Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in augustus 2010!

+14
piertje
Limburg85
smooch
Muppetje
Susan
Fenna
_Sneeuwwitje_
Happydobby
sweetgirl27.
Summergirl
mimikske2
Fiebje
joyce0606
DeniseT
18 plaatsers

Pagina 6 van 20 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  DeniseT do 27 jan 2011 - 21:45

heeey meiden!

Ik had eerst een cyclus van
17 toen
34 toen
31 en nu
27!! ( ben dus net ongesteld geworden en niet teleurgesteld hoor !! smile)

erg netjes dus!Very Happy

wou het even laten weten!!:d wij beginnen gewoon weer opnieuw!!

xxxx(K)

DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136
Registratiedatum : 18-11-10

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 3:37

27 is erg netjes Denise!
Goed dat je niet teleurgesteld bent... deze maand een nieuwe kans!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 1:08

Alweer op pagina 2, waar zijn jullie allemaal???

Joyce hoe gaat het met de ovulatietesten, ben je er mee begonnen? Heb je het idee dat je er baad bij hebt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 5:23

Ben er! smile

Gisteravond laat geworden (etentje) dus lekker uitgeslapen. Vanmiddag even wezen orienteren op babykamertjes, en we gaan toch kopen ipv maken. De tijd gaat gewoon zo snel en moeten in huis ook nog heel veel doen en over 4,5 maand moet alles toch wel aardig richting af gaan (aangezien ik nog 5 maanden heb tot bevalling).

Het wordt waarschijnlijk deze, alleen dan géén grote kast (hebben een hele grote inbouwkast daar) en uiteraard 2 bedjes:

http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=13533&groep_id=109&merk=4307

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 7:07

Mooi kamertje BA!

Ik heb ook al een paar keer op die site gekeken, staan mooie kamertjes op he?
Ik denk dat wij binnenkort ook eens naar een winkel gaan kijken... als ik me goed genoeg voel voor zo'n onderneming.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  sweetgirl27. wo 2 feb 2011 - 21:31

he dames
ik ben helaas gisteren ongesteld geworden baal als een steker grgrgrgrg we hebben flink ons best gedaan rond de eisprong dus zou je zeggen moet tog wel een raak zijn helaas pindekaas op na ronde 6 heb wel weer korte cyclus van 27 dagen

liefs sweetgirl
sweetgirl27.
sweetgirl27.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 44
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  _Sneeuwwitje_ wo 2 feb 2011 - 22:15

Jammer Sweetgirl, vooral ook omdat je zo je best erop gedaan had!! Veel succes deze ronde. smile


@ Iedereen, Ik ben vanacht ook weer ongesteld geworden, ben echt tevreden over mijn cyclus trouwens, want het is bij mij echt altijd tussen dag 28 en 29 dus beter kan het volgens mij niet he. Kruumel en Beauty, ik heb inderdaad wel een stuk meer rust erin gevonden, dat is ook iets heel belangrijks vind ik voor als je aan kinderen wilt beginnen.

Beautyaddict, Ik zag je buikfoto in een ander topic, echt prachtig om te zien zeg!


_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 0:52

Sweetgirl, wat jammer dat je ongesteld bent geworden! Je hebt wel een mooie cyclus... Natuurlijk hoop ik voor jou dat het de volgende ronde raak is!!! Kan me voorstellen dat je er enorm van baalt.

Sneeuwwitje, jij hebt ook een mooie cyclus. Fijn voor je, dat je wat meer rust hebt gevonden... dat is inderdaad een goede start! Nu hopen dat ook jij binnenkort met het goede nieuws komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje ma 7 feb 2011 - 2:53

Hoi meiden!
Wat is er gebeurd (nou euh niks) staan op pagina 3!)

Weer terug van vakantie! Hebben het heerlijk gehad!

Sneeuwwitje, idd een hele nette cyclus. Is wel zo fijn. Alles verder z'n gangetje?
Sweetgirl, balen zeg, maar net als sneeuwwitje ook zo regelmatig?
Kruumel: Hoe gaat het met jou? Nog steeds aan de flesjes of inmiddels aan gewoon voedsel?
BA: Hoe is het met je buik? En vooral met de kindjes in je buik?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 5:23

Heey Fiebje, fijn om te horen dat jullie het fijn gehad hebben! Is altijd zo voorbij he, een vakantie? Lekker hoor, even wat tijd met z'n twee!

Met mij gaat het steeds wat beter... ik kan al best goed eten, het zijn geen porties als normaal, maar het gaat steeds beter. Ik eet ook nog niet alles, maar egwoon alles wat me aanstaat. Dat hebben de vk, gyn, en dietiste ook gezegd... eet dat waar je zin in hebt, dan zul je zien dat je het binnen houdt, en iets wat je tegen staat hoef je niet te proberen, want dat gaat er weer uit komen. En dat klopt dus echt.
Ik kan ook weer kleine dingetjes in huis doen, gewoon tussendoor genoeg rusten, niet te veel achter elkaar doen. Vanmiddag ben ik voor het eerst in 5 weken naar de supermarkt geweest, het ging best goed. Voor het eerst in bijna 4 weken weer auto gereden. Dat voelt goed... misschien kan ik binnenkort weer 'normaal functioneren'.

Ik drink die flesjes nog wel, maar niet meer elke dag 2 per dag. De dietiste zei dat ik er 1 weg mocht laten als ik een warme maaltijd eet. Ik merk ook als ik zo weer meer eet, dat ik de flesjes niet weg krijg. Ze vallen enorm zwaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje ma 7 feb 2011 - 6:26

Hey Kruumel,
Gelukkig dat je je weer een klein beetje begint op te knappen. Elke vooruitgang is er één moet je maar denken.
Vakantie was idd heerlijk, lekker van de zon en van elkaar genoten. Voelde me voor de vakantie weer goed, niet meer misselijk enzo. Of het nou door het vliegen komt of door het tijdsverschil maar ben sinds 1,5 week weer zo ziek als een hond. Ben echt onwijs misselijk, veel overgeven en hoofdpijn. Hopelijk als de jetlag voorbij is dan is dat ook weer voorbij. Vanmiddag m'n verzekering gebeld voor kraampakket en kraamhulp, de keuze is reuze weet weer niet welke ik moet kiezen!
Waar heb jij opgelet naar de keuze voor kraamhulp?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 7:17

Ben je op vakantie ook zo ziek geweest dan? Wat zonde... is wel jammer als het van het vliegen/tijdsverschil zou komen. Heb je nergens last van, ga je lekker op vakantie, ben je ineens zo ziek!

Ja, ik ben blij dat het nu eindelijk wat beter gaat... het zou ook tot de bevalling zo kunnen blijven. Hoe ik me nu voel is het wel vol te houden.

Wat bedoel je met het kiezen van je kraampakket of kraamhulp?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 9:11

Hey Fiebje!

Leuk dat je er weer bent, welkom terug! Balen dat je zo ziek bent joh!!
Ik ga me deze week even verdiepen in kraamzorg en kinderopvang, mijn werk is in elk geval geregeld vandaag. Het begin is er Wink
Welke kraamzorg weet ik nog niet, er vallen er in elk geval al veel af, dus kiezen tussen wat er over blijft...

Met mij gaat het goed, vandaag op het werk afspraken gemaakt over mijn contract erna, geeft me veel rust.
Na mijn goede echo van vrijdag durf ik die stappen te nemen, heb er nu vertrouwen in dat het goed gaat!!

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje di 8 feb 2011 - 7:53

Hoi meiden,
Ik was op vakantie gelukkig maar 2 dagen niet zo lekker. Maar lekker op het strandbedje gelegen in de schaduw. Heb nu vanaf vrijdag al koppijn, vandaag was de misselijkheid al weer iets beter te handelen en heb tot nu toe alles binnen gehouden.
Tja kruumel hoop het ook zo voor je, anders duren die 40 weken best lang.
BA fijn dat de echo vrijdag weer goed was! Dus je baby's doen het gelukkig goed! En bij jou de misselijkheid ook weg?

Ik bedoelde: hoe kies je je kraambureau? Ik heb van de verloskundige 1 a-viertje vol met bureaus gekregen. Na contact met mijn verzekering, en gevraagd met welke zij een samenwerkingsovereenkomst hebben blijft er nog 3/4 van de waslijst over! Dus waarom kies je voor een bepaald bureau, waar let je op? Ik heb ze op internet gegoogled maar daar wordt je ook niet veel wijzer van. :shock:

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 7:58

Ow zo, nu snap ik waarom ik je vraag niet snapte.

Mijn verloskundige heeft gezegd dat ik me moest aanmelden bij de kraamzorg van het groene kruis. Dat heb ik al met 8 weken gedaan. Daarom snapte ik je vraag niet... ik heb schijnbaar niets te kiezen, ligt misschien aan de regio waar je woont. Waar kunnen jullie uit kiezen dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje di 8 feb 2011 - 8:09

Ik heb keuze uit: melenium, house of care, careyn, debuut, partula, zinkraamzorg, progeria, rst, take good care, ynio en kraaminzicht. Valt wel mee toch Very Happy

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 1:47

Ow, dat wist ik helemaal niet. Ik moest van de verloskundige het kraambureau van het groene kruis bellen om me aan te melden. Ik wist niet dat er meerdere keuzes waren.
Kan je niemand in je omgeving vragen naar ervaringen? Misschien amakt dat je keuze makkelijker.

Hoe gaat het verder? Nog slecht eraan?
Ik heb vandaag even een mindere dag... misselijk en raar gevoel in de buik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 6:43

Ik heb gekozen voor de RST. Ze zijn daar wel 'streng' maar wel erg goed. Mijn ouders hadden ook altijd de zorg van hun.
Heb niet eerst overleg gehad met mijn verzekering, bel wel even met de kraamzorg als ik de bevestiging krijg.

Voel me verder prima, zo lang ik maar binnen mijn grenzen blijf. Alleen moe he?!
Maar even baby's luisteren geeft energie Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 7:02

Ben jij ook nog zo moe BA? Ik dacht dat dat rond de 12 weken ook wel minder zou worden, maar ik ben nog steeds zo moe.

Ik mag vrijdag weer even baby kijken... wel maar eentje Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 7:06

Kruumel schreef:Ben jij ook nog zo moe BA? Ik dacht dat dat rond de 12 weken ook wel minder zou worden, maar ik ben nog steeds zo moe.

Ik mag vrijdag weer even baby kijken... wel maar eentje Wink
Ik zit al een uur moed te verzamelen om op te staan van de bank om te gaan douchen... Ben versleten!!

Heb van een collega een dopler te leen gekregen, zo gaaf!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 7:20

Ik had geen idee wat dat was, maar ik heb effe gegoogled... met een doppler kun je dus thuis het hartje van je kindje horen. Wat bijzonder, ik wist niet dat er zo'n dingen waren, wel duur trouwens!

Ik heb me vandaag aangemeld voor zwangerschapsyoga... ben benieuwd :S Normaalgesproken ben ik echt geen persoon voor yoga, maar ik had er (vooral over 1 bedrijf in het bijzonder) veel goede berichten over gehoord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 7:23

Daarom vind ik het heerlijk dat ik het mag lenen, zo gaaf om al die geluiden te horen. Je hoort ze echt bewegen.

Daar heb ik me nog totaal niet in verdiept. Gym, Yoga.... vlg mij begin ik daar gewoon helemaal niet aan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Limburg85 wo 9 feb 2011 - 7:24

Kruumel schreef:
Ik heb me vandaag aangemeld voor zwangerschapsyoga... ben benieuwd :S Normaalgesproken ben ik echt geen persoon voor yoga, maar ik had er (vooral over 1 bedrijf in het bijzonder) veel goede berichten over gehoord.

Even in dit topic reageren ;-), ik doe dat ook en ben er ook geen type voor maar ben blij dat ik het toch ben gaan doen zo ben ik toch een uurtje positief met de zwangerschap bezig. Ga je het doen in jouw woonplaats?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 7:27

Ik heb ook gedacht om daar niet aan te doen. Maar kreeg van alle kanten toch de tip om het wel te doen. De een raakte tijdens haar bevalling helemaal in paniek en kreeg geen adem meer, zij zegt "altijd doen om de ademhaling en ontspanningsoefeningen" De ander heeft er een leuk contact aan overgehouden, iemand met een kindje van dezelfde leeftijd. Mijn moeder heeft nu nog een hele goede vriendin die ze met de gym heeft leren kennen toen ze zwanger was van mij. Een andere vriendin zei dat het erg leuk was om ervaringen van andere vrouwen te horen.

Daarom heb ik dus gekozen er nog eens over na te denken, en nu besloten het wel te gaan doen. Ik ben wel heel benieuwd wat ik er van ga vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje wo 9 feb 2011 - 8:34

hi meiden, gaat vandaag gelukkig alweer wat beter.alleen kwam net toch de hoofdpijn weer opzetten. Dus vriendje is nu heerlijk m'n voetjes aan het masseren. Ik heb hier geen klankmasserenborden, wonen weer in een andere wijk. Hier kan je ook allerlei cursussen volgen, dat wordt het volgende waar ik me in ga verdiepen. Alles op z'n tijd!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 20 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum