Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in augustus 2010!

+14
piertje
Limburg85
smooch
Muppetje
Susan
Fenna
_Sneeuwwitje_
Happydobby
sweetgirl27.
Summergirl
mimikske2
Fiebje
joyce0606
DeniseT
18 plaatsers

Pagina 8 van 20 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 8 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  DeniseT vr 25 feb 2011 - 6:22

meiden!!
Ik heb een positieve zwangerschapstest in me handen!!!!!Very Happy:D:D:D:D:D

x
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136
Registratiedatum : 18-11-10

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 8 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje vr 25 feb 2011 - 9:14

Hoi meiden,
Denise: Nogmaals gefeliciteerd!
Kruumel: Hier alles goed, ga me steeds beter voelen.
Wij hebben nu een keuze gemaakt voor een kinderwagen, moeten hem nog bestellen zijn het op dit moment nog niet eens over de kleur. Evil or Very Mad . Wat fijn dat je de wagen zo kon overnemen.
Wij hebben al zoveel tweedehands gekregen dat het miss ook wel leuk is om iets nieuws te kopen dus dat wordt de kinderwagen. Heb net op mp een bod gedaan op een box. De juiste kleur!!!!!! Wij hebben blank eiken meubels, vandaar. Bijna geen box in te vinden.

Woensdag idd echo gehad, ze kon hem niet opmeten. Wij hebben 0.07% kans op een kindje met down-syndroom.
Heb woensdag ook de bloed uitslagen gekregen alles was goed!
Baby was druk aan het spelen met de navelstreng.

Met jou ook alles goed???

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 4:48

Denise, uiteraard nogmaals gefeliciteerd, had al gereageerd in je topic.

Fiebje, Gelukkig dat je je steeds beter voelt... hier ook zo!
Wij hebben juist niks tweedehands, alleen de kinderwagen, haha precies andersom. Wij hebben niet zo veel mensen met kinderen in de naaste omgeving. Ik snap wel als je veel tweedehands hebt dat je dan ook eens iets lekker nieuw wilt uitzoeken, groot gelijk!
Wij hebben eiken meubels, maar ik weet nog niet of we een eiken box willen, ik dacht misschien een witte te nemen, omdat de kleur van eiken toch af gaat wijken van de kleur van onze meubels, en dan is het zo 'net niet' en daar heb ik een hekel aan. Wit is gewoon helemaal anders en steekt weer een beetje af misschien.

Hoe weet je dat van dat percentage? Hoe hebben ze dat berekend? Jullie hadden toch geen nekplooimeting gedaan? Is dat dan door erfelijkheid gemeten of zo?
Onze kans was kleiner dan 1 op 5000... dus daar maak ik me ook geen zorgen (meer) over. Ik heb vanaf het begin het gevoel gehad dat het goed zit. Ik vertrouw gewoon op m'n gevoel. Wink

Goed dat je bloed ook weer goed gekeurd is!

Ik heb vrijdag weer een controle met echo... spannend! Ik denk dat er toch wel weer veel meer te zien is op de echo dan de vorige keer.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje vr 4 maa 2011 - 22:56

hoi meiden, kruumel hoe was de echo? De berekening was idd via erfelijkheid. Dus wij hebben de rest achterwege gelaten. Sorry dat ik niet zo vlot reageer, zal een kort verslag van afgelopen week vertellen. Voelde me de hele week al niet zo lekker. Kon niet echt aanwijzen waar het door kwam. Woensdag ging ik boodschappen doen halverwege werd ik niet lekker. Ben flauw gevallen midden in de supermarkt. Rest van de dag was ik bekaf.donderdag op m'n werk voelde ik het weer opkomen maar bleef rustig zitten en op een gegeven moment zakte het weg.gisteren contact gehad met de vk. Moest naar het ziekenhuis komen, m'n bloeddruk was te hoog. Alle andere onderzoeken waren goed qua uitslag en later was m'n bloeddruk ook weer gezakt. Nu moet ik volgende week naar de neuroloog en zodra er iets is,weer flauwval dan moet ik gelijk bellen en naar het ziekenhuis komen.nu gaat het wel, voel me soms een beetje wankel. Maar ja was wel even balen en schrikken maar wel fijn dat ze alles gelijk gingen onderzoeken. En met de baby gaat alles goed dau is het belangrijkste.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 23:31

Wat naar Fiebje! Heb je altijd al een hoge bloeddruk gehad of weet je het niet?

Die van mij was altijd te hoog, heb er zelfs een tijdje medicatie voor moeten slikken, maar dat hoefde de laatste maanden niet meer.
En nu is mijn bloeddruk zelfs heel laag...

Gast
Gast

Bericht  sweetgirl27. za 5 maa 2011 - 1:02

he dames
ik ik ben zwangerrrrrrrrrrr moest maandag ongesteld worden maar werdt het niet ik dacht zelf dat ik later ongesteld werd omdat mijn eisprong 5 dagen laterwas dan anders
Ik heb maandag getest was negatief maar mijn tepr.was wel steeds hoog ,dus donderdag maar weer getest en daar zag ik een tweede lijntje maar ik durfde het eigelijk niet te geloven dus ik dacht doe vandaag weer een en ja hoor weer een tweede lijntje ik had ook nog een test van clearblu met hoe veel weken en die gaf aan 2-3 dus ik ben nu 4 a 5 weken heel pril nog maar o zoblij .voel me veder op zich goed alleen ben moe en ik word snacht wakker en dan heb ik vreemde buikpijn moet ik na de wc en dan gaat het ook wel weer

liefs sweetgirl
sweetgirl27.
sweetgirl27.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 44
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 za 5 maa 2011 - 10:22

HAllo dames,

dat is lang geleden, ben al heel lang niet meer gewest, en heb dan ook zeker niet alles gelezen.

ik wil Denise en sweetygirl feliciteren! wat ontzettend leuk zeg!

ik denk dat toch wel de meeste al zwanger zijn..ik weet ook niet meer wie er alleemaal meeschreef!

hoe is het met de andere meiden die al langer zwanger zijn?!

hier rustig... 8 april intake gesprek fertiliteits arts, dus we zien wel wat daar uit gaat rollen.

groet, joyce
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Fiebje za 5 maa 2011 - 23:02

Sweetgirl, van harte gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk voor jullie. Laat vooral de vreugde overheersen hè! Joyce hoe gaat het met jou? Hoe bevalt het in het nieuwe huis? Je mag dan ook wel al redelijk snel naar de arts is normaal toch na een jaar? Ba, mijn bloeddruk is normaal gesproken laag tot normaal. Hoge komt wel in de familie voor. Ben benieuwd waar de neuroloog mee komt van de week. Heb nu wel gelijk de verkop kamers gezien van het ziekenhuis. Als ik in het ziekenhuis beval is het ook daar. Dacht later misschien heb ik wel te weinig ijzer. Met jou verder goed, buik groeit goed?heb je ook nog last van je borsten? Die van mij staan weer op klappen,zijn nu al meer dan een cup gegroeit voel me net pam a.zal net is foto maken van m'n buik.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 zo 6 maa 2011 - 0:53

alles goed.

de huisarts heeft besloten ons door te sturen. hij weet medisch gezien ook meer van onze geschiedenis af. en zal niet zonder reden ons hebben doorgestuurd.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  piertje zo 6 maa 2011 - 1:00

Hey,
Ik lees hier al een hele tijd mee.
Heb eigenlijk nog nooit iets geschreven, maar lees graag mee!
Ben zelf ook in augustus 2010 gestopt met de pil.
Nu 22 weken zwanger, erg leuk!
Ik blijf meelezen en misschien ook af en toe wel iets schrijven Wink
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Fiebje zo 6 maa 2011 - 1:06

Joyce,wel heel fijn dat je huisarts zo reageerd en actie onderneemt. Hou je je temp ook nog steeds bij? Zend nog gefeliciteerd. En dan was jij ook vlot zwanger! Wij zijn allemaal nog niet zover! All dacht dat ik me vandaag wel beter voelde. Dacht ga even stofzuigen, maar niet zo'n goed plan. Ging bijna weer onderuit. baal ook echt als een stekker. Net een flinke huilbui gehad (lang leve de hormonen). Ga denk ik maar een meter regelen.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 2:50

Sweetgirl: Gefeliciteerd meid, leuk dat je het komt vertellen! Very Happy

Joyce: Fijn dat er actie wordt ondernomen. Hoe voel je je verder? Hoe is het met de verbouwing?

Wendygirl: Welkom!!

Fiebje: Bedoel je een bloeddruk meter regelen? Zou ik persoonlijk niet doen, als je bloeddruk dan hoog is ga je je zorgen maken, met als gevolg dat ie gaat stijgen. Zou even je afspraak in het ziekenhuis afwachten en even informeren wat hun adviseren!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 6 maa 2011 - 4:58

zeker fijn, ik zal wel laten weten wat er wordt ondernomen 8 april!

verbouwing was het niet echt hoor! dus die is al weken achter de rug!

Genietze nog dames! tot later!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje zo 6 maa 2011 - 5:34

Dacht het eerst wel ba, maar heb nog even m'n moeder gebeld. Zei al dat het niet m'n bloeddruk was. Ben benieuwd wanneer ik naar het ziekenhuis mag. Net weer wiebelen, zwalken buiten. Hoop naar weer dat het morgen weer beter gaat. Ondanks dat ze zeggen dat het geen kwaad kan voor de baby vind ik het toch vervelend en spannend.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 5:39

Bah, wat naar Fieb. Kom anders ff op msn, praat makkelijker...

Gast
Gast

Bericht  Fiebje zo 6 maa 2011 - 5:51

Das lief van je. Ben gedirigeerd naar de bank door vriend en mag niks alleen tv kijken of op bed liggen. En m'n ouders komen zo. Morgen lukt wel, of moet je de hele dag werken?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 6:03

Fiebje schreef:Das lief van je. Ben gedirigeerd naar de bank door vriend en mag niks alleen tv kijken of op bed liggen. En m'n ouders komen zo. Morgen lukt wel, of moet je de hele dag werken?
Ik moet 's morgens vroeg weer voor een echo, daarna komt een vriendin en heb 's middags vergadering. Maar weet niet of ik ga, ze komen de ruit van mijn combimagnetron vervangen (afspraak staat al weken) en als ze er niet zijn voor die tijd vergaderen ze maar zonder mij...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 0:52

Jeetje... eerst wordt er de hele tijd niks geschreven en kijk wat er in een paar dagen allemaal geschreven is!

Fieb, de controle was goed, kindje is echt goed gegroeid en was erg beweeglijk. De vk kon bijna geen foto maken van de echo, steeds als ze het beeld stilzette bewoog ie weer.
Nu 21 maart de 20 weken echo, en dan 18 april weer op controle.
Ik begin nu ook echt een buikje te krijgen, maar het kindje is ook al rond de 20 cm, dus dat kan ook wel.
Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!!!

Sweetgirl, gefeliciteerd! Is nog best snel gegaan he? Wat leuk! I love you

Joyce, veel succes bij de f arts, ik hoop dat ze wat voor je kunnen doen. Fijn dat er zo snel actie is ondernomen en dat je al snel terecht kunt! Laat je nog even weten wat ze gezegd hebben?

Fieb, mijn borsten zijn ook erg gevoelig, ze zijn ook een cupmaat gegroeid (ik draag mn eigen bh's nog. Doordat ik 8 kg ben afgevallen had ik een cupmaat minder, nu door de zwangerschap weer een cupmaat meer, dus sta ik gelijk) ze passen bijna niet meer in de bh, haha.

Wendygirl, welkom en gefeliciteerd! Jij bent dan ook snel aangeteld he? Al 22 weken zwanger, super! Gaat het goed met je?

Gast
Gast

Bericht  Fiebje di 8 maa 2011 - 7:43

hoi kruumel. .goed om te horen dau alles goed was. Had je een extra echo? Ik krijg nu volgens mij alleen de 20 wkn nog. Sweetgirl,hoe gaat het meis? Als je al vlot een verlos uitkiest en belt en ook verteld over je mirjs dan kan je waarschijnlijk wel eerder terecht. Ik had de eerste echo ook met 6.5 week om die reden. Kan me voorstellen dat je het nu spannender vind. Denise hoe gaat het met jou? All morgen naar de neuroloog ben benieuwd. Vandaag maar 2 keer gehad dat ik beroerd werd. Hopelijk zet deze lijn door!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  DeniseT di 8 maa 2011 - 7:49

heeey meiden!
Hoe is het bij jullie?!!? aankomenden mama's!
Joyce: succes met je gesprek!!! (K)(K)(K)(K)

Hebben we geen msn?? sweetgirl ik wil je wel spreken!Very Happy persoonlijk?! we zijn beide net zwanger! misschien wel leuk!
bij mij gaat het goed!Very Happy 22 maart naar de verloskundige!!! Very Happy en 12 april me kindje zien whaaah zo spannend!!! zit alweer op 6,5 week:D

xxxx en voel me goeddd beetje moe maar verder prima! we zijn zo blij!

xxxx
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 8:48

Fieb, nee het was geen extra echo. Het was een gewone controle. Mijn vk maakt bij elke controle (tot nu toe) een echo, ze heeft de apparatuur in de spreekkamer staan.
Ik ben blij dat het weer wat beter met je lijkt te gaan.

Denise, je bent erg enthousiast! Wink

Gast
Gast

Bericht  Fiebje wo 9 maa 2011 - 0:19

Hoi kruumel, ow dat is ook fijn. Mijn verlos heeft dat jammer genoeg niet. Ze zei de laatste x dat het de laatste was de volgende x pas het er niet meer op. Net bij m'n ouders m'n bloeddruk gemeten nu was tie weer aan de lage kant. Denise voel je je goed?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  sweetgirl27. wo 9 maa 2011 - 0:40

he dames
joyve mooi dat ze er werk van maken ik hoop dat je snel zwanger mag worden

Beauty Addict -fiebje-kruumel hoe gaat het met jullie ?het lijkt mij heerlijk dat ik over een paar weken ok zo ver ben als jullie ik probeer zo veel mogelijk te genieten maar de dagen gaan zo sloom voorbij hahah

DeniseT he hoe voel je veder nog geen misselijk heid haha ik ben zelf erg moe en als ik even wat snel doe dandraaid het in mijn hoofd ik gebrijk mijn msn haast nooit maar je mag me wel pm lijkt me leuk

@lle ik heb zo net de verloskundige praktijk gebeld ik kan op 21 maart om 20.00 komen voor eesrte afspraak
sweetgirl27.
sweetgirl27.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 44
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 0:52

sweetgirl27. schreef:
Beauty Addict -fiebje-kruumel hoe gaat het met jullie ?het lijkt mij heerlijk dat ik over een paar weken ok zo ver ben als jullie ik probeer zo veel mogelijk te genieten maar de dagen gaan zo sloom voorbij hahah

De eerste weken gaan inderdaad langzaam, vooral als nog niemand het weet. Hebben jullie het al aan iemand verteld, of weten jullie het alleen met zn tweetjes? Hoe voel je je? Al kwaaltjes, of nog nergens last van? Als iedereen het straks weet gaat de tijd een stuk sneller, dan kun je er ook meer van genieten omdat je er over 'mag' praten. Ik vond na de 14 weken dat de tijd een stuk sneller ging, ineens vliegen de weken voorbij.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje wo 9 maa 2011 - 7:53

Hoi meiden. Klopt idd dat het in het begin zo langzaam gaat. Vooral je eerste afspraak bij de verlos lijkt wel niet te komen. All ben vanmiddag naar de neuroloog geweest en heb gelukkig geen epilepsie, stolling o i d. Ze denken dat het toch m'n hb is, of de schomeling van m'n bloeddruk. Moet van de week effe bloed prijken. Ben wel benieuwd want een paar weken terug was m'n hb nog goed. Weet niet hoe snel zoiets kan zakken. Ga nu dus maar aan de roosvicee ferro.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 20 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: