Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kersverse relaties, part II

+47
Huppekee
luenca
Snoes
Oasis
Blond
Gympie
Admin
Yaelynn
GreenGrass
Burn
Susan
Mees
vliegeraar
RYW
Poubelle
studiebol
Marsy28
*Noosa
Stuiterbal
Jenny010
Paper Crown
Error
nijntje4
Janelie
Middleme
TwistedAngel
FireButterfly
Atelier Madame
Tabbert
Sweety
Lady4
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Sugarfall
Carra
Kerel
Mermaid
Bay
Guusje
Jade
Rush
Polly
Marin
Zininzon
Feline
Bliss
51 plaatsers

Pagina 15 van 23 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Kersverse relaties, part II - Pagina 15 Empty Re: Kersverse relaties, part II

Bericht  Bliss di 22 mei 2012 - 20:33

-weg-

Laatst aangepast door Bliss op zo 3 jun 2012 - 0:36; in totaal 1 keer bewerkt

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Atelier Madame di 22 mei 2012 - 20:36

Oehh das wel lang bliss een maand! Toen ik drie maanden met m'n vriend had ging ik ook zes weken op reis. Was moeilijk zo lang maar uiteindelijk heeft het ons wel heel sterk gemaakt.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Marin di 22 mei 2012 - 20:37

Ja een maand is ook wel echt lang. Leuk dat je 'm gaat ophalen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Bay di 22 mei 2012 - 22:31

Japan is idd een beetje ver weg! Leuk dat je hem gaat ophalen.

Fijn weekend vast!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 0:12

Hey Bliss, ik hoop dat je het niet verkeerd gaat opvatten wat ik zeg maar ik bedoel het goed, als waarschuwing want ik herken mezelf in jou.

Je bent je relatie een beetje stuk aan het maken meis, je vriend lijkt me een heel lieve jongen, met een zachter karakter dan jij en kan het misschien zijn dat jij zijn grenzen aan het opzoeken bent? Kijken hoever je kan gaan, als bewijs dat hij wel écht van je houdt?

Is een verkapte vorm van onzekerheid, maar je drijft hem zo wel van je af. Vaak weet je pas wat je mist als hij er niet meer is.

Tussen mij en een ex was het ook vaak drama. Ik huilen, ik toestanden creëren, twijfels uiten en dat alleen maar omdat hij zo'n goedzak was en niet eens flink op tafel sloeg. Bij mijn huidge man hoef ik dat soort fratsen niet te proberen en dat is wat ik nodig heb. Jij misschien ook?

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 23 mei 2012 - 0:27

-weg-

Laatst aangepast door Bliss op zo 3 jun 2012 - 0:36; in totaal 1 keer bewerkt

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 6:53

Gewoon genieten en hem lekker proberen te verwennen. Ik lees in je berichten dat je zo veel op hem afreageert en naar hem (over hem) klaagt dat ik me afvraag in hoeverre dit nog leuk is voor hem. Ik weet dat jullie ook wel leuke momenten hebben hoor maar ik begrijp gewoon niet waarom je zo'n lange autorit de hele tijd moet huilen bijvoorbeeld of wat er nou zo veel te klagen valt. In het begin moet het juist zo leuk zijn allemaal. Ik vraag me dan echt af of je wel gelukkig bent in de relatie waarin je zit. Je drijft hem op deze manier zo van je af, net wat Charlie zegt. Stop met dat constante geanalyseer en probeer gewoon van de momenten dat jullie samen zijn te genieten.

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 23 mei 2012 - 7:22

-weg-

Laatst aangepast door Bliss op zo 3 jun 2012 - 0:37; in totaal 1 keer bewerkt

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  FireButterfly wo 23 mei 2012 - 21:08

En ik denk eerlijk gezegd dat een week fysieke afstand de oplossing is. Dat klinkt wel lekker makkelijk. Als je echt dacht dat dat de oplossing was geweest, had je ook met hem kunnen afspreken om elkaar een maand niet te zien. Dat hij op vakantie gaat, is natuurlijk voor hem mooi meegenomen. Over hoe dit nu gaat, moet gesproken worden en dit kan niet zomaar weg zijn.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Marin wo 23 mei 2012 - 21:20

Ik denk dat je gewoon echt heel erg moet wennen aan het hebben van een relatie. Dat het meer is dan alleen lief zijn, kusjes geven en van iemand houden. Er komt gewoon iemand in je 'persoonlijke space' binnendringen en ik kan me voorstellen dat dat heel erg wennen is. En dus stoot je m af, bewust of onbewust. Dat zal door afstand niet beter worden. Op dat moment even rustiger, maar je kunt niet beginnen met een exht schone lei daarna, immers had je voor die tijd die problemen al.
Maar ga t ook niet groter maken dan het is. Het is wennen, het is af en toe kut om te zien hoe je onbedoeld zulke rare sprongen maakt, maar ga ook niet constant alle aandacht er op vestigen. Probeer t ook meer los te laten. Heb je een huilbui? Zo be it. Ga dan niet daarna samen alles per whatsapp analyseren en allebei moeilijk voelen er om. Volgens mij is hij echt een schat van een jongen maar idd rustiger dan jij, en dat is niet erg, maar de relatie moet niet alleen afhangen van hoe jij je voelt en hoe jullie allebei daar weer moeizaam op reageren.
Maar ik zou willen dat ik je verder wat concreter advies ook geven maar dat weet ik ook niet, behalve te zeggen dat je gewoon denk ik moet proberen de moeilijke dingen los te laten. Zo moeilijk is het namelijk niet. Het is gewoon wennen en het is ook leuk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  FireButterfly wo 23 mei 2012 - 21:45

Marin heeft wat beter verwoord wat ik probeerde te zeggen.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 22:27

Eens met Marin.

Concreet gezien zou ik als je voelt dat je weer zo'n bui hebt, het voor jezelf gewoon accepteren. Je weet nu dat zo'n bui ook voorbij gaat dus accepteer het, ga het niet analyseren en geef het eventueel even aan bij je vriend onder het mom van 'het is weer zover' en maak er verder niet veel woorden meer aan vuil.

Eventueel zou je eens met een dokter kunnen bespreken hoe het komt dat je tijdens je menstruatie zo reageert (want deze buien heb je toch meestal tijdens je menstruatie?) en of er misschien iets aan te doen is met een ander soort pil.

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 23 mei 2012 - 22:36

Thanks meiden. Marin, fijne reactie en ik denk ook dat je gelijk hebt. Ik wil ook alles altijd zo vreselijk overanalyseren; ik wil graag weten waarom ik doe zoals ik doe en daar vervolgens van leren, maar wat ik volgens mij vooral moet leren is om iets ook gewoon eens te laten voor wat het is.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 22:52

Ik heb gister een heerlijke dag gehad. Ik had vrij genomen omdat het zulk lekker weer was. M'n vriend (klinkt nog steeds erg vreemd Kersverse relaties, part II - Pagina 15 561177 ) was ook vrij maar hij moest leren. Ik had wel aangegeven dat ik op het strand lag en toen was hij toch ook gezellig gekomen. En toen hebben we heerlijk op het strand gelegen en lekker gekletst. Ik had daar wel weer een beetje behoefte aan want de laatste weken heb we vooral veel avonden doorgebracht en hebben we voornamelijk andere dingen gedaan en dan bleven we wel bij elkaar slapen maar dan slaap je en klets je ook niet :-).

En na een paar uur was er nog een vriend van hem (en oud klasgenootje van mij) langsgekomen en zijn we daarna met z'n 3en wat gaan eten bij een standtent. Het was echt super leuk!

Zaterdagavond zie ik hem weer. Moet nog even een leuk ontbijtje bedenken voor zijn verjaardag zondag. Iemand nog tips? :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 22:52

Bliss schreef:Thanks meiden. Marin, fijne reactie en ik denk ook dat je gelijk hebt. Ik wil ook alles altijd zo vreselijk overanalyseren; ik wil graag weten waarom ik doe zoals ik doe en daar vervolgens van leren, maar wat ik volgens mij vooral moet leren is om iets ook gewoon eens te laten voor wat het is.

Idd :-).

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 23 mei 2012 - 22:56

Confusion schreef:
Bliss schreef:Thanks meiden. Marin, fijne reactie en ik denk ook dat je gelijk hebt. Ik wil ook alles altijd zo vreselijk overanalyseren; ik wil graag weten waarom ik doe zoals ik doe en daar vervolgens van leren, maar wat ik volgens mij vooral moet leren is om iets ook gewoon eens te laten voor wat het is.

Hahaha ja dat zeg je heel grappig maar is wel waar smile Succes, je kunt het allemaal echt wel smile

Confusion, vind het ook echt zo leuk voor jou! Echt leuk dat het zo goed klikt en dat je elkaar eigenlijk al van vroeger kent, maar nu echt wat wordt. Bijzonder smile

Qua ontbijtje... Je kunt natuurlijk eitjes maken (ik vind die Pinterest eitjes in die paprika-vorpjes altijd zo leuk er uit zien), maar wat ik ook wel vaak doe is croissantjes maken (uit zo'n blikje) en die vullen met hagelslag of (geiten)kaas. Die met hagelslag kan je dan bestrijken met ei en van die zoete cakeversier-hartjes, en die met kaas met wat honing en tijm ofzo. Dat doe ik wel eens en is erg lekker.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 1:12

Marin schreef:
Confusion schreef:

Hahaha ja dat zeg je heel grappig maar is wel waar smile Succes, je kunt het allemaal echt wel smile

Confusion, vind het ook echt zo leuk voor jou! Echt leuk dat het zo goed klikt en dat je elkaar eigenlijk al van vroeger kent, maar nu echt wat wordt. Bijzonder smile

Qua ontbijtje... Je kunt natuurlijk eitjes maken (ik vind die Pinterest eitjes in die paprika-vorpjes altijd zo leuk er uit zien), maar wat ik ook wel vaak doe is croissantjes maken (uit zo'n blikje) en die vullen met hagelslag of (geiten)kaas. Die met hagelslag kan je dan bestrijken met ei en van die zoete cakeversier-hartjes, en die met kaas met wat honing en tijm ofzo. Dat doe ik wel eens en is erg lekker.
Goed idee!
Ik maak ook altijd lekkere koffie/cappuccino, een sapje, en wat fruit. Dan heb je al een heerlijk ontbijt toch! Of ik koop van die triangel broodjes (of wat je maar lekker vindt) bij de ap en beleg die lekker met eiersalade, rosbief, tomaatjes, komkommer en nouja het kan dus van alles zijn haha. Ziet er ook altijd feestelijk uit! Of pannekoekjes of eitjes bakken in zo'n hartjesvorm haha!

Gast
Gast

Bericht  GreenGrass do 24 mei 2012 - 2:23

Update vanaf hier:

Wij zijn inmiddels het half jaar gepasseerd (gister). Ik heb een lekker toetje voor bij het eten gekocht als kleine traktatie. Verder zijn we naar de Kermis geweest en hebben even zo'n 'kick'-attractie gedaan. Toevallig had hij bij het zien van de kermis hetzelfde idee gekregen, dus we zaten prima op 1 lijn! Verder hebben we niet heel veel speciaals eraan gedaan.

Vanmiddag heb ik nog wat (speciale) wit/blond bieren meegenomen om hem te verrassen bij dit mooie weer! Voor ons hoeft het niet perse groots gevierd te worden, we genieten ook van de kleine dingetjes!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Feline ma 28 mei 2012 - 0:57

Ik heb dan wel geen vriendje.. Maar ik lig sinds vrijdagavond in het ziekenhuis en gistermiddag kwam een vriendinnetje langs met een enorme bos rozen, terwijl het meer dan een uur reizen is voor haar.

Twee vrienden van me waren weekendje weg naar het buitenland. Één van hen was met me aan het whatsappen hoe 't met me ging enzo, staan ze ineens in m'n kamer. Schrok me dood. Zo lief dat ze meteen vanuit het vliegveld hierheen kwamen. En een andere vriend stond 's avonds in m'n kamer met bloemen. Terwijl ik best wel 'ver' weg lig. Ben blij met ze!

Net als met m'n ouders hoor.. Die rijden elke dag, soms 2 keer per dag, 1,5u heen en 1,5 terug om mij op te zoeken. Wie heeft er dan nog een vriendje nodig Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 5:02

Wat super fijn dat iedereen zo lief voor je is Feline!

Gast
Gast

Bericht  Kerel di 29 mei 2012 - 1:52

Onverwacht in het ziekenhuis, Feline? Een ongeluk of niet lekker geworden?
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Bliss di 29 mei 2012 - 1:59

@ Feline: heb niet helemaal meegekregen wat er is gebeurd, maar fijn dat je zulke lieve mensen om je heen hebt en ik wens je veel beterschap!

-weg-

Confusion, nog gefeliciteerd met je vriend! Is het gelukt om een lekker ontbijtje te maken?

Edit: vanavond rond 22:00 komt mn vriend weer bij mij, dan hebben we nog 1 nachtje samen en dan moet ik hem morgen gaan uitzwaaien op Schiphol Sad

Laatst aangepast door Bliss op zo 3 jun 2012 - 0:35; in totaal 1 keer bewerkt

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Yaelynn di 29 mei 2012 - 10:22

Volgens mij heb ik nu een vriendin!! <3 Het grappige is (of juist niet): ze is/was mijn ex...

Best wel verliefd op haar... Ze zegt dat we nu iets hebben, een relatie.. Maar het voelt nog zo vaag aan :P

x
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11

Bericht  Lady4 za 2 jun 2012 - 23:27

Mijn vriend en ik zijn vandaag alweer drie maanden samen. Het voelt, op een positieve manier, zoveel langer! We praten/dromen over de toekomst, samenwonen, kinderen, een andere auto, etc. We wonen praktisch samen, slapen ook niet meer apart. Behalve als een van ons nachtdiensten heeft. De ene week in mijn huis en de andere week in het zijne. Op en top gelukkig nog steeds!

Jammergenoeg is nu hij weer een week op vakantie. Hij gaat aanstaande woensdag meedoen aan de Alp D'HuZes, samen met een aantal collega's en vrienden. Ze zitten nu gezellig met elkaar in Frankrijk. Ik gun het hem van harte, maar mis hem wel. Het wordt tijd dat wij eens samen de voorpret gaan hebben van een vakantie, in plaats van steeds om en om.Met zijn zoontje en mij loopt het ook nog steeds super.

Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat?

Bliss, mis jij je vriend erg? Hebben jullie wel regelmatig even contact?
Zusje, hoe gaat het bij jullie? Ik ga straks op je pm van laatste reageren hoor. Ik zit voor het eerst sinds weken weer achter de laptop en dat typt gewoon veel makkelijker dan op de telefoon of iPad. Op die laatste twee mijd ik lange stukken tekst typen.
Confusion, nog steeds helemaal happy?
Yealynn, wat leuk dat je een nieuwe relatie hebt. Ik wist niet dat je biseksueel bent. Je twijfelde in het begin wel wat, hoe is dat nu?

Laatst aangepast door Lady4 op wo 6 jun 2012 - 7:09; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 23:31

Hey Lady, wat leuk om van je te lezen! Ik praat niet echt meer mee in dit topic. Voelt voor mij gewoon niet zo prettig om hier de ins en outs rondom mijn vriendje te bespreken smile. Ik vind het wel prettig om de ervaring met jou te delen dus zie je PM graag verschijnen smile. Dan reageer ik in mijn antwoord ook gelijk even op je stukje hier. Oh en ik begrijp het wel hoor, dat je geen hele lappen tekst via je telefoon wilt typen haha, dat wil ik ook niet Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 23 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: