Gestopt met de pil in augustus 2010!
+14
piertje
Limburg85
smooch
Muppetje
Susan
Fenna
_Sneeuwwitje_
Happydobby
sweetgirl27.
Summergirl
mimikske2
Fiebje
joyce0606
DeniseT
18 plaatsers
Pagina 3 van 20
Pagina 3 van 20 • 1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20
Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!
Kruumel schreef:@Joyce: Het was inderdaad effe erg heftig. De gyn geeft ook aan dat de HCG-piek op 11-12 weken ligt, dus ze hoopt dat het na de 12 weken over gaat, maar niemand kan dat garanderen, helaas! Maar ja, hoe ik me nu voel kan ik het met heel veel rust wel volhouden. Is beter te doen dan de laatste weken, maar ik geloof achteraf dat ik toen al te weinig vocht en voedingsstoffen had.
Ik hoop voor jou natuurlijk ook snel op een zwangerschap... de eerste keer ging het zo snel, en nu laat t op zich wachten. Ik hoop voor je dat je binnen korte tijd aanteld.
Hee Kruumel,pffffffffffff! Wat naar joh! Getsie.. je voelde je natuurlijk knap beroerd omdat je niets binnenhield.. Je moet echt je rust gaan pakken. Gewoon rustigaan doen.. je hoeft niet te werken en zie het zo: straks als de baby zich aandient heb je in ieder geval genoeg rust gehad..
Je baby krijgt natuurlijk wel alles binnen wat hij/zij nodig heeft, maar als jij jezelf zo beroerd voelt lukt niets ook.
Ik was de eerste keer ook zo onwijs ziek en misselijk (toen met mijn abortus) ik weet dus hoe rot je je kunt voelen en hoe aanstellerig je je voelt. Je denkt al snel, ik ben niet ziek ik ben zwanger maar he, er groeit iets kleins in je he.. dat is behoorlijk ingrijpend, voor je lichaam!
Sterkte, get wel soon!
De rest van de meiden, hopelijk zijn jullie snel zwanger! Geef die vent van je wat kracht voer
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Fenna op di 13 nov 2012 - 21:35; in totaal 1 keer bewerkt
Fenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 75
Registratiedatum : 19-01-11
@Kruumel: Ben echt blij dat je je een beetje beter voel!
@Fenne: Wat een verhaal, sterkte!
Als ik dit zo lees heb ik toch wel heel veel geluk. Slik nu wel weer vaker mijn tabletten tegen de misselijkheid, maar dan is het goed te doen.
Alleen 's avonds heb ik er veel last van, moet echt op tijd naar bed. Vanavond avonddienst en wordt het laat, dan wordt het weer overgeven als ik thuis kom en vanacht, daar helpen de tabletten dan niet meer tegen. Maar dat zal dan ook wel oververmoeidheid zijn...
@Fenne: Wat een verhaal, sterkte!
Als ik dit zo lees heb ik toch wel heel veel geluk. Slik nu wel weer vaker mijn tabletten tegen de misselijkheid, maar dan is het goed te doen.
Alleen 's avonds heb ik er veel last van, moet echt op tijd naar bed. Vanavond avonddienst en wordt het laat, dan wordt het weer overgeven als ik thuis kom en vanacht, daar helpen de tabletten dan niet meer tegen. Maar dat zal dan ook wel oververmoeidheid zijn...
Gast- Gast
CKC, dat klopt, de baby krijgt alles wat hij/zij nodig heeft, die pakt gewoon alles eerst. Gelukkig ook maar... hoeven we ons daar geen zorgen om te maken. Tsja, de een heeft het erger dan de ander he... Ik weet nu echt wel dat ik de rust nodig heb, en wanneer ik weer ga werken dat zie ik dan wel weer, de eerste weken sowieso nog niet. Ook effe de afspraak in het ziekenhuis afwachten dinsdag.
Fenna, jouw verhaal is heel herkenbaar, bedankt dat je je hebt aangemeld om het te vertellen. Voordat ik in het ziekenhuis lag dacht iedereen geloof ik ook dat het allemaal wel meeviel. Mensen denken al gauw dat je je aanstelt, en je wil ook niet klagen. Na de opname blijft iedereen ineens aan het bellen, smssen en langskomen, terwijl ik al weken ziek ben en er niemand is geweest. Het blijft vreemd.
Maar jij werkt weer halve dagen? Is het bij jou wel minder geworden met de misselijkheid? Hoe gaat dat met werken? Ligt er natuurlijk ook aan wat voor werk je hebt.
In het begin heb ik dat ook gehad dat ik me zorgen maakte over de kleine baby. Dat heb ik gelukkig niet meer. De verloskundige en de echo's hebben me overtuigd dat alles oke is met de baby. Hij/zij groeit goed en het hartje horen kloppen is zo mooi!
Fenna, jouw verhaal is heel herkenbaar, bedankt dat je je hebt aangemeld om het te vertellen. Voordat ik in het ziekenhuis lag dacht iedereen geloof ik ook dat het allemaal wel meeviel. Mensen denken al gauw dat je je aanstelt, en je wil ook niet klagen. Na de opname blijft iedereen ineens aan het bellen, smssen en langskomen, terwijl ik al weken ziek ben en er niemand is geweest. Het blijft vreemd.
Maar jij werkt weer halve dagen? Is het bij jou wel minder geworden met de misselijkheid? Hoe gaat dat met werken? Ligt er natuurlijk ook aan wat voor werk je hebt.
In het begin heb ik dat ook gehad dat ik me zorgen maakte over de kleine baby. Dat heb ik gelukkig niet meer. De verloskundige en de echo's hebben me overtuigd dat alles oke is met de baby. Hij/zij groeit goed en het hartje horen kloppen is zo mooi!
Gast- Gast
Dat heb ik, ondanks 4 echo's, nog niet gehoord! Ga er bij de 12 weken echo eens naar vragen!! Waarschijnlijk kan ik het maar van 1 horen dan, de ander ligt er een beetje dwars achter, maar wil het gewoon even horen.Kruumel schreef:Hij/zij groeit goed en het hartje horen kloppen is zo mooi!
Gast- Gast
BA, dat is zo'n speciaal gevoel... dat geluid, super! Zeker naar vragen volgende keer!
Gast- Gast
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
*
Laatst aangepast door Fenna op di 13 nov 2012 - 21:34; in totaal 1 keer bewerkt
Fenna- Fluisteraar
*
Laatst aangepast door Fenna op di 13 nov 2012 - 21:33; in totaal 1 keer bewerkt
Fenna- Fluisteraar
Fenna schreef:Beauty Addict schreef:Dat heb ik, ondanks 4 echo's, nog niet gehoord! Ga er bij de 12 weken echo eens naar vragen!! Waarschijnlijk kan ik het maar van 1 horen dan, de ander ligt er een beetje dwars achter, maar wil het gewoon even horen.Kruumel schreef:Hij/zij groeit goed en het hartje horen kloppen is zo mooi!
Je kan het nu waarschijnlijk ook nog niet horen. Ik heb het bij de 13-weken echo voor het eerst gehoord en in het ziekenhuis zeiden ze dat het eerder ook nog niet kan. Wel bijzonder lijkt het me, twee hartjes!
Het staat vaker in magazines en op internet dat het vanaf 11 weken of zo te horen is. Wij hebben het toch echt al met 8 weken gehoord. Gewoon met de echo bij de verloskundige.
Gast- Gast
Fenna, zo herkenbaar jouw verhaal!
Het is net alsof ik het zelf geschreven heb.
Mijn werkgever belde net nog dat hij iemand voor me heeft aangenomen. Ik werk full-time, en mijn werkgever werkt zelf de 2 dagen die ik vrij ben. Dus als ik er niet ben moet hij eigenlijk 7 dagen mijn werk doen, terwijl hij ook pr, personeelszaken, management etc doet. Dat gaat dus niet. Hij moet toch iemand hebben voor mijn verlof en voor na mijn verlof (dan wil ik 3 dagen gaan werken). Hij gaat er heel goed mee om. Hij zei dat ik me geen zorgen moest maken om het werk, dat ik aan mezelf moest denken. Als ik straks weer wil gaan werken kan dat, een paar uurtjes, eigenlijk hoe ik het wil. Hij gaat er erg goed mee om vind ik. Volgende week komt ie effe langs.
Met 7 weken heeft mijn directe collega ook geraden dat ik zwanger was, omdat ik steeds naar de wc moest rennen. (Zij heeft een kindje van 2). Met 8 weken heb ik t mijn werkgever ook verteld, ik kon het niet meer verbergen, zo veel overgeven.
In het begin deed ik ook niks dan werken en in bed liggen. Nu doe ik dus helemaal niks meer dan in bed en op de bank liggen... kan helemaal niks meer.
En van die geuren... ik heb dat ook heel erg met smaken. Heb ik een cracker met iets erop bijvoorbeeld, en dan komt die er weer uit, dan hoef ik dat beleg niet meer, staat het me zo tegen dat ik de rest weggooi. Ik heb al wat weggegooid, kan het dan niet meer eten of drinken.
Ik heb nu nog van die medische drinkvoedingen, die zijn ook zo vies... maar ja, moet er 2 per dag opdrinken. Daarbij hoef ik niet meer veel te eten, ze zijn 300 calorien per flesje.
Is het echt dat er maar 3 op de 1000 vrouwen HG hebben? Lijkt net alsof 'iedereen' er last van heeft (gehad).
Ja, het gaat echt beter nu ik thuis ben, maar echt alleen als ik helemaal niks doe. Zelfs als ik me gedoucht heb sta ik te kokhalsen, dat is al te veel inspanning.
Nee, ik hoefde niet eerst 24 uur niet te eten... waarom is dat dan?
Ik kan niet alles eten nee, bijna niks eigenlijk. Ik eet alleen crackers, soep en die drinkvoedingen. Voor de opname kon ik ook nog geroosterd brood eten, maar dat wordt nu zo'n prop als ik het eet, dat krijg ik niet weg.
Nogmaals bedankt dat je je hebt aangemeld, ik vind het fijn te lezen dat ik niet de enige ben en ik heb veel aan jouw verhaal.
Het is net alsof ik het zelf geschreven heb.
Mijn werkgever belde net nog dat hij iemand voor me heeft aangenomen. Ik werk full-time, en mijn werkgever werkt zelf de 2 dagen die ik vrij ben. Dus als ik er niet ben moet hij eigenlijk 7 dagen mijn werk doen, terwijl hij ook pr, personeelszaken, management etc doet. Dat gaat dus niet. Hij moet toch iemand hebben voor mijn verlof en voor na mijn verlof (dan wil ik 3 dagen gaan werken). Hij gaat er heel goed mee om. Hij zei dat ik me geen zorgen moest maken om het werk, dat ik aan mezelf moest denken. Als ik straks weer wil gaan werken kan dat, een paar uurtjes, eigenlijk hoe ik het wil. Hij gaat er erg goed mee om vind ik. Volgende week komt ie effe langs.
Met 7 weken heeft mijn directe collega ook geraden dat ik zwanger was, omdat ik steeds naar de wc moest rennen. (Zij heeft een kindje van 2). Met 8 weken heb ik t mijn werkgever ook verteld, ik kon het niet meer verbergen, zo veel overgeven.
In het begin deed ik ook niks dan werken en in bed liggen. Nu doe ik dus helemaal niks meer dan in bed en op de bank liggen... kan helemaal niks meer.
En van die geuren... ik heb dat ook heel erg met smaken. Heb ik een cracker met iets erop bijvoorbeeld, en dan komt die er weer uit, dan hoef ik dat beleg niet meer, staat het me zo tegen dat ik de rest weggooi. Ik heb al wat weggegooid, kan het dan niet meer eten of drinken.
Ik heb nu nog van die medische drinkvoedingen, die zijn ook zo vies... maar ja, moet er 2 per dag opdrinken. Daarbij hoef ik niet meer veel te eten, ze zijn 300 calorien per flesje.
Is het echt dat er maar 3 op de 1000 vrouwen HG hebben? Lijkt net alsof 'iedereen' er last van heeft (gehad).
Ja, het gaat echt beter nu ik thuis ben, maar echt alleen als ik helemaal niks doe. Zelfs als ik me gedoucht heb sta ik te kokhalsen, dat is al te veel inspanning.
Nee, ik hoefde niet eerst 24 uur niet te eten... waarom is dat dan?
Ik kan niet alles eten nee, bijna niks eigenlijk. Ik eet alleen crackers, soep en die drinkvoedingen. Voor de opname kon ik ook nog geroosterd brood eten, maar dat wordt nu zo'n prop als ik het eet, dat krijg ik niet weg.
Nogmaals bedankt dat je je hebt aangemeld, ik vind het fijn te lezen dat ik niet de enige ben en ik heb veel aan jouw verhaal.
Gast- Gast
Hey
Ik heb een verhaaltje getypt de vorige keer..
Er wordt sowieso weinig gereageerd op dit forum maar goed als ik dan wat neerzet wordt er niet beantwoord of gereageerd.
ik vind het dus ook niet leuk meer om dan elke keer hier langs te komen want volgens mij is het de bedoeling dat je mekaar helpt bij vragen of hoe of wat.
Zal af en toe meelezen maar het enthousiastme wat ik eerst had is er niet meer...
En moet zeggen dat ik dat heel jammer vond want dat ik net stopte met de pil was het onwijs leuk en zat ik elk vrij moment op de site maarja ...
Weet niet waarom maar wou het kwijt!
Fijne dag !
Denise
Er wordt sowieso weinig gereageerd op dit forum maar goed als ik dan wat neerzet wordt er niet beantwoord of gereageerd.
ik vind het dus ook niet leuk meer om dan elke keer hier langs te komen want volgens mij is het de bedoeling dat je mekaar helpt bij vragen of hoe of wat.
Zal af en toe meelezen maar het enthousiastme wat ik eerst had is er niet meer...
En moet zeggen dat ik dat heel jammer vond want dat ik net stopte met de pil was het onwijs leuk en zat ik elk vrij moment op de site maarja ...
Fijne dag !
Denise
jeetje meiden, wel heftig zeg! en ik onderschatte de problemen van kruumel niet hoor! het is moeilijk om te beoordelen wat de ernst van de zaak is zo via geschreven tekst, je ziet elkaar niet en ziet elkaars emotie niet.
ik hoop dat je je snel beter gaat voelen kruumel, want dit is niet echt genieten, hopen dat je vanaf week 12 het ergste wel heb gehad!
morgen eerste ovu test, ik verwacht niet dat hij al uitslaat want ben dan pas op dag 10, ik begin maar extra vroeg, want je weet maar nooit hoe lang me cyclus nu is, zelfde geld is hij nu ineens 28 dagen, en dan zou ik theoretisch gezien al in me vruchtbare preiode zitten...het zekere voor het onzekere!!
ik hoop dat je je snel beter gaat voelen kruumel, want dit is niet echt genieten, hopen dat je vanaf week 12 het ergste wel heb gehad!
morgen eerste ovu test, ik verwacht niet dat hij al uitslaat want ben dan pas op dag 10, ik begin maar extra vroeg, want je weet maar nooit hoe lang me cyclus nu is, zelfde geld is hij nu ineens 28 dagen, en dan zou ik theoretisch gezien al in me vruchtbare preiode zitten...het zekere voor het onzekere!!
joyce0606- Kletskop
he denise het is hier indedaadt rustig zelf ben ik ook niet zoveel aktief maar ik denkt dat de meeste meiden hier allemaal druk op werk hebben .zelf weet ik soms ook niet wat ik moet tiepen want er is eigelijk altijd wel wat dan denk ik even snel internetten en dan oja ik moet de bedden ook nog even verschonen (even een voorbeeld)oh ik tiep zo wel even maar dan ben ik alweer met iets anders bezig .en ik wil er eigelijk ook niet te veel mee bezig zijn maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan haahDeniseT schreef:Hey
Fijne dag !
Denise
liefs sweetgirl
sweetgirl27.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 43
Punten : 44
Registratiedatum : 17-11-10
Joyce, ik bedoel ook helemaal niet dat meiden hier op t forum het niet begrijpen of onderschatten, maar meer in het algemeen. Je ziet het vooral met vriendinnen en bekenden... voor de ziekenhuisopname was ik al weken ziek (ik werkte wel, maar verder deed ik niks meer dan in bed liggen of op de bank hangen) en toen zag ik niemand, er belde niemand hoe het ging. En toen ik vrijdag in het ziekenhuis ben beland bleef iedereen bellen, smssen, langskomen. Sinds ik thuis ben is er geen een avond niemand geweest.
Zelf heb ik het ook wel... ik wist eerst natuurlijk niet dat mijn misselijkheid en spugen extreem erg was. Je denkt toch al gauw dat het er bij hoort, en dat je je niet moet aanstellen, en dat je er maar mee moet omgaan. Wist ik veel dat dit extreem was, en dat het zelfs een naam heeft... ik ben wel blij dat ik dat nu weet.
Ik zou ook rond dag 10 beginnen met de ovu-testen als ik jou was, want misschien is je cyclus wel korter, of is je eisprong wel vroeg.
Zelf heb ik het ook wel... ik wist eerst natuurlijk niet dat mijn misselijkheid en spugen extreem erg was. Je denkt toch al gauw dat het er bij hoort, en dat je je niet moet aanstellen, en dat je er maar mee moet omgaan. Wist ik veel dat dit extreem was, en dat het zelfs een naam heeft... ik ben wel blij dat ik dat nu weet.
Ik zou ook rond dag 10 beginnen met de ovu-testen als ik jou was, want misschien is je cyclus wel korter, of is je eisprong wel vroeg.
Laatst aangepast door Kruumel op vr 21 jan 2011 - 1:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Denise, Ik denk toch dat iedereen een beetje reageert op dat wat voor haar van toepassing is. Iedereen is druk met zichzelf, werk en prive. En er zijn een hoop meiden die wat minder hier komen, en wat minder er mee bezig willen zijn.
Trek het je niet persoonlijk aan, ik denk dat het niet persoonlijk bedoeld is. (Van mij uit in ieder geval niet, ik heb niet rechtstreeks op jou gerageerd omdat mijn verhaal al mijn antwoord op jou vraag inhield).
Trek het je niet persoonlijk aan, ik denk dat het niet persoonlijk bedoeld is. (Van mij uit in ieder geval niet, ik heb niet rechtstreeks op jou gerageerd omdat mijn verhaal al mijn antwoord op jou vraag inhield).
Gast- Gast
Kruumel, ben je de hele dag misselijk? Ik wil wel wat tips geven maar volgens mij is de hoeveelheid misselijkheid die jij hebt niet op te lossen met een slok cola.
Eet je wel fruit?
Eet je wel fruit?
Gast- Gast
Fenna schreef:
Je kan het nu waarschijnlijk ook nog niet horen. Ik heb het bij de 13-weken echo voor het eerst gehoord en in het ziekenhuis zeiden ze dat het eerder ook nog niet kan. Wel bijzonder lijkt het me, twee hartjes!
Ik heb het bij Ezra met 10 weken gewoon via de doptone gehoord, dus het kan wel. Ze zeiden er toen wel bij dat het nog niet altijd zo vroeg lukt, ze hadden daar ook erg geavanceerde apparatuur.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
CKC, Sinds ik uit het ziekenhuis ben is de misselijkheid anders. Ik ben niet meer de hele dag door misselijk, maar meer met vlagen, en vooral als ik teveel doe. Als ik me heel rustig hou ben ik soms helemaal niet misselijk, dat is zo'n fijn gevoel.
Een slokje cola deed ik eerst ook wel, dat helpt soms wel.
En fruit, ik ben voor veel fruit allergisch, maar dat wat ik kan eten eet ik wel. Kan alleen niet goed vezels verdragen, bijvoorbeeld een banaan, die komt er dan weer meteen uit.
Een slokje cola deed ik eerst ook wel, dat helpt soms wel.
En fruit, ik ben voor veel fruit allergisch, maar dat wat ik kan eten eet ik wel. Kan alleen niet goed vezels verdragen, bijvoorbeeld een banaan, die komt er dan weer meteen uit.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Fenna op di 13 nov 2012 - 21:32; in totaal 1 keer bewerkt
Fenna- Fluisteraar
*
Laatst aangepast door Fenna op di 13 nov 2012 - 21:31; in totaal 1 keer bewerkt
Fenna- Fluisteraar
Sjonno heeft ook zo extreem veel last gehad van misselijkheid, misschien kun je haar eens een PM sturen, als je behoefte hebt aan contact met mensen met een vergelijkbare ervaring.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Kruumel: Heftig hoor meid, gelukkig dat je van je opname wel bent opgeknapt. En je idd dan rustig houden!! Fijn dat je werkgever zo reageert, dat legt voor jezelf de druk er ook niet zo op.
Sterkte in ieder geval hoop dat je je langzaam aan weer wat beter gaat voelen, en je ook van je zwangerschap kan gaan genieten.
Denise: Ik denk ook niet dat het persoonlijk bedoelt is, zoals kruumel al zei. Ook voor jou hopen we dat het snel lukt.
Sneeuwwitje: Hihi zo is er idd ineens een dubbelgangster, had haar ook al gesignaleerd. Sucsex dit wknd!
Joyce: Jezelf al helemaal ingelezen in de ovutesten? Kan je daar niet verder mee helpen, heb ze zelf niet gebruikt.
BA: Hoe is het met jou? En de twins?
All: Ik kwakkel nog steeds met m'n gezondheid, de verkoudheid, zere keel, hese 0900 stem willen maar niet weg. Heb het idee dat de misselijkheid wat afneemt gelukkig. Heb sinds het wknd niet meer overgegeven! Weet niet meer wie het zei, maar ik heb het hartje ook al met de eerste echo gehoord!! Dus was de baby 7 wkn, was via het inwendige echo apparaat. Heb zelfs op de echo foto een lijn staan met het ritme van de hartslag. De hartslag was net als die van een volwassene de vk vertelde dat naarmate de zwangerschap vordert de harslag steeds krachtiger gaat slaan.
Sterkte in ieder geval hoop dat je je langzaam aan weer wat beter gaat voelen, en je ook van je zwangerschap kan gaan genieten.
Denise: Ik denk ook niet dat het persoonlijk bedoelt is, zoals kruumel al zei. Ook voor jou hopen we dat het snel lukt.
Sneeuwwitje: Hihi zo is er idd ineens een dubbelgangster, had haar ook al gesignaleerd. Sucsex dit wknd!
Joyce: Jezelf al helemaal ingelezen in de ovutesten? Kan je daar niet verder mee helpen, heb ze zelf niet gebruikt.
BA: Hoe is het met jou? En de twins?
All: Ik kwakkel nog steeds met m'n gezondheid, de verkoudheid, zere keel, hese 0900 stem willen maar niet weg. Heb het idee dat de misselijkheid wat afneemt gelukkig. Heb sinds het wknd niet meer overgegeven! Weet niet meer wie het zei, maar ik heb het hartje ook al met de eerste echo gehoord!! Dus was de baby 7 wkn, was via het inwendige echo apparaat. Heb zelfs op de echo foto een lijn staan met het ritme van de hartslag. De hartslag was net als die van een volwassene de vk vertelde dat naarmate de zwangerschap vordert de harslag steeds krachtiger gaat slaan.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
ik denk wel dat denise bedoelt, nu er een aantal meiden zwanger zijn, en andere meiden niet meer komen, is het niet echt heel leuk meer voor de meiden die wel willen praten en nog niet zwanger zijn, en dus nog in die aanloop zitten, en dit is inclusief mijzelf.....
daarbij vindt ik persoonlijk het erg lief om te horen dat jullie hopen dat ik (wij) snel zwanger worden, maar ik vindt het wel een beetje een dooddoener, tuurlijk hoop ik dat iedereen heel snel zwanger is, maar om dit nou constant te horen, omdat er niets anders te zeggen is...... begrijp me niet verkeerd, ik snap dat jullie het lief bedoelen...maar het is zo makkelijk gezegt...maar misschien moet ik gewoon niet meer verwachten
nog testende dames in ons midden?!
daarbij vindt ik persoonlijk het erg lief om te horen dat jullie hopen dat ik (wij) snel zwanger worden, maar ik vindt het wel een beetje een dooddoener, tuurlijk hoop ik dat iedereen heel snel zwanger is, maar om dit nou constant te horen, omdat er niets anders te zeggen is...... begrijp me niet verkeerd, ik snap dat jullie het lief bedoelen...maar het is zo makkelijk gezegt...maar misschien moet ik gewoon niet meer verwachten
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:ik denk wel dat denise bedoelt, nu er een aantal meiden zwanger zijn, en andere meiden niet meer komen, is het niet echt heel leuk meer voor de meiden die wel willen praten en nog niet zwanger zijn, en dus nog in die aanloop zitten, en dit is inclusief mijzelf.....
Wat moet je dan zeggen? Hoop dat je niet snel zwanger wordt voor de variatie?
Tuurlijk gun je iedere meid die een kinderwens heeft een zwangerschap maar de zwangere onder ons kunnen toch niets doen dat sommige van ons niet zwanger zijn? Iedereen heeft zo zijn angsten.. jij ook en ik snap dat, maar je moet niet gefrustreerd lopen doen als jij niet zwanger raakt. Jouw tijd komt nog, echt waar! Over een paar jaar heb jij ook een kleintje. In de tussentijd, geniet van je nachtrust en van je gezondheid..
Gast- Gast
Pagina 3 van 20 • 1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20
Soortgelijke onderwerpen
» Gestopt met de pil in Augustus!
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met de pil... erge last in onderbuik
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Gister gestopt met de pil.
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met de pil... erge last in onderbuik
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Gister gestopt met de pil.
Pagina 3 van 20
Permissies van dit forum: