samen te aan wonen, eerst nog maar even een paar maanden langer samen zijn.

Nou, het stomme is, ik moet zelf begin van die avond alweer weg :shock: Ik had sowieso de volgende middag al een reünie in mijn geboortestad, maar nu is ook mijn vriendin die in Engeland woont weer heel ff in NL, ook in mijn geboortestad dus, dus daar heb ik vrijdagavond maar mee afgesproken... Beetje jammer hoe het uitkomt, maar gelukkig komt mn vriend al om 8:40 's morgens aan. We kunnen dus de hele dag samen zijn (en ja, overdag heb ik dan ongetwijfeld betere dingen te doen dan forummen whaha), daarna kan hij mooi zijn jetlag gaan uitslapen en weer een beetje acclimatiseren en dan komt ie zondagavond weer bij mij slapen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lady4 vr 22 jun 2012 - 7:31

Al met al best goed geregeld dus!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  RYW vr 22 jun 2012 - 7:42

Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Marsy is.

Ook al zijn we niet kersvers meer (3,5 jaar verkering, haha), toch blijheid: mijn vriend zat naar me te kijken en ik vroeg hem wat er was... en hij zei dat hij zich zat af te vragen hoe een kindje van ons eruit zou zien, welke trekjes van mij erin voor zouden komen en welke van hem. Vond ik heel erg schattig smile

Lekker om na 3,5 jaar nog steeds verliefd te zijn Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Lady4 vr 22 jun 2012 - 7:47

Wat lief RYW! Jullie hebben allebei kinderen vanuit jullie eerdere relatie toch? Jij twee zoobtjes en hij een zoontje, volgens mij?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  RYW vr 22 jun 2012 - 7:52

Ja klopt, bij elkaar opgeteld hebben we drie zoontjes smile maar we willen heel graag nog een kindje. Mijn vriend heeft wel eens in enorme frustratie gezegd dat hij het zo enorm erg vindt dat ik niet de moeder ben van zijn zoon, en hij niet de vader van de mijne, dat hij zo ontzettend intens wilde dat dat wel zo was. Op een bijzondere manier heel erg lief van hem smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Lady4 vr 22 jun 2012 - 8:19

Heel erg lief! Zo denken wij stiekem ook weleens een beetje.. Ik kan me goed voorstellen dat jullie ook samen een kinderwens hebben!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  RYW vr 22 jun 2012 - 8:23

Ja, zeker, en over niet al te lange tijd ook. Ik word dit jaar 30 dus voor mij is er nog geen haast, maar mijn jongens zijn 7 en 4, de zijne is 3,5. Bovendien is hij zelf 41. Daarom willen we niet te lang wachten, eerst even wennen aan het samenwonen en als dat goed gaat er snel voor gaan smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  luenca vr 22 jun 2012 - 9:13

lady, heb een relatie met een man. ben idd bisexueel maar laatste jaren alleen maar vriendjes gehad..

ik heb hem leren kennen op een datingsite voor verlegen mensen Embarassed
we hebben een aantal maanden gechat en dat klikte al erg goed, beide geen verwachtingen, maar gezien we allebei licht autistisch zijn schepte dat wel een band. toen hebben we afgesproken bij mij thuis en zijn we boodschappen gaan doen en is hij blijven slapen omdat de trein gemist had!
verder niks gebeurd smile

2 weken later ging ik naar hem en we zouden er een leuk weekend van maken...eerst was het nog gewoon leuk gezellig maar de volgende dag werden we opeens allebei verliefd! hoelanger ik bij hem was hoe leuker we elkaar vonden en toen ook gezoend I love you ik ben uiteindelijk 5 nachtjes gebleven Embarassed

toen ik thuis was hebben we het er over gehad, en kwam het er op neer dat we verliefd waren op elkaar, toen zei hij.... of we nu ook een koppeltje waren smile zo lief.

hij woont in limburg dus kan er niet zomaar even heen maar dat maakt me niet uit, we zien elkaar in t weekend en we spreken elkaar elke dag, hij is net zo oud als mij en super lief , echt een prins!!! echt! I love you
allemaal boodschappen in huis halen wat ik eet en drink...smoothies voor me maken en komen brengen op bed...avondeten maken, lekkere salades, allemaal goed voorbereid! lekker wezen winkelen en meneer draagt al mn tassen, ook van en naar het station I love you

ik hoop echt dat dit geen tijdelijk sprookje is! Laughing I love you
luenca
luenca
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 9:25

Lady4 schreef:

Confusion, hoe gaat het met jou? Heb jij je ex nog gezien of gesproken, nadat hij het heeft uitgemaakt?

Wat lief dat je het vraagt. Met mij gaat het goed hoor. Ik heb hem de week erna nog gezien en gesproken en dat was wel even vreemd. Maar op zich gaat het nu wel prima. We hebben niet veel contact maar we spreken binnenkort weer een keer af als hij terug is van vakantie.

Maar wat fijn dat jullie zo gelukkig zijn! Ik vind het echt helemaal leuk voor je!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 11:35

RYW, dat klinkt als een hele lieve vriend. Very Happy

Lady4, vind het zo fijn dat je gelukkig in de liefde bent.

Tja, Tuttelbel (shygirl)! Eerst onzeker zijn en dan bleek het toch allang wederzijds te zijn. En hoe ik wederom gelijk had. Kersverse relaties, part II - Pagina 19 2474380249 Geniet ervan, meis! WA je morgen even!

En ik ga hier niet meeschrijven hoor. Ik vind het, net als sommige andere topics, gewoon leuk om eens te lezen. Mijn liefdesleven is een drama. Ben al twee jaar verliefd op dezelfde, maar dat gelooft hij niet. Kersverse relaties, part II - Pagina 19 394967

Gast
Gast

Bericht  Lady4 vr 22 jun 2012 - 18:03

Fijn dat het goed met je gaat Confusion, ik hoop dat je snel weer een leuke man zal tegenkomen.

Maura, is hij ook verliefd op jou? Zo niet, time to let go? Dat is het beste beslissing geweest die ik eind vorig jaar gemaakt heb. Ik weet niet of ik nu anders zo gelukkig zou zijn met mijn huidige vriend. Die heeft ex-date compleet van tafel geveegd, nadat ik besloten had hem los te laten.

Shygirl, echt leuk dat jullie zo verliefd zijn. Geniet ervan!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Stuiterbal vr 22 jun 2012 - 23:57

Shygirl ik ben helemaal happy voor je :cheering: echt heel leuk en zeker omdat hij uit mijn woonplaats komt Very Happy
Geniet ervan meisie !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  luenca za 23 jun 2012 - 7:09

Stuiterbal schreef:Shygirl ik ben helemaal happy voor je :cheering: echt heel leuk en zeker omdat hij uit mijn woonplaats komt Very Happy
Geniet ervan meisie !

jazeker!! dat word binnenkort weer meeten!! Laughing
luenca
luenca
Prater
Prater

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 11:19

Lady4 schreef:
Maura, is hij ook verliefd op jou? Zo niet, time to let go? Dat is het beste beslissing geweest die ik eind vorig jaar gemaakt heb. Ik weet niet of ik nu anders zo gelukkig zou zijn met mijn huidige vriend. Die heeft ex-date compleet van tafel geveegd, nadat ik besloten had hem los te laten.

We zijn vrienden met extra's. En ik heb hem ooit de liefde verklaard, maar heb het ook net zo hard weer teruggenomen. En tegenwoordig ziet hij alles wat ik zegt als een vorm van sarcasme. Maar daarin is hij niet de enige. Want ik stuurde vandaag dat Shy mijn dag had gemaakt en ik kreeg terug:"Sarcasme?"

Ik heb hem letterlijk gestuurd 'Ik ben verliefd op je' en ik kreeg terug 'Waarom zou je?'. Kersverse relaties, part II - Pagina 19 1270000679 En wat ik ook zei, het kwam niet door. En op het eind kwam het er eigenlijk op neer dat hij me niet geloofde. Kersverse relaties, part II - Pagina 19 394967 Mijn leven is, volgens hem, voor mij één grote grap. En misschien is dat ook wel zo.... Kersverse relaties, part II - Pagina 19 1270000679

Gast
Gast

Bericht  luenca za 23 jun 2012 - 11:44

Maura schreef:
Lady4 schreef:

We zijn vrienden met extra's. En ik heb hem ooit de liefde verklaard, maar heb het ook net zo hard weer teruggenomen. En tegenwoordig ziet hij alles wat ik zegt als een vorm van sarcasme. Maar daarin is hij niet de enige. Want ik stuurde vandaag dat Shy mijn dag had gemaakt en ik kreeg terug:"Sarcasme?"

Ik heb hem letterlijk gestuurd 'Ik ben verliefd op je' en ik kreeg terug 'Waarom zou je?'. Kersverse relaties, part II - Pagina 19 1270000679 En wat ik ook zei, het kwam niet door. En op het eind kwam het er eigenlijk op neer dat hij me niet geloofde. Kersverse relaties, part II - Pagina 19 394967 Mijn leven is, volgens hem, voor mij één grote grap. En misschien is dat ook wel zo.... Kersverse relaties, part II - Pagina 19 1270000679

en voor mij ben je geen grote grap, maar mijn grote lieve vriendin, en das een feit hug I love you
luenca
luenca
Prater
Prater

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 11:46

shygirl87 schreef:

en voor mij ben je geen grote grap, maar mijn grote lieve vriendin, en das een feit Kersverse relaties, part II - Pagina 19 699888 I love you

Wat ben je ook een lieverd hè. I love you

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 23 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: