Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in augustus 2010!

+14
piertje
Limburg85
smooch
Muppetje
Susan
Fenna
_Sneeuwwitje_
Happydobby
sweetgirl27.
Summergirl
mimikske2
Fiebje
joyce0606
DeniseT
18 plaatsers

Pagina 5 van 20 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 5 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 3:40

CKC schreef:Goed om te horen Kruumel! Lief he een mini mini mensje!! smile

Ik ben vandaag overtijd.. mmm... zal ik testen of niet.. ik zou t niet weten!

Heb je gewoon nog testen liggen? Dan zou ik als je het echt niet kunt afwachten het gewoon proberen; misschien stelt dat gerust?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 5 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Susan di 25 jan 2011 - 3:42

Ja, doen! Of anders morgenochtend.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 3:44

Isabella schreef:
CKC schreef:Goed om te horen Kruumel! Lief he een mini mini mensje!! Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 5 561177

Heb je gewoon nog testen liggen? Dan zou ik als je het echt niet kunt afwachten het gewoon proberen; misschien stelt dat gerust?

Nee geen testen liggen joh! Die zou ik moeten kopen maar goed.. mooi kado voor mijn man haha, die is vandaag jarig.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 3:45

Susan schreef:
CKC schreef:Goed om te horen Kruumel! Lief he een mini mini mensje!! Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 5 561177

Ja, doen! Of anders morgenochtend.

Ik heb wel pijn in mijn borsten zoals altijd vlak voor ik ongesteld word, maar dat schijnt niets te zeggen aangezien heel veel vrouwen het ook hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 3:45

CKC schreef:
Isabella schreef:

Nee geen testen liggen joh! Die zou ik moeten kopen maar goed.. mooi kado voor mijn man haha, die is vandaag jarig.

Haha, zou kunnen, ik lees soms meiden die een hele voorraad hebben clown maar ik zeg doen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 3:46

Isabella schreef:
CKC schreef:
Isabella schreef:

Haha, zou kunnen, ik lees soms meiden die een hele voorraad hebben clown maar ik zeg doen Very Happy

Haha, ja! Nee ik niet hoor. Sinds mijn miskraam geen test meer aangeraakt. sterker nog helemaal niet meer gericht gesext ofzo..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 4:18

@CKC: Spannend meis, enne... ik stem voor testen Wink

@Kruumel: Goed nieuws joh. Heb je foto's van de echo's? Ben zo benieuwd...

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 25 jan 2011 - 4:22

Ik stem ook voor testen... (sorry dat ik even in kom breken)

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 7:03

Oooooeeeeeehhhh spannend! Ik zeg DOEN!
(Maar met ochtendurine is wel beter he?)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 21:07

Kruumel schreef:

Nou, getest en 2 streepjes gezien.. maar kwam pas na 10min en op de test staat 5min.. :shock: weet nu nog niets dus.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 21:28

Aaah CKC wat spannend! Nog 1 doen?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 22:58

Darcy schreef:Aaah CKC wat spannend! Nog 1 doen?

Ja, zeker nog 1 doen. Morgenochtend weer..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 23:15

Misschien een digitale anders? Krengen zijn duur maar dan weet je t wel zeker Wink

Gast
Gast

Bericht  smooch di 25 jan 2011 - 23:28

Darcy schreef:Misschien een digitale anders? Krengen zijn duur maar dan weet je t wel zeker Wink

Haha, ik zag dat jij als laatst had gepost..dacht al heb ik iets gemist!
Maar CKC wat spannend weer, ben benieuwd.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 23:30

smooch schreef:
Darcy schreef:Misschien een digitale anders? Krengen zijn duur maar dan weet je t wel zeker Wink

Haha, ik zag dat jij als laatst had gepost..dacht al heb ik iets gemist!
Maar CKC wat spannend weer, ben benieuwd.

Haha muhaha nee (jammer genoeg Embarassed) ik nog niet :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 2:39

CKC schreef:
Kruumel schreef:

Nou, getest en 2 streepjes gezien.. maar kwam pas na 10min en op de test staat 5min.. :shock: weet nu nog niets dus.

Ow wat spannend!
Morgen weer!!!

Maar ook nog geen menstruatie dus... hoeveel dagen ben je over tijd?
Spannend spannend spannend!

Gast
Gast

Bericht  Fiebje wo 26 jan 2011 - 3:36

Hey CKC, lees nu hier dat je morgenochtend nogmaals gaat testen Embarassed .
Nogmaals ik zal voor je duimen!

Kruumel: Hoe gaat het met eten? Helpen de flesjes?

BA: Hoe gaat het met de twins? En met jou?

Joyce: Hoe gaat het met de ovulatie testen?

All: Ik kan met een gerust hart op vakantie, vandaag echo gehad en alles zag er supergoed uit!
Kindje is nu al dwars, lag geen seconde stil. Dus opmeten was lastig, zal rond de 9 weken en 4 dagen ver zijn. Dus dan komt de uitgerekende datum op 27 augustus uit. Hartje klonk ook goed, een stuk krachtiger dan de vorige keer. Vond het toch wel weer heel speciaal om te zien, ook omdat het verschil met drie weken geleden zo ontzettend groot is.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 3:49

Kruumel schreef:
CKC schreef:
Kruumel schreef:

Ow wat spannend!
Morgen weer!!!

Maar ook nog geen menstruatie dus... hoeveel dagen ben je over tijd?
Spannend spannend spannend!

Gisteren was dag 1 overtijd en vandaag dag 2 overtijd.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 5:41

Heey Meid, ik las in je andere topic dat je last hebt van krampen en dat je je zorgen maakt. Dat snap ik goed, je wilt niet weer meemaken wat je in december hebt meegemaakt. Maar de gyn en vk zeiden toen toch dat krampen geen kwaad kunnen, zolang het geen krampen met bloedverlies tegelijk zijn. Ik zou daar toch een beetje op (proberen te) vertrouwen. Ik snap dat dat moeilijk is! hug

Ik heb in het begin ook last gehad van (soort menstruatie)krampen. Dat is na verloop van tijd weggetrokken. Ik las op internet dat sommige vrouwen elke maand als ze 'normaal' ongesteld zouden zijn last hebben van krampen in de zwangerschap.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 5:46

Fiebje schreef:
Kruumel: Hoe gaat het met eten? Helpen de flesjes?

Het gaat redelijk goed op t moment, wat ik eet blijft netjes binnen, en ik heb de aanvulling van die 2 flesjes per dag zodat ik de juiste hoeveelheid voedingsstoffen binnen krijg. Ik eet veel soep en crackers nu, maar begin weer zin te krijgen in groenten. Dus ik denk dat we morgen na de combinatietest even langs de groentenboer gaan.
De arts gaf ook aan dat ik genoeg moest drinken, dat is belangrijker dan denken dat je een warme maaltijd nodig hebt.

Hoe gaat het met jou? Goede echo gehad, wat fijn! Kun je met een gerust hart op vakantie, wanneer vertrekken jullie? Fijn is dat he, als je je kindje op de monitor ziet bewegen!

Gast
Gast

Bericht  Fiebje wo 26 jan 2011 - 6:34

Kruumel wat fijn dat je weer wat kan eten. Hopelijk zet deze lijn dan door! En idd vocht is belangrijker dan voedsel. Ik had de eerste weken last van krampen. Nu nog maar heel af en toe, schrik er ook niet meer van. Zolang ik idd niet vloei gaat het goed. Ja de echo was echt leuk, de vk nam er echt weer uitgebreid de tijd voor. Meten was idd lastig omdat het zo erg bewoog. Je zag de armpjes en beentjes druk heen en weer gaan. Vond het toch weer heel bijzonder, blijft toch gek dat er iets in je buik groeit. We vertrekken vannacht, zijn de laatste uren aan het aftellen. Alle spullen zijn gepakt,dus we zijn er klaar voor! Zal de komende 1.5 week dus niet op het forum zijn.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 9:14

Oh nou, dan wens ik je een hele fijne vakantie! Geniet ervan, en doe lekker rustig aan. Even lekker met z'n tweetjes is altijd fijn he?

Ja ik hoop ook dat deze lijn doorzet, misschien wordt t wel minder nu ik de 12 weken voorbij ben.
Ja, die echo's... geweldig. Die van ons beweegt ook heel veel, hij/zij gaat echt van links naar rechts op de monitor, en zwaaiende armpjes, heel bijzonder!

Gast
Gast

Bericht  _Sneeuwwitje_ do 27 jan 2011 - 4:00

Oei, ik zie dat ons topic alweer op pagina 2 staat! Daar zal ik even verandering in brengen angel

Ckc, Wauw zo zie je maar, dan ben je er toch niet al te veel mee bezig en dan blijk je weer zwanger! Heb je al een 2e test gedaan?

Fiebje, Snap dat het fijn is dat de echo goed is:) En dat groeien zal inderdaad wel snel gaan dat kan ik best geloven hihi, binnekort zit er een heel eigen persoonlijkheidje in je buik!

Kruumel, Hoe is de combitest gegaan? Voor wat precies doen ze die ook weer?

Beautyaddict, Jouw echo komt ook steeds dichterbij smile Nou maar hopen dat je beide kindjes, gezond en wel in beeld krijgt;)

Denise, Je zit al op dag 26 zie ik net!! Beginnen de zenuwen alweer te komen? Meid, k duim voor je dat je goed nieuws hebt!

Joyce, bij jou is alles rustig op het moment zie ik smile Geen stress om de eisprong op het moment? Ik hoop toch voor je dat je cyclus deze keer een stuk korter wordt hoor! 28 dagen ofzo is prima ! 40 dagen moet je al zowiezo heel lang wachten op je eisprong en nog langer op het testen , bah!

Aan de zwangeren, Hoe is het met jullie buikjes eigenlijk? Zitten de broeken al strakker en beginnen de buiken al te bollen?smile

Iedereen, Bij mij verder geen nieuws smile Ik weet zelf even niet eens op welke cyclusdag ik zit hihi, daar was de ticker toch wel handig voor.
Nou goed heb het even snel op gezocht, en ik zit op cyclus dag 23. Dus ook al erg aan het eind, toch vrees ik dat ik weinig kans heb hoor, dus de zenuwen gaan mij wel met rust laten;)

Groetjes iedereen, op deze mooie zonnige dag! :flower:
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 5:07

_Sneeuwwitje_ schreef:Iedereen, Bij mij verder geen nieuws smile Ik weet zelf even niet eens op welke cyclusdag ik zit hihi, daar was de ticker toch wel handig voor.
Nou goed heb het even snel op gezocht, en ik zit op cyclus dag 23. Dus ook al erg aan het eind, toch vrees ik dat ik weinig kans heb hoor, dus de zenuwen gaan mij wel met rust laten;)
Geeft het je veel rust, dat je het even los gelaten hebt? Hoop dat je toch 'opeens' goed nieuws komt brengen hier, zou het zo leuk voor je vinden!! hug

Mijn buikje groeit echt hard, het is duidelijk zichtbaar nu...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 6:58

_Sneeuwwitje_ schreef:
Kruumel, Hoe is de combitest gegaan? Voor wat precies doen ze die ook weer?
De combinatietest is de nekplooimeting in combinatie met een bloedtest van de moeder. We kregen een echo om de nekplooi te meten (7 extra echofoto's smile), deze is heel erg uitgebreid, we hebben het kindje echt supergoed gezien. Alle details kun je zo mooi zien. En daarna namen ze bloed af bij mij. Het ging wel goed, in de zin dat de nekplooi niet verdikt is (dus weinig kans op een afwijking) maar de kleine baby is nu al eigenwijs, hij/zij wilde maar niet goedom gaan liggen, dus ze kon in het begin de meting niet doen, toen moest ik terug naar de wachtkamer en wat wiebelen in de hoop dat ie zich zou gaan draaien. Wink De tweede keer ging het beter, ze heeft 4 keer kunnen meten. Nu gaan ze de dikte van de nekplooi combineren met de uitslag van mijn bloed, en dan krijg je over anderhalve week tot 2 weken te horen of je extra kans hebt dat je kindje een afwijking heeft. 11 februari krijgen we de uitslag.

_Sneeuwwitje_ schreef:
Aan de zwangeren, Hoe is het met jullie buikjes eigenlijk? Zitten de broeken al strakker en beginnen de buiken al te bollen?smile
Mijn buikje begint echt sinds een dikke week te groeien. Ik heb echt een heel klein bescheiden buikje nu. Mijn man vindt het helemaal geweldig, hij zit er constand aan te voelen.

_Sneeuwwitje_ schreef:
Iedereen, Bij mij verder geen nieuws smile Ik weet zelf even niet eens op welke cyclusdag ik zit hihi, daar was de ticker toch wel handig voor.
Geeft dat je een beetje de rust die je verwachtte? Ben je er nu ook minder bewust mee bezig? Ik vond toen al (in die 3 maanden) dat dat veel druk op je legt, je weet precies op welke dag je zit, en de dagen kruipen voorbij. Kan me voorstellen dat je dat liever even loslaat. Ook het beste voor jou!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 20 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: