Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in augustus 2010!

+14
piertje
Limburg85
smooch
Muppetje
Susan
Fenna
_Sneeuwwitje_
Happydobby
sweetgirl27.
Summergirl
mimikske2
Fiebje
joyce0606
DeniseT
18 plaatsers

Pagina 14 van 20 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje ma 11 apr 2011 - 18:47

Hoi meiden, thanx voor jullie woorden! Kon me gelukkig nog groot houden. Ondanks dat m'n vriendin huilend in m'n armen viel. Jij ook sterkte vandaag kruumel hug

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 9:22

Dankje Fieb. Het ging goed, had het alleen even moeilijk bij de kist, bij het afscheid. En daarna toen ik m'n vader zag huilen, hij greep me zo vast. Dan krijg ik tranen in m'n ogen hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje di 12 apr 2011 - 20:44

Ja dat zijn lastige momenten. Ongeacht of je wel of niet zwanger bent!
Kon maandag wel aan iedereen merken dat het besef er nog niet helemaal was. Zij was in 1,5 week overleden. Van springlevend naar doodziek.

All: nu wat positiever nieuws!!! Heb mijn buikje weer in het buikjes foto topic geplaatst.
Je ziet wel verschil met iedereen vind ik.
Hoe gaat het met de andere meiden? Eerste echo al gehad of bijna in zicht?
Denise jij hebt hem toch al gehad? Iedereen nu verteld?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 21:45

Fiebje schreef:Hoe gaat het met de andere meiden? Eerste echo al gehad of bijna in zicht?
Denise jij hebt hem toch al gehad? Iedereen nu verteld?

Daar ben ik ook erg benieuwd naar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 21:47

Ik heb even gekeken in het buikjestopic, maar waarom is jouw buik zo anders dan, Fieb?
Ik vind m heel mooi. Hij lijkt ook wel op die van mij, alleen begint die van mij iets lager.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje wo 13 apr 2011 - 4:52

Meer dat de één toch al dikker is dan de ander. Ik ben vrij rond ba heeft een punt. Bedoelde meer dat het per persoon nog wel is kan verschillen.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 5:12

Fiebje schreef:Meer dat de één toch al dikker is dan de ander. Ik ben vrij rond ba heeft een punt. Bedoelde meer dat het per persoon nog wel is kan verschillen.
Komt misschien ook omdat ik aan 2 kanten een kindje heb zitten? Want mijn navel is ongeveer het midden tussen de 2 ruggetjes. Althans, op de laatste echo...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje wo 13 apr 2011 - 6:45

Hey ba, tot wanneer kunnen jouw baby's goed bewegen? Zeg maar dat ze daar nog de ruimte voor hebben? Voel je je verder goed? Zit je buik af en toe al in de weg?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 9:17

Fiebje schreef:Meer dat de één toch al dikker is dan de ander. Ik ben vrij rond ba heeft een punt. Bedoelde meer dat het per persoon nog wel is kan verschillen.

Oh zo! Ik vind jouw buik heel mooi.
Ik heb ook een ronde buik, draag echt naar voren (tot nu toe).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje wo 13 apr 2011 - 18:35

Ja ik ook, begon in het begin in van mijn zwangerschap eerst in de breedte uit te dijen en daarna pas naar voren. Ow vanavond de 20 weken echo! Heb er vannacht over gedroomd, zaten er ineens 2 in! Droom zoiezo ontzettend, iedereen die ik ooit in m'n leven heb ontmoet komen in de raarste contexten voorbij. Dromen jullie ook zoveel? En raar?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 7:03

Oh Fiebje, spannend de 20 weken echo... laat je even weten of alles goed is?

Ik heb in het begin wel baby-dromen gehad, dat ik ging bevallen en het helemaal geen pijn deed, van die rare dromen. Nu heb ik dat niet meer.
Dat er in dromen mensen die je kent voorbij komen in een hele andere omgeving dan normaal heb ik heel vaak. Ook toen ik niet zwanger was.

Ik heb de hele huiskamer vol staan met klappers met geboortekaartjes, mijn man is bij de drukker geweest. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje do 14 apr 2011 - 9:38

Hoi, echo was goed. Plaats morgen meer. Ga nu proberen te slapen!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 22:15

Fiebje schreef:Hey ba, tot wanneer kunnen jouw baby's goed bewegen? Zeg maar dat ze daar nog de ruimte voor hebben? Voel je je verder goed? Zit je buik af en toe al in de weg?
Nu bewegen ze nog veel, dus hebben nog ruimte. Mijn baarmoeder staat wel tot mijn ribben, dus zal nu waarschijnlijk vooral naar voren gaan groeien.
Met bukken op het werk enz zit het al wel echt in de weg, dat voelt niet zo prettig.
Voel me sinds gister iets minder, straks maar even voor zekerheid bloeddruk laten checken, als ik er toch ben... Zal waarschijnlijk gewoon vermoeidheid zijn hoor.

En hoe is het met jou?
Heerlijk gevoel he, als de 20 weken echo goed is...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje vr 15 apr 2011 - 5:12

Hoi meiden,
Ik zou nog even een langer bericht geven over de 20 wkn echo.

Alle metingen waren bijna gedaan maar het wilde niet goed liggen voor de meting van de kleine hersenen. Heb een heleboel fratsen moeten uithalen om te kijken of het veranderde maar mocht allemaal niet baten. Uiteindelijk had ze er een collega bij geroepen en na een hoop geduw toch een goede foto kunnen maken (lees een half later) we zijn uiteindelijk ruim een uur bezig geweest met de echo. En gaaf dat het was! Zo bijzonder om je kindje zo te zien, het was heel druk en beweeglijk. Lag zelfs nog met de voeten tegen het voorhoofd aan!!!
En ben nu alleen nog maar nieuwsgierig hoe het er in real-life uitziet.
Het zit wel op de bovenste curve qua grote, dus moet over een paar weken waarschijnlijk weer een echo laten maken om de groei nogmaals te bepalen. Maar dat vind ik totaal niet erg!
Vriendlief was erg onder de indruk van het hele gebeuren en heeft terug in de auto ook niet veel gezegd! Hij moest het eerst allemaal even verwerken!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 7:17

Mooi is het he, Fiebje!!!

Was de kleine meer dan een week te groot, of hebben ze dat niet gezegd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje vr 15 apr 2011 - 8:30

Nee geen weken of dagen gezegd. Je zag in de grafiek dat het precies op de bovenste curve zit. Maar het is idd prachtig om te zien! Met jou verder z'n gangetje?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 8:44

Wij kregen geen grafiek te zien, tegen ons zei ze dat ons kindje op de groei van 19 weken en 3 dagen zat, ipv de 20 weken. Dus liep het 4 dagen 'achter'.
Ik denk dat wij een klein kindje krijgen. Mijn man en ik zijn beide niet groot.

Met mij gaat het zijn gangetje... ik mag maandag weer naar de verloskundige, is alweer effe geleden. Wil wel weer even horen dat alles goed is. smile En ik heb een paar vragen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  DeniseT vr 15 apr 2011 - 22:29

heey allemaal,
wij zijn dinsdag bij de echo geweest!
Echt super om het hartje voor de eerste keer te horen.. en ook om hem of haar te zien! hug
Hij/zij was super druk aan het koppeltje duikelen we hebben ook echt een super echo gehad echt zooo leuk! Embarassed
We hebben dan ook echt leuke fotos mee gekregen 1tje waarop zijn/haar hoofdje te zien is met een arm ernaast!
En 1 waarop het hele lichaampje staat met arm en benen enzo echt te leuk!
En Ik had gelijk we zaten precies goed op de leefdtijd van de baby!
me eigen berekening klopte precies:d!
En nu met 20 weken weer een echo!
Verder ben ik lekker misselijk:s dus maarja als het goed is wordt het wel minder nu ben alweer 11 weken! dus naja lets hope so!

Ik denk laat het even weten!

xx
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136
Registratiedatum : 18-11-10

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Floor vr 15 apr 2011 - 23:40

@fiebje en denise, fijn dat de echo's goed waren!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  mimikske2 za 16 apr 2011 - 0:46

Hey,

Fiebje wat fijn dat je echo zo goed was!!! Verder wel alles goed?
Dat dromen heb ik ook. Droom gewoon over normale dingen maar wordt er iedere dag rond een uur of 5 wakker van en moet dan ook plassen. Slapen doe ik dan niet meer daarna. Maar verder is alles goed. Krijg woensdag weer de 2de echo! Ben super benieuwd!

Fijn dat blij jou ook alles goed was denise!

mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje ma 18 apr 2011 - 6:54

Hey kruumel, hoe is het gegaan bij de verlos vandaag? Antwoorden gekregen op al je vragen? Floor thanx! Hoe gaat het met jou? Denise, fijn dat de echo goed was. Druk zijn ze dan hè. Het is net een stuiterbal. Nog een paar weekjes dan is als het goed is de misselijkheid over. Mimi ik slaap daarna gelukkig nog wel maar wel vaak heel licht. Irritant hè het plassen wordt alleen maar erger. Ik moest er vannacht zelfs 2x uit om te gaan plassen. En toen m'n wekker ging kon ik weer rennen! Succes woensdag bij de verlos, krijg je ook een echo? All, hier hebben de hormonen van't wknd welig getierd, zo hard dat de babykamer helemaal opgeruimd is, alle meubels staan op de goede plek. Had vriendlief erin meegenomen, resultaat kliko vol! En de opgeruimd huis. Hangen jullie iets aan de muren van de kamer? Of heb je bijvoorbeeld een wand met een apart kleurtje of behang? Wij hebben nu alles wit,weet niet zo goed wat ik moet doen. En de lampen!? Verder heb ik zaterdag steunkousen gekocht wat een verademing is dat zeg!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 8:47

Fiebje, heb jij zo'n last van je benen dan? Goed dat de steunkousen dan verlichting geven.

Bij de verloskundige was alles weer goed. Ik heb gevraagd of ik zelf een afpraak moest maken voor de 30 weken echo bij het centrum voor verloskunde (de 20 wekenecho was daar, niet bij de verloskundige zelf, ik weet niet hoe dat bij jullie is), en dat heb ik meteen gedaan toen ik thuiskwam, 1 juni heb ik een afspraak.

Mijn tweede vraag was het bijna flauwvallen. Helaas is daar niks aan te doen. Het is een zwangerschapskwaaltje... je hebt meer bloed nu dat je hart moet rondpompen, daardoor kan je wel eens een momentje te weinig bloed naar de hersenen hebben. Verder drukt je buik tegen andere organen, en kan er wel eens iets klem komen te zitten, dat kan ook de oorzaak zijn. Ik moet dan gewoon even gaan zitten, zoals ik al deed, verder is er niks aan te doen. Bloeddruk en ijzer zijn goed.

Ik zou eigenlijk geen echo krijgen dit keer, maar omdat ik het kindje de laatste dagen weinig gevoeld had heeft ze toch even snel gekeken. Hij/zij bewoog lekker in de rondte en het hartje klopte mooi, dus geen zorgen. Ik was wel blij het weer even gezien te hebben.

Ik wilde vragen wanneer een pretecho het beste gemaakt kan worden, en daarna met mijn man overleggen of we dat zouden doen. Maar toen we weggingen hadden we al een afspraak staan. Dat kan dus ook gewoon bij de verloskundige. 40/45 minuten, 3d, met foto's en een dvd voor 75,-

Fiebje, hebben jullie de voorbereidingen voor de bruiloft al klaar, of zijn jullie daar druk mee bezig?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje ma 18 apr 2011 - 18:56

Hey kruumel, fijn dat alles goed was gister. Weten jullie nog niet wat het gaat worden? Of willen jullie het niet weten? Wij weten ook nog niet of we een 3d echo laten maken. De 30 wkn echo is geloof ik nieuw hè? Ja heb idd last van vermoeide benen en vocht. En ben ook gevoelig voor spataderen, dankzij m'n moeders kant van de familie. De 20 wkn echo had ik ook ergens anders, in't ziekenhuis. Maar dat komt omdat de verlos praktijk waar wij bij zitten een onderdeel is van het ziekenhuis. Dat flauwvallen is wel erg naar is het een fase ofblijft het de rest van de zwangerschap? Hoe gaat het eigenlijk met je werk? Voor de bruiloft heb ik eigenlijk nog niks gedaan. Morgen gaan we in ondertrouw, hebben onze getuige. Heb iedereen die er bij willen hebben uitgenodigd. Een ring kan ik niet om, heb al m'n eigen ringen ook al af omdat ik s avonds dikke vingers heb. En een jurkje kijk ik pas later voor zodat ik zeker weet dat ik hem aankan met m'n dikke buik. Heb geen idee wat ik nog meer moet doen! Jij/jullie?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 6:51

Nee, wij weten nog niet wat het geslacht is... we willen het niet weten.
Ik wist ook niet of ik een 3d pretecho wilde, omdat ik al 8 echo's met foto's heb gehad, maar ik denk dat ik spijt krijg als ik het niet doe, dus ik ben heel blij dat die afspraak nu staat.

De 30 weken echo is niet standaard, maar meestal als er iets gevonden wordt bij de 20 weken echo, dan kijken ze dat even na. Ik krijg deze ivm de placenta die laag voor ligt, ze willen kijken of die met het kindje mee naar boven gegroeid is. Dit is bij ons bij de huisartsenpost.

Ik heb nog helemaal geen last van vocht, dat is wel fijn.
Wel heb ik spataderen, en vermoeide benen... maar niet vermoeider dan anders.

Ik weet het niet... het (bijna) flauwvallen is een zwangerschapskwaaltje, maar voor hoe lang? Geen idee!

Met mijn werk gaat het goed, we hebben afgesproken dat ik 2 dagen van 4 uur werk, maar ik heb nog bijna elke week 10-14 uur gewerkt. Ik blijf gewoon tot ik me goed voel als er werk genoeg is, en dat is er nog steeds... het was best een puinzooi toen ik ineens ben weggevallen.

Ik weet even niet meer of jullie een grote/normale of kleine bruiloft gingen houden... ik heb destijds heel veel geregeld en voorbereid, maar wij hebben het redelijk groot gevierd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Floor di 19 apr 2011 - 20:00

Ik vroeg me wat af. Ik heb vanaf het begin veel klachten gehad, nu nemen de klachten af (zijn weg of een stuk minder). Is dat normaal?
Eerst was ik hele dagen kotsmisselijk, nu heb ik nergens last meer van. Eerst had ik enorme last van mijn borsten, nu voelen ze weer normaal. enzovoort enzovoort, ik heb eigenlijk geen klachten meer Question Is dat raar? of normaal?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 20 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum