Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in augustus 2010!

+14
piertje
Limburg85
smooch
Muppetje
Susan
Fenna
_Sneeuwwitje_
Happydobby
sweetgirl27.
Summergirl
mimikske2
Fiebje
joyce0606
DeniseT
18 plaatsers

Pagina 10 van 20 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 2:22

Ja, morgen gelukkig dagje vrij.

Ik voel wel vanalles in mijn buik, maar was is nou baby en wat niet? 1x heb ik echt een duidelijke schop gehad, had mijn hand op mijn buik liggen en voelde het gewoon aan de buitenkant I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 2:57

Fieb, nee natuurlijk heb je het niet voor het uitkiezen... als dat zo was!
Ach, je navel is niet het ergste wat kan gebeuren, toch?

Op de echo is ons ukkie heel erg beweeglijk, en ligt ie geen seconde stil, maar ik heb m nog niet gevoeld. Jammer... kan haast niet wachten. Voelen jullie m/hen wel al?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 3:07

Kruumel: Heb je een voorliggende placenta of ligt ie achter?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje zo 13 maa 2011 - 5:21

Geen idee waar m'n placenta ligt maar voel duidelijk de baby. Aan de buitenkant heb ik het nog niet gevoeld,komt vanzelf wel. Ik voel gekriebel in m'n buik, weet niet hoe ik het anders moet uitleggen.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 zo 13 maa 2011 - 5:50

_Sneeuwwitje_ schreef:Hoi hoi hoi!

Lange tijd geleden dat ik van mezelf heb laten horen! Heel lief van jullie de berichtjes, waardeer het echt. We zijn nu hard aan het werken aan onze relatie, blijk toch dat er nog puntjes aan vallen te verbeteren. (Ben al lang blij dat ik er nu achter kom, dan wanneer we met een kleintje zitten!)

Ik lees dat er weer 3!! zwangere bij zijn, ik sta er zelfs van te kijken haha! Wat een geweldig nieuws, zo zie je maar, het komt uiteindelijk allemaal wel goed smile.

En voor jou ook echt wel hoor Joyce, wil je toch heel veel sterkte wensen bij de fertiliteitsarts! Jammer dat het via de arts moest lopen en je nog niet kan genieten van een spontane zwangerschap! Misschien komt het toch uiteindelijk nog wel en dat je dan maar een mooi en gezond kindje mag krijgen! hug

Beautyaddict, Ik heb je buikfoto's allemaal bijgehouden Wink Echt prachtig hoor! Hoop voor je dat ie over een aantal maanden toch nog wel handelbaar is haha, want 2 kindjes zal vast wel zwaar worden zeg.. Maar goed je krijgt er ook 2 keer zoiets moois voor terug!smile

Kruumel en Fiebje, Hebben jullie al buikfoto's weten te plaatsen? Ben daar eigenlijk ook wel benieuwd naar! Laughing


Nou ik ga weer verder genieten van het weekend en het lekkere weer, hoop dat voor jullie hetzelfde geldt.


xxx

Fijn dat he beter gaat! en ik hoop dat jullie ook snel aan een wonder beginnen, wanneer jullie er goed bij voelen!

bedankt voor je lieve berichtje! we geven de hoop niet op, ook al is het een emotionele rollercoaster, blijven we er voor vechten, er is tegenwoordig zoveel mogelijk in de medische wereld, en we hopen maar dat het makkelijk op te lossen valt! en anders komt het ook wel!!

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 3:07

Beauty Addict schreef:Kruumel: Heb je een voorliggende placenta of ligt ie achter?
Geen idee eigenlijk... zal ik volgende week wel achterkomen met de 20 wekenecho. smile

De een na laatste controle bij de vk was met een stagiaire erbij, de stagiaire mocht de echo doen, toen vroeg de vk aan de s of ze ook gezien had dat de placenta beneden lag. Tegen ons zei ze er verder niks over, alleen dat dat allemaal uitgebreid bekeken werd bij de 20 wekenecho.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  mimikske2 ma 14 maa 2011 - 5:12

Hey,

Onze ouders reageerden super enthousiast! Dikke tranen van blijdschap bij allebei Very Happy
Is idd misschien vroeg om te vertellen maar mijn ouders hadden al zo'n groot vermoeden. En aangezien ik zeer slecht kan liegen hadden we zoeits van dan maar gewoon vertellen. Vonden ze echt niet erg hoor. Voor mijn schoonouders was het wel nog een verassing en daarom extra leuk toen we het vertelden.

Voel je je al wat beter BA?
Is het niet lastig werken met zo'n buik? Zeker met tillen en bukken en alles?

xx
mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 5:30

Mimikske: Leuk he, die reacties!! Vond het zo leuk om te vertellen!! Very Happy

Mijn buik is nog niet zo groot dat ik niet meer uit de voeten kan hoor, al gaat dat geen 2 maanden meer duren ben ik bang...
Vandaag gelukkig een vrije dag, hele dag op de bank gehangen Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 5:48

Beauty Addict schreef:Vandaag gelukkig een vrije dag, hele dag op de bank gehangen Embarassed
Die smiley is nergens voor nodig... je mag best eens een dag op de bank hangen hoor! Lekker af en toe aan jezelf denken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje ma 14 maa 2011 - 7:00

Leuke reacties dus mimi. Vertellen is ook heel leuk. Wij hadden het ook al vroeg gedaan. En nu m'n buik aan het groeien is en m'n vader ziet krijgt hij weer tranen in z'n ogen. Worden ze voor het eerst opa en oma? Ba beetje bijgekomen. Dagje bank maakt niks uit, gewoon lekker doen. Was vandaag wel bewolkt maar heerlijk buiten ik leek gestoken door een werkbij. Hele paardenstal schoongemaakt. Daarna was m'n energie wel op. Zijn nu druk met tekeningen maken, gaan een nieuwe stal bouwen om onze gezinsuitbreiding in kwijt te kunnen. Op het erf ben ik niet de enige met een dikkere buik.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 7:14

Fiebje schreef:Op het erf ben ik niet de enige met een dikkere buik.
Haha, grappig... zo had ik t nooit bekeken. Ik ook niet dus... (hier lopen ca 300 koeien rond, dus vast meerdere drachtige).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje ma 14 maa 2011 - 9:14

Hihi kan je het bevallen ook afkijken!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 10:08

Ja lekker... als het niet lukt helpt mijn schoonvader altijd met een soort van krik. :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje di 15 maa 2011 - 6:02

Haha!! Toch niet zo'n fijn voorbeeld. Hoe gaat het verder meiden? Ba beetje bij kunnen komen gister op je vrije dag? K heb vandaag gewerkt, stond vanmorgen op met hoofdpijn en is helaas niet over gegaan. Ben nu ook op. Vriend is aan't koken en ik lig op de bank. Fijne avond!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 6:11

Kruumel schreef:Ja lekker... als het niet lukt helpt mijn schoonvader altijd met een soort van krik. :S
Ja, ik ken het. En als het echt vast zit een touw om de poten en trekken met een paar man... Mag bij mijn bevalling echt niet!! :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 6:12

O, heb een andere naam nu, maar mijn avatar en ticker zijn hetzelfde, dus jullie weten vast wel wie ik ben

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 9:11

Was je je naam beu, of kon je niet meer inloggen? Ben bang dat ik nog wel BA tegen je blijf zeggen, maar dat vind je vast niet erg, of wel. Wink

Ik ben vandaag weer voor het eerst wezen zwemmen, aquarobics. Vanaf dat ik ziek ben geworden ben ik niet meer geweest. Alhoewel ik rustig aan heb gedaan ben ik wel heel moe nu. Het was wel weer fijn om te bewegen (en in t water is altijd wel fijn) en ik moet echt weer mn conditie opnieuw opbouwen, die is helemaal 0, sinds ik lang plat heb gelegen.

Morgen gesprek met mn werkgever, ik wil weer wat uurtjes gaan werken. Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 di 15 maa 2011 - 9:16

Hai meiden!

jullie zijn echt al een eind op weg zeg! SUPER! al bijna op de helft, wat gaat dat hard zeg! nog een aantal weken, en dan al lekker met verlof! gaat het nu weer een beetje met je Kruumel? en Proudmama jouw buik groeit zeker al lekker met die 2!

sterkte voor alle meiden die nu misschien heel misselijk zijn!!


groet, joyce
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 8:08

joyce0606 schreef: gaat het nu weer een beetje met je Kruumel? groet, joyce

Ja, het gaat best goed op dit moment. Ik heb vanochtend besproken dat ik weer een paar uurtjes aan het werk ga. Daar ben ik heel blij mee.
Dankjewel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje wo 16 maa 2011 - 8:26

Hoi meiden,

Kruumel, ow dat is wel fijn. Kan me best voorstellen dat zo langzaam aan, de muren op je af komen. Nou PM ik denk dat ik me ook nog wel is ga vergissen Rolling Eyes . Voor ons blijf je natuurlijk stiekum BA! Weer aan het werk?

Hier gaat wel redelijk, weer last van m'n onderrug als ik ff heb gezeten dan moet ik zowat opgetakeld worden. Daardoor denk ik ook weer extra vermoeid. Ach ja gewoon weer vroeg naar bed. Heb trouwens in de buikjes topic een foto geplaatst van mijn buikje. Lijkt af en toe wel of ie per dag groeit! Heb nog steeds m'n bloeduitslagen niet binnen ga morgen maar is bellen heb vrijdag geprikt dan moeten ze nu de bloedbeeld uitslagen wel hebben?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  DeniseT wo 16 maa 2011 - 9:12

heeey allemaal!
Wat een verhalen haha:P
Jullie gaan idd hard!
al bijna op de helft!
Elke keer als ik een ticker wil maken dan krijg ik een week vroeger:S beetje jammer maarja..
28 januari 2011 wa sik voor het laatst ongesteld dus dat is echt bijna 8 weken geleden!!!! ( vrijdag zit ik op 8 weken!) en krijg al een beetej een buikje!
Hadden jullie dit ook al zo snel?
En vroeg me af ben nu elke keer beetje misselijk bah.. niet echt kots misselijk maar gewoon beetje kut gevoel...
Maarja..dit heb ik vooral in de ochtend en had het elke keer als ik wat ging eten..
Maar sinds vandaag ging het goed!! nou hopelijk morgen ook... ik heb afgelopen nacht 11 uur geslapen en was nog bekaf..
Morgen de dokter bellen om te kijkne of me schildklierhormoon wel goed is! want waarschijnlijk moet ik medicijnen voor me mini erbij slikken dus ben benieuwd!

Nou tot snel (K)(K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136
Registratiedatum : 18-11-10

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Floor wo 16 maa 2011 - 9:22

@denise, maar het is toch ook overmorgen 7 weken verder? als ik uittel op de kalender kom ik op 7 weken (geteld vanaf 28-01) dus die tickers kloppen toch?
Ik had de vorige zwangerschap al snel een buikje, soort vetlaagje erop voorheen had ik echt een platte buik. Na de miskraam is het niet weggegaan en in overleg met de vk mocht ik het er niet afvallen om het weg te krijgen omdat ik opnieuw zwanger wou worden.
Succes met de dokter morgen!

Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:52

Inderdaad Floor. 28 januari is 6 weken en 5 dagen geleden, Denise.

Denise, met een week of 8 had ik ook een bol onderbuikje, bij de blaas zeg maar. Met 12 weken kreeg ik een heel klein beetje buikje, en met de 14/15 weken begon de buik echt te groeien. Met de 17/18 weken is er echt een spurt... leek of ik elke dag dikker werd. Nu is dat weer over.

Fieb, inderdaad... de muren komen onderhand wel op me af. Ik heb wel zin om weer te werken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  sweetgirl27. do 17 maa 2011 - 0:01

he dames

ik voel me op heden niet zo goed ben al twee weken in de diaree en al een goede week onzettend buikpijn
ik ben op maandag in de nacht met spoed na het ziekenhuis gebracht omdat ik zoon buikpijn had , de verloskundige dacht dat het mischien wel buitbaarmoeder zwangerschap was.Heb daar in de nacht een inwendige echo gehad en gelukkig was het goed mijn urini is onder gezocht dat was goed en mijn ontlastig is ook onderzocht en daar krijg ik vanmiddag uitslag van ,wat de uitslag ook is ik wil vandaag nog na het ziekenhuis want ik kan niet meer zoonbuikpijn heb ik en dan soms ook wel van uur lang of 20 min ze moeten mjin darmen maar even een echoo van maken want dit kan niet zo langer ik ben al 3 a 4 kilo afgevalen en dat is nou niet de boedoeling

ik weet niet waneer ik weer een berichtje plaats maar ik hoop zosnel mogelijk weer

liefs sweetgirl
sweetgirl27.
sweetgirl27.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 44
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 0:29

Sweetgirl, veel sterkte! Laat je ons nog even weten als je een uitslag binnen hebt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 10 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 20 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum