Zwanger worden na miskraam.
+41
koNijntje
Tummy
Parel
Filoria
Linnie1985
mystery mom
Purpleflower
Pussycat
slaatje
mzcharlotte
Snoes
Wennes
Mama Titty
Twellie
Bruintje Beer
Darius
liesje
Happydobby
SarahKey
meisje
Puzzle
L!ND@
Pien
Monnie
Puggle
Flower_L
Jasmine
Amber-
Makamba
Muppetje
Alyssa
lente
Lejow
kwak
Elmo
vlinder-19
Flip Fluitketel
Vlinderjoy
Viva
Weegschaal
Sofie
45 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Zwanger worden na miskraam.
@ Sofie, je mag mij wel in de tabelplaatsen, denk dat ik hier wel regelmatig kom mee kletsen.
@ MM, spannend hoor en als ik de keus krijg dan wil ik ook wel graag een curettage. Zou nu 10 weken zijn en vruchtje is met 6 weken al gestopt. Heb nu wel bloedverlies, maar volgens mij ben ik nog niets verloren.
@ Weegschaal, heel veel succes vandaag. Hoe laat moet je? Mijn duimen draaien.
@ Jasmine, hoe gaat het bij jou. Hoe laat heb je morgen weer de echo?
@ all, hier alles goed. Ben er nog steeds heel rustig onder en het enige verdrietige vind ik dat er straks toch veel leeftijdsverschil tussen eerste en tweede kindje zit. Verlies nu toch wel elke keer bloed, en gisteren wat kleine stolsels. Ben benieuwd wat er straks op de echo te zien is.
@ MM, spannend hoor en als ik de keus krijg dan wil ik ook wel graag een curettage. Zou nu 10 weken zijn en vruchtje is met 6 weken al gestopt. Heb nu wel bloedverlies, maar volgens mij ben ik nog niets verloren.
@ Weegschaal, heel veel succes vandaag. Hoe laat moet je? Mijn duimen draaien.
@ all, hier alles goed. Ben er nog steeds heel rustig onder en het enige verdrietige vind ik dat er straks toch veel leeftijdsverschil tussen eerste en tweede kindje zit. Verlies nu toch wel elke keer bloed, en gisteren wat kleine stolsels. Ben benieuwd wat er straks op de echo te zien is.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Weegschaal, veel succes vandaag. Ik hoop dat jullie een mooi kloppend hartje mogen zien, ik denk aan je!
Nillis, sterkte vandaag! Ik kan me voorstellen dat je het verdrietig vindt dat er straks een groter leeftijdsverschil tussen de 2 kinderen zit. Jullie zijn al bijna een jaar bezig nu en je had wellicht zelf ook niet gedacht dat het deze keer zo lang zou duren.
Nillis, sterkte vandaag! Ik kan me voorstellen dat je het verdrietig vindt dat er straks een groter leeftijdsverschil tussen de 2 kinderen zit. Jullie zijn al bijna een jaar bezig nu en je had wellicht zelf ook niet gedacht dat het deze keer zo lang zou duren.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
nillis schreef:
Oh, ik begrijp precies wat je bedoelt. Wij wilden graag een leeftijdsverschil van maximaal twee jaar, maar dat is dus niet gelukt.
Hier gaat het op zich goed, ben vreselijk moe, zo erg dat ik op momenten amper op mijn benen kan staan. Maar ik bedacht me gisteren ineens: goh, zou ik weer een vitamine D tekort hebben, dat had ik nl. bij mijn eerste en derde zwangerschap ook. Gelukkig heb ik nog wat van die zakjes bruispoeder liggen, dus die gebruiken we maar weer. Verder ook nog steeds wat misselijk, gevoelige borsten en aanverwante kwalen. Allemaal positieve kenmerken dus. Heb er ook nog steeds een goed gevoel bij, maar ben toch al best wel zenuwachtig voor morgen. Mag om 16.15 uur, achter het spreekuur aan.
Voor jou: succes vanmiddag en een dikke
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
MM: Dit is geen vervanger voor mijn gynaecoloog. Hij werkt er sinds kort, maar omdat het ziekenhuis in geldproblemen zit weten ze niet of ze hem wel kunnen houden. Hoop het wel, want het is een erg aardige man.
Spannend! Ik duim voor een mooie afsluiter van jullie vakantie.
Nillis: Wat zijn je gegevens?
Hoe is het gegaan in het ziekenhuis?
Heel erg herkenbaar. Hier wordt het leeftijdsverschil ook alleen maar groter en het zal nu minimaal 3 jaar en 8 maanden zijn. Vind het heel erg jammer, maar ik kan er helaas niets aan veranderen. Wij vonden ongeveer 2,5 jaar een mooi verschil en dat was ook gelukt, maar helaas loopt het allemaal anders.
Spannend! Ik duim voor een mooie afsluiter van jullie vakantie.
Nillis: Wat zijn je gegevens?
Hoe is het gegaan in het ziekenhuis?
Heel erg herkenbaar. Hier wordt het leeftijdsverschil ook alleen maar groter en het zal nu minimaal 3 jaar en 8 maanden zijn. Vind het heel erg jammer, maar ik kan er helaas niets aan veranderen. Wij vonden ongeveer 2,5 jaar een mooi verschil en dat was ook gelukt, maar helaas loopt het allemaal anders.
Naam | Leeftijden | Aantal * | Kindje | Datum (laatste) miskraam | Bijzonderheden |
Vlinderjoy | 24/27 | 1 | 1e | 26 december 2011 | |
Sofie | 29/31 | 5 | 2e | 27 december 2011 | EUG-Eildeider verwijderd |
Mzcharlotte | 28/34 | 1 | 1e | 7 juni 2012 | |
Mystery mom | 26/29 | 1 | 2e | 20 juni 2012 | |
Nillis | 1 | 2e | |||
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
@ Sofie, dan zijn jullie ook lang bezig. Ken niet je hele verhaal. Wij zijn 30 en 31 jaar en morgen wordt ik gecuretteerd dus dan zal 12-9 de miskraam zijn. Oh dat is precies op de dag dat we 13 jaar samen zijn.
all, bij de gyn weer een echo gehad en het zat er nog net zo mooi, maar waar de vk zei dat er alleen maar restjes zaten heeft de gyn toch echt een kindje gezien, dus er was echt een vruchtje wel maar 5 weken. Morgen wordt ik al geholpen. Zou nu ook al 10 weken zijn en het lichaam heeft dus al 5 weken niets gedaan. Ga straks toch maar even mijn moeder inlichten, want die zou morgen de hele dag oppassen en dan zouden we daar eten, maar nu ga ik daar niet eten en ben het liegen nu ook wel zat dus kan het beter vertellen.
Goed ga nu maar regelen dat ik morgen vrij ben.
all, bij de gyn weer een echo gehad en het zat er nog net zo mooi, maar waar de vk zei dat er alleen maar restjes zaten heeft de gyn toch echt een kindje gezien, dus er was echt een vruchtje wel maar 5 weken. Morgen wordt ik al geholpen. Zou nu ook al 10 weken zijn en het lichaam heeft dus al 5 weken niets gedaan. Ga straks toch maar even mijn moeder inlichten, want die zou morgen de hele dag oppassen en dan zouden we daar eten, maar nu ga ik daar niet eten en ben het liegen nu ook wel zat dus kan het beter vertellen.
Goed ga nu maar regelen dat ik morgen vrij ben.
nillis- Kletskop
Nillis, wat heftig allemaal zeg. Een dikke voor jou
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Nillis, fijn dat je morgen al geholpen wordt, maar wat lijkt me dit zwaar. Heel veel sterkte!
Snoes- Lady Post-a-lot
Fijn dat je morgen al geholpen wordt Nillis
Wij zijn over een uur aan de beurt, verwacht er niet veel van, maar ben wel gespannen.
Wij zijn over een uur aan de beurt, verwacht er niet veel van, maar ben wel gespannen.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
@ nillis: fijn dat je zo snel geholpen kunt worden! Weten je ouders niet dat je zwanger was? Ik was wel heel blij dat we het hun meteen na de positieve test verteld hadden, al was t wel moeilijk om te vertellen dat t niet goed zat nadat we d eerste echo hadden, ze nam namelijk heel blij, enthousiast de telefoon op...Hier komt er ook wat meer leeftijdsverschil tussen maar ik probeer hier juist de positieve kanten van te zien, T. is straks al zoveel zelfstandiger als de 2e komt, en met een beetsje geluk ook zindelijk Alvast veel sterkte met het vertellen en morgen met de curretage!
@ sofie: oh oke, misschien zou je dan juist extra naar die gyn kunnn vragen, hoe meer positieve reacties, hoe meer kans dat ie mag blijven?!
@ jasmine, wat fijn dat je er zo'n goed gevoel over hebt! Morgen de echo, mijn duimen draaien nog voor je!
@ weegschaal: ik ben echt heel benieuwd naar de echo, hoop echt voor je dat alles goed is!! Kan me voorstellen dat je in spanning zit!
@ all: ik vind t echt spannend, de 'spagettivlekken' zijn volgens mij minder opvallend dan vorige keren maar ze zitten er wel. En het zou ook nog kunnen komen dat ze door de behandeling bij de energet.isch the.rapeut komen. Die heeft me zondag 'goed afgesteld'.
@ sofie: oh oke, misschien zou je dan juist extra naar die gyn kunnn vragen, hoe meer positieve reacties, hoe meer kans dat ie mag blijven?!
@ jasmine, wat fijn dat je er zo'n goed gevoel over hebt! Morgen de echo, mijn duimen draaien nog voor je!
@ weegschaal: ik ben echt heel benieuwd naar de echo, hoop echt voor je dat alles goed is!! Kan me voorstellen dat je in spanning zit!
@ all: ik vind t echt spannend, de 'spagettivlekken' zijn volgens mij minder opvallend dan vorige keren maar ze zitten er wel. En het zou ook nog kunnen komen dat ze door de behandeling bij de energet.isch the.rapeut komen. Die heeft me zondag 'goed afgesteld'.
mystery mom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12
Nillis: Wij zijn nu ruim een jaar bezig. Afgelopen januari was ik zwanger van een tweeling, de ene werd een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en de andere was een miskraam. Sinds mei weten wij dat ik PCOS heb en daar gebruik ik nu clomid voor.
Heel veel succes morgen! Fijn dat je al zo snel geholpen wordt.
Weegschaal: Hoe was je echo?
MM: Ik vraag idd. steeds naar die gynaecoloog. Hopen dat hij voorlopig kan blijven.
Spannend hoor! Welke dag van je cyclus zit je nu?
Ik heb vanavond mijn laatste tablet clomid genomen. Hopen dat het ook echt de allerlaatste is.
Heel veel succes morgen! Fijn dat je al zo snel geholpen wordt.
Weegschaal: Hoe was je echo?
MM: Ik vraag idd. steeds naar die gynaecoloog. Hopen dat hij voorlopig kan blijven.
Spannend hoor! Welke dag van je cyclus zit je nu?
Ik heb vanavond mijn laatste tablet clomid genomen. Hopen dat het ook echt de allerlaatste is.
Naam | Leeftijden | Aantal * | Kindje | Datum (laatste) miskraam | Bijzonderheden |
Nillis | 30/31 | 1 | 2e | 12 september 2012 | |
Laatst aangepast door Sofie op di 11 sep 2012 - 5:25; in totaal 1 keer bewerkt
Sofie- Fluisteraar
Veel sterkte morgen Nillis. Wel fijn dat je zo snel geholpen kunt worden.
Jasmine- Ratel
Sterkte Nillis.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Spannend weegschaal!! Ik duim heel hard voor een goeie echo!!
Sofie en mystery mom, ja.. al over de uitgerekende datum heen, was wel even moeilijk vooral als ik bij mn schoonzusje op bezoek ben en zie dat zij 2 kleintjes heeft, dan wordt je er dubbel mee geconfronteerd... had inderdaad gehoopt weer zwanger te zijn. maar helaas, tijd gaat ook zoooo snel maar probeer er nu helemaal nuchter in te staan, niet meer cycles in de gaten houden enzo. en gewoon denken als het komt dan komt het...
Nilis veel sterkte morgen!
Sofie en mystery mom, ja.. al over de uitgerekende datum heen, was wel even moeilijk vooral als ik bij mn schoonzusje op bezoek ben en zie dat zij 2 kleintjes heeft, dan wordt je er dubbel mee geconfronteerd... had inderdaad gehoopt weer zwanger te zijn. maar helaas, tijd gaat ook zoooo snel maar probeer er nu helemaal nuchter in te staan, niet meer cycles in de gaten houden enzo. en gewoon denken als het komt dan komt het...
Nilis veel sterkte morgen!
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Vlinderjoy schreef:Spannend weegschaal!! Ik duim heel hard voor een goeie echo!!!
Weegschaal heeft haar echo al gehad.. Zie haar eigen topic
Jasmine- Ratel
Dankje wel allemaal. vertrekken met een half uurtje naar het ziekenhuis.
Jasmine zal aan je denken.
nillis- Kletskop
nillis schreef:Dankje wel allemaal. vertrekken met een half uurtje naar het ziekenhuis.
Dank je wel. Voor jou ook hier nog even een Veel sterkte vandaag. Hoop dat het je allemaal een beetje mee gaat vallen.
Jasmine- Ratel
Veel sterkte zo dadelijk, Nillis
Snoes- Lady Post-a-lot
Nilis sterkte!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Nillis: Heel veel sterkte!
Sofie- Fluisteraar
Sterkte Nillis!
Weegschaal- Kletskop
Nillis | 30/31 | 1 | 2e | 12 september 2012 | |
Weegschaal | 26/27 | 4 | 1e | 18 september 2012 | Mola? |
Jasmine | 3 | 2e | 19 september 2012 | ||
Laatst aangepast door Weegschaal op wo 12 sep 2012 - 8:51; in totaal 1 keer bewerkt
Weegschaal- Kletskop
Ik ben hier altijd blijven schrijven, maar ben nu echt weer definitief terug.
De miskraam had ik verwacht, de mogelijke mola zwangerschap is echt een tegenvaller. Ik voldoe alleen niet aan de standaard kenmerken, dus we hebben goede hoop dat de vreemde vlek in het vruchtzakje bloed is ipv weefsel. Er was ook een vruchtje te zien, het was dit keer 5 weken oud, dus kleiner als de andere keren. Morgen laat ik bloed prikken en dan is geen bericht goed bericht.
De gyn was wel een fijne vrouw. Ze wil bij een volgende zwangerschap oa prednison gaan proberen. Daarnaast staat ze ook open voor het proberen van vitamine B 12 injecties, want mijn bloedwaarde zit wel tegen de ondergrens aan.
Ik heb nu het idee dat er echt iets gedaan gaat worden ipv alleen maar afwachten.
De miskraam had ik verwacht, de mogelijke mola zwangerschap is echt een tegenvaller. Ik voldoe alleen niet aan de standaard kenmerken, dus we hebben goede hoop dat de vreemde vlek in het vruchtzakje bloed is ipv weefsel. Er was ook een vruchtje te zien, het was dit keer 5 weken oud, dus kleiner als de andere keren. Morgen laat ik bloed prikken en dan is geen bericht goed bericht.
De gyn was wel een fijne vrouw. Ze wil bij een volgende zwangerschap oa prednison gaan proberen. Daarnaast staat ze ook open voor het proberen van vitamine B 12 injecties, want mijn bloedwaarde zit wel tegen de ondergrens aan.
Ik heb nu het idee dat er echt iets gedaan gaat worden ipv alleen maar afwachten.
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:Ik ben hier altijd blijven schrijven, maar ben nu echt weer definitief terug.
Oh fijn, ik gebruik nu ook prednison 5 mg. Fijn dat ze iets gaan doen, in plaats van alleen maar spreken over pech.
Gast- Gast
Fijn dat ze bij een volgende zwangerschap wat willen gaan doen Weegschaal, dat keer op keer afwachten is het ook niet.
Snoes- Lady Post-a-lot
Nillis: hoe is het gegaan vandaag?
Ik mag me hier ook weer melden, al zal ik waarschijnlijk pas over een tijdje wat actiever mee gaan schrijven. Als het meezit, heb ik woensdag weer een curettage. Daarna een paar weken wachten tot de nacontrole en dan een plan opstellen hoe nu verder. Waarschijnlijk zullen er nog een aantal onderzoeken volgen, dus zwanger worden zit er voor dit jaar hoogstwaarschijnlijk niet meer in. Heb vanmiddag eens zitten rekenen. Ben de afgelopen 16 maanden totaal zo'n 36 á 37 weken zwanger geweest. Dat is zo bijna een voldragen zwangerschap.
Ik mag me hier ook weer melden, al zal ik waarschijnlijk pas over een tijdje wat actiever mee gaan schrijven. Als het meezit, heb ik woensdag weer een curettage. Daarna een paar weken wachten tot de nacontrole en dan een plan opstellen hoe nu verder. Waarschijnlijk zullen er nog een aantal onderzoeken volgen, dus zwanger worden zit er voor dit jaar hoogstwaarschijnlijk niet meer in. Heb vanmiddag eens zitten rekenen. Ben de afgelopen 16 maanden totaal zo'n 36 á 37 weken zwanger geweest. Dat is zo bijna een voldragen zwangerschap.
Jasmine- Ratel
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger worden na miskraam.
» zwanger na een miskraam
» Zwanger na een miskraam..
» Hoelang na miskraam weer zwanger?
» zwanger worden na ks
» zwanger na een miskraam