Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in augustus 2010!

+14
piertje
Limburg85
smooch
Muppetje
Susan
Fenna
_Sneeuwwitje_
Happydobby
sweetgirl27.
Summergirl
mimikske2
Fiebje
joyce0606
DeniseT
18 plaatsers

Pagina 18 van 20 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 18 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 6:24

ben uit het ziekenhuis door gegaan naar mijn zusje, hier ben ik toch gewoon net als thuis, kan gewoon liggen als ik dat wil en hoef niks te doen.
Het zal niet meevallen, rust houden, maar als mijn kindjes dan voorlopig blijven zitten doe ik alles wat ze zeggen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 18 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 8:23

PM, je moest vandaag toch terug naar het ziekenhuis... Wat zeiden ze? Hoe ging het?

Gast
Gast

Bericht  Vancity_girl zo 1 mei 2011 - 8:28

ProudMama schreef:Halen jullie FV in huis voor het geval dat?

* breekt even in*
Wij hadden wel FV in huis. ( kregen we via de post erg vaag haha) Het duurde bij mij best even voor de borstvoeding goed liep en ik heb dan ook regelmatig naar die pot Fv gekeken met het idee van weet je ik geef haar gewoon een flesje. Mijn man wilde heel graag dat ik borstvoeding geef, nog wel meer dan ik zelf en dat heeft me steeds tegen gehouden haar een flesje te geven.
Ik bedoel hiermee dus te zeggen dat het in huis hebben van Fv er misschien wel voor zorgt dat je het eerder gaat gebruiken, terwijl je het misschien eigenlijk liever niet wilt. Achteraf ben ik superblij dat ik het niet heb gedaan en was het die 2 maanden afzien wel waard, ik voed haar nu met veel plezier.

* breekt weer uit*
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 9:14

@kruumel: de meting was hetzelfde, dus in elk geval niet slechter! Hoefde dus niet te blijven.

Moet nu over een week weer voor een meting, en tot die tijd weer rust rust rust...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 9:19

Ow gelukkig maar... nou dan weet je wat je te doen staat he? Veel rust nemen!
Het is moeilijk, ik weet het, maar het moet!

Veel succes dan, en ik hoop dat het volgende week weer goed is met de controle!

Gast
Gast

Bericht  Fiebje ma 2 mei 2011 - 5:44

Zal idd niet meevallen pm. Uiteindelijk doe je vaak weer meer dan toegestaan. Krijg je niet een ring om je baasmoeder mond zoals ze in het topic zeiden?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 5:54

Fiebje schreef:Zal idd niet meevallen pm. Uiteindelijk doe je vaak weer meer dan toegestaan. Krijg je niet een ring om je baasmoeder mond zoals ze in het topic zeiden?
Daar heeft hij het helemaal niet over gehad, en ik ben het totaal vergeten te vragen!

Gast
Gast

Bericht  Fiebje ma 2 mei 2011 - 7:27

Kan gebeuren. Daarom maak ik altijd een lijstje ;-) mijn geheugen is niet meer mijn sterkste kant. Hebben jullie al gekeken voor een geboortekaartje, doen jullie dat via de drukker of via internet?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:31

Fiebje schreef:Kan gebeuren. Daarom maak ik altijd een lijstje ;-) mijn geheugen is niet meer mijn sterkste kant. Hebben jullie al gekeken voor een geboortekaartje, doen jullie dat via de drukker of via internet?
Ik doe vanaf nu alles via internet denk ik Wink

Gast
Gast

Bericht  Fiebje ma 2 mei 2011 - 8:08

Ja dat begrijp ik. Wij willen een ouderwets kaartje. Vriend is nu op het net aan't speuren. Moest je nog veel doen pm voor de baby's komen?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 8:41

Fiebje schreef:Ja dat begrijp ik. Wij willen een ouderwets kaartje. Vriend is nu op het net aan't speuren. Moest je nog veel doen pm voor de baby's komen?
Ik moet alles nog wassen natuurlijk en inrichten, de bedjes komen over een week of 4.
Even mijn uitzet en lijst nalopen, maar het meeste heb ik geloof ik wel. De rest is aan mijn man om te klussen etc.

Laatst aangepast door ProudMama op di 3 mei 2011 - 6:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Fiebje di 3 mei 2011 - 6:52

Ik ga denk ik pas zo laat mogelijk wassen. Nu wassen heeft voor m'n gevoel nog niet zo veel nut. Ben al zo schoon! Blijf dan wassen! Kan je je rust een beetje vinden?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 0:20

Fiebje, bedoel je met een ouderwets kaartje, zoeen uit onze eigen tijd? Zoiets heb ik namelijk gezien in de boeken van de drukker, maar ik weet niet meer van welk merk.

Wij hebben het geboortekaartje al uitgezocht, maar de tekst moet ik nog samenstellen, en we moeten nog tellen hoeveel we er nodig hebben.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje wo 4 mei 2011 - 18:29

hey kruumel. Ja denk het wel. Vinden de 'moderne' veel op elkaar lijken. Of we moeten zelf iets in elkaar zetten maar ik ben niet zo crea. Weet je al wat voor soort tekst je erin wilt zetten?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Floor vr 6 mei 2011 - 6:37

Vind het moeilijk, kaartjes, ben een beetje aan het rondkijken op internet maar vind niet zo veel mooi geloof ik.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 vr 6 mei 2011 - 7:14

Floor schreef:Vind het moeilijk, kaartjes, ben een beetje aan het rondkijken op internet maar vind niet zo veel mooi geloof ik.

en zelf wat ontwerpen?

wij hebben eigenlijk nog niet gekeken naar kaartjes, laatst 2 namen namenboeken doorgespit en wat namen aangekruisd, maar verder nog niets concreets. sowieso wil ik volgende week de echo afwachten voordat ik verder kan denken! gelukkig nog maar een paar daagjes!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Floor vr 6 mei 2011 - 7:39

ik zou niet weten hoe je zelf een kaart moet ontwerpen.
En een kaart met foto van de baby heeft niet echt mijn voorkeur.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Fiebje za 7 mei 2011 - 12:00

Hoi! Wij vinden met een foto ook niet zo leuk. En ben zelf niet zo creabea om zelf een kaartje in elkaar te lotuseldo. Denk dat we toch 'ouderwets' bij de drukker gaan uitkomen. Verder alles goed met iedereen?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Floor za 7 mei 2011 - 19:31

Met mij gaat het wel goed. M'n buik is de laatste dagen 'pijnlijk', ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, er staat meer druk/spanning op en m'n blaas heeft volgens mij maar weinig ruimte want ik wordt zelfs 's nachts wakker omdat ik naar de wc moet omdat het 'pijn' doet in m'n buik.
Verder gaat het eigenlijk goed. M'n buikje gaat wat meer opvallen, krijg er leuke reacties op.
Gisteren het kamertje uitgezocht en besteld. Dus de grootste dingen hebben we nu in bestelling staan.
Hoe is het met jou?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 21:32

Hier is het gewoon nogsteeds spannend, bah.
Gister weer een ochtendje ziekenhuis gehad ivm bloedverlies, maar niks geks gevonden gelukkig en het was ook niet het begin van de bevalling.
Morgen weer naar de gyn... De 4e keer in 11 dagen...

Gast
Gast

Bericht  Floor za 7 mei 2011 - 22:11

PM het is echt spannend bij jullie.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 22:17

Floor schreef:PM het is echt spannend bij jullie.
Ja, de roze wolk is nergens hoor!!
Eerst de stress of er wel een tussenschotje was, daarna iedere echo weer de spanning mbt tts, nu dit weer...

Maar goed, als ze er straks (hopelijk over 2 maanden pas) zijn en ze zijn gezond ben je alles zo vergeten!

Alleen gewoon genieten zonder al die stress zou wel lekker zijn Wink

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 8 mei 2011 - 1:24

pffff BA. ik kan me goed voorstellen dat je de tijd wel voorbij wil kijken...zolang je maar die 34 weken haalt!! gelukkig is alles goed. maar je hebt het goed te voorduren, ik blijf voor je duimen hoor!!

je veel via ineternet ontwerpen en dat is eigenlijk best wel simpel! maar goed bij de drukkerij hebben ze ook heel veel voorbeelden dus zit zeker wel wat bij!

dat gevoel herken ik wel hoor van het plassen, ik denk dat het vooral zo pijnlijk is omdat de baarmoeder ook aan het rekken is. tenminste dat is wel bij mij zo. afgelopen paar dagen geen last van gehad. maar goed ben dan ook wel stoned door de paracetamol.

zodra ik weer normaal kan lopen gaan wij denk ik langzaam beginnen aan het kamertje, we moeten eerst een volksverhuizing doen haha om ruimte te maken, dan nog wat muren verfen

floor wanneer krijgen jullie het kamertje binnen? en gaan jullie het dan ook meteen in elkaar zetten?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor zo 8 mei 2011 - 1:51

@joyce, wij moeten eerst ook nog een hele verhuizing doen hoor, het kamertje staat nu vol met mijn man's spullen. Zijn werkplek en al z'n spullen gaan naar de zolder. Daarna moet het kamertje geverfd/behangen worden en dan kunnen de meubels er in. Het kamertje wordt week 35 geleverd (eerste week van september geloof ik)

@pm, ik snap dat je niet op een roze wolk zit. Hoop wel dat je toch elke dag een beetje kunt genieten.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 zo 8 mei 2011 - 3:30

Floor schreef:@joyce, wij moeten eerst ook nog een hele verhuizing doen hoor, het kamertje staat nu vol met mijn man's spullen. Zijn werkplek en al z'n spullen gaan naar de zolder. Daarna moet het kamertje geverfd/behangen worden en dan kunnen de meubels er in. Het kamertje wordt week 35 geleverd (eerste week van september geloof ik)

@pm, ik snap dat je niet op een roze wolk zit. Hoop wel dat je toch elke dag een beetje kunt genieten.

wouw wat een lange levertijd zeg! wij hebben het kamertje al, het staat nu op zolder, dus ik moet me echt inhouden om het niet te snel/vroeg te willen neerzetten!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 20 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: