Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil... erge last in onderbuik

+3
Ezzer
Le Chat Noir
Mida4you
7 plaatsers

Ga naar beneden

Gestopt met de pil... erge last in onderbuik Empty Gestopt met de pil... erge last in onderbuik

Bericht  Mida4you di 25 sep 2012 - 5:21

We hebben besloten dat we voor een 2e kindje willen gaan! Nu moest ik officieel 16 september de pil weer slikken. Ik heb eergisteren mijn eisprong gehad en heb sinds zaterdag behoorlijke last van mijn onderbuik. Vandaag is het toppunt en heb vanmiddag al een poosje op bed gelegen. Het lijkt een beetje op ongesteldheid buikpijn en steken tussendoor. Ben er helemaal niet lekker van Cry . Is dit bekend bij iemand?
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil... erge last in onderbuik Empty Re: Gestopt met de pil... erge last in onderbuik

Bericht  Le Chat Noir di 25 sep 2012 - 5:25

Hoe weet je zeker dat je eergister je eisprong had? Misschien heb je daar nu juist last van. Ik herken r wel op zich,alleen heb ik niet zoveel last dat ik op bed moet liggen!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Gestopt met de pil... erge last in onderbuik Empty Re: Gestopt met de pil... erge last in onderbuik

Bericht  Mida4you di 25 sep 2012 - 5:26

Ik herken het omdat ik die dag veel slijm ben verloren. Ik heb ff research gedaan op internet en bij de meeste gevallen kom ik tegen dat als je veel slijm verliest ( wat draderig en sliertig ) ( klinkt lekker ) dat je dan je eisprong hebt, en daar had ik last van
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Ezzer di 25 sep 2012 - 6:30

Tja lastig om te zeggen..
Sommige hebben bijvoorbeeld een aantal dagen meer slijm. Maar is dan de eisprong op het moment dat je meer slijm krijgt of aan het eind daarvan? Er zijn ook meiden die tijdens de eisprong flinke buikpijn hebben.
Dus je kunt je eisprong al hebben gehad, maar het kan net zo goed zijn dat je hem nu hebt...
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Floor di 25 sep 2012 - 6:52

Ik heb dit ook een tijdje gehad nadat ik gestopt was met de nuvaring, toen m'n lichaam gewend was aan 'geen hormonen' meer te krijgen had ik er geen last meer van.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mida4you di 25 sep 2012 - 6:57

Hmm tja.. Misschien moet mijn lichaam er ook wel wennen dat ik niet meer aan de pil ben. Ik hoop iig dat het snel over is. En ik hoop..... dat is over 1,5 week á 2 weken positief kan testen smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  sonly di 25 sep 2012 - 6:59

Ik had dat vaak ongeveer een week voor ik ongesteld werd, toen ik nog niet aan de pil was. (Toen was ik 10-14)
Maar ik gok ook dat het komt omdat je lichaam weer moet wennen aan een andere hormoon samenstelling.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Star007 di 25 sep 2012 - 7:06

Ik ben na de zwangerschap van D. nog even aan de minipil geweest ( 5 weken) en heel kort aan de Yasmin( 8 weken) , maar heb sinds het stoppen met alle anti conceptie ook erg pijnlijke eisprong en eigenlijk 3 van de 4 weken van de cyclus rare krampjes en pijntjes in mijn onderbuik.

Hopelijk is het de eerste ronde raak !
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Mida4you di 25 sep 2012 - 7:08

Ja ik hoop ook dat het de 1e ronde raak is smile Bij Z. was het de 1e keer wel raak! Ik hoop iig dat mijn buikpijn een beetje snel weggaat..... Toen ik de 1e keer was gestopt met de pil kan ik me niet herinneren dat ik zo'n pijn had in mijn onderbuik...

Laatst aangepast door mida4you op di 25 sep 2012 - 7:10; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Star007 di 25 sep 2012 - 7:09

mida4you schreef:Ja ik hoop ook dat het de 1e ronde raak is Gestopt met de pil... erge last in onderbuik 561177 En ik hoop al helemaal dat de buikpijn een beetje snel weggaat..... Toen ik de 1e keer was gestopt met de pil kan ik me niet herinneren dat ik zo'n pijn had in mijn onderbuik...
Ik ook niet , dit is echt sinds ik zwanger ben geweest.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 25 sep 2012 - 7:26

.

Laatst aangepast door _MamaRosa_ op vr 26 okt 2012 - 21:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Star007 di 25 sep 2012 - 7:39

_MamaRosa_ schreef:Ik ben nu ook 3 maanden gestopt met de pil, en 2x een eigen menstruatie gehad, maar ik heb echt zo'n beetje de hele maand last van een rommelende buik/baarmoeder/wat dan ook.

Heel vervelend, zou bijna weer met de pil beginnen.

Vorige week was het echt heel erg, en uitgerekend vandaag moet ik ongesteld worden en voel ik niks...Rolling Eyes Als dat maar niet wat anders is!Wink

Ojee ..... Wink
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Filoria di 25 sep 2012 - 8:10

mida4you schreef:Ik herken het omdat ik die dag veel slijm ben verloren. Ik heb ff research gedaan op internet en bij de meeste gevallen kom ik tegen dat als je veel slijm verliest ( wat draderig en sliertig ) ( klinkt lekker ) dat je dan je eisprong hebt, en daar had ik last van
Dan heb je niet helemaal goed gelezen! Als je van dat draderige slijm hebt betekent dat dat je piek eraan zit te komen. Je echte eisprong heb je vaak pas een dag of een paar dagen later. Het zou dus goed kunnen dat je nu je eisprong voelt. Bij mij gaat het ook in die volgorde Gestopt met de pil... erge last in onderbuik 561177

Fijn als het zo duidelijk is, maar wel rot van de pijn zeg Gestopt met de pil... erge last in onderbuik 699888
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Mida4you di 25 sep 2012 - 8:13

Filoria schreef:
mida4you schreef:Ik herken het omdat ik die dag veel slijm ben verloren. Ik heb ff research gedaan op internet en bij de meeste gevallen kom ik tegen dat als je veel slijm verliest ( wat draderig en sliertig ) ( klinkt lekker ) dat je dan je eisprong hebt, en daar had ik last van
Dan heb je niet helemaal goed gelezen! Als je van dat draderige slijm hebt betekent dat dat je piek eraan zit te komen. Je echte eisprong heb je vaak pas een dag of een paar dagen later. Het zou dus goed kunnen dat je nu je eisprong voelt. Bij mij gaat het ook in die volgorde Gestopt met de pil... erge last in onderbuik 561177

Fijn als het zo duidelijk is, maar wel rot van de pijn zeg Gestopt met de pil... erge last in onderbuik 699888

Oh echt? Dan heb ik dat verkeerd gelezen op internet.....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: