Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in augustus 2010!

+14
piertje
Limburg85
smooch
Muppetje
Susan
Fenna
_Sneeuwwitje_
Happydobby
sweetgirl27.
Summergirl
mimikske2
Fiebje
joyce0606
DeniseT
18 plaatsers

Pagina 11 van 20 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 2:31

Hoi meiden!!

Wat naar Sweetgirl. hoop dat je snel opknapt!

Jullie mogen me gewoon BA blijven noemen hoor, maar voel me een ProudMama dus wilde ook wel zo heten eigenlijk!

Uitslag van urine was goed, geen infectie. Waarschijnlijk toch gewoon mijn banden of dat er iets op een zenuw drukt.
Vandaag wel even een inwendige echo gehad ivm harde buiken. Hij wilde zeker weten dat mijn baarmoederhals niet verkort was. Het was gelukkig goed!

Morgen weer een echo!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  mimikske2 do 17 maa 2011 - 6:26

Hey Sweetgirl!

Heel veel sterkte! Hoop dat alles goed mag komen!
Laat je nog wel ff weten hoe het verder loopt?

BA gelukkig is alles goed!

Hier alles rustig. Mag 6 april voor de echo komen en dan 2 weken later voor de intake (ze hadden de 6de geen tijd) en dan krijg ik meteen weer een echo. Kan bijna niet wachten :-)
mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje do 17 maa 2011 - 6:43

Hey sweetgirl, heftig meis. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Heel veel sterkte en beterschap. Kruumel ga je weer langzaam beginnen. Niet te snel hè! Ba weten ze dan wel waar je pijn vandaan komt? Je hebt toch niet al weeën, kan dat trouwens al zo vroeg? Denise, ik had rond de 7 weken wel dat m'n taille ineens weg was. Begon in eerste instantie in de breedte te groeien. Daarna kwam het 'darmen' buikje. En nu sinds een goede week lijkt m'n buik per dag groter te worden. Moet nu echt gaan shoppen pas m'n laarzen ook niet meer, hou toch vocht vast. Mimi fijn dat het zo goed gaat! Fijn hoor die echo's. Ik krijg alleen de 20 wkn echo nog. Moet het nu doen met het hartje luisteren. All rugpijn is gelukkig weer wat mimeer, alleen m'n rechter bil/heup doet nog pijn. Fijne avond!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 10:20

Fiebje schreef:Kruumel ga je weer langzaam beginnen. Niet te snel hè!
Ja, langzaamaan hoor... 2 dagen van ongeveer 4 uur. Dinsdag van 11.00 tot 15.00 uur, en donderdag van 14.00 tot 18.00 uur. Ik ben vandaag begonnen, ik had er enorm veel zin in en was echt weer op m'n plek. Er lag heel veel werk op me te wachten, en het was best druk. Ik heb dus niet alles afgekregen.

Fiebje schreef:En nu sinds een goede week lijkt m'n buik per dag groter te worden.
Dat is echt zo'n groeispurt rond de 17/18 weken. Ik dacht een week of 2 weken geleden ook dat ik elke dag dikker werd, maar nu is dat weer voorbij, nu blijft t weer een beetje stabiel.

Moest echt lachen om je opmerking... echt alles wordt groter! Ik heb nog bijna niks nieuw hoeven kopen, alleen een nieuwe bh, een maatje groter. Ik heb al 2 cupmaten meer sinds de zwangerschap, hebben jullie dat ook?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 22:32

Ben net terug van de echo, ze heeft er gelijk zo goed als helemaal de 20 weken echo van gemaakt. Dus bijna alles in nagekeken, ruggegraat, hartjes, nieren, hersenholte enz. Alleen bij de ene kon ze niet goed bij het hartje en bovenlip, dus dat proberen ze over 2 weken nog eens.

Ze wegen nu 228 en 229 gram, dat is perfect. De groeicurve is mooi, ze hebben alleen allebei een groot hoofd... auw...

Zelfs nog een stukje 3D echo gehad, helaas lagen ze allebei met de rug naar boven, en zelfs met een beetje porren en doen draaiden ze niet goed om Sad . De ene een heel klein stukje, maar blijf toen met de handjes voor het gezichtje liggen, heel flauw!!
Hopen dat het over 2 weken wel lukt...

Helaas was mijn HB wel gezakt ondanks de ijzertablletten, moet nu de dubbele dosis gaan slikken.

Was vannacht vergeten de droger aan te zetten, heb nu wel een gewone spijkerbroek aan, maar vraag niet hoe haha. Het is een heel laag model, zit echt onder mijn buikje. Alleen lekker zit het niet...
Vond zelf dat ik een flinke buik had, maar echo scopiste vond dat ie heel bescheiden was!!
Mijn cupmaat is nu ook 2 maten groter hoor, dat groeit ook door inderdaad!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje za 19 maa 2011 - 23:01

Hoi meiden, kruumel ben benieuwd hoe het gaat met je werk. En niet alles gelijk weer vol power doen hè! Nilo borsten zijn ook al ruim een cupmaat groter en de nieuwe beha's beginnen nu ook te klein te worden. Vind alleen wel irritant dat de meegroei bh's geen ondersteuning hebben zoals een beugel ofzo. Ik kan zo weinig hebben, als ik m'n bh uit trek springen de tranen al in m'n ogen. Liefste tape ik ze strak in zodat ze niet kunnen bewegen. Wil straks wel proberen om borstvoeding te gaan geven hoop dat ze dan niet meer zo gevoelig zijn. En jullie? Ook bv? Ba wat fijn dat alles er tot nu toe goed uitzag op de echo. Weer een geruststelling. Hoe heb je dat met je broek gedaan? Elastiek ertussen?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 1:09

Het werken was weer erg leuk... ik had er echt enorm veel zin in om weer te beginnen, en het bleek dat ze me toch wel erg gemist hebben, dat is altijd leuk om te horen.
Ik mocht meteen dingen oplossen die allemaal mis gegaan waren (toch fijn idee he, als ze je toch eigenlijk niet kunnen missen) en weer allemaal bekende contactpersonen aan de telefoon gehad, erg leuk! Ik heb tot 18.15 uur gewerkt, maar had nog vlot tot 22 uur door kunnen gaan, er was achterstallig werk genoeg!

Ik moet inderdaad niet te veel hooi op mn vork nemen, gewoon de 2 halve dagen werken die we hebben afgesproken. Ik denk dat het nog wel een tijdje duurt voordat de 'puinzooi weer allemaal opgeruimd is', maar dat is een leuke uitdaging!

Het ging wel weer heel goed en ik vond het weer heel leuk.

Ik heb geen meegroeibh gekocht, ik heb gewoon een maatje groter gekocht. Als die niet meer past koop ik wel weer een maatje groter. Dan heb ik wel gewoon een bh met beugel, en eentje die er gewoon leuk uitziet! Bij hunkemoller was toevallig 20% korting, dus was het ook nog niet zo duur.

Morgen de 20 wekenecho, spannend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje ma 21 maa 2011 - 3:52

Hey kruumel, en hoe is't gegaan bij de echo? Ik had idd ook een grotere gewone bh gekocht. Maar kan nu dus weer op pad. Waar kopen jullie je kleding, via internet of in de winkel. Vind toch lastig om via internet te lopen en m'n maat in te schatten.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 5:20

De 20 weken echo was supermooi, ik heb echt met tranen in m'n ogen liggen kijken...
We hebben een heel beweeglijk kindje, haha. Hij/zij lag de hele tijd anders, en bewoog elke keer als de echoscopiste wilde kijken. I love you
Alles was goed, geen afwijkingen gevonden, alleen 1 klein dingetjes wat ze in de gaten willen houden, daarom krijg ik met 30 weken een extra echo. De placenta lag laag voor, niet voor de uitgang, maar ze willen met de 30 weken even checken of die met het kindje mee naar boven gegroeid is.
De nierbekken zijn een van de dingen die ze meten bij de 20 weken echo. De rechter was 4,7 dat was goed, maar de linker was 5,7. Dus een beetje vergroot... boven de 5 houden ze het in de gaten de rest van de zwangerschap, maar pas boven de 10 hoef je je zorgen te maken. Dus er was niks om ons zorgen om te maken, maar een klein dingetje wat ze even in de gaten gaan houden.

Toen we thuiskwamen was ik helemaal emotioneel, zo mooi!
Ik heb ons kindje nog niet gevoeld (wel luchtbelletjes, maar nog geen schopjes) en de laatste echo was 4 weken geleden, dus ik was heel blij dat ik de kleine weer even kon zien.

Ik koop de meeste dingen via internet, veel koop ik op t moment niet, maar wat ik koop is meestal op internet. Ik heb vandaag 2 buikbanden besteld, ze zijn al verzonden, dus morgen krijg ik ze binnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 5:24

Fijn Kruumel, dat het goed was ondanks wat extra dingetjes die ze in de gaten willen houden.

Vriendin van mij is pas bevallen van een meisje met 1 grote nier (flink vergroot op de echo bij 20 en 30 weken) en dat blijkt nu zo goed als weg. Nier doet het, ze plast, niks aan de hand met het ukkie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 ma 21 maa 2011 - 5:46

nog 8 dagen en ik mag weer gaan testen!

toch wel beetje zenuwachtig, terwijl ik deze maand eigenlijk er niet mee bezig ben geweest, dan alleen ff sochtends me temp. op nemen omdat het moet.

zou het dan toch maar misschien gebeuren.....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 6:03

BA, de echoscopiste zei ook dat we ons echt geen zorgen moesten maken. Het is nog maar minimaal vergroot. Maar het kindje plast wel al, het had een volle blaas, dus dat is in ieder geval goed, maar ze kan dan niet zien of 1 niertje werkt, of dat ze beide werken.

Joyce, veel succes met testen! Ik hoop voor je! Zou mooi zijn net voor je afspraak met de fa.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje ma 21 maa 2011 - 7:20

Hey kruumel, wat fijn dat alles er goed uitzag. Ook het geslacht kunnen zien, of wilde je die niet weten? Joyce, ben benieuwd, zoals kruumel al zei hoop voor je dat het nog lukt voor de fa.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  mimikske2 ma 21 maa 2011 - 7:24

Hey

Kruumel wat fijn dat alles goed is!! Fijn dat ze het zo goed in de gaten houden! Wist trouwens niet dat baby's ook al in de baarmoeder plassen Very Happy

Joyce: Ik hoop met je mee! Heb je weer een wat regelmatigere cyclus nu?

Hier alles rustig. Voel me nog steeds goed. Alleen wat last van mjn borsten. Groeien nu al erg hard. Kan nog maar 2 bh's aan. Groeiden jullie borsten ook al zo snel?
mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 7:28

Ja, baby's drinken en plassen vruchtwater.

Daarmee controleren ze mij o.a op TTS, ze kijken of allebei de baby's nog een volle blaas, maag en voldoende vruchtwater hebben. Zo ja, dan gaat het goed. Wink

Mij borsten zijn in het begin van de zwangerschap 2 cupmaten groter geworden, nu groeien ze niet meer vlg mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 ma 21 maa 2011 - 8:42

ik hoop het ook wel stiekum voordat we naar de FA moeten!

ik heb nu al op dag 20 (of 23) een eisprong gehad, vanaf dag 20 heb ik een duidelijke temperatuur verhoging gehad. op dit moment blijft me temp. maar stijgen, en zit ik nu rond de 37.4, dit heb ik in een half jaar tijd niet meer gehad (eigenlijk maar 1 cyclus van me MK). ik bleef altijd onder de 37 graden.

ik denk dat mijn cyclussen gemiddeld rond de 42 dagen zitten, en dat verschilt dus weer per keer. dit wordt weer een korte cyclus van 36 dagen. maar ik heb ze ook van 46 dagen gehad.....geen touw aan vast te knopen. en dan eisprongen op gemiddeld dag 30 en bij een lange cyclus rond dag 39.

sinds een paar maanden voel ik ook me eisprong niet meer, en ben ik nog maar 2 dagen ongesteld, terwijl ik normaal flauwviel van de pijn, heb ik nu weinig pijn, eigenlijk alleen de eerste dag ongemakkelijk.

helaas is het niets anders dan afwachten!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje ma 21 maa 2011 - 9:08

Hoi mimi,fijn dat alles zo goed gaat. Bij mij groeiden ze ook snel. Toen een paar weken niet en heb het idee dat ze nu weer doorgroeien. Ze voelen wel eens aan als ballonnen, alsof ze op klappen staan. Joyce, had je voor de mk wel een regelmatige cyclus? Wel spannend, zeker als je temp zo blijft. All heb me opgeheven voor zwangersschapsgym, geven ook uitleg over de bevalling hoe te ontspannen etc. Is zo gek maar ben echt nog niet bezig met de bevalling. Weet ook nog niet of ik thuis of in't zhuis wil. Woensdag weer naar de verlos, krijg dan ook gelijk de bloeduitslagen. De ferro helpt goed, heb alleen m'n conditie nog niet terug, of loopt die zoiezo achteruit?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 ma 21 maa 2011 - 9:19

Fiebje schreef:Hoi mimi,fijn dat alles zo goed gaat. Bij mij groeiden ze ook snel. Toen een paar weken niet en heb het idee dat ze nu weer doorgroeien. Ze voelen wel eens aan als ballonnen, alsof ze op klappen staan. Joyce, had je voor de mk wel een regelmatige cyclus? Wel spannend, zeker als je temp zo blijft. All heb me opgeheven voor zwangersschapsgym, geven ook uitleg over de bevalling hoe te ontspannen etc. Is zo gek maar ben echt nog niet bezig met de bevalling. Weet ook nog niet of ik thuis of in't zhuis wil. Woensdag weer naar de verlos, krijg dan ook gelijk de bloeduitslagen. De ferro helpt goed, heb alleen m'n conditie nog niet terug, of loopt die zoiezo achteruit?

nee voor de MK heb ik ook geen regelmatige cyclus gehad, zelf met de pil niet, soms werd ik de eerste dag dat ik met me stopweek begon al ongesteld, en soms pas als ik alweer 2 pillen van de volgende cyclus had genomen.

ook voordat ik den pil ging slikken was ik niet regelmatig, en waren me cyclussen minstens 35 dagen, zover ik me kan herineren, ik ben door die reden ook op mijn 15e al begonnen met de pil (tenminste volgens de arts leek dat beter), in iedergeval wat meer voorspelbaar, wat misschien wel zo fijn is op die leeftijd
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 10:00

Fiebje, we willen het geslacht niet van te voren weten. Dus we weten het nog niet. Willen jullie het wel weten?

Mimikske, ja een baby drinkt van het vruchtwater en plast erin. Het vruchtwater ververst zichzelf elke 3 uur. Ons kindje had een volle maag en een volle blaas, dat wil dus zeggen dat het vruchtwater heeft gedronken, dus het slikreflex werkt. En de blaas is vol, dus werken de nieren ook, want t kindje kan plassen.
In het begin zijn mijn borsten 1 cupmaat gegroeid, en nu zijn ze weer 1 cupmaat gegroeid. Maar dat is niet bij iedereen hetzelfde he, er zijn mensen waarbij de borsten helemaal niet groter worden.

Fiebje, wanneer ga je beginnen met de gym? Ik ga 6 april starten met zwangerschapsyoga. Daar behandelen ze ook de bevalling, en het ademhalen en zo, net als bij gym. Ik ben ook nog niet bezig met de bevalling, terwijl ik er wel altijd heel bang voor was/ben.
Mijn conditie is ook nog steeds slecht, daarom wandel ik (bijna) elke dag een stuk, en ga ik weer zwemmen. Ik wil wel een beetje fit de bevalling in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje di 22 maa 2011 - 8:23

Joyce dat is ook moeizaam en dat je zelfs met de pil ook onregelmatig was. Met de pil kon ik de klok erop gelijk stellen. Maar denk je dat je door dat onregel matige ook lastiger is om zwanger te worden? Want je hebt toch wel een eisprong?kruumel, wij willen het wel weten. Nou ja vooral m'n vriend. En nu ik weet dat we het waarschijnlijk te horen krijgen kan ik niet meer wachten. Eind april start de pufclub geloof ik. Ik zei later ook ik wil geen kinderen no way dat er een kind uitkomt. Ben ook nog wel bang, wellicht zit ik nog in de ontkenningsfase! Ik fiets ook en zwem ook maar vind zwemmen niet meer zo fijn en heb veel pijn in m'n onderrug achteraf.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje wo 23 maa 2011 - 5:25

Vandaag naar de verlos geweest en alles zag er goed uit. Bloed was ook goed, maar wel slim als ik nog effe aan de ferro blijf. Baby schopte naar de doptone, was nog een flinke klap! Verlos zei gelijk wat een druktemaker! J had niet ander verwacht, de schopjes die ik voel worden ook steeds krachtiger.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 5:41

Goed om te horen dat alles weer goed is!
Hoeveel weken ben je nu?

Ik begin ook steeds meer te voelen in mn buik.
Mijn placenta ligt voor, dus ik voel (helaas) nog niet zo veel.

Mijn buik wordt steeds groter... mooi! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje wo 23 maa 2011 - 6:57

Hoi Kruumel, ben nu 17w4d bijna op de helft!
Heb vandaag toch m'n eerste meegroei bh gekocht en zit best lekker! Tis tevens een voedingsbh, kan hem aan de voorkant los maken.
Ja blijft maar groeien he, vind het toch wel wonderlijk allemaal.
Was vandaag lekker weer, heerlijk in m'n shirt buiten gelopen, zei iedereen ook zo beste buik! Waar komt die ineens vandaan!?!?!

BA zag net op marktplaats een box speciaal gemaakt voor een tweeling! Weet niet of je er al 1 hebt?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 7:06

Ik heb lekker gefietst vanmiddag... naar de bakker, daar lekker appelflappen meegebracht en bij een vriendin langs gegaan.
Ik vind het wel leuk dat mensen reageren op m'n buik!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 7:20

Wat goed Fiebje, dat de kleine het prima doet!
Heb je foto van de echo?

Mijn man gaat de box zelf maken, en dan zo dat ie uit te breiden is en misschien met scharnieren in de zijkanten zodat het ook makkelijk in te klappen is.
Maar lief dat je er aan dacht!!

Kruumel: Las dat je weer ff gewerkt had, lekker he, om weer even bezig te zijn! Pas je wel goed op jezelf?

Mijn buik groeit ook maar door, helaas heel veel last van harde buiken als ik bezig ben, kan me haast niet voorstellen dat het geen kwaad kan...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 11 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 20 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum