Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in augustus 2010!

+14
piertje
Limburg85
smooch
Muppetje
Susan
Fenna
_Sneeuwwitje_
Happydobby
sweetgirl27.
Summergirl
mimikske2
Fiebje
joyce0606
DeniseT
18 plaatsers

Pagina 20 van 20 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 20 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje vr 13 mei 2011 - 20:07

Fijn dat je terug mag komen kruumel. Zo zie je maar hoe klein het ook is heeft nu al een eigen wil. Ba hoe gaat het meis, kun je je rust ook thuis vinden? Hoe voelt zo'n harde buik eigenlijk aan, ik had gister het gevoel of er een heliumballon in m'n buik zat. Trok wel weer weg maar heb het nog wel een paar x gehad. Had gister ook last van m'n ogen, zag heel wazig. Werd er helemaal naar van. Maar kan me niet voorstellen dat dat te maken had met dat rare gevoel in m'n buik.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 20 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje ma 6 jun 2011 - 1:52

hoi meiden. Ik haal hem toch weer even omhoog. Moet het even van me afschrijven. Voel me al een paar dagen zo ontzettend rot. Hou ontzettend vocht vast, nu zo veel dat ik geen schoen meer aan kan, loop nu op slippers van m'n vriend die van mezelf zijn ook te klein. Door al dat vocht kunnen m'n voeten niet meer buigen waardoor het lopen ook crisis is, is geen lopen meer maar waggelen. Net de verlos gesproken, zij zeg dat de het waarschijnlijk niet meer wegtrekt ivm aanleg, en ze geven er ook niks voor. Kan nu alleen nog maar huilen (lang leve de hormonen) alleen de gedachte al dat het nog 12 weken gaat duren met alle risico's van dien. Zodra er nu iets veranderd moet ik gelijk bellen en langs komen, en lig nu verplicht op bed tot groot plezier van de baby die geeft nu een feestje in m'n buik.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 20 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 1:56

Meid toch, wat naar!! hug

Helaas werkt het weer en de FM in dit geval totaal niet mee he, plotseling zijn mijn enkels op een of andere manier ook niet meer te vinden, het loopt rechtdoor totaan een kussentje op mijn voeten.
Ik zit/ lig natuurlijk ook de hele dag, en met goed mijn benen omhoog helpt wel iets!

Tja, het is soms afzien meis, maar als je straks je kindje in je armen hebt ben je het vast zo vergeten!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 20 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje ma 6 jun 2011 - 2:05

dat klopt ba, die rotfm helpt ook niet. Weet ook wel dat het weer goed komt, maar zo voelt het nu nog niet. Vond het echt zo'n domper. En doet ook echt pijn als ik sta of loop de druk op m'n benen en voeten is niet te houden. Heb gister de hele dag met m'n voeten omhoog gezeten en heeft gewoon niks geholpen. Ja meer pijn in m'n rug doordat je niet goed kan zitten. Voel je je verder goed? Nog veel last van harde buiken?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 20 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 2:18

Nee logisch, het is gewoon balen als je zwangerschap niet gaat zoals je hoopt. En icm hormonen is dat gewoon drama en kan je wel blijven janken, en dat moet je ook gewoon door hoor, lucht op!
Probeer een beetje afleiding te zoeken he, hoe rot je je ook voelt. Beetje internetten (forummen) en tv/ dvd kijken, anders zit je helemaal in de pieker- spiraal!

Hier z'n gangetje, ben heel benieuwd hoe donderdag het vruchtwater van allebei is en mijn baarmoederhals... Het blijft spannend, en nu met dat verschil in vruchtwater en groei nog wel een beetje extra spannend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 20 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Floor ma 6 jun 2011 - 2:22

Fiebje, wat ongelofelijk vervelend.
ik kan ook geen schoenen meer aan en loop al dagen op slippers.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 20 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje ma 6 jun 2011 - 5:43

Hey dat is raar, ik had vanmiddag nog een bericht geplaatst maar zie nu dat het er niet meer staat! Maar pm kan het zijn dat de ander weer wat vruchtwater aan de ene heeft?je bent al bijna bij de 30 weken! Wie had dat gedacht! Floor, balen hè. Voel je je verder wel goed? Ik voel me zo lamlendig, lig als een gympie op de bank nu. Heb vanmiddag nog wel een paar uurtjes kunnen slapen. Heb net met vriend er nog goed over kunnen praten vind toch wel spannend is allemaal niet zonder risico,maar ben nu weer een stuk rustiger dan vanmiddag. En hij is nu naar de winkel om allemaal vochtafdrijvende spullen te kopen, in de hoop dat alle kleine beetjes helpen!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 20 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 7:02

Misschien een domme vraag maar wat is FM?

Fiebje, erg vervelend inderdaad! Ik hoop dat de spulletjes die je vriend is gaan kopen helpen! Ik heb alleen dikke voeten en vingers als het warm weer is. Als het een dagje minder warm is is het ook weer minder met het vocht. Vandaag en gisteren is het ook zo benauwd, dan weet ik soms ook niet waar ik het moet zoeken.

Als je je verveelt op de bank kan je altijd meekletsen in het topic vanaf 12 weken, dat is erg druk en gezellig.

Heel veel sterkte! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 20 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 7:23

Fibromyalgie Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 20 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 7:29

Ow, vandaar dat ik t niet wist... was helemaal in de verkeerde richting aan het zoeken, dacht dat het wat met het weer te maken had. Embarassed

Is het zo dat je met warm weer meer last hebt?
Ik zag op google dat het een soort reuma is. Mijn moeder heeft ook reuma, maar zij heeft altijd meer last met koud en vochtig weer. Met warm weer heeft ze juist minder last.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 20 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 20 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum