Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in augustus 2010!

+14
piertje
Limburg85
smooch
Muppetje
Susan
Fenna
_Sneeuwwitje_
Happydobby
sweetgirl27.
Summergirl
mimikske2
Fiebje
joyce0606
DeniseT
18 plaatsers

Pagina 15 van 20 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 23:08

Floor, dat is niet raar. Van normaal kan je denk ik niet eens spreken, want het is echt bij iedereen anders. Ik heb bijvoorbeeld in het begin helemaal geen last gehad van mn borsten, terwijl dat pas later (week 15 of zo) kwam.
En misselijkheid kan volgens mij altijd afnemen, ook dat is bij iedereen anders!

Ik zou me niet meteen zorgen maken (is moeilijker gedaan dan gezegd, weet ik Wink) want waarschijnlijk is het voor jou gewoon normaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Floor wo 20 apr 2011 - 0:08

@kruumel, dank je voor je antwoord. Ik dacht echt acuut, 'misschien ben ik niet meer zwanger' (ehm jaa ik maak me nogal snel zorgen, dat is dus duidelijk). Ik wacht af, het zal voor mij dus wel 'normaal' zijn dat het allemaal af neemt nu. Ik kan echt niet wachten tot de echo volgende week.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje wo 20 apr 2011 - 8:00

Hoi kruumel, heb je wel kans dat de placento mee opgeschoven is? Die van mij ligt mooi aan de voorkant. Verassing is idd ook leuk, tis dat vriend het wilde weten anders had ik het niet gedaan. had je al spataderen of zijn ze door je zwangerschap gekomen. Heb vandaag zonder kousen gelopen kon vanavond niet meer op m'n benen staan. Fijn dat je zo kan werken en je eigen goed voelt is voor jezelf ook fijn. Weet je ook hoeveel uur je na je zwangerschap blijft werken? Floor, kan zo maar zijn dat je een week klachten vrij bent en daarna komen ze is alle hevigheid weer terug.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 9:07

Floor schreef:@kruumel, dank je voor je antwoord. Ik dacht echt acuut, 'misschien ben ik niet meer zwanger' (ehm jaa ik maak me nogal snel zorgen, dat is dus duidelijk). Ik wacht af, het zal voor mij dus wel 'normaal' zijn dat het allemaal af neemt nu. Ik kan echt niet wachten tot de echo volgende week.

Dat begreep ik al uit je post, en ik begrijp het heel goed... ik dacht (vooral in het begin) ook vaak stel dat het mis is? Ik hou mezelf altijd voor dat er echt een bloeding met kramp/buikpijn moet komen als er iets mis is, dus als er geen bloed is is er niks mis. Misschien is dat ook iets voor jou, om dat zo in je hoofd te houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 9:12

Fiebje schreef:Hoi kruumel, heb je wel kans dat de placento mee opgeschoven is? Die van mij ligt mooi aan de voorkant. Verassing is idd ook leuk, tis dat vriend het wilde weten anders had ik het niet gedaan. had je al spataderen of zijn ze door je zwangerschap gekomen. Heb vandaag zonder kousen gelopen kon vanavond niet meer op m'n benen staan. Fijn dat je zo kan werken en je eigen goed voelt is voor jezelf ook fijn. Weet je ook hoeveel uur je na je zwangerschap blijft werken?
Ja, bij 9 van de 10 groeit de placenta gewoon probleemloos mee naar boven. Ze willen het gewoon even checken.
Mijn man en ik wilde het allebei liever niet weten, dus we kunnen mekaar tegenhouden als de een in de verleiding komt om het te vragen. Als hij het graag zou willen weten had ik het waarschijnlijk ook niet volgehouden om steeds nee te zeggen.
Ik had al spataderen, maar ik heb ook nieuwe van de zwangerschap. Ze zijn nog vrij subtiel, ik ben benieuwd hoe ze er uit zien na de bevalling.
Ja, het werken gaat zo heel goed, ik vind het erg fijn. Ik ga na mijn verlof 3 dagen van 8 uur werken. Als het goed is maandag en dinsdag vast, en vrijdag-zaterdag-zondag om de week afwisselend. En jij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Floor wo 20 apr 2011 - 18:22

Kruumel schreef:
Floor schreef:@kruumel, dank je voor je antwoord. Ik dacht echt acuut, 'misschien ben ik niet meer zwanger' (ehm jaa ik maak me nogal snel zorgen, dat is dus duidelijk). Ik wacht af, het zal voor mij dus wel 'normaal' zijn dat het allemaal af neemt nu. Ik kan echt niet wachten tot de echo volgende week.

Dat begreep ik al uit je post, en ik begrijp het heel goed... ik dacht (vooral in het begin) ook vaak stel dat het mis is? Ik hou mezelf altijd voor dat er echt een bloeding met kramp/buikpijn moet komen als er iets mis is, dus als er geen bloed is is er niks mis. Misschien is dat ook iets voor jou, om dat zo in je hoofd te houden.

Ik weet het, ik heb de eerste zwangerschap een miskraam gehad, maar toch stelt me dat nu niet gerust. We hebben vrijdag bijna een ongeluk gehad, het ging zo hard, we moesten zo hard remmen dat ik de afdrukken van de riem over m'n buik, borst en nek had staan een paar dagen. ook verloor ik zaterdag en zondag een klein beetje bloed. Daarna is dat gestopt (veel minder als bij de vorige miskraam overigens). Maar toch, voor m'n gevoel klopt het hartje niet meer.. ik ben echt raar, ik heb de hele nacht wakker gelegen met dat idee (ik heb er inmiddels hoofdpijn van).
De vk gisteren gebeld ze zei dat ik moest terugbellen als ik opnieuw bloed verloor maar dat klachten afnemen inderdaad normaal is.
zucht..ik wordt een beetje gek van mezelf.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 20:24

Floor schreef:
Kruumel schreef:
Floor schreef:@kruumel, dank je voor je antwoord. Ik dacht echt acuut, 'misschien ben ik niet meer zwanger' (ehm jaa ik maak me nogal snel zorgen, dat is dus duidelijk). Ik wacht af, het zal voor mij dus wel 'normaal' zijn dat het allemaal af neemt nu. Ik kan echt niet wachten tot de echo volgende week.

Dat begreep ik al uit je post, en ik begrijp het heel goed... ik dacht (vooral in het begin) ook vaak stel dat het mis is? Ik hou mezelf altijd voor dat er echt een bloeding met kramp/buikpijn moet komen als er iets mis is, dus als er geen bloed is is er niks mis. Misschien is dat ook iets voor jou, om dat zo in je hoofd te houden.

Ik weet het, ik heb de eerste zwangerschap een miskraam gehad, maar toch stelt me dat nu niet gerust. We hebben vrijdag bijna een ongeluk gehad, het ging zo hard, we moesten zo hard remmen dat ik de afdrukken van de riem over m'n buik, borst en nek had staan een paar dagen. ook verloor ik zaterdag en zondag een klein beetje bloed. Daarna is dat gestopt (veel minder als bij de vorige miskraam overigens). Maar toch, voor m'n gevoel klopt het hartje niet meer.. ik ben echt raar, ik heb de hele nacht wakker gelegen met dat idee (ik heb er inmiddels hoofdpijn van).
De vk gisteren gebeld ze zei dat ik moest terugbellen als ik opnieuw bloed verloor maar dat klachten afnemen inderdaad normaal is.
zucht..ik wordt een beetje gek van mezelf.
Bij mijn eerste echo kreeg ik te horen dat ik dus zwanger was van 2 kindjes, maar dat het er niet zo mooi uit zag, de hartjes waren traag, de kindjes eigenlijk kleiner als zou 'kunnen'. De kans dat het mis zou gaan moesten we wel erg rekening mee houden. De dag daarna kreeg ik bloedverlies, de vk zei dat het nu 50/50 was en ik niks anders kon doen als afwachten.

10 dagen later moest ik naar de gyn, en ik wist zeker dat het niet goed was. Ik was minder misselijk, het kon niet anders als fout gegaan zijn.
Maar de gyn vond het er prima uit zien, zag totaal niks verontrustends.

Maar iedere afspraak, iedere echo, bij alles wat ik voelde (of juist niet) wist ik het zeker: Het was mis hoor....

En ik ben nu ruim 23 weken zwanger, mijn kindjes doen het prima!!

Ik herken heel erg die onzekerheid en angst, maar probeer een beetje vertrouwen te hebben in je lichaam meis.

Van een collega heb ik toen de Angelsounds geleend, daarmee kan je thuis het hartje luisteren. Dit deed ik dagelijks, ter geruststelling dat ik in elk geval iets hoorde. Alleen weet ik niet wanneer je het bij 1 kindje kan horen, mijn baarmoeder groeide een heel stuk sneller waardoor het eerder boven mijn schaambeen stond en hoorbaar was.
Nu ben ik nogsteeds wel nerveus voor echo's hoor, maar omdat ik ze voel bewegen is het veel minder eng. Al twijfel ik soms wel of ik het andere kindje, wat dieper ligt, wel voel...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 20:30

Zo, net even wat positiebroeken besteld, mijn gewone, te grote broeken dragen gaat nog net, maar zit niet zo lekker meer.

Gisteren afgesproken op het werk wat gas terug te nemen, al het bukken, tillen, werken in kleine badkamers/ slaapkamers, over bedden hangen en het heen en weer crossen tussen die clienten wordt gewoon zwaarder.
Ga nu een ochtend minder werken, dus 25% ziek. Zodra het nodig is mag ik bellen en ga ik voor 50% ziek. Mocht ik nu al, maar zelf heb ik het idee dat het nog niet nodig is.
Ook is er de afspraak met een oproepkracht dat als ik 's morgens niet lekker ben ik haar mag bellen en zij mijn dienst overneemt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Floor wo 20 apr 2011 - 21:33

@pm, bedankt. Ik ben dus echt niet de enige die 'zeker weet' dat het mis is (en waarbij het dan hopelijk volgende week blijkt toch goed te zijn). Wat kunnen gedachten en gevoelens toch met je aan de haal gaan zeg, af en toe vind ik het wel erg vervelend. Ik heb gisteren meerdere malen mijn man gebeld en gemaild op zijn werk. Vanmorgen vroeg hij toen hij weg ging of ik er nu wel weer alle vertrouwen in had, ik heb maar ja gezegd ondanks dat ik niet had geslapen van alle zorgen/ideeen.
Fijn dat het nu zo goed gaat met jouw kindjes, vraagje? zagen ze bij jou direct goed dat het een tweeling was?

zo en nu ga ik weer vol vertrouwen denken dat alles goed is met mijn kindje en aan het werk.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 21:55

Ja, ik had mijn eerste echo met 6,5 week.
Had heel vroeg positief getest en veel klachten, terwijl je dan normaal pas na 6/7 weken hebt, maar ik al met 4. Dus de huisarts dacht dat ik 4 weken verder zou zijn en een innestelbloeding voor menstruatie aangezien zou hebben.
Bij de echo bleek ik veel minder ver als gedacht, dus wilde ze inwendig ook even kijken, en toen zagen we opeens 2 hartjes kloppen op het scherm!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Floor wo 20 apr 2011 - 22:06

Bijzonder zeg. Bij mij zagen ze met 7.5 week ongeveer op het scherm 1 hartje kloppen, na flink wat zoeken. De vk was er nog niet van overtuigd, ze kon niet met zekerheid zeggen dat het er maar 1 is, dat gaan ze volgende week weer bekijken. Maar voorlopig houden we het er maar op 1, dat vind ik al lang prima, als er 1 gezond kindje in m'n buik zit.
Wel fijn dat je zo lang je eigen broeken hebt kunnen dragen. Ik heb sinds gisteren een zwangerschapsbroek aan, mijn eigen broeken zitten echt veel te strak, doen gewoon pijn (krijg er hele rode plekken en afdrukken van) en aangezien ik dan toch broeken moest kopen, of een maat groter dan ik al had of positiebroeken heb ik maar een positiebroek gekocht.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 22:16

Ik had nog broeken uit mijn dikkere tijd, en die zaten ook laag, precies onder mijn buik.
Deze foto is van 2,5 week terug ongeveer:

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 IMG_1720

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Floor wo 20 apr 2011 - 22:23

Mooie buik en inderdaad dat zit prima zo onder je buik. Voordat ik zwanger werd (nouja eigenlijk bij mijn eerste zwangerschap) in december woog ik op m'n zwaarst en heb ik 4 nieuwe broeken gekocht, waarvan er 2 wat losser en lager zaten zodat ik ze langer kon dragen mocht ik zwanger zijn maar zelfs daar pas ik nu niet meer in.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Floor wo 20 apr 2011 - 23:39

nou dames, ik ben echt een onzekere tut maar ik had net weer bloedverlies, dus toch de vk (weeer) gebeld. ik mag zometeen komen voor een extra echo, omdat ze me gerust willen stellen (heb inmiddels migraine van de stress gekregen Sad ).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 0:25

Floor schreef:nou dames, ik ben echt een onzekere tut maar ik had net weer bloedverlies, dus toch de vk (weeer) gebeld. ik mag zometeen komen voor een extra echo, omdat ze me gerust willen stellen (heb inmiddels migraine van de stress gekregen Sad ).
Goed dat je gebeld hebt!! Hoe laat mag je komen? hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Amber- do 21 apr 2011 - 0:40

Floor schreef:nou dames, ik ben echt een onzekere tut maar ik had net weer bloedverlies, dus toch de vk (weeer) gebeld. ik mag zometeen komen voor een extra echo, omdat ze me gerust willen stellen (heb inmiddels migraine van de stress gekregen Sad ).

He bah, kan me voorstellen dat je je druk maakt.

Ik ga voor je duimen!!!!! hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Floor do 21 apr 2011 - 1:29

@amber en pm, alles is goed Very Happy
Het hartje werd meteen opgespoord en klopt heel duidelijk op het scherm. Armpjes, beentjes, hoofdje, navelstreng, we hebben het allemaal gezien. Eerst lag het kindje de hele tijd stil en rare houding dus konden we geen beentjes zien, toen ging ze draaien met het echo-ding (inwendig) om te kijken of ze het vanaf een andere hoek wel kon zien, maar toen ging het kindje draaien en een dansje doen.
Het is overigens 1 kindje, ze heeft het nu helemaal nagekeken. En ik ben langer zwanger dan wat mijn ticker aangeeft, ik heb een onregelmatige cyclus dus ze gaat uit van de meting en niet van wat we hebben gerekend, ik zit nu op 10wk 2dg ipv 9wk 3dg. De echo van volgende week is vervallen en verplaatst naar 2 mei dan wordt alles nog een keer gemeten en wat daar uit komt wordt aangehouden als datum.
zucht.. zo ik ben echt blij dat ik gebeld heb!
Nu moest ik echt gaan genieten van dat ik niet misselijk ben zei de vk Laughing
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Amber- do 21 apr 2011 - 1:51

Floor schreef:@amber en pm, alles is goed Very Happy
Het hartje werd meteen opgespoord en klopt heel duidelijk op het scherm. Armpjes, beentjes, hoofdje, navelstreng, we hebben het allemaal gezien. Eerst lag het kindje de hele tijd stil en rare houding dus konden we geen beentjes zien, toen ging ze draaien met het echo-ding (inwendig) om te kijken of ze het vanaf een andere hoek wel kon zien, maar toen ging het kindje draaien en een dansje doen.
Het is overigens 1 kindje, ze heeft het nu helemaal nagekeken. En ik ben langer zwanger dan wat mijn ticker aangeeft, ik heb een onregelmatige cyclus dus ze gaat uit van de meting en niet van wat we hebben gerekend, ik zit nu op 10wk 2dg ipv 9wk 3dg. De echo van volgende week is vervallen en verplaatst naar 2 mei dan wordt alles nog een keer gemeten en wat daar uit komt wordt aangehouden als datum.
zucht.. zo ik ben echt blij dat ik gebeld heb!
Nu moest ik echt gaan genieten van dat ik niet misselijk ben zei de vk Laughing

Wat een supernieuws!!!! Very Happy
Meid nu optimaal genieten!!! Echt goed dat je gebeld hebt!!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Floor do 21 apr 2011 - 1:53

Dank je! ik ga zeker genieten nu. (ik heb jou toch wel gefeliciteerd? of ben ik dat vergeten, in elk geval Gefeliciteerd! ook zo snel zwanger na je mk. Super. Hoe voel je je?)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Amber- do 21 apr 2011 - 2:12

Floor schreef:Dank je! ik ga zeker genieten nu. (ik heb jou toch wel gefeliciteerd? of ben ik dat vergeten, in elk geval Gefeliciteerd! ook zo snel zwanger na je mk. Super. Hoe voel je je?)

Ehm geen idee eigenlijk of je me gefeliciteerd hebt, maar dankjewel!!
Ja inderdaad echt snel, maar zo blij!! maar ook erg spannend. Gelukkig over 2 weken een echo.
Ik voel me goed, wel moe en zere borsten maar verder gaat het goed!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 2:20

@Floor: O gelukkig!! En nu proberen te genieten he?!
En lekker dat je al verder bent als je dacht, heb je eerder die eerste 12 spannende weken erop zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Floor do 21 apr 2011 - 2:28

Ja ik ga echt genieten nu!!
Ik vroeg net al aan mijn man of ik het op hyves mocht zetten maar hij wil nog even wachten tot de volgende echo, dan zitten de 12 weken er bijna op.

echt bedankt voor jullie reacties! voelde ik me tenminste niet zo alleen vanmorgen/middag.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje do 21 apr 2011 - 8:03

Hoi floor, fijn dat alles goed was op de echo. Komt ook door de hormonen hoor die kunnen zo met je aan de haal gaan! Ba wat fijn dat je werk er zo goed mee om gaat. kruumel ik blijf 2.5 dag werken na m'n verlof. All, hoe voelen de harde buiken aan. Ik denk dat ik ze vandaag heb gehad maar weet het niet zeker. Weet wel dat ik pijn had was blij dat m'n vriend er was. Doe moest verplicht naast me komen zitten. Was wel effe angstig. Maar heb de baby daarna wel weer gevoeld. Dus ben niet bang dat er wat aan de hand is meer benieuwd wat het was!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 8:07

Harde buiken doen geen pijn, al vind ik het wel vervelend. Je buik wordt zo hard als een plank en voelt alsof er heel strak elastiek omheen zit.
Althans, zo voelt het voor mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje do 21 apr 2011 - 10:30

Okay, hij was later op de avond wel keihard. Heb gelukkig geen pijn meer gehad. Heb alleen nog een pijnlijke plek links onderin.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 15 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 20 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum