Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in augustus 2010!

+14
piertje
Limburg85
smooch
Muppetje
Susan
Fenna
_Sneeuwwitje_
Happydobby
sweetgirl27.
Summergirl
mimikske2
Fiebje
joyce0606
DeniseT
18 plaatsers

Pagina 4 van 20 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 4 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 4:38

@Denise; Ik snap wat je bedoelt meid, maar ik denk toch dat de 'groep' van het begin een beetje minder hecht is omdat we nu in verschillende fases zitten, in het begin was iedereen bezig met zwanger worden, nu zijn er meerdere zwangere, meerder met miskraam enz. De situatie verandert natuurlijk heel erg iedere maand weer...
Misschien vind je meer aansluiting in een ander topic zoals 'voor een kindje in 2011' of 'meiden die zwanger willen worden'?

@Kruumel: Fijn dat het iets beter gaat joh. HG is ook wel de extreme vorm van normale misselijkheid. Ik ben af en toe misselijk, af en toe overgeven maar kan (met tabletten en soms ook zonder) wel normaal functioneren als ik regelmatig eet!

@Fiebje: Balen joh, schiet niet echt op!! Slik je wel extra vitamines ed?

Edit
@Joyce: Ik begrijp je laatste reactie heel goed meis, het is ook gewoon balen voor je!! Maar weet verder ook niet wat ik moet zeggen of doen voor je behalve hopen en duimen... hug

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 4 Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 vr 21 jan 2011 - 4:40

CKC schreef:
joyce0606 schreef:ik denk wel dat denise bedoelt, nu er een aantal meiden zwanger zijn, en andere meiden niet meer komen, is het niet echt heel leuk meer voor de meiden die wel willen praten en nog niet zwanger zijn, en dus nog in die aanloop zitten, en dit is inclusief mijzelf.....

daarbij vindt ik persoonlijk het erg lief om te horen dat jullie hopen dat ik (wij) snel zwanger worden, maar ik vindt het wel een beetje een dooddoener, tuurlijk hoop ik dat iedereen heel snel zwanger is, maar om dit nou constant te horen, omdat er niets anders te zeggen is...... begrijp me niet verkeerd, ik snap dat jullie het lief bedoelen...maar het is zo makkelijk gezegt...maar misschien moet ik gewoon niet meer verwachten Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 4 561177

nog testende dames in ons midden?!

Wat moet je dan zeggen? Hoop dat je niet snel zwanger wordt voor de variatie?
Tuurlijk gun je iedere meid die een kinderwens heeft een zwangerschap maar de zwangere onder ons kunnen toch niets doen dat sommige van ons niet zwanger zijn? Iedereen heeft zo zijn angsten.. jij ook en ik snap dat, maar je moet niet gefrustreerd lopen doen als jij niet zwanger raakt. Jouw tijd komt nog, echt waar! Over een paar jaar heb jij ook een kleintje. In de tussentijd, geniet van je nachtrust en van je gezondheid.. Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 4 699888

uhmm ik denk dat je mijn bericht TOTAAL verkeerd opvat. en ik heb ook het idee dat je erg fel op mij reageerd, maar goed dat is mijn mening.

wat ik hiermee bedoel te zeggen is: dat er misschien meer valt te zeggen dan, hopen dat je snel zwanger bent. ik doel niet op het feit over zwanger worden, maar meer er is nog meer te zeggen dan dat.... en ik doel helemaal niet op mijn zelf in dit verhaal, ik weet wel dat mijn tijd komt, en daar wacht ik ook rustig op af, ik heb de afgelopen tijd veel geleerd, en ben niet meer zo gefrustreerd als eerst, ik wens iedereen een goede zwangerschap, en ik ben absoluut niet jeloers op meiden die wel zwanger zijn!

sorry maar ik begrijp jouw bericht echt niet gewoon, angesten?? waar gaat dit over??

en wat betreft nachtrust en gezondheid, tja als ik dat zo graag zou willen, zou ik geen kindje willen heh!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 4:42

Nou als er iemand nu fel reageert...

Gast
Gast

Bericht  Muppetje vr 21 jan 2011 - 4:45

Darcy schreef:Nou als er iemand nu fel reageert...

+1

Meiden, beetje lief doen voor elkaar Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  joyce0606 vr 21 jan 2011 - 4:46

Darcy schreef:Nou als er iemand nu fel reageert...

bedoel je daarmee dat ik fel reageer? want dat is namelijk niet de bedoeling. ik vindt namelijk dat CKC fel op mij reageert (en dat is mijn mening, want iemand anders kan het niet zo vinden natuurlijk). en probeer het uit te leggen wat ik met mijn berichtje bedoel, want die was niet zo bedoelt, zoals CKC em opvat.

ik vindt het een beetje gek ook, want ik heb me eerste berichtje zo goed mogelijk geschreven om niet bot of wat dan ook over te komen want dat is helemaal niet de bedoeling, maar als ik dan reageer op iemand die mijn berichtje verkeerd oppikt, ben ik degene die fel is? (terwijl ik toch ook die response met zorgvuldigheid heb geschreven) blijkbaar komt dit dan ook niet helemaal goed...i quess dat dat meer over mij zegt dan over andere

bij deze dan SORRY, ik heb mijn berichtje nooit zo bedoelt dan!

Laatst aangepast door joyce0606 op vr 21 jan 2011 - 4:48; in totaal 1 keer bewerkt
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 4:46

joyce0606 schreef:
CKC schreef:
joyce0606 schreef:ik denk wel dat denise bedoelt, nu er een aantal meiden zwanger zijn, en andere meiden niet meer komen, is het niet echt heel leuk meer voor de meiden die wel willen praten en nog niet zwanger zijn, en dus nog in die aanloop zitten, en dit is inclusief mijzelf.....

daarbij vindt ik persoonlijk het erg lief om te horen dat jullie hopen dat ik (wij) snel zwanger worden, maar ik vindt het wel een beetje een dooddoener, tuurlijk hoop ik dat iedereen heel snel zwanger is, maar om dit nou constant te horen, omdat er niets anders te zeggen is...... begrijp me niet verkeerd, ik snap dat jullie het lief bedoelen...maar het is zo makkelijk gezegt...maar misschien moet ik gewoon niet meer verwachten Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 4 561177

Tuurlijk gun je iedere meid die een kinderwens heeft een zwangerschap maar de zwangere onder ons kunnen toch niets doen dat sommige van ons niet zwanger zijn? Iedereen heeft zo zijn angsten.. jij ook en ik snap dat, maar je moet niet gefrustreerd lopen doen als jij niet zwanger raakt. Jouw tijd komt nog, echt waar! Over een paar jaar heb jij ook een kleintje. In de tussentijd, geniet van je nachtrust en van je gezondheid.. Gestopt met de pil in augustus 2010! - Pagina 4 699888

uhmm ik denk dat je mijn bericht TOTAAL verkeerd opvat. en ik heb ook het idee dat je erg fel op mij reageerd, maar goed dat is mijn mening.

wat ik hiermee bedoel te zeggen is: dat er misschien meer valt te zeggen dan, hopen dat je snel zwanger bent. ik doel niet op het feit over zwanger worden, maar meer er is nog meer te zeggen dan dat.... en ik doel helemaal niet op mijn zelf in dit verhaal, ik weet wel dat mijn tijd komt, en daar wacht ik ook rustig op af, ik heb de afgelopen tijd veel geleerd, en ben niet meer zo gefrustreerd als eerst, ik wens iedereen een goede zwangerschap, en ik ben absoluut niet jeloers op meiden die wel zwanger zijn!

sorry maar ik begrijp jouw bericht echt niet gewoon, angesten?? waar gaat dit over??

en wat betreft nachtrust en gezondheid, tja als ik dat zo graag zou willen, zou ik geen kindje willen heh!

Vertel jij maar waar het om gaat. Kan je dan gewoon niet incasseren? Niets wat gezegd wordt, kan jouw sneller zwanger laten worden.. Snap je dat? Je bent zelf degene die je angsten aangeeft hoor Joyce. Ik lees allemaal geklaag van jou, dat je nog niet zwanger bent. Luister, heb precies hetzelfde meegemaakt als jij en ja het is ENORM klote. Maar wat kan je doen?? Wachten, dat is het enige..

En dat over je gezondheid (zie verhaal Kruumel, tuurlijk heeft ze het over voor dr zwangerschap.. ik bedoel je maakt het mee maar in het ziekenhuis liggen en jezelf zo hondsberoerd voelen is natuurlijk verre van fijn) en als ik lees hoeveel meiden er gebroken nachten hebben, dan ben ik wel zo nederig om dan te denken goh, heb teminste nog een lekkere nachtrust en geen baby die huilt midden in de nacht, ja tuurlijk je doet het met alle liefde voor je kind, maar als ik dan van een vriendin hoor wiers baby al 7 maanden lang maar maximaal 3 uur per nacht achtereen slaapt en soms zelfs ieder uur wakker is.. dan denk ik: GENIETEN nog!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 vr 21 jan 2011 - 4:55

CKC schreef:
joyce0606 schreef:
CKC schreef:

Vertel jij maar waar het om gaat. Kan je dan gewoon niet incasseren? Niets wat gezegd wordt, kan jouw sneller zwanger laten worden.. Snap je dat? Je bent zelf degene die je angsten aangeeft hoor Joyce. Ik lees allemaal geklaag van jou, dat je nog niet zwanger bent. Luister, heb precies hetzelfde meegemaakt als jij en ja het is ENORM klote. Maar wat kan je doen?? Wachten, dat is het enige..

En dat over je gezondheid (zie verhaal Kruumel, tuurlijk heeft ze het over voor dr zwangerschap.. ik bedoel je maakt het mee maar in het ziekenhuis liggen en jezelf zo hondsberoerd voelen is natuurlijk verre van fijn) en als ik lees hoeveel meiden er gebroken nachten hebben, dan ben ik wel zo nederig om dan te denken goh, heb teminste nog een lekkere nachtrust en geen baby die huilt midden in de nacht, ja tuurlijk je doet het met alle liefde voor je kind, maar als ik dan van een vriendin hoor wiers baby al 7 maanden lang maar maximaal 3 uur per nacht achtereen slaapt en soms zelfs ieder uur wakker is.. dan denk ik: GENIETEN nog!

ik snap wat je bedoelt CKC, met genieten....

wat betreft mijn angsten en geklaag, ja sorry ik voel me dan gewoon zo en zeg dat, ik doe daar toch niemand pijn mee, of ben ik een last voor mensen, als dat zo is dan hoor ik dat graag.
wat betreft me MK, dat heb ik nu wel een plekje gegeven.

ik bedoel meer, dat er misschien meer gereageerd kan worden om meiden die zeg maar nog in de aanloop fase zit.

en natuurlijk is het logisch dat meiden over hun zwangerschap praten, ik zou ook niet willen dat mensen dit niet doen, want ooit zit ik in hetzelfde schuitje.

misschien had ik na mijn MK mij even moeten terugtrekken, de afgelopen tijd ben ik erg emotioneel geweest, en had ik er inderdaad niet veel vetrouwen in en was ik zwaarmoedig. dit is gewoon omdat ik een afkeer van mijn lichaam had gekregen, ik baalde, en het voelde alsof ik gefaalt had, als persoon, als vrouw, als lichaam.

aangezien ik verder niemand in de buurt heb, heb ik dus constant mijn hart gelucht op het forum. mijn onzekerheden, mijn gezeik en mijn geklaag...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 5:00

Natuurlijk mag je wel klagen en praten over je miskraam, en ik snap ook wel dat je het even niet meer zo positief inziet. Maar als je zegt dat je het een dooddoener vindt als mensen je een zwangerschap toewensen, ja dat vind ik naar klinken. Wat wat CKC zegt, wat moet je dan zeggen? Ik denk dat iedereen dat hier 100 procent goed bedoelt. En ik snap best dat je soms denkt pff ja hallo, lekker makkelijk als je niet voelt wat ik voel, maar dat moet je echt proberen naast je neer te leggen. Anders kan je alles wat mensen zeggen wel in twijfel gaan trekken, want het is nou eenmaal heel vaak zo dat mensen niet uit ervaring spreken als ze je proberen op te vrolijken. Maar het is wel goed bedoelt.

Edit: een heel andere situatie maar toen mijn moeder ziek was zeiden mensen ook vaak dingen dat ik dcht JA HALLO. Dat helpt mij toch niet! Dat vond ik dan onzin en ik kon er zelfs kwaad om worden (ik ben ook weleens uitgevallen tegen iemand). Maar ik heb wel geleerd dat je het wel kunt dénken, of desnoods klaag je even tegen iemand anders erover, maar de mensen bedoelen het allemaal goed. En sorry als het trouwens lijkt alsof ik hier binnen kom vallen, maar ik lees af en toe met jullie mee

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 5:04

Darcy schreef:Natuurlijk mag je wel klagen en praten over je miskraam, en ik snap ook wel dat je het even niet meer zo positief inziet. Maar als je zegt dat je het een dooddoener vindt als mensen je een zwangerschap toewensen, ja dat vind ik naar klinken. Wat wat CKC zegt, wat moet je dan zeggen? Ik denk dat iedereen dat hier 100 procent goed bedoelt. En ik snap best dat je soms denkt pff ja hallo, lekker makkelijk als je niet voelt wat ik voel, maar dat moet je echt proberen naast je neer te leggen. Anders kan je alles wat mensen zeggen wel in twijfel gaan trekken, want het is nou eenmaal heel vaak zo dat mensen niet uit ervaring spreken als ze je proberen op te vrolijken. Maar het is wel goed bedoelt.

Edit: een heel andere situatie maar toen mijn moeder ziek was zeiden mensen ook vaak dingen dat ik dcht JA HALLO. Dat helpt toch niet! Dat vond ik dan onzin en ik kon er zelfs kwaad om worden (ik ben ook weleens uitgevallen tegen iemand). Maar ik heb wel geleerd dat je het wel kunt dénken, of desnoods klaag je even tegen iemand anders erover, maar de mensen bedoelen het allemaal goed.

Ja en dat niet alleen, hoe vind je de juiste woorden voor iemand die zelf heel graag iets wil, maar dat we dit nou eenmaal niet in de hand hebben. Jij wilde dolgraag dat je moeder beter werd, en andere mensen willen dat ook voor jou.. maar ze kunnen niet naar je kijken, hun schouders ophalen en denken: tjaaaaaaa... deal with it. Er zijn geen juiste woorden voor sommige situaties en ja soms komt het voor dat mensen uit ongemak iets zeggen tegen je..

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 vr 21 jan 2011 - 6:09

oke, sorry dat had ik het niet mogen zeggen. het is ongeveer wel zoals jij beschrijft. alleen was dooddoener misschien een zwaar woord geweest.

ik bedoelde er gewoon meer te zeggen dat ik misschien wel meer wil horen dan alleen dat zinnetje, misschien meer intresse ofzo, ja ik weet het ook niet, ik kan dat ook niet eisen natuurlijk. ik denk dat ik had gewild dat mensen op mijn ovutesten berichtje hadden gereageerd ofzo, ik geef maar een voorbeeld, maar vooralsnog dat is natuurlijk niet verplicht. gewoon wat meer vragen.antwoorden dan alleen "ik hoop dat je snel zwanger bent". Het heeft niet zo zeer met de boodschap zelf te maken, want dat vindt heeel erg lief bedoelt.

misschien een voorbeeld, hetzelfde als je misschien een langere tijd ziek bent, en iedereen zegt alleen maar "ik hoop dat je snel beter bent". maar niemand vraagt of praat verder....terwijl je wel graag wil praten, en dan heb ik het niet alleen maar over de nare dingen, meer over het proces.

maar voor als nog ik begrijp het ook wel dat mensen dat niet doen, want de zwangerschap vergt van sommige meiden gewoon heel veel energie, en dan snap ik het wel dat je gewoon even je eigen verhaal kwijt wil en dan weer lekker op de bank smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Sneeuwwitje_ vr 21 jan 2011 - 22:08

Goedemorgen smile

Ik zie weer hele verhalen die gepost zijn, ik ga ze niet allemaal helemaal doorlezen want volgens mij is het weer goed, toch? Probeer een beetje positief en aardig te blijven meiden. We weten allemaal hoe het is om heel graag heel snel zwanger te willen worden, in dat schuitje hebben we uiteindelijk allemaal gezeten. Maar ik begrijp ook dat bij de meiden die nu zwanger zijn de last nog lang niet van hun schouders af is. Ik bedoel, het is uiteindelijk een heel erg spannend proces wat je doorgaat. En het spannendste deel is nog bij lange na niet het deel tussen de tijd dat je eisprong is en je ongesteld zou moeten worden. Het echt spannende en moeilijke deel begint pas bij het zwanger zijn. Ik vindt niet dat we er nu van uit moeten gaan van Kruumel, Fiebje en Beaudyaddict zijn zwanger, oké, die mogen al gelukkig zijn. Zie bijvoorbeeld wat Kruumel door maakt met haar misselijkheid, dan zou ik echt niet met haar willen ruilen op het moment hoor. Ik heb dan ook respect voor haar dat ze zo positief blijft. Moet je voorstellen dat je opeens zo beperkt dingen kunt doen terwijl je nog maar zo kort zwanger bent. Uiteindelijk zal Kruumel ook wel beloond worden met een hele mooie baby, maar zolang is ze natuurlijk nog ver niet. Dat lijkt me een stuk akeliger, dan het idee dat ik nu nog niet zwanger ben. De meesten van ons weten op het moment al dat ze zwanger kunnen worden, dus ik zou me dan ook echt niet te veel druk maken, met elke maand dat je niet zwanger bent. Dat werkt volgens mij ook alleen maar averechts.
Probeer gewoon eens in te denken hoe een ander zich op 't moment voelt, want ze mogen dan misschien wel zwanger zijn, maar pas op het moment dat je echt een gezond baby'tje in je armen hebt liggen kun je weer gerust ademhalen.

Joyce, Ik wil jou ook echt het advies geven, probeer wat positief te zijn. Je lijkt in een soort van vicieuze cirkel te zitten, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik snap natuurlijk wel wat je doormaakt , ik heb het zelfde door gemaakt met een miskraam en het opnieuw zwanger willen worden. Maar ik merk bij jou dat je alles zo donker bekijkt. Mocht je uiteindelijk weer zwanger worden, is het ook erg belangrijk voor jou en je baby dat je positief blijft en goed in je vel zit. En ik krijg af en toe echt het idee dat je helemaal niet goed in je vel zit. Ik las dat je bang was dat je verminderd vruchtbaar bent door iets uit het verleden, door wat is dat als ik vragen mag? Het kan toch haast geen toeval zijn, dat je de 3e(?) cyclus zwanger raakt en daarna opeens verminderd vruchtbaar denkt te zijn?

Iedereen, Als ik eerlijk moet zijn heb ik mezelf de laatste dagen ook wat rottig gevoeld hoor. Ik zit echt weer bezig met mijn miskraam. Ik sprak gisteren een familielid die ook zwanger was, toevallig een weekje langer als wat ik geweest zou zijn, en ze zei me "Ja nog maar 12 weekjes!" En dan is het toch even slikken, dat ik al over 13 weken ongeveer uitgerekend had kunnen zijn! Raar idee, maar goed. En een van mijn katten is al een week weg, maak ik me toch ook redelijk zorgen over. Ik denk dat dit het gevolg is van constant positief willen blijven, dat ik gewoon zo nu en dan eens een dikke domper heb. Maar goed, genoeg nu over dit. smile

Kruumel, Nou ik hoop wel echt voor je dat de misselijkheid weg zal trekken hoor, kan me geen 9 maanden zo ziek zijn voorstellen. Is het eigenlijk iets wat je bij een volgende zwangerschap ook zult hebben of is het echt toeval dat net jij het hebt?

Denise, Je bent nog maar 10 dagen verwijderd van het eind van je cyclus!smile Beginnen de kriebels alweer te komen?

Nou fijne zaterdag iedereen! sunny
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 vr 21 jan 2011 - 22:32

@ sneeuwitje, ik wil helemaal niet zeggen dat de meiden die nu zwanger zijn maar blij moeten zijn. dat heb ik noooit gezegt,en ik weet heel goed wat kruumel doormaak, en leef ook met haar mee, ik heb toch ook op haar berichtjes gereageert??!!!

mijn collega is al een maand niet op werk geweest omdat ze vreselijk ziek is van haar zwangerschap, en is eigenlijk al veelste veel afgevallen, ik heb ook privé contact met haar, dus ik zie het ook van dichtbij, en daar ben ik totaal niet jeloers op.

het komt nu wel over alsof alles zo vreselijk is, want ik moet blij zijn met mijn nachtrust en gezondheid, maar goed ik heb de keuze dat wij een kindje willen krijgen weloverwogen genomen, ik heb daar echt wel goed over nagedacht wat het inhoud, mijn zus heeft zelf ook in het ziekenhuis gelegen, en heeft een vreselijk zwangerschap gehad, met epileptische aanvallen en alles.....

daarbij is er medisch gezien verteld (toen ik een jaar of 15/16 was) dat ik verminderd vruchtbaar ben. kortom dat ik in de 3e maand zwanger ben geraakt, geeft niet de garantie dat dit weer snel gaat gebeuren, maar het is inderdaad een gegeven dat het toch wel kan.

dat ik misschien zo donker over kom is omdat ik me zelfvetrouwen kwijt ben, en die is al niet zo hoog, er zijn dingen gebeurt in mijn jeugd die mijn zelfvetrouwen aardig hebben aangetast, en het is heel moeilijk om dat op te bouwen...en ik zit echt niet zielig in een hoekje weg te kwijnen.

ik was in de veronderstelling dat ik hier alles kwijt kan, aangezien weinig mensen in mijn omgeving weten wat ik echt denk, en ik dus erg vrolijk en onnbezorgd over kom....

ik had het idee dat ik hier alles kwijt kan, wat ik denk, wat ik voel wat betreft dit onderwerp, en ik dat dus niet vrij-uit kan doen, beperkt mij in het plezier van dit forum. als ik constant maar moet opletten wat ik opschrijf......

en het is natuurlijk nooit de bedoeling geweest om iemand te kwetsen
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 1:21

daarbij vindt ik persoonlijk het erg lief om te horen dat jullie hopen dat ik (wij) snel zwanger worden, maar ik vindt het wel een beetje een dooddoener, tuurlijk hoop ik dat iedereen heel snel zwanger is, maar om dit nou constant te horen, omdat er niets anders te zeggen is...... begrijp me niet verkeerd, ik snap dat jullie het lief bedoelen...maar het is zo makkelijk gezegt...maar misschien moet ik gewoon niet meer verwachten smile

Ik denk meer dat Denise bedoelde dat ze op de vorige pagina een bericht had gepost, met meerdere @'s aan meiden, en eigenlijk heeft niemand daarop gereageerd. Ik denk dat zij dat meer bedoelt dan wat jij aangeeft. Het is ook best lullig eigenlijk... en Denise, ik heb zelf ook niet op jouw bericht gereageerd, sorry!

EDIT: Ik heb nu alles gelezen... Joyce ik snap je gevoel wel, je wil graag wat meer respons van andere meiden, maar ik denk dat dat heel moeilijk is. Ik (en vele anderen hier denk ik) heb geen ervaring met ovulatiestesten, het enige waarop ik dan gereageerd heb is dat ik er als ik jou was op tijd mee zou beginnen voor het geval dat je cyclus korter is of je eisprong vroeger. Helaas kan ik er verder niet op reageren omdat ik er geen ervaring mee heb. Ik denk toch dat iedereen een beetje reageert op wat in 'haar straatje' ligt, waar je iets vanaf weet, of waar je zelf in zit.
En ik begrijp ergens ook wel dat het je misschien soms niks doet als iedereen zegt dat ze hopen dat jij ook snel zwanger bent, maar dat is wel goed en lief bedoeld. Het is best lastig om over een forum het juiste te zeggen tegen iedereen.
Op het moment zegt ook iedereen tegen mij dat ze hopen dat ik me snel beter voel en opknap... dat is soort van hetzelfde, ik weet dat het er nog niet in zit... misschien blijft dit tot het eind van mn zwangerschap zo, maar toch is het lief bedoeld van de meiden die me beterschap wensen. Probeer toch maar te denken dat het beter is dat ze het zeggen, dan dat ze helemaal niks zeggen! Het is goed bedoeld!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 1:28

Kruumel: Vandaag 12 weken...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 1:35

Fenna schreef:@ Kruumel.

Toen ik opgenomen werd, mocht ik de eerste 24 uur niks eten. Er is een protocol in het ziekenhuis hier wat ze volgen bij HG. Na die 24 uur kreeg ik eerst bouillon, crackers met kaas en zo werd het langzaam opgebouwd. Na een aantal dagen mocht ik een avondmaaltijd proberen en toen dat goed ging, mocht ik de volgende dag naar huis.
Hoe was dit bij jou dan?

Toen ik opgenomen werd kwam er een dietiste aan mn bed, om mn 'eetplan' op te stellen. Ze gaf aan dat ik geen warme maaltijd hoefde te eten als ik dat niet kon, en dat ik me daar geen zorgen om hoefde te maken. Ik moest eigenlijk gewoon eten wat ik kon, en daarbij van die flesjes drinkvoeding drinken. Die drinkvoeding geeft je de voedingsstoffen die je nodig hebt omdat je geen warm eten eet, en de rest eet je gewoon crackers, bouillon, geroosterd brood... wat je kan. Ik moest vooral niet forceren omdat ik zou denken dat ik die warme maaltijd móest hebben. Toen ik 3 dagen vocht en vitamines had gekregen via het infuus werd het infuus eraf gehaald. Als ik genoeg zelf zou drinken mocht ik de volgende dag naar huis. Toen ik thuis was belde de dietiste nog op, en heeft ze die drinkvoedingen thuis laten bezorgen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 1:45

_Sneeuwwitje_ schreef:
Iedereen, Als ik eerlijk moet zijn heb ik mezelf de laatste dagen ook wat rottig gevoeld hoor. Ik zit echt weer bezig met mijn miskraam. Ik sprak gisteren een familielid die ook zwanger was, toevallig een weekje langer als wat ik geweest zou zijn, en ze zei me "Ja nog maar 12 weekjes!" En dan is het toch even slikken, dat ik al over 13 weken ongeveer uitgerekend had kunnen zijn! Raar idee, maar goed. En een van mijn katten is al een week weg, maak ik me toch ook redelijk zorgen over. Ik denk dat dit het gevolg is van constant positief willen blijven, dat ik gewoon zo nu en dan eens een dikke domper heb. Maar goed, genoeg nu over dit. smile
Maar dat is toch heel logisch dat jij (en de anderen die een miskraam hebben gehad) daar vaker aan moet denken, en je er soms echt rot door voelt... het is niet niks, je bent je kindje/vruchtje verloren. Dat heeft ook een rouwproces, en dat vergeet je toch ook nooit meer. Dat je het een plekje kunt geven wil niet zeggen dat je er niet meer aan mag denken, of dat je je daardoor niet meer rot mag voelen! Sterkte hug

_Sneeuwwitje_ schreef:
Kruumel, Nou ik hoop wel echt voor je dat de misselijkheid weg zal trekken hoor, kan me geen 9 maanden zo ziek zijn voorstellen. Is het eigenlijk iets wat je bij een volgende zwangerschap ook zult hebben of is het echt toeval dat net jij het hebt?
Ja, ik hoop ook dat het nog weg gaat trekken, of iig dat het minder wordt. Ik kan er nog echt niet van genieten, heb nog geen winkel gezien! Ik hoop dat dat nog komt... iig dat het minder wordt zodat ik ook weer eens de deur uit kan.
Nee, het is niet zo dat ik dat bij een volgende zwangerschap weer zou hebben, het is eigenlijk een soort van toeval. Mijn moeder heeft het gehad bij mij (haar eerste), en bij mijn broer (de tweede) had ze helemaal nergens last van. Toen werd er nog niet zo op je gelet, er werd er niet meteen een naam aan gegeven, maar zij heeft overgegeven tot op de dag dat ik geboren ben. Het kan dus net zo goed dat ik bij een volgende zwangerschap nergens last van heb. (Ik ben er nu wel een beetje bang voor hoor, om aan een eventuele tweede zwangerschap te denken. Maar ik zit er nu ook middenin, dat duurt natuurlijk nog wel effe).

Gast
Gast

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 1:48

Beauty Addict schreef:Kruumel: Vandaag 12 weken...

Ja fijn he!
Is de risico-periode (een beetje) voorbij, en heb ik misschien kans dat het na deze week wat minder wordt met de misselijkheid/overgeven/HG.

Lief dat je er aan denkt!

Gast
Gast

Bericht  DeniseT za 22 jan 2011 - 4:54

heey allemaal!
ik bedoelde idd van naja we zijn een beetje uit mekaar gegroeid;) veel zijn zwanger en hebben andere klachten dan degene die nog niet zwanger zijn.
En andere ervaringen dan degene die het weer niet zijn zeg maar..
We zijn dus beetje gericht op andere dingen en dat is logisch Wink
Vind het alleen jammer omdat ik niet kan meepraten over het zwanger zijn en niet goed kan vertellen hoe of wat:P want ik heb dat niet gevoeld of meegemaakt!
Maar goed lief dat jullie wel daarop reageren !!

toch bedankt meiden voor alles en zal zeker nog meelezen en soms reageren hoor!
Ik maak me er niet druk om om het zwanger worden het komt wel wanneer het moet komen als het zo mag zijn zeg ik altijd maar!smile

Bedankt lieve yes-meiden !Wink

xxx
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 23:50

Daar heb je helemaal gelijk in Denise, het komt als het komt. Maar dat is soms moeilijk te accepteren als je heel graag zwanger wil worden.

Wat is het rustig hier zeg... we stonden op pagina 2!

Hoe gaat het met iedereen, nog nieuws?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 23:53

Werd net gebeld, mijn bloeduitslagen waren goed. Dat is mijn enige nieuws geloof ik :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 0:19

Oke, nou dat is toch goed nieuws!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 0:22

Kruumel schreef:Oke, nou dat is toch goed nieuws!
Was niks bijzonders hoor, mijn HB doen ze vaker omdat die al aan het zakken is, en ze wilden mijn bloedsuiker ed. Urine op kweek was gelukkig ook goed.
Nu is het nog afwachten of ik anti stoffen heb tegen Rubella, ben als kind nergens tegen ingeent en mijn moeder wist niet meer zeker of ik wel of niet Rode Hond gehad had...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 3:31

Ik ben net op controle geweest bij de gynaecoloog in het ziekenhuis.
M'n bloed en urine waren goed, voor zover ze getest hadden. Donderdag heb ik de combinatietest en moet ik nog een bloedonderzoek krijgen. De gyn heeft me een extra prikkaart meegegeven waar wat dingetjes op staan die hij nog graag geprikt wil hebben. Dat kan donderdag dan in een moeite door.
Ik heb nog een echo gehad, deze was ook goed... duidelijk joh! Je kan echt steeds meer zien. Een heel duidelijk hoofdje, de ruggengraat, het hartje, zwaaiende armpjes, de beentjes. Echt mooi.

De gyn hoopt dat het nu ik de 12 weken voorbij ben vanzelf minder wordt met de misselijkheid en het spugen. Hij zegt gewoon zo door te gaan met steeds beetjes eten, veel rust en dan gewoon eten wat ik kan verdragen en waar ik zin in heb. Dan zal het vanzelf weer opbouwen. Hij maakt zich geen zorgen zolang ik maar iets eet (hoeft geen warme maaltijd te zijn) en genoeg drink.

M'n gewicht blijft gelijk, dus dat is prima. Ik val niet meer af.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 3:35

Goed om te horen Kruumel! Lief he een mini mini mensje!! smile

Ik ben vandaag overtijd.. mmm... zal ik testen of niet.. ik zou t niet weten!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 3:36

Beauty Addict schreef:Werd net gebeld, mijn bloeduitslagen waren goed. Dat is mijn enige nieuws geloof ik :-)

Geen nieuws, is goed nieuws.. so they say smile

Oh ben zoo benieuwd naar de babies..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 20 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: