Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in augustus 2010!

+14
piertje
Limburg85
smooch
Muppetje
Susan
Fenna
_Sneeuwwitje_
Happydobby
sweetgirl27.
Summergirl
mimikske2
Fiebje
joyce0606
DeniseT
18 plaatsers

Pagina 9 van 20 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 9 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 7:55

Fiebje schreef:Hoi meiden. Klopt idd dat het in het begin zo langzaam gaat. Vooral je eerste afspraak bij de verlos lijkt wel niet te komen. All ben vanmiddag naar de neuroloog geweest en heb gelukkig geen epilepsie, stolling o i d. Ze denken dat het toch m'n hb is, of de schomeling van m'n bloeddruk. Moet van de week effe bloed prijken. Ben wel benieuwd want een paar weken terug was m'n hb nog goed. Weet niet hoe snel zoiets kan zakken. Ga nu dus maar aan de roosvicee ferro.
Kan heel snel gaan, bij mij zakte het ook snel. Gebruik nu ferro tabletten.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 9 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje wo 9 maa 2011 - 8:24

ow echt. Had daar echt geen idee van. Tabletten zijn miss wel handiger dan drinken. Verder alles goed ba?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  DeniseT wo 9 maa 2011 - 8:32

Hey meiden!
Nee heb eigenlijk helemaal geen last ergens van af en toe beetje gerommel in me buik:P en beetje harde buik beetje bol denk dat ik vocht vasthoudt:S zit alweer bijna op de 7 weken spannend zeg!
22 maart moet ik naar de verloskundige!!
En ik heb wel een beetje last van me borsten die zijn wel gevoelig alsof ze vet blauw zijn ofzo!
Waar hadden jullie last van dan???!!
Vertel..

hihi tot snel! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 8:35

Fiebje schreef:ow echt. Had daar echt geen idee van. Tabletten zijn miss wel handiger dan drinken. Verder alles goed ba?
Die krijg je alleen op recept hoor, ik heb ze van de gyneacoloog gehad.
Nee, op het moment gaat het niet zo, morgen vast beter...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 8:38

DeniseT schreef:Waar hadden jullie last van dan???!!
Vertel..
Ik was heel moe, misselijk, braken, last van maagzuur, grotere pijnlijke tepels, gevoelige borsten.

Mijn borsten zijn nogsteeds groot, niet meer zo gevoelig gelukkig, al is aanraken niet lekker.
Misselijk ben ik niet meer, alleen als ik heel moe ben, heb nu heel de dag honger.
Moeheid lijkt iets minder te worden!!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 1:02

DeniseT schreef:zit alweer bijna op de 7 weken spannend zeg!
Dan loopt je ticker een week achter... Wink

Tja, waar ik last van had... misselijk, heel veel misselijk, veel overgeven.
Maar ja, dat wil niet zeggen dat jij dat ook hebt, ken genoeg meiden die helemaal nergens last van hebben gehad.
Ik heb trouwens pas sinds een week of 6 pijnlijke, harde borsten. In het begin merkte ik niks aan mn borsten.

Maar 22 maart is al best snel... ik tel met je mee. Heb namelijk 21 maart de 20-wekenecho. Spannend!

Gast
Gast

Bericht  mimikske2 do 10 maa 2011 - 7:19

Heey Meiden,

Lang geleden dat ik weer iets schrijf. Heb wel nog s meegelezen maar niet alles.
Wil ook even melden dat ik zwanger ben!! Very Happy

Sweetgirl en Denise: Jullie Gefeliciteerd!!!
BA, Fiebje, Kruumel: Ben blij dat het met jullie allemaal goed gaat!! Hoop dat de die duizelingen voor jou wegblijven Fiebje.

Joce: Hoop dat jij ook snel zwanger mag worden!!!

Weet sinds zondag dat ik zwanger ben. Heb verder nog nergens last van. Alleen iets gevoelige borsten.
Sweetgirl en Denise: Hebben julllie het al aan iemand verteld? Of wachten jullie daar nog mee?

mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 8:25

Gefeliciteerd, wat gaaf!!

Fijn dat je nog niet zoveel klachten hebt, hoop voor je dat het zo blijft!

Gast
Gast

Bericht  Fiebje do 10 maa 2011 - 22:04

Hey mimi gefeliciteerd. Wat leuk was een vruchtbare maand de afgelopen maand ofniet ineens 3 zwanger. Denise,ik was idd ook misselijk,overgeven,zere borsten. De eerste 2 zijn weg alleen m'n borsten nog steeds. En heb sinds een paar weken maagzuur erbij gekregen. Ba, vandaag al weer wat beter? Heb nu een dag aan de extra ijzer gezeten en heb het idee dat het nu wat beter wordt. Voel me al iets minder zidadjg. Zal zo een foto maken van m'n buik eerst effe opruimen,kan je die trouwens makkelijk plaatsen herzo?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 22:07

Fiebje: Ijzer moet je wel innemen incl vitamine C he, anders neemt je lichaam het niet op. Dus ff een sinasappeltje ofzo erbij, of gewoon multivitamine.

Foto's moeten wel ergens op internet staan, mijn album oid en dan via het 16e symbooltje de url invoeren.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje vr 11 maa 2011 - 7:59

ik hoor het al ba dat moet ik een keer uitvogelen.
Ik heb mijn album allang niet meer (echt zo 2001 hihi). Kan er volgens mij ook een avatar van maken. Verder alles goed dames???????????

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 za 12 maa 2011 - 0:13

Echt een goede maand voor jullie dames! Allemaal gefeliciteerd voor de meiden die zwanger zijn! geniet ervan!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  sweetgirl27. za 12 maa 2011 - 0:38

Kruumel schreef:
sweetgirl27. schreef:
Beauty Addict -fiebje-kruumel hoe gaat het met jullie ?het lijkt mij heerlijk dat ik over een paar weken ok zo ver ben als jullie ik probeer zo veel mogelijk te genieten maar de dagen gaan zo sloom voorbij hahah

De eerste weken gaan inderdaad langzaam, vooral als nog niemand het weet. Hebben jullie het al aan iemand verteld, of weten jullie het alleen met zn tweetjes? Hoe voel je je? Al kwaaltjes, of nog nergens last van? Als iedereen het straks weet gaat de tijd een stuk sneller, dan kun je er ook meer van genieten omdat je er over 'mag' praten. Ik vond na de 14 weken dat de tijd een stuk sneller ging, ineens vliegen de weken voorbij.

hai wij hebben het nog tegen niemand verteld dat willen we als alles goed gaat +-19 april in de buurt vertellen we houden het nog mooi even geheim.Ik heb overdag en snacht soms zomaar heel erg buikpijn net of heb ik kramp heb ofzo ik ga dan na de wc er komt lichtelijk wat diaree uit en dan gaat het wel weer ,voor de rest voel ik moe goed
21 maart moet ik na de verloskundigen dus ik ben benieuwd

liefs sweetgirl
sweetgirl27.
sweetgirl27.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 44
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 4:54

Mimikske, gefeliciteerd meid!!! Super!

Sweetgirl, dat heb ik in het begin ook heel erg gehad. Ik moet zeggen dat mijn ontlasting nog steeds niet is zoals voor de zwangerschap. Het is of diarree, of heel vast... nooit eens 'normaal'.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 6:53

@Sweetgirl: Ik had echt nooit last van mijn darmen, maar nu toch wel last van obstipatie. Heb er wel iets tegen gehad, maar bijna nog niet gebruikt, ben bang dat het dan weer te hard gaat. Zie me al rennen onder werktijd naar toilet bij clienten... brrrr...

Gast
Gast

Bericht  _Sneeuwwitje_ za 12 maa 2011 - 7:06

Hoi hoi hoi!

Lange tijd geleden dat ik van mezelf heb laten horen! Heel lief van jullie de berichtjes, waardeer het echt. We zijn nu hard aan het werken aan onze relatie, blijk toch dat er nog puntjes aan vallen te verbeteren. (Ben al lang blij dat ik er nu achter kom, dan wanneer we met een kleintje zitten!)

Ik lees dat er weer 3!! zwangere bij zijn, ik sta er zelfs van te kijken haha! Wat een geweldig nieuws, zo zie je maar, het komt uiteindelijk allemaal wel goed smile.

En voor jou ook echt wel hoor Joyce, wil je toch heel veel sterkte wensen bij de fertiliteitsarts! Jammer dat het via de arts moest lopen en je nog niet kan genieten van een spontane zwangerschap! Misschien komt het toch uiteindelijk nog wel en dat je dan maar een mooi en gezond kindje mag krijgen! hug

Beautyaddict, Ik heb je buikfoto's allemaal bijgehouden Wink Echt prachtig hoor! Hoop voor je dat ie over een aantal maanden toch nog wel handelbaar is haha, want 2 kindjes zal vast wel zwaar worden zeg.. Maar goed je krijgt er ook 2 keer zoiets moois voor terug!smile

Kruumel en Fiebje, Hebben jullie al buikfoto's weten te plaatsen? Ben daar eigenlijk ook wel benieuwd naar! Laughing

Nou ik ga weer verder genieten van het weekend en het lekkere weer, hoop dat voor jullie hetzelfde geldt.

xxx
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  mimikske2 za 12 maa 2011 - 8:55

Dank jullie wel voor de felicitaties!

Leuk weer wat van je te lezen sneuuwitje! Hoop dat jullie relatie nu beter wordt en dat jullie dan ook weer voor een kindje kunnen gaan. Maar zo te lezen gaat het wel al de goede kant op!!

De laatste maand is het idd snel gegaan met de zwangeren onder ons!
Wij hebben het dit weekend aan onze ouders en schoonouders verteld. Was erg leuk.
Nu moeten ze zich alleen nog even stil weten te houden. Hoop dat dat lukt smile
Mijn vriendinnen hebben ook al een vermoeden aangezien ik met carnaval niets gedronken heb.
Maar ja die moeten nog maar even wachten...

Fijn weekend allemaal.

mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Fiebje za 12 maa 2011 - 9:18

hoi allemaal. Sweetgirl ik heb normaal ook wel last van m'n ontlasting of niet of heel veel. Had de eerste weken ook diarree. Nu niks meer, zit nu weer aan de vezel zakjes om te kunnen gaan. Moeilijk om het niet te vertellen? Mimi, en hadden ze het verwacht? Bij ons kon ieder goed z'n mond houden. All hier gaat steeds beter, de ijzer helpt. Sta weer stabieler op m'n benen. Tot grote hilariteit van m'n vriend ben ik er gister achter gekomen dat m'n navel eruit komt. De opmerkingen kabouter plop, lief plopje van me zijn niet van de lucht. Hebben of hadden jullie ook een vermoeden wat het word/werd? Ik denk sinds een week dat het een jongen wordt. Maar daarvoor een meid! Had vooral in het begin heel sterk het gevoel dat het een meid werd. Maar ben nu weer gewisseld. Nog een goede maand dan weten we het hopelijk definitief!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 9:23

Fiebje: Mijn navel zit nog netjes 'binnen', ben benieuwd voor hoe lang nog...
Leuk testje: http://www.babyinfo.nl/fun/jongenofmeisje/

Gast
Gast

Bericht  Fiebje za 12 maa 2011 - 9:48

Hihi thanx ba, heb ze al 2 gedaan. 1 x meisje 1 x jongen! Alles goed ba?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 9:51

Fiebje schreef:Hihi thanx ba, heb ze al 2 gedaan. 1 x meisje 1 x jongen! Alles goed ba?
Kan beter, ben niet helemaal fit. Maar gaat wel iets beter t.o.v gister.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje za 12 maa 2011 - 10:00

ow dat is wel minder. Moet je werken van't weekend of kan je rustig bad doen? Sneeuwwitje,fijn dat het weer wat beter gaat. Gelukkig dat jullie er samen uit kunnen komen.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 1:53

Sneeuwwitje, leuk om weer wat van jou te horen!
Goed om te lezen dat het beter gaat met jullie, ik hoop dat het zo blijft gaan!
Ik heb een foto van mn buik in het zwangerschapstopic vanaf 12 weken staan. De laatste paar weken is mijn buik echt heel hard gegroeid! Je kunt het echt al heel goed zien nu.

Mimikske, hoe reageerden jullie ouders? Is wel nog heel vroeg om te vertellen he, ik hoop voor je dat ze hun mond kunnen houden.

Fieb, haha wat een grapjes over je navel. Hier zit die nog gewoon naar binnen, zoals normaal.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 2:06

Fiebje schreef:ow dat is wel minder. Moet je werken van't weekend of kan je rustig bad doen? Sneeuwwitje,fijn dat het weer wat beter gaat. Gelukkig dat jullie er samen uit kunnen komen.
Nee, helaas is het mijn werkweekend. Vanmiddag nog een uurtje, dan zit het er gelukkig op.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje zo 13 maa 2011 - 2:18

Kruumel, je hebt het niet voor het uitkiezen helaas. Vriend heeft hem vanmorgen nog eens grondig bekeken en vroeg toen heel serieus; denk je dat zodra ie eruit komt plop zegt? Antwoord was een kussen in z'n gezicht! Kwal! Gelukkig ba dat je nog maar 1 uurtje hoeft. Kan je weer een paar dagen bij tanken. Ik lig nu ook op bed ga effe een uurtje plat. Soms gaat goed maar af en toe valt de vermoeidheid echt over me geen. Waren vanmorgen op visite geweest terug in de auto lag ik al te slapen. Hoe druk is jullie baby voelen jullie hem/hun vaak? Aan alle paszwangere gaat alles nog goed?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 20 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: