Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in augustus 2010!

+14
piertje
Limburg85
smooch
Muppetje
Susan
Fenna
_Sneeuwwitje_
Happydobby
sweetgirl27.
Summergirl
mimikske2
Fiebje
joyce0606
DeniseT
18 plaatsers

Pagina 12 van 20 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje wo 23 maa 2011 - 7:35

Hoi BA, heb geen echo gehad, alleen hartje gehoord.

Was idd heerlijk weer om buiten te zijn. Ik ben verder gegaan in onze tuin had nog allemaal viooltjes gekocht, en tig keer heen en weer naar de wei gelopen. Denk dat het niet zo lang meer duurt voordat 1 van onze merries een veulen krijgt. En krijg het er spaans benauwd van.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  sweetgirl27. wo 23 maa 2011 - 19:04

he dames
ik ben eindelijk weer een beetje fit

ik heb na dat ik in het ziekenhuis ben geweest nog heel veel last gehad van pijnbuik ik ben weer nade dokter geweest en daar heb ik zetpilen 1000ml parasetamol mee gekregen die zijn pas naar het weekendt begonnen de werken de pijn wordt wat dragelijker ik ben gisteren weer voor een 2de echo geweest alles was goed het hartje klopt de kleine smurf is nu 11mm ik ben blij datik straks de 12 weken voor bij zijn

liefs sweetgirl27
sweetgirl27.
sweetgirl27.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 44
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 23:46

BA, ik let goed op mezelf ja... lief dat je dat zegt. Ik doe de dagen nadat ik werk ook erg rustig aan. Ik weet dat het moet! het is moeilijk... vooral met dit weer, maar het moet!

Fieb, wat fijn dat je het hartje weer gehoord hebt! En t weer is inderdaad heerlijk... ik ben nu bij mn ouders, ga zometeen lekker in de tuin zitten. Uit de wind, in het zonnetje... heerlijk!

Sweetgirl, dat snap ik dat je graag wil dat je de 12 weken voorbij bent... helaas gaat in het begin de tijd heel langzaam. Nu vind ik de weken voorbij vliegen... morgen alweer 21 weken! Grappig is dat... 11 mm... klein frummeltje... die van mij is ongeveer 25 cm al... leuk he? Ik vind het zo bijzonder dat er een kindje in mn buik groeit!

All, met mij gaat het goed. Moet me wel rustig houden, maar voel me goed. Vorig weekend een paar keer bijna flauwgevallen, teken dat ik toch teveel wil, maar daar ga ik echt op letten. 's Avonds heb ik echt hele last van m'n rug nu... voel toch dat het allemaal zwaarder begint te worden. Maar ik ben zo blij! Na de 20 weken echo van maandag ben ik helemaal blij en gelukkig! Ik kan nu pas zeggen dat ik echt in de wolken ben! Ik besef nu pas dat het allemaal zó bijzonder is, en ik geniet er nu echt van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 vr 25 maa 2011 - 6:22

Ik mag me onzettend gelukkig prijzen met het wonder dat ik weer een kindje bij me draag!

gister een test gedaan, 4 dagen voor me NOD. ik werdt wakker, en MOEST een test doen, alsof het me werd opgedragen. en hij was vrij snel duidelijk positief. CB test gehaalt voor de zekerheid, en die loog ook niet!

ik ben blij, dat het gelukt is
ik ben blij, dat dit wonder ons ook gegunt is

maar ik ben wel bang...ik hoop dat het deze keer bij ons blijft...

18 april eerste echo!

ik ben zo vreselijk benieuwd!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  sweetgirl27. vr 25 maa 2011 - 6:26

joyce0606 Ik ben zo blij voor jou Gefeliciteerd........... hug

liefs sweetgirl
sweetgirl27.
sweetgirl27.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 44
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 vr 25 maa 2011 - 6:32

sweetgirl27. schreef:joyce0606 Ik ben zo blij voor jou Gefeliciteerd........... hug

liefs sweetgirl

dankje!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 7:50

Joyce... Wat gaaf!!

Ben zo blij voor je meis!!

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Amber- vr 25 maa 2011 - 8:11

Joyce wat super voor je!! Het is je gegund!
Geniet van je wondertje!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Floor vr 25 maa 2011 - 9:02

Gefeliciteerd! joyce
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 vr 25 maa 2011 - 9:54

Dank jullie wel meiden!! ik ga er ook zeker van genieten!! het voelt gewoon al een stuk beter!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje vr 25 maa 2011 - 22:56

Joyce, wat een ontzettend goed nieuws. Van harte gefeliciteerd! Zat je toch goed met je gevoel. Begrijp dat je ook angstig ben maar probeer dat zoveel mogelijk aan de kant te zetten. Bij mij voelde de 2e zwangerschap ook anders aan, dacht dit kindje blijft zitten! Sweetgirl, tja die eerste 12 weken duren gewoon heel lang. Maar zoals kruumel al zei daarna vliegt het. Kruumel, sinds ik aan de ijzer zit heb ik geen last meer van flauwvallen. Zodra ik merk dat ik wat wiebeliger op m'n benen sta neem ik wat extra in. Ba hoe gaat het met jou? Harde buiken is toch vaak een teken dat je te druk bent? Wat helpt is op je rug gaan liggen en aan je man vragen of hij je bovenbenen heen en weer wilt wiebelen. Of je heupen heen en weer bewegen. Daardoor schijn je alles automatisch alles los te laten. En de babies vinden het ook fijn. All hier gaat goed, gister wezen shoppen heb nu weer keuze in m'n kledingkast! Gister bij de hapto geweest,was wel heel bijzonder baby was zo druk, zij kon hem ook voelen. O ja kruumel krijg je met de 20 wkn echo nog iets mee naar huis?een film of afdruk?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 vr 25 maa 2011 - 23:18

fieb, kruumel, BA: zijn jullie al begonnen met het klaar maken met het kamertje, en wanneer zijn jullie daarmee begonnen?!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  mimikske2 vr 25 maa 2011 - 23:27

Gefeliciteerd Joyce!!! Wat gaaf voor jullie!! Heeft het toch zo mogen zijn.

Sweetgirl hoe is het nu met jou? De buikpijn al wat minder? Ik hoop het voor je!
Fijn om te lezen dat het met iedereen verder wel goed gaat. Hier gaat ook alles z'n gangetje. Gister geweest shoppen voor een paar nieuwe bh's. Was echt hard nodig. Moet eigenlijk vandaag gaan tuinieren maar heb echt helemaal nergens zin in... Denk dat ik dat maar weer uitstel tot morgen. Fijn weekend allemaal!
mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 0:08

Joyce: Nee, het kamertje zijn we nog niet echt mee begonnen, alleen een beetje zooi eruit gehaald haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje za 26 maa 2011 - 0:25

Hoi joyce, ik heb het tegenovergestelde van ba. Wij gooien alles wat we tot nu gekocht of gekregen hebben in de babykamer to be! De commode en kledingkast staan al wel met daarop en in allemaal spullen! Als ik een keer zin heb dan ga ik opruimen. De rest staat op de to do lijst van vriendlief. We hebben nog even de tijd met week 32 moet ie afzijn. Mimi ik zou morgen de tuin ingaan hier regent het morgen geven ze beter weer op. Wel goede handschoenen aantrekken hè!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 0:58

Joyce, gefeliciteerd, wat super om te horen! Hebben we niet voor niks gehoopt dat het nog net voor de afspraak bij de fa zou lukken!!! Wat ontzettend fijn zeg!

Ik snap wel dat je bang bent, en het is natuurlijk ook allemaal erg pril, maar probeer er toch vanuit te gaan dat het dit keer allemaal goed blijft gaan!
Wat gaaf zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 1:06

joyce0606 schreef:fieb, kruumel, BA: zijn jullie al begonnen met het klaar maken met het kamertje, en wanneer zijn jullie daarmee begonnen?!

Ik heb rond de 13 weken het kamertje (logeerkamer) leeggeruimd en gepoetst. Wij hebben een mooi kamertje gezien bij de babydump, maar weten nog niet of we die gaan kopen, we hebben nog niks besteld. Ik wil wel deze aankomende week of de week erna het kamertje gaan bestellen, wil toch alles op tijd klaar hebben staan.

Fiebje schreef:O ja kruumel krijg je met de 20 wkn echo nog iets mee naar huis?een film of afdruk?

Wij hebben 10 echofoto's meegekregen. Echt supermooi... op elke foto staat wat anders, op de een de hele baby, de ander de vingertjes, de ander de voetjes, het hoofdje, etc.
Heb je al een afspraak staan? Ohhh Fieb, het is zó ontzettend mooi! Ik heb de hele zwangerschap nog niet zo genoten dan dat half uur tijdens de 20 weken echo! Ik ben er nog steeds zo gelukkig van!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 1:38

Voor donderdag sta ik als het goed is voor een uur op de planning voor de 20 weken echo bij de gyn. Omdat ze samen zijn heb je de 2x 30 min van de 20 weken echo.
Het meeste is de vorige keer al gedaan, alleen 1 hartje en 1 bovenlipje moet nog nagekeken worden, daar kon ze de vorige keer niet goed genoeg bij.
Dus hoop dat dat nu wel lukt, en dat ze niet allebei op d'r buik blijven liggen.

En hoop natuurlijk dat ze dat uur gewoon benutten en dan het liefst na de controle van hartje en bovenlipje op 3d stand smile
Mijn man gaat ook mee, en heeft het nog niet in 3d gezien...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 za 26 maa 2011 - 6:41

Kruumel schreef:Joyce, gefeliciteerd, wat super om te horen! Hebben we niet voor niks gehoopt dat het nog net voor de afspraak bij de fa zou lukken!!! Wat ontzettend fijn zeg!

Ik snap wel dat je bang bent, en het is natuurlijk ook allemaal erg pril, maar probeer er toch vanuit te gaan dat het dit keer allemaal goed blijft gaan!
Wat gaaf zeg!

Ja het is echt een wonder dat het gelukt is voor de FA. misschien helpt dreigen smile

ik heb nu wel het idee dat het blijft zitten, maar ik blijf bedachtzaam achter in mijn hooft, als ik eerst die echo maar heb gehad! dan zijn we een stap verder. en dan rond de 12 weken nog een echo, en hoop nog tussen de 12 weken en 20 weken ook nog een echo, al moet ik em zelf betalen smile

BA heb je al misschien gebeld, wat de problemen met je ogen kunnen zijn, het is wel naar zeg, en schrikken!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 6:46

Joyce: Hoop het ook voor je meid, dat nu alles goed gaat! Het zal je toch wel een keertje mee mogen zitten??

Nee, ik heb donderdag afspraak met gyn voor de 20 weken echo, bespreek het dan wel even. Het is met ruim een half uur weer over, blijft er alleen een beetje vage hoofpijn hangen. Maar het is gewoon eng, stel dat ik het heb als ik op de weg zit... Dan is het eng.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 7:16

Joyce, ik hoop ook dat het goed blijft gaan bij je!

BA, wat heb je aan je ogen meid?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 7:41

Kruumel schreef:Joyce, ik hoop ook dat het goed blijft gaan bij je!

BA, wat heb je aan je ogen meid?
Ik heb een soort aanvallen, vorige week 2x gehad, nu gister en vandaag weer.
Had er een topic over geopend bij zwangerschap & mama's.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 za 26 maa 2011 - 20:33

Lijkt mij ook inderdaad erg eng! nou kijk wel uit hoor!! en goed dat je donderdag even het na gaat vragen.

vanochtend nog even een test gedaan van CB. met stopwatch ernaast, 48 seconde duurde het en toen kwam er ZWANGER te staan!!

ik kan er niet meer onderuit! en dat wil ik ook echt niet! het mooiste is nog wel dat het deze maand totaal niet geforceerd is gegaan, en ik een snelle eisprong had met 16 dagen (normaal 30 dagen) ik vermoed dat het daar zeker mee te maken heeft. "toevallig" was toen ik de vorrige keer in september positief testte ook een snelle eisprong!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  _Sneeuwwitje_ ma 28 maa 2011 - 22:07

Goedemorgen!

Ik had van het weekend een berichtje, helemaal getypt en klaar om op "Post" te drukken... Loopt mijn Gsm vast! Dus daarom nu even opnieuw en dan maar vanaf de vaste computer!

Allereerst, Gefeliciteerd Joyce!! Wat een geweldig nieuws. Probeer er gewoon zo veel mogelijk van te genieten en probeer de miskraam een beetje achterwege te laten, die angst is nog nergens voor nodig smile.


Bij mij zijn de condooms dus weer terug en huis, tot we de zaakjes allemaal weer op orde hebben. Ik ga in ieder geval niet terug aan de pil, want als we ons er klaar voor voelen , wil ik niet nog eerst moeten wachten tot mijn cyclus weer terug normaler is. Wat betreft mijn cyclus, ik ben zaterdag weer ongesteld geworden, baalde er wel wat van omdat het dag 25 was en ik toch al het gevoel had dat mijn cyclus regelmatiger was dan dat. Kan misschien door alle stress wat eerder gekomen zijn.. Maar goed, zal zien wat het deze maand gaat doen Wink.

Mocht ik geen miskraam gehad hebben trouwens, dan was ik over +- 2 weken uitgerekend geweest... Even slikken als ik het zo bekijk, probeer er daarom maar zo weinig mogelijk aan te denken. Dat het ook al bijna 9 maand geleden is dat ik zwanger raakte! De tijd is in ieder geval voorbij gevlogen.

De meiden met wie we begonnen op dit topic, die zijn onderhand allemaal zwanger toch? Behalve ik dan , maar ik weet in ieder geval dat ik zwanger kan raken.. Dus dat betekent dat we toch allemaal zwanger kunnen raken zonder behandelingen! Best mooi toch? Als ik op het forum lees over meiden die zo lang bezig zijn en bij wie het maar niet wil lukken met behandelingen.... Krijg gewoon de rillingen als ik het lees, zo zonde. We mogen ons dus wel gelukkig prijzen met een goed werkend lichaam:).

En hebben jullie nog vakantieplannen voor dit jaar? Want een aantal van jullie zijn natuurlijk in Augustus / September ongeveer uitgerekend, dus lijkt mij dat jullie het lekker rustig aan gaan doen of niet? smile

Nou een fijne dinsdag nog en tot snel! x
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 3:45

Wat leuk weer wat van je te horen Sneeuwwitje!

Jammer dat voor jou alles zo anders is gelopen als gehoopt/ gewenst...

Geloof graag dat het even slikken is, als die datum steeds dichterbij komt en je toch gaat denken aan wat had kunnen zijn. Heel veel sterkte meisje!! hug

Hier gaat alles z'n gangetje, ik zal nog in Juli bevallen als het goed is, Augustus ga ik niet redden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 20 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum