Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in augustus 2010!

+14
piertje
Limburg85
smooch
Muppetje
Susan
Fenna
_Sneeuwwitje_
Happydobby
sweetgirl27.
Summergirl
mimikske2
Fiebje
joyce0606
DeniseT
18 plaatsers

Pagina 7 van 20 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 8:43

Limburg85 schreef:
Kruumel schreef:
Ik heb me vandaag aangemeld voor zwangerschapsyoga... ben benieuwd :S Normaalgesproken ben ik echt geen persoon voor yoga, maar ik had er (vooral over 1 bedrijf in het bijzonder) veel goede berichten over gehoord.

Even in dit topic reageren ;-), ik doe dat ook en ben er ook geen type voor maar ben blij dat ik het toch ben gaan doen zo ben ik toch een uurtje positief met de zwangerschap bezig. Ga je het doen in jouw woonplaats?

Ben jij er al mee bezig? En je vindt het fijn... ik heb er zoveel goede dingen over gehoord. Ik ga het in de stad naast mijn woonplaats doen, dan weet jij wel waar Wink
Ik heb juist over dat yogacentrum veel goede reacties gehoord.

Ik heb me vandaag opgegeven, ik ga begin april starten, het duurt 3 maanden. Dan ben ik 1 maand voordat ik ben uitgerekend klaar. De docente kwam heel aardig over aan de telefoon, nam rustig de tijd om alles uit te leggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 8:46

Fiebje schreef:hi meiden, gaat vandaag gelukkig alweer wat beter.alleen kwam net toch de hoofdpijn weer opzetten. Dus vriendje is nu heerlijk m'n voetjes aan het masseren. Ik heb hier geen klankmasserenborden, wonen weer in een andere wijk. Hier kan je ook allerlei cursussen volgen, dat wordt het volgende waar ik me in ga verdiepen. Alles op z'n tijd!

Wat heb je niet?

Mijn verloskundige vroeg al op de eerste afspraak met 8 weken of ik gym of yoga ging doen... ik had werkelijk geen idee. Ik had van vrouwen die yoga doen bij dat centrum gehoord dat je je redelijk optijd moest aanmelden ivm volle groepen. Zij hebben 3 groepen per week, en ze maken niet hele grote groepen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje wo 9 feb 2011 - 8:53

hihi bedoelde een klankbord! Krijg je ervan als je op je tel internet dan kan ik het einde van de regels niet lezen! Wel leuk om yoga te doen, zou normaal ook niks voor mij zijn. Maar je kan er wel vriendinnen aan over houden.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 9:02

Maar wat bedoel je dan met dat je geen klankbord hebt, dat je in een andere wijk woont?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 9:12

Kan je ook niet helemaal volgen Fieb. Toch niet gedronken he?! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Limburg85 wo 9 feb 2011 - 20:40

Kruumel schreef:
Limburg85 schreef:
Kruumel schreef:
Ik heb me vandaag aangemeld voor zwangerschapsyoga... ben benieuwd :S Normaalgesproken ben ik echt geen persoon voor yoga, maar ik had er (vooral over 1 bedrijf in het bijzonder) veel goede berichten over gehoord.

Even in dit topic reageren ;-), ik doe dat ook en ben er ook geen type voor maar ben blij dat ik het toch ben gaan doen zo ben ik toch een uurtje positief met de zwangerschap bezig. Ga je het doen in jouw woonplaats?

Ben jij er al mee bezig? En je vindt het fijn... ik heb er zoveel goede dingen over gehoord. Ik ga het in de stad naast mijn woonplaats doen, dan weet jij wel waar Wink
Ik heb juist over dat yogacentrum veel goede reacties gehoord.

Ik heb me vandaag opgegeven, ik ga begin april starten, het duurt 3 maanden. Dan ben ik 1 maand voordat ik ben uitgerekend klaar. De docente kwam heel aardig over aan de telefoon, nam rustig de tijd om alles uit te leggen.

Ik reageer even in het andere topic ;-).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 6:21

Prima, ik heb het al gelezen... ik reageer vanavond effe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje do 10 feb 2011 - 7:47

Euh, geloof dat het klankbord was voor alle keuzes die je moet maken. Weet het ook niet meer precies. Ben zo warrig de afgelopen dagen. Heb ook een spraakgebrek kan niet op bepaalde woorden komen, vergeet onwijs veel. Zet de hagelslag in de koelkast ipv de kast. En zo kan ik nog wel 10 andere voorbeelden geven, klinkt het bekend? Ga nu lekker alle dozen uitzoeken met kleertjes en spullen die ik heb gehad!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 9:13

O ja... daar heb ik ook last van... gek he?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje do 10 feb 2011 - 20:31

Ow gelukkig! Ben ik niet de enige! Als ik iets kwijt ben (sleutels, zonnebril etc) vind het terug in de koelkast. Voel me echt zo'n oen! En gaat weer wat beter of heeft de rotdag langer aangehouden? Vandaag weer naar de verlos?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 1:59

De dagen gaan een beetje op en af bij mij. Op zich gaat het heel erg goed... vooral tegenover vorige weken/maanden, ben ik echt blij dat ik weer wat kan. Gisteren bij m'n ouders gegeten en heb ik zelfs weer vlees gegeten. Ging allemaal erg goed. Ik moet alleen dingen doen afwisselen met erbij gaan liggen, dan gaat het wel.

Maar vanmorgen crackers gegeten met een glas dubbeldrank. En ja hoor... het is er weer uitgekomen! Daar baal ik zó van! Ik heb nu wel het idee dat het aan de dubbeldrank ligt. Ik drink eigenlijk de hele tijd alleen maar karvan cevitam aanleng, en ik heb echt al heel lang (voor mij dan heel lang) niet meer overgegeven van eten (alleen 's ochtends gal, of kokhalzen) en de laatste keer had ik dubbeldrank gedronken, en nu dus weer.

En die duizeligheid... ik moet me echt aanwennen rustig op te staan, ik ben steeds zo dol als een kuiken. Ik heb vroeger vaker bloedarmoede gehad, dus ik herken het heel gauw. Nu ben ik sinds een paar dagen heel dol, en gisteren bij de verloskundige bleek m'n ijzer aan de lage kant te zijn.

De uitslag van de combinatietest was goed, we hebben geen verhoogde kans, het zag er allemaal goed uit. Mijn bloed was ook goed, alleen het ijzer begint wat laag te worden, maar dat keek ze even aan tot de volgende afspraak.

We hebben weer een echo gehad, het hartje klopt nog steeds goed, en alles is goed te zien (hersentjes, handjes, voetjes, hartje, ruggegraat, etc). Ze zei alleen dat mijn placenta (te) laag zat, wat dat precies inhoud weet ik verder niet, daar wilde ze niet over uitwijden (er was een stagiaire bij en daar vertelde ze dat tegen, of dat zij dat ook zag). Ze zei dat ze daar met de 20 weken echo wel goed naar zouden kijken. Dus ik wacht even af of ze er met de 20 wekenecho over beginnen, en anders vraag ik het dan even.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 2:37

Ja, dat vergeetachtige herken ik maar al te goed, erg he?! Zwangerschapsdementie noem ik het Wink

Mijn nekplooimeting was ook goed, 1: 675 en 1: 1125. En alles boven de 1: 200 is goed. Met de combinatietesten krijg je veel grotere getallen, dus schrok even van de uitslag maar het is prima gelukkig.

Nog 8 dagen tot de volgende echo en afspraak gyneacoloog...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  _Sneeuwwitje_ zo 13 feb 2011 - 3:59

Meiden, even een slecht bericht van mij uit.. Ik was hier al langer bang voor , helaas is het nu werkelijk., mijn vriend en ik hebben een probleem waar we jammer genoeg nog geen oplossing in kunnen hebben vinden, zijn moeder
Zijn moeder lijdt aan een bepaalde aandachtstoornis, waar ik lang mee geprobeerd heb mee te leven, helaas had ze zon invloed op ons dat we er steeds weer ruzie over kregen. Sorry dat het jullie nu misschien wat onduodelijk blijft maar zit op gsm en dan is een heel verhaal typen ook niet alles. Ik hoop in ieder geval dat het nog goed komt, maar zal nu jammer genoeg mijn baby wens even moeten laten wachten want dat zou op het moment alles behalvegezond zijn. Ik voel me er echt belabberd door en zit constant te piekeren , heel vervelend. Ik laat jullie snel meer weten. xx sneeuwwitje.
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:11

Meis, wat een naar bericht!! Heel veel sterkte, hoop dat alles goed mag komen!

Mocht je je hart willen luchten mag je altijd PM-en hoor!!

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 5:02

Ow jee, wat een naar verhaal... Ik wens jullie veel sterkte en hoop dat jullie dit samen kunnen oplossen! Ik vind het erg naar dat jullie je wens aan de kant moeten zetten, maar wel een dapper besluit. Ik hoop dat jullie relatie er verder niet al te veel onder lijdt. Veel sterkte meid!!! En je kunt altijd bij ons terecht, hier in het topic, of via een pm! Xx

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje ma 14 feb 2011 - 3:11

Jeetje wat heftig sneeuwwitjë. Ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen. Heel veel sterkte, en je mag hier altijd je hart luchten!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje do 17 feb 2011 - 8:35

Sneeuwwitje; hoe gaat het met jou en en je vriend?

BA: hoe doen de twins het? wanneer moet je weer langs voor controle?

Kruumel: jij had vorige week toch nog een echo gehad? Alles goed?

Hoe gaat het verder met iedereen? Sommige heb ik echt al een tijd niet meer gezien!?!

Hier gaat het gelukkiger steeds beter.
Gisteren naar de 9 maanden beurs geweest, was ook erg leuk! (weer) allemaal spulletjes gekocht, op dit moment heb ik geen rem meer.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 23:19

Hier gaat het z'n gangetje. Moe, moe, moe... helaas.
Lijkt ook eerder erger te worden dan minder, maandag maar eens vragen of ze mijn bloed willen controleren. Mijn Hb was al aan het zakken namelijk.

Verder gaat het best. Overdag niet misselijk en juist overal trek in. Ben helemaal gek op tosti's op het moment haha.

Maandag heb ik weer een echo, en daarna afspraak bij de gyn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 0:34

Fiebje schreef:
Kruumel: jij had vorige week toch nog een echo gehad? Alles goed?

Ja, klopt, de 11e hadden wij een afspraak voor de uitslag van de combinatietest. Alles was goed, we hadden lang geen verhoogde kans en de bloeduitslagen waren goed.
Alleen het ijzer was wat aan de lage kant, ik was toen ook veel duizelig/dol, maar dat is weer een heel eind over nu.

Het gaat echt een stuk beter met me, eten gaat best goed (niet alles, maar wel al heel veel), ik ben echt een stuk opgeknapt. Ben nog wel steeds erg moe, slaap ook echt heel veel, en ik heb gewoon m'n rust nodig. Steeds als ik iets heb gedaan of ergens ben geweest moet ik gewoon even gaan zitten of liggen. Maar ja, dat weet je, en ik voel het heel goed aan, dus daar kan je rekening mee houden. Als het zo door blijft gaan kan ik het wel volhouden tot de bevalling. Is echt een reuzeverschil met weken geleden!

Hoe gaat het met jou? Nog bij de vk geweest? Hebben jullie eigenlijk een combinatietest gedaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje za 19 feb 2011 - 3:15

Hoi, fijn dat het met jullie beide beter gaat. Vermoeid ben ik ook wel. Zijn vanmorgen op pad geweest voor een kinderwagen. Ben nu nog moe. Heb woensdag weer een afspraak bij de verlos,dus dan kan ik weer even kijken. Wij hebben de test niet laten doen, kans was 0.07% en na de test heb je kans dat de uitslag0.09% afwijkt, dus vonden het de moeite niet om te testen. Krijg woensdag wel m'n bloeduitslagen, en zal vragen of ze misschien het nekje kan bekijken. Ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet,vind het toch weer spannend om er heen te gaan. Jullie al begonnen met shoppen?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 7:11

Fiebje schreef:Hoi, fijn dat het met jullie beide beter gaat. Vermoeid ben ik ook wel. Zijn vanmorgen op pad geweest voor een kinderwagen. Ben nu nog moe. Heb woensdag weer een afspraak bij de verlos,dus dan kan ik weer even kijken. Wij hebben de test niet laten doen, kans was 0.07% en na de test heb je kans dat de uitslag0.09% afwijkt, dus vonden het de moeite niet om te testen. Krijg woensdag wel m'n bloeduitslagen, en zal vragen of ze misschien het nekje kan bekijken. Ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet,vind het toch weer spannend om er heen te gaan. Jullie al begonnen met shoppen?
Als je die laat meten en de gegevens laat controleren in de computer icm andere metingen(anders kunnen ze er weinig over zeggen) heb je gewoon een nekplooimeting, heb ik ook gehad. Ik moest daar 60,00 voor betalen, geen idee of het met 1 kindje goedkoper is.

Haha, shoppen... heb al 2 kleine verhuisdozen vol!! Maar ja, heb alles natuurlijk dubbel nodig aan hydrofiele luiers, washandjes, spuugdoekjes, dekentjes, lakentjes, klamboe enz, dus dan is een doos snel vol.
Woensdag hebben we de ledikantjes besteld.
En als ik bij Kruidvat iod kom neem ik altijd wel een flesjes/ tubetje zwitsal ofzo mee, dus heb daar al aardig wat voorraad van. Misschien koop ik nog wel wat van een ander merk voor het geval dat. Dan maak ik zelf de Zwitsal wel op als ze er niet tegen kunnen, was tegenwoordig mijn haar ook altijd met Zwitsal, heerlijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje za 19 feb 2011 - 7:33

Hihi, leuk hè al die spulletjes. Heb wo op de 9 maandenbeurs een starterspakketpakket zwitsal, pampers gekocht. Vandaag hebben we een badje gekocht,zaten ook 2 flesjes zwitsal bij. Vond vandaag ook leuk om met vriend door de babywinkels te lopen. Hij had er ook echt veel lol in. Dachten eerst nemen een mutsy kinderwagen, stond ik inmiddels al ergens anders te kijken kwam hij eraan gelopen met een bug a boo, ik denk dat deze toch beter is!! Alles nog een keer vergeleken en wordt nu toch de bug a boo, alleen de kleuren zijn we nog niet over uit.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 7:39

Wagen hebben we nog niet, maar wordt de ABC zoom. Dat is de enige die een beetje hanteerbaar is voor mee naar boven en in de auto past (hoop ik)...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 5:05

Fiebje schreef:Hoi, fijn dat het met jullie beide beter gaat. Vermoeid ben ik ook wel. Zijn vanmorgen op pad geweest voor een kinderwagen. Ben nu nog moe. Heb woensdag weer een afspraak bij de verlos,dus dan kan ik weer even kijken. Wij hebben de test niet laten doen, kans was 0.07% en na de test heb je kans dat de uitslag0.09% afwijkt, dus vonden het de moeite niet om te testen. Krijg woensdag wel m'n bloeduitslagen, en zal vragen of ze misschien het nekje kan bekijken. Ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet,vind het toch weer spannend om er heen te gaan. Jullie al begonnen met shoppen?

Ik weet niet hoe ver je dan precies bent, maar de nekplooi kunnen ze alleen op een bepaalde tijd meten. ( Ik weet niet precies van wanneer tot wanneer, maar weet dat met 12 en halve week optimaal is).

Hoe bedoel je, de kans was 0.07%?

Hebben jullie de kinderwagen ook gekocht? Wij hebben de Quinny Dreami Freestyle XL. We hebben deze over kunnen nemen van kennissen. Echt alles zit er op en er aan, ze hebben toen alles erbij gekocht wat je kon krijgen, dus dat is wel fijn. Hij is zwart met bruin, dus vrij neutraal.

Wij hebben nog niet veel geshopt. Ik heb alleen een maxicosi, starterspakket flesjes, en wat kleertjes gekocht. Ik denk dat we volgende week of zo gaan kijken voor het kamertje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 3:56

Fieb, hoe gaat het met je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 20 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum