Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in augustus 2010!

+14
piertje
Limburg85
smooch
Muppetje
Susan
Fenna
_Sneeuwwitje_
Happydobby
sweetgirl27.
Summergirl
mimikske2
Fiebje
joyce0606
DeniseT
18 plaatsers

Pagina 16 van 20 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:40

Floor schreef:
Kruumel schreef:
Floor schreef:@kruumel, dank je voor je antwoord. Ik dacht echt acuut, 'misschien ben ik niet meer zwanger' (ehm jaa ik maak me nogal snel zorgen, dat is dus duidelijk). Ik wacht af, het zal voor mij dus wel 'normaal' zijn dat het allemaal af neemt nu. Ik kan echt niet wachten tot de echo volgende week.

Dat begreep ik al uit je post, en ik begrijp het heel goed... ik dacht (vooral in het begin) ook vaak stel dat het mis is? Ik hou mezelf altijd voor dat er echt een bloeding met kramp/buikpijn moet komen als er iets mis is, dus als er geen bloed is is er niks mis. Misschien is dat ook iets voor jou, om dat zo in je hoofd te houden.

Ik weet het, ik heb de eerste zwangerschap een miskraam gehad, maar toch stelt me dat nu niet gerust. We hebben vrijdag bijna een ongeluk gehad, het ging zo hard, we moesten zo hard remmen dat ik de afdrukken van de riem over m'n buik, borst en nek had staan een paar dagen. ook verloor ik zaterdag en zondag een klein beetje bloed. Daarna is dat gestopt (veel minder als bij de vorige miskraam overigens). Maar toch, voor m'n gevoel klopt het hartje niet meer.. ik ben echt raar, ik heb de hele nacht wakker gelegen met dat idee (ik heb er inmiddels hoofdpijn van).
De vk gisteren gebeld ze zei dat ik moest terugbellen als ik opnieuw bloed verloor maar dat klachten afnemen inderdaad normaal is.
zucht..ik wordt een beetje gek van mezelf.

Oh, meis, wat vervelend. Over het bijna-ongeluk en het bloedverlies kan ik me goed voorstellen dat je je zorgen maakt... het is toch eng! Wanneer heb je een afspraak bij de verloskundige? Krijg je binnenkort een echo?
Over de afnemende klachten zou ik me geen zorgen maken, dat is echt normaal... dat kan geen kwaad.
Ik wil je heel veel sterkte wensen!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:45

Floor schreef:@amber en pm, alles is goed Very Happy
Het hartje werd meteen opgespoord en klopt heel duidelijk op het scherm. Armpjes, beentjes, hoofdje, navelstreng, we hebben het allemaal gezien. Eerst lag het kindje de hele tijd stil en rare houding dus konden we geen beentjes zien, toen ging ze draaien met het echo-ding (inwendig) om te kijken of ze het vanaf een andere hoek wel kon zien, maar toen ging het kindje draaien en een dansje doen.
Het is overigens 1 kindje, ze heeft het nu helemaal nagekeken. En ik ben langer zwanger dan wat mijn ticker aangeeft, ik heb een onregelmatige cyclus dus ze gaat uit van de meting en niet van wat we hebben gerekend, ik zit nu op 10wk 2dg ipv 9wk 3dg. De echo van volgende week is vervallen en verplaatst naar 2 mei dan wordt alles nog een keer gemeten en wat daar uit komt wordt aangehouden als datum.
zucht.. zo ik ben echt blij dat ik gebeld heb!
Nu moest ik echt gaan genieten van dat ik niet misselijk ben zei de vk Laughing

Ik had al gereageerd voordat ik dit bericht gezien had... Wat een goed nieuws!
Goed van je dat je gebeld hebt, en fijn dat je zo snel mocht komen. En gelukkig is alles goed... mooier nieuws kan je niet krijgen!

Nu dan genieten he!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Floor do 21 apr 2011 - 23:09

Bedankt voor je reactie!!
ja we zijn zeker aan het genieten!! volgens mij straal ik nu de hele dag van oor tot oor. Ik heb ook heerlijk geslapen vannacht, m'n migraine aanval is eindelijk over, ik voel me echt geweldig!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  mimikske2 vr 22 apr 2011 - 7:54

@ Floor: Wat een goed nieuws. Ben heel blij voor je! Toch goed dat je gebeld hebt!

@all: Gister weer een echo gehad! Alles zag er goed uit! Zag zelfs z'n armpjes en beentjes bewegen. Super gaaf!
Op mijn werk vroeg een client vandaag zelfs of ik in verwachting was! Dus ik zei ja. Hoe weet u dat? Nou omdat je overal dikker bent geworden! Whaa. Hoezo je wordt van top tot teen bekeken. (is nogal een vies mannetje die dat vroeg Cry ).

Hoe is het verder met iedereen? Nog leuke dingen in het vooruitzicht met de Pasen?
Ik moet de Pasen nog werken en dan lekker een paar daagjes weg! Heerlijk.

mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Floor za 23 apr 2011 - 5:44

Wat super dat jouw echo ook goed was!
Wij hebben de tuin gedaan vandaag, morgen gaan we lekker gourmetten in de tuin bij mijn ouders. Verder doen we niet veel, beetje genieten van het weer en een paar vrije dagen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 za 23 apr 2011 - 21:23

gister kreeg ik onzettend kramp in me darmen, daarbij viel ik flauw Sad (komt helaas vaker voor, door me spatische darm) en toen ik overeind kwam, heb ik mezelf helemaal leeg gekotst! heeeerlijk die hormonen, de hele nacht liggen spoken, last van me darmen, dus uit ellendigheid maar paracetamol in genomen, ik was er zo klaar mee. ik hoop dat dit geen kwaad kan?!

eerste keer dat ik heb overgeven in me zwangerschap! dus ik mag wel in me handjes knijpen als ik zo andere hoor! hopen dat het nu niet helemaal los breekt....en hopelijk dat het over 4 weken zo goed als over is, al is die moeheid en lamlendigheid maar minder!

zo sorry ik moest even zeuren! Sad ik ben natuurlijk helemaal blij met ons wondertje!!

Vrolijke paasdagen!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 21:29

Zolang jij geen hele doos paracetamol achterover kiept is er niks aan de hand. Je kunt dat normaal gezien gewoon slikken tijdens je zwangerschap.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 zo 24 apr 2011 - 0:30

Hazeltje schreef:Zolang jij geen hele doos paracetamol achterover kiept is er niks aan de hand. Je kunt dat normaal gezien gewoon slikken tijdens je zwangerschap.



ok gelukig, dit is de eerste keer dat ik een paracetamol heb genomen in mijn zwangerschap, en ik neem ze eigenlijk nooit. neem er ook alijd maar 1 tegelijk, en dat werkt prima.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 0:34

Ik neem tijdens de zwangerschap ook liever helemaal niks.
Dat is altijd beter natuurlijk.
Maar een paracetamol kan geen kwaad hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 zo 24 apr 2011 - 4:29

Hazeltje schreef:Ik neem tijdens de zwangerschap ook liever helemaal niks.
Dat is altijd beter natuurlijk.
Maar een paracetamol kan geen kwaad hoor.

oke mooi, voelde me wel een beetje schuldig nadat ik me wat beter voelde...


@All: wij moeten over 2,5 week beslissen of wij een nekplooimeting willen laten doen, wat hebben jullie allemaal gedaan?

ik heb eigenlijk zoiets, dat ik het wel wil laten doen, niet dat wij iets gaan doen mocht de uitslag niet goed zijn, maar meer dat je er dan wel een soort van kan op voorbereiden. maar misschien is dat omdat ik wat nieuwsgierig ben aangelegt wat betreft mijn en de beebs gezondheid.

hoe denken jullie hierover...en wat is jullie motivatie geweest?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 4:36

Wij hebben wel de nekplooimeting laten doen.
Had me voorgenomen van niet, maar in het ziekenhuis zei ik na enig twijfelen toch ja.
Maar geen bloedonderzoek, dat kan niet bij een tweeling, alleen de echo.

Mocht de uitslag niet goed zijn hadden we ons idd beter voor kunnen bereiden, zeker met 2 kindjes leek me dat verstandig. Had bij een slechte uitslag zeker niet mijn zwangerschap laten afbreken!!

De echo werd gelijk een 3d echo, kreeg super gave foto's mee. En een goede uitslag, dus blij dat ik het gedaan heb.

Het kostte voor mij 60,00 euro, omdat het alleen echo was, incl bloed kost het bij ons 125,00 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 zo 24 apr 2011 - 5:15

ProudMama schreef:Wij hebben wel de nekplooimeting laten doen.
Had me voorgenomen van niet, maar in het ziekenhuis zei ik na enig twijfelen toch ja.
Maar geen bloedonderzoek, dat kan niet bij een tweeling, alleen de echo.

Mocht de uitslag niet goed zijn hadden we ons idd beter voor kunnen bereiden, zeker met 2 kindjes leek me dat verstandig. Had bij een slechte uitslag zeker niet mijn zwangerschap laten afbreken!!

De echo werd gelijk een 3d echo, kreeg super gave foto's mee. En een goede uitslag, dus blij dat ik het gedaan heb.

Het kostte voor mij 60,00 euro, omdat het alleen echo was, incl bloed kost het bij ons 125,00 euro.

ow waarom moest je betalen dan? dat wordt toch gewoon vergoed? of was dat voor de 3D echo?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 5:19

joyce0606 schreef:
ProudMama schreef:Wij hebben wel de nekplooimeting laten doen.
Had me voorgenomen van niet, maar in het ziekenhuis zei ik na enig twijfelen toch ja.
Maar geen bloedonderzoek, dat kan niet bij een tweeling, alleen de echo.

Mocht de uitslag niet goed zijn hadden we ons idd beter voor kunnen bereiden, zeker met 2 kindjes leek me dat verstandig. Had bij een slechte uitslag zeker niet mijn zwangerschap laten afbreken!!

De echo werd gelijk een 3d echo, kreeg super gave foto's mee. En een goede uitslag, dus blij dat ik het gedaan heb.

Het kostte voor mij 60,00 euro, omdat het alleen echo was, incl bloed kost het bij ons 125,00 euro.

ow waarom moest je betalen dan? dat wordt toch gewoon vergoed? of was dat voor de 3D echo?
Nee, voor de meting betaal je zelf. Alleen als je boven de 35 jaar bent of een verhoogd risico hebt wordt het vergoed. Die 3d was gewoon een kadootje van degene die het deed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 zo 24 apr 2011 - 5:28

ProudMama schreef:
joyce0606 schreef:
ProudMama schreef:Wij hebben wel de nekplooimeting laten doen.
Had me voorgenomen van niet, maar in het ziekenhuis zei ik na enig twijfelen toch ja.
Maar geen bloedonderzoek, dat kan niet bij een tweeling, alleen de echo.

Mocht de uitslag niet goed zijn hadden we ons idd beter voor kunnen bereiden, zeker met 2 kindjes leek me dat verstandig. Had bij een slechte uitslag zeker niet mijn zwangerschap laten afbreken!!

De echo werd gelijk een 3d echo, kreeg super gave foto's mee. En een goede uitslag, dus blij dat ik het gedaan heb.

Het kostte voor mij 60,00 euro, omdat het alleen echo was, incl bloed kost het bij ons 125,00 euro.

ow waarom moest je betalen dan? dat wordt toch gewoon vergoed? of was dat voor de 3D echo?
Nee, voor de meting betaal je zelf. Alleen als je boven de 35 jaar bent of een verhoogd risico hebt wordt het vergoed. Die 3d was gewoon een kadootje van degene die het deed.

OW daar is bij niets over gezegt! wij hebben ook een lading informatie mee gekregen, en van de VK zelf, en geen één keer is er gezegt dat we moeten betalen, zou het kunnen dat dat overal anders is?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Floor zo 24 apr 2011 - 5:47

Wij laten wel de nekplooimeting doen en het bloedonderzoek. ook ik moet het zelf betalen, 125euro. Ik zit niet in een risicogroep (geen down in de familie oid) ook niet boven de 35 jaar dus dan moet je het zelf betalen. Maar toch hebben wij er wel voor gekozen. Eventueel slechte uitslag zouden wij ook kiezen voor een vervolgonderzoek.
Het enige wat wij hebben afgesproken met de vk, die de uitslag krijgt van het onderzoek (dat moeten we namelijk ergens anders laten doen) is dat de kansberekening niet aan ons word doorgegeven. wij hebben gevraagd of ze alleen wil zeggen of de uitslag goed of slecht is. (slecht is 1:200 of lager getal)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 5:56

Het is overal zo Joyce. Dat is wettelijk bepaald!

Floor: Bij ons was de kans 1 op 625 bij de ene baby, bij de andere nog iets lager. Maar dat kwam omdat er alleen een meting van de nek is gedaan, zonder bloedcontrole.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 zo 24 apr 2011 - 6:01

ProudMama schreef:Het is overal zo Joyce. Dat is wettelijk bepaald!

Floor: Bij ons was de kans 1 op 625 bij de ene baby, bij de andere nog iets lager. Maar dat kwam omdat er alleen een meting van de nek is gedaan, zonder bloedcontrole.

nou ik zie het inderdaad, nou dan zijn wij echt niet goed geinformeerd, ik zie op de website waar het wordt gedaan, dat het 150 euro is. voor de combi test, op de website staat niet dat je alleen een nekplooi kunt doen.

maar goed dat ik het even check, niet dat het me keuze veranderd, maar toch raar als je daar staat en je moet even 150 euro betalen....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 6:18

joyce0606 schreef:
ProudMama schreef:Het is overal zo Joyce. Dat is wettelijk bepaald!

Floor: Bij ons was de kans 1 op 625 bij de ene baby, bij de andere nog iets lager. Maar dat kwam omdat er alleen een meting van de nek is gedaan, zonder bloedcontrole.

nou ik zie het inderdaad, nou dan zijn wij echt niet goed geinformeerd, ik zie op de website waar het wordt gedaan, dat het 150 euro is. voor de combi test, op de website staat niet dat je alleen een nekplooi kunt doen.

maar goed dat ik het even check, niet dat het me keuze veranderd, maar toch raar als je daar staat en je moet even 150 euro betalen....
In ons geval konden ze geen bloedtest doen omdat het om 2 kinderen gaat, ze kunnen dan niet nagaan wat welk kind is, ze hebben hetzelfde DNA.
Je kan het natuurlijk navragen of je bij 1 kind ook die keuze hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 6:20

Wij laten het niet doen.
Mijn gyn vertelde trouwens ook dat het 150.- kost.
Dat heeft er bij ons overigens niets mee te maken hoor. Die beslissing hadden we al gemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Floor zo 24 apr 2011 - 6:44

ProudMama schreef:Het is overal zo Joyce. Dat is wettelijk bepaald!

Floor: Bij ons was de kans 1 op 625 bij de ene baby, bij de andere nog iets lager. Maar dat kwam omdat er alleen een meting van de nek is gedaan, zonder bloedcontrole.

En dat getal wordt bij ons dus niet doorgegeven. de vk heeft het wel in haar computer staan maar wij willen het niet weten, voor ons is alles goed, het enige wanneer we het willen weten is als het 'echt' een risico is en je vervolg onderzoek kunt doen.
Heeft het voor jullie nu wat veranderd nu je het getal weet?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 7:19

Floor schreef:
ProudMama schreef:Het is overal zo Joyce. Dat is wettelijk bepaald!

Floor: Bij ons was de kans 1 op 625 bij de ene baby, bij de andere nog iets lager. Maar dat kwam omdat er alleen een meting van de nek is gedaan, zonder bloedcontrole.

En dat getal wordt bij ons dus niet doorgegeven. de vk heeft het wel in haar computer staan maar wij willen het niet weten, voor ons is alles goed, het enige wanneer we het willen weten is als het 'echt' een risico is en je vervolg onderzoek kunt doen.
Heeft het voor jullie nu wat veranderd nu je het getal weet?
Nee, totaal niet. Als het maar boven de 200 is, is het goed.
Maar ze had het op de echo foto's gezet, dus vandaar dat het is blijven hangen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Floor zo 24 apr 2011 - 7:43

Dan blijft het inderdaad wel hangen.
Is de nekplooimeting altijd in 3d? of is dat bij jou omdat je een tweeling verwacht?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 7:47

Floor schreef:Dan blijft het inderdaad wel hangen.
Is de nekplooimeting altijd in 3d? of is dat bij jou omdat je een tweeling verwacht?
De meting zelf is met gewone echo. Anders kunnen ze niet meten.
Het was toevallig in het kamertje waar het apparaat staat dan ook 3d echo's kan maken. Die echoscopiste heeft tot nu toe iedere keer een stukje 3d gedaan.

Helaas donderdag korte afspraak voor de gewoon TTS en groei controle, dat is altijd bij de ander, die heeft niet de nieuwste apparatuur Neutral .

Maar mag niet klagen met al 3 een stukje 3d, al liggen ze allebei op de buik, dus zie je alleen rug. Laatste keer draaide 1 kindje een klein beetje, kreeg toen even het gezichtje te zien. Zo leuk!! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 23:20

Wij hebben wel de combinatietest gedaan. Wij hebben het ook zelf betaald, want je krijgt het alleen vergoed idd als je in een risicogroep valt of als je 36 of ouder bent.
Bij ons was de uitslag kans minder dan 1:5000, dus die was goed.

Als je uitslag 1:200 of een kleiner getal is heb je een verhoogd risico, en dan krijg je vervolgonderzooeken. Deze vervolgonderzoeken worden wel altijd vergoed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 ma 25 apr 2011 - 0:49

oke! dat is dan duidelijk, ik had het ook aan me zus gevraagd, en die heeft er niet voor hoeven te betalen, omdat zij toen aan de zware medicijnen zat vanwege haar epilepsie, en daarmee helemaal niet zwanger mee mocht worden. ze liep ook op het ziekenhuis, misschien daarom.

ik ben wel benieuwd, toch wel iets waar sommige zich beetje zorgen over maken.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 20 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum