Gestopt met de pil... erge last in onderbuik
+3
Ezzer
Le Chat Noir
Mida4you
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gestopt met de pil... erge last in onderbuik
We hebben besloten dat we voor een 2e kindje willen gaan! Nu moest ik officieel 16 september de pil weer slikken. Ik heb eergisteren mijn eisprong gehad en heb sinds zaterdag behoorlijke last van mijn onderbuik. Vandaag is het toppunt en heb vanmiddag al een poosje op bed gelegen. Het lijkt een beetje op ongesteldheid buikpijn en steken tussendoor. Ben er helemaal niet lekker van . Is dit bekend bij iemand?
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Gestopt met de pil... erge last in onderbuik
Hoe weet je zeker dat je eergister je eisprong had? Misschien heb je daar nu juist last van. Ik herken r wel op zich,alleen heb ik niet zoveel last dat ik op bed moet liggen!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Ik herken het omdat ik die dag veel slijm ben verloren. Ik heb ff research gedaan op internet en bij de meeste gevallen kom ik tegen dat als je veel slijm verliest ( wat draderig en sliertig ) ( klinkt lekker ) dat je dan je eisprong hebt, en daar had ik last van
Mida4you- Ratel
Tja lastig om te zeggen..
Sommige hebben bijvoorbeeld een aantal dagen meer slijm. Maar is dan de eisprong op het moment dat je meer slijm krijgt of aan het eind daarvan? Er zijn ook meiden die tijdens de eisprong flinke buikpijn hebben.
Dus je kunt je eisprong al hebben gehad, maar het kan net zo goed zijn dat je hem nu hebt...
Sommige hebben bijvoorbeeld een aantal dagen meer slijm. Maar is dan de eisprong op het moment dat je meer slijm krijgt of aan het eind daarvan? Er zijn ook meiden die tijdens de eisprong flinke buikpijn hebben.
Dus je kunt je eisprong al hebben gehad, maar het kan net zo goed zijn dat je hem nu hebt...
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb dit ook een tijdje gehad nadat ik gestopt was met de nuvaring, toen m'n lichaam gewend was aan 'geen hormonen' meer te krijgen had ik er geen last meer van.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Hmm tja.. Misschien moet mijn lichaam er ook wel wennen dat ik niet meer aan de pil ben. Ik hoop iig dat het snel over is. En ik hoop..... dat is over 1,5 week á 2 weken positief kan testen
Mida4you- Ratel
Ik had dat vaak ongeveer een week voor ik ongesteld werd, toen ik nog niet aan de pil was. (Toen was ik 10-14)
Maar ik gok ook dat het komt omdat je lichaam weer moet wennen aan een andere hormoon samenstelling.
Maar ik gok ook dat het komt omdat je lichaam weer moet wennen aan een andere hormoon samenstelling.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben na de zwangerschap van D. nog even aan de minipil geweest ( 5 weken) en heel kort aan de Yasmin( 8 weken) , maar heb sinds het stoppen met alle anti conceptie ook erg pijnlijke eisprong en eigenlijk 3 van de 4 weken van de cyclus rare krampjes en pijntjes in mijn onderbuik.
Hopelijk is het de eerste ronde raak !
Hopelijk is het de eerste ronde raak !
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ja ik hoop ook dat het de 1e ronde raak is Bij Z. was het de 1e keer wel raak! Ik hoop iig dat mijn buikpijn een beetje snel weggaat..... Toen ik de 1e keer was gestopt met de pil kan ik me niet herinneren dat ik zo'n pijn had in mijn onderbuik...
Laatst aangepast door mida4you op di 25 sep 2012 - 7:10; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you- Ratel
Ik ook niet , dit is echt sinds ik zwanger ben geweest.mida4you schreef:Ja ik hoop ook dat het de 1e ronde raak is En ik hoop al helemaal dat de buikpijn een beetje snel weggaat..... Toen ik de 1e keer was gestopt met de pil kan ik me niet herinneren dat ik zo'n pijn had in mijn onderbuik...
Star007- Kletskop
.
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op vr 26 okt 2012 - 21:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Ik ben nu ook 3 maanden gestopt met de pil, en 2x een eigen menstruatie gehad, maar ik heb echt zo'n beetje de hele maand last van een rommelende buik/baarmoeder/wat dan ook.
Heel vervelend, zou bijna weer met de pil beginnen.
Vorige week was het echt heel erg, en uitgerekend vandaag moet ik ongesteld worden en voel ik niks... Als dat maar niet wat anders is!
Ojee .....
Star007- Kletskop
Dan heb je niet helemaal goed gelezen! Als je van dat draderige slijm hebt betekent dat dat je piek eraan zit te komen. Je echte eisprong heb je vaak pas een dag of een paar dagen later. Het zou dus goed kunnen dat je nu je eisprong voelt. Bij mij gaat het ook in die volgordemida4you schreef:Ik herken het omdat ik die dag veel slijm ben verloren. Ik heb ff research gedaan op internet en bij de meeste gevallen kom ik tegen dat als je veel slijm verliest ( wat draderig en sliertig ) ( klinkt lekker ) dat je dan je eisprong hebt, en daar had ik last van
Fijn als het zo duidelijk is, maar wel rot van de pijn zeg
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Dan heb je niet helemaal goed gelezen! Als je van dat draderige slijm hebt betekent dat dat je piek eraan zit te komen. Je echte eisprong heb je vaak pas een dag of een paar dagen later. Het zou dus goed kunnen dat je nu je eisprong voelt. Bij mij gaat het ook in die volgordemida4you schreef:Ik herken het omdat ik die dag veel slijm ben verloren. Ik heb ff research gedaan op internet en bij de meeste gevallen kom ik tegen dat als je veel slijm verliest ( wat draderig en sliertig ) ( klinkt lekker ) dat je dan je eisprong hebt, en daar had ik last van
Fijn als het zo duidelijk is, maar wel rot van de pijn zeg
Oh echt? Dan heb ik dat verkeerd gelezen op internet.....
Mida4you- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Erge luieruitslag..
» Bolle onderbuik.
» Pijn onderbuik dagen na ovulatie
» Zeurderig gevoel in onderbuik
» Peuter erge diarree, thuis houden?
» Bolle onderbuik.
» Pijn onderbuik dagen na ovulatie