Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in augustus 2010!

+14
piertje
Limburg85
smooch
Muppetje
Susan
Fenna
_Sneeuwwitje_
Happydobby
sweetgirl27.
Summergirl
mimikske2
Fiebje
joyce0606
DeniseT
18 plaatsers

Pagina 13 van 20 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 16 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje di 29 maa 2011 - 6:11

Hoi sneeuwwitje, leuk en fijn om weer eens wat van je te lezen. En hoop ook dat het jou/jullie gegund is. Zoals je schreef zijn de meeste nu wel zwanger ja,en hebben idd niet veel te klagen. Hadden we toch een best vruchtbaar topic! Ik hoop dat jij en je vriend alles weer op de rails krijgen. Ba, jij hebt bijna je echo, spannend. Hoe gaat het met je ogen? Hoop voor je dat het wat minder is.o ja wat vakantie betreft wij gaan waarschijnlijk in mei nog even weg. Als alles rustig blijft wordt het marokko. En daar moeten we het dit jaar mee doen. All voel me wel goed heb alleen last van m'n muts! Wat een pijn van onder, s avonds kan ik niet meer op of om en slaap nu met de voedingskussen tussen m'n benen. Dat helpt gelukki wel zo goed dat ik het overdag beter uit kan zingen. Zijn er meer die er last van hebben?en zo ja hoelang? Bij mij duurt het nu al een week en wordt ook niet minder. Dacht dat het nu wel opgerekt genoeg was :shock: .

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje di 29 maa 2011 - 7:28

O ja, we hebben een datum (eindelijk) geprikt om te trouwen! Morgen het gemeentehuis bellen om te vragen of er plek is. Hoe gaan de ongetrouwde dames het doen, hebben jullie al iets op papier staan. Wij trouwen omdat dat toch makkelijker is ook met de baby. Wij gaan van't wknd onze voogden to be vragen of wil daadwerkelijk voogd willen worden van ons kindje mocht ons wat overkomen.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 8:30

Sneeuwwitje, leuk om weer van je te horen! Alleen minder leuk dat jullie nog steeds met problemen zitten. Ik vind het wel heel goed van jullie (al weet ik natuurlijk niet wat er aan de hand is, maar toch) dat jullie eerst de problemen willen oplossen/afwachten voordat jullie verder willen gaan voor een kindje. Dat is een hele moeilijke beslissing, vooral als je al besloten hebt er voor te gaan, en je het dan weer aan de kant 'moet' zetten. Ik vind dat heel knap van jullie, en wil jullie toch nog eens heel veel sterkte wensen!
Het is heel moeilijk dat de datum van je voormalige zwangerschap zo dichtbij komt... logisch dat je er even veel aan moet denken. hug

Fiebje, welke datum gaat het worden? Of wil je dat nog niet zeggen? Ik vind het wel slim van jullie, het is toch allemaal wat makkelijker als je getrouwd bent of geregistreerd partnerschap hebt.

Wij willen nog wel op vakantie gaan, maar wanneer weet ik nog niet. Ik ben 6 aug uitgeteld, en we willen weggaan als het goed weer is en mijn man het rustig heeft in zijn bedrijf. Als dat nog op tijd is willen we misschien nog naar Zwitserland gaan, maar als het op de laatste weken aankomt wil ik in Nederland blijven. Mocht het dan beginnen of mocht er iets gebeuren ben ik toch in eigen land. Mocht je dan in het ziekenhuis terechtkomen versta je tenminste gewoon alles.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje wo 30 maa 2011 - 7:01

Hoi kruumel, planning is 17 juni. Doen het niet groot ofzo alleen eten met de gezinnen. Heb vandaag helaas niet kunnen bellen heb met migraine plat gelegen.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 do 31 maa 2011 - 6:19

Fiebje schreef:O ja, we hebben een datum (eindelijk) geprikt om te trouwen! Morgen het gemeentehuis bellen om te vragen of er plek is. Hoe gaan de ongetrouwde dames het doen, hebben jullie al iets op papier staan. Wij trouwen omdat dat toch makkelijker is ook met de baby. Wij gaan van't wknd onze voogden to be vragen of wil daadwerkelijk voogd willen worden van ons kindje mocht ons wat overkomen.

Wij zijn (nog) niet getrouwd. wij wilden 10 juni trouwen, en hadden dit een beetje gezegt tegen directe familie, wij kregen zoveel gezeik omdat het deze datum was van mijn schoonfamilie, dat eigenlijk dan niemand zou komen. dus hebben wij het feest afgblazen (we hadden nog niets geregeld hoor!). nu willen we 8 juni s'ochtends een geregistreerd partnerschap aan, dit willen we met zijn 2-en en getuigen doen. maar misschien wordt het wel gewoon trouwen, want met geregistreerd moet je toch wel weer meer regelen zodra er een kleine is.

ik wil in ieder geval even afwachten of alles goed is, want anders zit er geen haast achter.

fieb gaan jullie met alles erop en eraan doen ?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 6:41

Wij gaan niet op vakantie, mijn man heeft pas half juli vakantie en dan ga ik bevallen.

Mijn 20 weken echo van vandaag was goed, alles klopte zo ver ze kon zien. Alleen het ene bovenlipje kwam ze nog niet goed bij, dat proberen ze de volgende keer nog even. Ze zag in elk geval niks geks bij de neus wat op een lipspleet kon wijzen.
De hartjes zijn in elk geval goed, bloed stroomt overal de goede kant op. De 3 belangrijkste bloedvaten zagen er goed uit, net als de vertrikels in de hersenen, nieren enz.

Mijn kindjes hebben de gyn wel zitten pesten, werkten niet echt mee. En ze liggen echt half over elkaar met sommige lichaamsdelen, dan is het puzzelen wie baby 1 en baby 2 is haha.

De beentjes zijn kort, maar niet afwijkend kort ofzo. Gewoon aan de kortere kant.

De gewichten liggen nu tussen de 350 en de 400 gram, dus ze groeien lekker!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  mimikske2 do 31 maa 2011 - 6:55

Hey,

BA fijn dat je echo goed was! Lijkt me echt een opluchting!

Ik ga in april nog 5 daagjes met een vriendin naar Rome Very Happy Heerlijk.
Heb straks in Juni vakantie. Gaan dan misschien nog een weekje weg. Weten alleen nog niet waar naartoe.

Hier verder alles rustig. Alleen wat moe en hoofdpijn vandaag. Heb lekker een uurtje op de bank gelegen vanmiddag. Was wel ff lekker!!
Verder alles goed met jullie?
mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje vr 1 apr 2011 - 23:47

Hoi allemaal,

@ Joyce, Nee wij doen een baliehuwelijk. Dus alleen wij met 4 getuigen. En dan willen we in de middag/avond met beide gezinnen of uiteten of als het weer goed is bij ons in de tuin eten. Geven geen feest ofzo. Hebben daar beide geen zin in. Feestje geven kan altijd nog. Misschien als vriend jarig is (hij wordt dit jaar 30).

@BA; fijn dat alles goed bij de echo! Krijg je dan de volgende keer weer zo'n uitgebreide echo?

@ Mimi; fijn dat je je best goed voelt. De vermoeidheid wordt vanzelf weer minder.

@All; heb toch nog erg veel last van m'n schaambeen zeker als ik bijvoorbeeld heb gestofzuigd moet ik het de rest van de dag bezuren. Ik moet maandag toch naar de dokter dus dan kaart ik dat ook maar aan. Ga voor mijn gezicht heb een rare plek op m'n kin zitten. En het gaat maar niet weg. Heb het sinds ik zwanger ben. Dacht dat het schrale huid was ofzo. Maar niks helpt. En ben nu bng dat het onder één van mijn ogen ook aan het komen is!
Vanmiddag lekker van het weer genieten!
Fijn weekend allemaal!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 0:50

@fiebje: Wat vervelend van die plek in je gezicht. Heb je ook zo'n last van pukkeltjes? Wordt er gek van!!

Nee, de volgende echo is weer gewoon groei, blaas/ maag/ vruchtwater, en dan even aandacht extra voor het lipje. Maar verder is alles nagekeken en was goed, dus dat wordt niet meer gedaan. Ze zullen niet opeens een nier gaan missen...

Pfft, ff uitpuffen thuis, straks weer verder met werken rond een uur of 4. Tenzij de telefoon eerder gaat natuurlijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 22:46

Fiebje, ben je al bij de huisarts geweest?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje ma 4 apr 2011 - 3:38

hey meiden, ba de pukkeltjes nemen bij mij wel af. Kruumel kom net bij de dokter vandaan, plek in m'n gezicht komt waarschijnlijk toch door de pukkeltjes. Is gelukkig geen krentenbaard ofzo. Heb zaterdag in de zon gezeten en daardoor is het al wat minder geworden. Dokter zei ook dat de zon wel goed doet voor nilo huid. Niet teveel anders krijg je een masker! Heb ook de pijn in m'n onderlijf aangekaart. Heb vannacht bijna geen oog dicht gedaan omdat ik zoveel pijn had in m'n onderbuik,rug. Dacht shit zal toch geen blaasontsteking hebben! Heb vanmorgen gelijk m'n urine opgevangen en net meegenomen maar zag er gelukkig goed uit! Hij zei wel dat ik de volgende x met de verlos moet overleggen want hij denkt dat het bekken instabiliteit is en dat ik beter therapie daarvoor moet gaan volgen. Anders kan ik zo misschien niks meer. Nu zit ik het te typen kan wel janken, 20 weken duren nog lang met zoveel pijn. Ik hoop dat het nog zakt en dat ik weer normaal kan slapen. Verder groeit buik flink door, en de baby is druk zat vandaag zag ik m'n buik bewegen toen het zo druk was!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 7:03

Gelukkig dat die plek in je gezicht niks ernstigs is.
Dan even met de verloskundige overleggen of het je bekken zijn... doe rustig aan en neem je rust!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje vr 8 apr 2011 - 21:10

Hoi kruumel, gelukkig was dat idd niks ergs en zit nu iedere x in de zon en daar wordt het een stuk minder van. Neem idd m'n rust ook wel. Kan niet op of om. Slapen gaat ook beroerd. Vandaag op de helft! Nog 20 weken te gaan! Hoe gaat het met de andere dames?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 22:18

Haha Fiebje, ook al aan het aftellen? Ik ook hoor.

Nog ongeveer 15 of 16 weken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje za 9 apr 2011 - 22:30

Klein beetje wel ja. Vind nu aan de ene kant wel weer snel gaan. Maar met de pijn kan het niet snel genoeg gegaan. Vandaag gelukkig weer een betere dag.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 1:22

Fieb, zit je dan echt vol in de zon? Omdat ze altijd zeggen dat je als je zwanger bent niet vol in de zon mag. Ik heb gisteren even in de felle zon gezeten, en had daarna 2 vlekken in m'n gezicht. Ik heb er nu after sun opgesmeerd, en het is al wat minder geworden.

Ik geniet nu wel echt van het zwanger zijn en m'n buik, en het geschop. Buiten alle kwaaltjes en het ziek zijn in het begin vind ik het wel heel fijn om zwanger te zijn. Ik vind het zo bijzonder dat er een kindje in je buik groeit.

Volgens mij ben ik straks ook echt zo'n mama die d'r buik mist. Ik vind het ook zo leuk dat mensen nu reageren op je buik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  DeniseT zo 10 apr 2011 - 6:38

heeey meiden!Very Happy
ik wou even zeggen dat ik lekker misselijk ben haha Wink
Maar het gaat nu wel weer redelijk gelukkig!
Nog even 2 dagen dan krijgen we de echo en mag iedereen het weten!

dus erg spannend !

ik wou het even laten weten smile

dinsdag 12.40 krijgen wij ons kindje te zien en te horen hoop ik!!!


xxx(K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136
Registratiedatum : 18-11-10

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje zo 10 apr 2011 - 8:31

Hoi kruumel, het is niet zo dat ik er niet van geniet. Juist wel! Alleen de pijn is de afgelopen week zo erg dat ik bijna niets meer kan. En dan duren de dagen wel héél lang. Vandaag gelukkig de goede dag vol gehouden en lig nu zo dat het goed vol te houden is. Krijg je ook leuke reacties op je buik? Als ik zeg dak 20 weken ben kijken mensen me aan, nee joh je bent vast verder! Heb al een aardige buik. Donderdag de echo kan echt niet wachten! Samen met vriend de dagen aan't aftellen! Denise spannend hoor de echo! Heel veel succes!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 8:32

Heb je foto Fieb?

Ik heb voor mijn idee echt een dikke buik en iedereen maar zeggen: O, vind je buik niet groot hoor... Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 8:52

Fieb, ik bedoel ook helemaal niet te zeggen dat jij er niet van geniet. Ik weet niet of je dat uit mijn post haalde, maar dat wil ik helemaal niet zeggen, juist niet!

Ik weet het, als je je niet goed voelt duurt een dag heel lang... weet er helaas alles van. Op zo'n moment kan je echt niet genieten, dan heb je alleen maar pijn. Dat is heel logisch!

Mensen reageren heel erg op m'n buik nu ja. Vrienden en bekenden dan he? Vreemden zie ik wel echt kijken nu... in het begin keken ze zo van 'zou ze zwanger zijn of gewoon dik?' Nu zie ik mensen echt naar mijn buik kijken.

De reacties zijn heel verschillend, de een zegt dat mn buik nog bescheiden is, de ander vindt m al behoorlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje zo 10 apr 2011 - 9:04

Hoi ba, heb geen recente foto. Zal morgen even een nieuwe maken. Doe jij trouw iedere week een foto maken. Ik vind wel een leuk idee maar vergeet het dan weer. Kruumel, sorry had verkeerd begrepen Embarassed. Heb de laatste dagen niet zoveel nodig ben ik bang, er zit zoveel tegen. hopelijk gaat alles snel weer beter. Over het in de zon zitten, ik kon er vandaag niet tegen het was te warm. Maar smeer m'n gezicht wel in met factor 'dikke vette witte smurrie' wat je met geen mogelijkheid uitgesmeert krijgt. M'n sproeten komen al wel door maar nog geen andere vlekken gezien, gelukkig. De één is er ook meer gevoelig0voor dan de ander denk ik.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 9:19

Maakt niet uit, Fieb, maar ik bedoelde iig niet te zeggen dat jij niet geniet met het zeggen dat ik er op t moment erg van geniet!

Ik maak elke 2 weken een foto. Op zondagmorgen om de week. Ik heb alleen nog foto's in bh en string, moet eens een foto met kleding maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje ma 11 apr 2011 - 5:49

Heb met vriendlief ook maar eens foto's laten maken. Sta er echt als een zombie op. Dat wordt dus knippen!! Heb nu geen tijd om hem erop te zetten. Hebben vanavond een condeleance, pf zie er wel tegen op huil tegenwoordig zo makkelijk.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 5:50

Fiebje schreef:Heb met vriendlief ook maar eens foto's laten maken. Sta er echt als een zombie op. Dat wordt dus knippen!! Heb nu geen tijd om hem erop te zetten. Hebben vanavond een condeleance, pf zie er wel tegen op huil tegenwoordig zo makkelijk.
Ben benieuwd naar je foto, heb vandaag ook een nieuwe in het buikjes topic gezet.

Pfft, sterkte vanavond. Dat huilen is vervelend he?! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:57

Ik herken het Fiebje, ik heb morgen begrafenis van m'n tante. Niet dat je niet mag huilen... maar het gaat zo makkelijk soms. Sterkte vanavond!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 13 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 20 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 16 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum