De wereld draait door...
+96
Creabea_28
sheila123
Jordana
Minx
Zwerver
Earane
PluDan
Poisongirl
*Lookie*
Snoopy
Filoria
bbguv
Caresses
Sylvana
LMCurious
Jasmine
frolic
Happy
Macelka
meisje
Bolleke
Cranberrie
mzcharlotte
Beachgirl
Kat1980
ShallY
Printje
Stuiterbal
woezel
diddie
TGR
Weegschaal
Nana
Aimee
studiebol
Sjaantje
Teddyaapje
Marin
Jade
Lady4
Parisienne
SleepingBeauty
Pussycat
Alyssa
JD
kwak
Annie24
Rouge
M@niek
Diese
PiP
Shy
Flip Fluitketel
duckie
PapillonRose
Tiara
Flower_L
Bruintje Beer
shadow
Puggle
Monnie
Ezzer
Koffieleut
Clapperdie
Alex
Liadan
Muis
liesje
rapa nui
Arwyn
LindaK
Thunder
nillis
Darius
Happydobby
Jazzlyn
Sarah1985
Linda
Monte
Roodkapje
ekiaam87
Tania
Lindsya
Amber-
Jezzie
*Troela*
Ugly Betty
Susan
loesje
CCC
joyce0606
Supertalentje
Bubbelicious
Pien
Muppetje
Lejow
100 plaatsers
Pagina 11 van 13
Pagina 11 van 13 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13
Re: De wereld draait door...
Bij mijn verzekering hadden ze geen couveuse nazorg, maar wel uitgestelde kraamzorg. Voor mezelf heb ik 1 dag gehad toen ik thuis kwam, maar werd volgende dag opgenomen. Rest van de uren kon ik opnemen toen D thuis kwam.
Over het bezoek, wij hebben een kraamfeest gegeven toen ze thuis was en echt iedereen was er hoor!
Probeer toch om hulp te vragen, al zijn het maar de kleine dingetjes die ze van je over kunnen nemen.
Over het bezoek, wij hebben een kraamfeest gegeven toen ze thuis was en echt iedereen was er hoor!
Probeer toch om hulp te vragen, al zijn het maar de kleine dingetjes die ze van je over kunnen nemen.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Pfff net weer met mijn moeder aan de telefoon gezeten en daar word ik eigenlijk alleen maar verdrietiger van.
Ze komt niet uit der woorden, haalt alles door elkaar. Kan de naam van de kleine niet onthouden/uitspreken, vraagt dingen meerdere keren, had het over het Radboud ziekenhuis. Ik vertel dat ze sondevoeding heeft, en later vraagt mijn moeder weer hoe ze het doet met eten, of ze dat al red aan de borst.
Ze komt niet uit der woorden, haalt alles door elkaar. Kan de naam van de kleine niet onthouden/uitspreken, vraagt dingen meerdere keren, had het over het Radboud ziekenhuis. Ik vertel dat ze sondevoeding heeft, en later vraagt mijn moeder weer hoe ze het doet met eten, of ze dat al red aan de borst.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Lejow schreef:Pfff net weer met mijn moeder aan de telefoon gezeten en daar word ik eigenlijk alleen maar verdrietiger van.
Ach, dat is wel heel verdrietig.
Gast- Gast
Ik kan mij je verdriet wel voorstellen, ook omtrend je moeder. Ik weet niet wat er precies met haar aan de hand is maar dat ze zo verward is en slecht praat lijkt me zo erg! Vooral nu je net bevallen bent, dan wil je toch veel dingen delen met je moeder..
Ik hoop echt dat je binnenkort een positieve boost krijgt, maar zoals iemand anders al zei, probeer alle momenten echt te scheiden, de mooie dingen echt bewust beleven, maar ook gewoon het verdriet toelaten. Het is allemaal niet niks!
Nogmaals sterkte!
Ik hoop echt dat je binnenkort een positieve boost krijgt, maar zoals iemand anders al zei, probeer alle momenten echt te scheiden, de mooie dingen echt bewust beleven, maar ook gewoon het verdriet toelaten. Het is allemaal niet niks!
Nogmaals sterkte!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ze is ziek kruimelje, al zolang als dat ik leef, maar ze gaat de laatste tijd heel erg achteruit. Er staat bij persoonlijk eventueel een topic met een groot deel van het verhaal er in.
Ze wacht nu op een operatie aan haar nieren, voor nierstenen, maar dit duurt nog 2 weken...
'Vroeger' had ze haar goede dagen en slechte dagen, nu is het eigenlijk alleen nog maar slecht en nog slechter..
Ze wacht nu op een operatie aan haar nieren, voor nierstenen, maar dit duurt nog 2 weken...
'Vroeger' had ze haar goede dagen en slechte dagen, nu is het eigenlijk alleen nog maar slecht en nog slechter..
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat naar dat je naast de zorgen om B. ook nog zoveel zorgen om je moeder hebt. Dat lijkt me echt heel moeilijk.
Heeft je moeder B. al gezien?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen..
Dus daarom een dikke
Dus daarom een dikke
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Tania schreef:Wat naar dat je naast de zorgen om B. ook nog zoveel zorgen om je moeder hebt. Dat lijkt me echt heel moeilijk.
Nope, alleen via de webcam en op foto.
Ze is bedlegerig, dus kan ook hier niet heenkomen, ze kan alleen vervoerd worden per ambulance.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik kom je even een brengen!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik lees vaak mee en post echt nooit... Maar ik wil toch even wat zeggen. Ik hoop dat het een beetje gaat met jou en je dochtertje en dat jullie snel thuis bij elkaar zijn!
Mijn vriendin is ook juf en had ook een couveuse kindje. Maar haar bevallingsverlof ging in op de dag dat ze eigenlijk uitgerekend was. Dus ze had nog 10 weken na haar uitgerekende datum... Ik hoop voor jou dat dat ook zo is. Ik zou het in ieder geval even laten uitzoeken bij de onderwijsbond (CNV of zo)
Veel sterkte in ieder geval!
Mijn vriendin is ook juf en had ook een couveuse kindje. Maar haar bevallingsverlof ging in op de dag dat ze eigenlijk uitgerekend was. Dus ze had nog 10 weken na haar uitgerekende datum... Ik hoop voor jou dat dat ook zo is. Ik zou het in ieder geval even laten uitzoeken bij de onderwijsbond (CNV of zo)
Veel sterkte in ieder geval!
bbguv- Fluisteraar
- Aantal berichten : 10
Punten : 10
Registratiedatum : 28-02-11
Heel veel sterkte Lejow. Wat een heftige periode moet dit voor jou zijn
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Lejow schreef:Tania schreef:Wat naar dat je naast de zorgen om B. ook nog zoveel zorgen om je moeder hebt. Dat lijkt me echt heel moeilijk.
Ze is bedlegerig, dus kan ook hier niet heenkomen, ze kan alleen vervoerd worden per ambulance.
Kunnen we geen wens voor je indienen bij Ambulance wens? Of zou ze dat niet aankunnen?
Als we met het hele forum mailen, dan moet dat zo voor elkaar zijn toch?
Sterkte in ieder geval
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Snoopy schreef:Lejow schreef:Tania schreef:Wat naar dat je naast de zorgen om B. ook nog zoveel zorgen om je moeder hebt. Dat lijkt me echt heel moeilijk.
Kunnen we geen wens voor je indienen bij Ambulance wens? Of zou ze dat niet aankunnen?
Als we met het hele forum mailen, dan moet dat zo voor elkaar zijn toch?
Sterkte in ieder geval
Hier zat ik ook al aan te denken...
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Dat trekt ze helaas niet En vanwege alle bacterien en alles mag ze haar dan sowieso niet vasthouden.
En ze moet over 2 weken geopereerd worden, dus zo'n reis zou echt veel en veel te vermoeiend zijn
Heb daar zelf ook even aan gedacht, maar gaat gewoon niet
Net weer even bij Tuttebollie geweest. Ze doet het nog steeds erg goed, was weer van de lamp af en lag lekker te slapen. De zuster had rond 12 uur haar bed verschoond, en toen we net bij haar waren om 2 uur, spuugde ze haar bedje onder, kon de zuster weer opnieuw beginnen
Wel balen dat het er voor vandaag alweer op zit
En ze moet over 2 weken geopereerd worden, dus zo'n reis zou echt veel en veel te vermoeiend zijn
Net weer even bij Tuttebollie geweest. Ze doet het nog steeds erg goed, was weer van de lamp af en lag lekker te slapen. De zuster had rond 12 uur haar bed verschoond, en toen we net bij haar waren om 2 uur, spuugde ze haar bedje onder, kon de zuster weer opnieuw beginnen
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Dat trekt ze helaas niet En vanwege alle bacterien en alles mag ze haar dan sowieso niet vasthouden.
Ah wat jammer. Maar mocht je moeder er wel sterk genoeg voor zijn na de operatie, dan moet je het zeker hier laten weten, dan moet ambulancezorg zo geregeld zijn!
Maar mag je maar zo kort bij haar? 2 uurtjes? Of was je er vanmorgen ook? Weet je wat daar de reden voor is?
Heb er niet al te veel verstand van, maar ik zou daar natuurlijk de hele dag willen zitten. Kan me voorstellen dat ze daar natuurlijk niet die hele dag die drukte willen hebben, maar een normaal bezoek uur is toch ook langer? 's middags en 's avonds?
Vasthouden kan natuurlijk niet de hele dag, dat begrijp ik, maar er naast zitten zou toch wel langer moeten mogen?
Snoopy- Prater
Wij mogen er de hele dag bij in principe, maar vandaag was ik afhankelijk van anderen met vervoer.
En daarbij red ik het niet om daar de hele dag te zitten, ben echt kapot als ik thuis kom na die 2 uurtjes.
Maar met mijn vriend zijn we er meestal wel langer.
Als ik volgende week hopelijk zelf weer een beetje mobiel ben, wil ik langer gaan, of meer keer per dag.
En daarbij red ik het niet om daar de hele dag te zitten, ben echt kapot als ik thuis kom na die 2 uurtjes.
Als ik volgende week hopelijk zelf weer een beetje mobiel ben, wil ik langer gaan, of meer keer per dag.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Wij mogen er de hele dag bij in principe, maar vandaag was ik afhankelijk van anderen met vervoer.
Ahh ok, dacht al zou wel stom zijn als het ziekenhuis restricties oplegt.
Zou gewoon je zorgverzekering bellen en vragen of de taxi vergoed wordt, dan ben je niet afhankelijk van anderen. Een gemeente vergoed ook de kosten die een moeder maakt die naar een zoon in de gevangenis gaat (was laatst op het nieuws). Dus moeder naar baby toe zou helemaal moeten kunnen toch!
Hoop dat je je snel wat sterker voelt zodat je langer bij je meisje kan zijn!
Snoopy- Prater
Ook ik kom je even n dikke knuffel brengen!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Snoopy schreef:Lejow schreef:Wij mogen er de hele dag bij in principe, maar vandaag was ik afhankelijk van anderen met vervoer.
Ahh ok, dacht al zou wel stom zijn als het ziekenhuis restricties oplegt.
Zou gewoon je zorgverzekering bellen en vragen of de taxi vergoed wordt, dan ben je niet afhankelijk van anderen. Een gemeente vergoed ook de kosten die een moeder maakt die naar een zoon in de gevangenis gaat (was laatst op het nieuws). Dus moeder naar baby toe zou helemaal moeten kunnen toch!
Hoop dat je je snel wat sterker voelt zodat je langer bij je meisje kan zijn!
Ja dat hoorde ik idd :S
Ik ga zaterdag weer zelf proberen naar het ziekenhuis te rijden, 'mocht' het eerder niet van mijn vriend, omdat ik nog zo moe en afwezig ben.. En dat is met deze sneeuw niet handig hehe
Maar zaterdag moet het maar weer eens kunnen vind ik!
Lejow- Lady Post-a-lot
Misschien kun je gebruik maken van overnachten bij het ziekenhuis. Bij ons hadden ze een kamer naast de couveuse-afdeling waar je zo nu en dan kon blijven slapen. Ik vond het erg bijzonder.
Gast- Gast
Ach meissie
Heel herkenbaar trouwens, mijn zoontje en ik hebben dus na de bevalling ook in het ziekenhuis gelegen, hij lag niet bij mij op de kamer. Daardoor vond ik het ook heel moeilijk te bevatten dat hij mijn kind is, etc... Toen ik iets meer naar hem toe kon kwam het moedergevoel wel gauw wat meer en nu we alweer 9 weekjes lekker thuis zijn, is het moedergevoel er helemaal dus misschien stelt dat je gerust.
Het gevoel van een beetje down zijn herken ik ook helemaal. Het is toch heel wat, wat je hebt meegemaakt. De bevalling sowieso, maar ook de ziekenhuisopame. Dat is niet niks, dat heeft gewoon tijd nodig om te verwerken. Het is nu nog moeilijk voor te stellen, maar over een tijdje kun je het vast een plekje geven. Mag je wel af en toe buidelen met je kindje? En geef je ook borstvoeding? Ik vind dat soort dingen wel echt helpen om een band te krijgen, naast dat het gewoon heel fijn en natuurlijk voelt. Je kindje wordt er rustig van en jij dus ook. In het ziekenhuis waar wij waren, kregen wij daar helaas naar mijn idee te weinig de kans voor. Het was soms al te veel gevraagd dat hij even bij me mocht liggen, en als je net bevallen bent sta je ook nog niet echt op je strepen. Nu ik dit zo aan je vertel, komt de frustratie bij mij ook weer helemaal boven...
Heel herkenbaar trouwens, mijn zoontje en ik hebben dus na de bevalling ook in het ziekenhuis gelegen, hij lag niet bij mij op de kamer. Daardoor vond ik het ook heel moeilijk te bevatten dat hij mijn kind is, etc... Toen ik iets meer naar hem toe kon kwam het moedergevoel wel gauw wat meer en nu we alweer 9 weekjes lekker thuis zijn, is het moedergevoel er helemaal dus misschien stelt dat je gerust.
Het gevoel van een beetje down zijn herken ik ook helemaal. Het is toch heel wat, wat je hebt meegemaakt. De bevalling sowieso, maar ook de ziekenhuisopame. Dat is niet niks, dat heeft gewoon tijd nodig om te verwerken. Het is nu nog moeilijk voor te stellen, maar over een tijdje kun je het vast een plekje geven. Mag je wel af en toe buidelen met je kindje? En geef je ook borstvoeding? Ik vind dat soort dingen wel echt helpen om een band te krijgen, naast dat het gewoon heel fijn en natuurlijk voelt. Je kindje wordt er rustig van en jij dus ook. In het ziekenhuis waar wij waren, kregen wij daar helaas naar mijn idee te weinig de kans voor. Het was soms al te veel gevraagd dat hij even bij me mocht liggen, en als je net bevallen bent sta je ook nog niet echt op je strepen. Nu ik dit zo aan je vertel, komt de frustratie bij mij ook weer helemaal boven...
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Shoe, die is er wel, maar dat mag geloof ik pas als ze niet meer in de couveuse ligt.. Als ze bijna naar huis mag zeg maar.
Lookie,
Ja we mogen elke dag een uurtje buidelen met haar, om de beurt. Dit is echt heerlijk!!
Borstvoeding geven doe ik nog niet. Dat kan ze namelijk niet, ze kan alleen nog sabbelen. Niet sabbelen, zuigen en slikken, dat moet allemaal nog ontwikkeld worden.
Haar voeding krijgt ze dan ook via een sonde.
We hebben volgende week dinsdag een afspraak staan met de maatschappelijk werker. Dat is wel even fijn.
Momenteel wil ik namelijk het liefst onder de dekens kruipen, en doen alsof er niets aan de hand is en er niets gebeurd is en de wereld niet bestaat...
Lookie,
Ja we mogen elke dag een uurtje buidelen met haar, om de beurt. Dit is echt heerlijk!!
Borstvoeding geven doe ik nog niet. Dat kan ze namelijk niet, ze kan alleen nog sabbelen. Niet sabbelen, zuigen en slikken, dat moet allemaal nog ontwikkeld worden.
Haar voeding krijgt ze dan ook via een sonde.
We hebben volgende week dinsdag een afspraak staan met de maatschappelijk werker. Dat is wel even fijn.
Momenteel wil ik namelijk het liefst onder de dekens kruipen, en doen alsof er niets aan de hand is en er niets gebeurd is en de wereld niet bestaat...
Lejow- Lady Post-a-lot
He meis toch! Vanochtend even alle laatste pagina's en updates doorgelezen en natuurlijk je pm. Ik heb echt zo met je te doen en moet tussen alle bedrijven door steeds aan je denken. En als ik dat al - als forummer die je amper kent - doe, dan weet ik zeker dat er heel veel mensen zijn die met jullie meeleven. Nu, maar ook straks als B thuis is, en ik weet wel zeker dat je dan nog genoeg bezoek krijgt en hopelijk dán echt kunt genieten van een soort verlate kraamtijd. Dan is je meisje al wel ouder, maar hopelijk keert dan alle rust weer terug. Let in de tussentijd echt heel goed op jezelf. Ik vind de tip die Kruimeltje gaf wel goed: Probeer de goede en slechte momenten echt te scheiden. Die slechte momenten zijn kut en die zijn er nu gewoon. Ik denk niet dat je daar aan ontkomt, denk dat je daar echt door heen moet. Dus beleef die ook, en probeer daar over te praten (inderdaad met een maatschappelijk werkster). Maar ook de mooie momenten moet je goed beleven. Jullie meisje doet het hartstikke goed, en probeer toch die kleine, mooie momentjes te creeren en bewust mee te krijgen. Die zijn ook heel wat waard. Zet dan even je zorgen opzij en geniet van haar en het moeder zijn. Op die manier hou je hopelijk ook wat mooie herinneringen aan deze hectische tijd en kan je daarop teren als je het even moeilijk hebt.
Heel fijn om te lezen dat ze in elk geval in het SFG ligt nu, en ook daar vinden jullie wel weer je routine. Het scheelt al dat ze een stuk dichterbij ligt.
En als je je zo rot voelt: Neem dan even het moment je rot te voelen. Ga even een uurtje uitrusten (want ik neem aan dat je echt doodmoe bent ook, dus neem je rust ook, je bent een pas bevallen vrouw!), kruip even echt letterlijk onder die dekens. Maar kom er wel weer onderuit, en ga met goede moed vanavond weer met je meisje kroelen.
Liefs!!
Heel fijn om te lezen dat ze in elk geval in het SFG ligt nu, en ook daar vinden jullie wel weer je routine. Het scheelt al dat ze een stuk dichterbij ligt.
En als je je zo rot voelt: Neem dan even het moment je rot te voelen. Ga even een uurtje uitrusten (want ik neem aan dat je echt doodmoe bent ook, dus neem je rust ook, je bent een pas bevallen vrouw!), kruip even echt letterlijk onder die dekens. Maar kom er wel weer onderuit, en ga met goede moed vanavond weer met je meisje kroelen.
Liefs!!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 11 van 13 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13
Soortgelijke onderwerpen
» De wereld gaat gewoon door....
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Draait jouw leven om je kind?
» Kinderen en digitale wereld
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Draait jouw leven om je kind?
» Kinderen en digitale wereld
Pagina 11 van 13
Permissies van dit forum: