Zwanger worden na miskraam.
+41
koNijntje
Tummy
Parel
Filoria
Linnie1985
mystery mom
Purpleflower
Pussycat
slaatje
mzcharlotte
Snoes
Wennes
Mama Titty
Twellie
Bruintje Beer
Darius
liesje
Happydobby
SarahKey
meisje
Puzzle
L!ND@
Pien
Monnie
Puggle
Flower_L
Jasmine
Amber-
Makamba
Muppetje
Alyssa
lente
Lejow
kwak
Elmo
vlinder-19
Flip Fluitketel
Vlinderjoy
Viva
Weegschaal
Sofie
45 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Zwanger worden na miskraam.
Ahhh Jasmine wat lief van je!! Hoe is het met jou?
Sofie: jaa inderdaad hopelijk snel samen zwanger!!! Ik heb trouwens nog een hele stapel ovulatietesten als je ze wilt hebben... Ik ben echt blij dat je gyneacoloog actie onderneemt. Inderdaad word je gelukkig wel zwanger. Dus nu is het (voor mijn gevoel) een kwestie van tijd... Met mij gaat het goed. Ik ben alleen heel moe, maar verder voel ik me goed gelukkig
Sofie: jaa inderdaad hopelijk snel samen zwanger!!! Ik heb trouwens nog een hele stapel ovulatietesten als je ze wilt hebben... Ik ben echt blij dat je gyneacoloog actie onderneemt. Inderdaad word je gelukkig wel zwanger. Dus nu is het (voor mijn gevoel) een kwestie van tijd... Met mij gaat het goed. Ik ben alleen heel moe, maar verder voel ik me goed gelukkig
Gast- Gast
Jasmine schreef:Jetje, je laat me schrikken.
Zag jouw naam als laatste reactie in de index staan en was even bang dat jij je hier moest komen melden. Gelukkig kwam je gewoon reageren.
+1 Ik schrok ook! Ik hoor hier dan wel niet thuis, maar lees wel (veel) mee.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Jetje schreef:Ahhh Jasmine wat lief van je!! Hoe is het met jou?
Ja, geef ze maar aan Sofie, goede bestemming. En Sofie, ze brengen geluk, hè Jetje?!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Jetje schreef:Ahhh Jasmine wat lief van je!! Hoe is het met jou?
Ja, geef ze maar aan Sofie, goede bestemming. En Sofie, ze brengen geluk, hè Jetje?!
Haha ja inderdaad ze brengen geluk . Ik heb ze van Muppet en na 2 stuks te gebruiken was het raak dat geven we graag door
Haha Sorry Makamba. Ik zal jullie niet meer laten schrikken
Laatst aangepast door Jetje op do 17 mei 2012 - 7:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jetje schreef:Muppetje schreef:Jetje schreef:Ahhh Jasmine wat lief van je!! Hoe is het met jou?
Haha ja inderdaad ze brengen geluk . Ik heb ze van Muppet en na 2 stuks te gebruiken was het raak dat geven we graag door
Ohhh, in dat geval zijn er ook echt nog iets van 20 over....
Muppetje- Ratel
*breekt even in* Dames is heb even een vraagje. Weet iemand wanneer je weer mag beginnen met zwanger raken als je een miskraam hebt gehad met 23 weken? En dus ook bent bevallen. Ik ken namelijk iemand die nog niet zo geleden dit heeft mee gemaakt en nu dus weer bezig zijn. Het lijkt me erg vroeg en ik vroeg me eigenlijk af wat de dokter/ziekenhuis enzo adviseerd *breekt weer uit*
Gast- Gast
Was er toen bij babyboom geen stel dat met 20 weken beviel? Later was ze weer zwanger met ivf. Ze hebben die stellen toch maar 1 jaar gevolgd, dan zat er niet veel tijd tussen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Jetje schreef:Sofie: jaa inderdaad hopelijk snel samen zwanger!!! Ik heb trouwens nog een hele stapel ovulatietesten als je ze wilt hebben... Ik ben echt blij dat je gyneacoloog actie onderneemt. Inderdaad word je gelukkig wel zwanger. Dus nu is het (voor mijn gevoel) een kwestie van tijd... Met mij gaat het goed. Ik ben alleen heel moe, maar verder voel ik me goed gelukkig
In de mail zei ik het ook al, maar ik wil ze graag hebben als ik nu niet zwanger ben. Laat nog maar even weten wat je er voor wilt hebben.
Ik word gelukkig wel snel zwanger en de volgende keer moet het gewoon goed gaan. Krijg al met 5 weken een echo, dus dat is wel fijn. Zal wel een lange week worden als het zover is.
Ik hoop nog steeds dat mijn pendel gelijk heeft.
Die moeheid is wel vervelend, zeker nu je een kereltje hebt rondlopen kom je ook minder aan je rust toe dan toen je zwanger was van hem.
Wat fijn dat ze geluk brengen, dat kan ik wel gebruiken.Muppetje schreef:Ja, geef ze maar aan Sofie, goede bestemming. En Sofie, ze brengen geluk, hè Jetje?!
Jij al weer 22 weken wat gaat dat snel! Wat leuk dat jullie een zoon krijgen.
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Razz_ schreef:*breekt even in* Dames is heb even een vraagje. Weet iemand wanneer je weer mag beginnen met zwanger raken als je een miskraam hebt gehad met 23 weken? En dus ook bent bevallen. Ik ken namelijk iemand die nog niet zo geleden dit heeft mee gemaakt en nu dus weer bezig zijn. Het lijkt me erg vroeg en ik vroeg me eigenlijk af wat de dokter/ziekenhuis enzo adviseerd *breekt weer uit*
Volgens mij heet het dan geen miskraam meer, bij 23 weken. Dat even terzijde.
Mijn schoonzus haar eerste kindje is met 37 weken overleden toen ze nog zwanger was. Na de bevalling zijn ze meteen weer begonnen met zwanger worden. Na een maand was het alweer raak. Het is natuurlijk lichamelijk gezien niet erg gezond, maar het is wel allemaal goed gegaan.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Whaaaaaaaa ben weer zwanger!
Ik was al 4 dagen overtijd maar durfde nog niet.
Had 2 goedkope kruidvat testen gekocht, beide ongeldig.
Nu die clearblue van 20 gekocht en binnen paar seconde gaf hij al zwanger aan
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Mama Titty schreef:Whaaaaaaaa ben weer zwanger!
*breekt even in*
Gefeliciteerd meid, hopelijk blijft alles nu goed gaan.
*breekt weer uit*
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Gefeliciteerd!
Sofie- Fluisteraar
Mag 6 juni al voor een echo! Om 12u. Ben helemaal happy.
De verloskundige schoot in de lach , vond dat we extreem vruchtbaar zijn.
De verloskundige schoot in de lach , vond dat we extreem vruchtbaar zijn.
Mama Titty- Fluisteraar
Nou Sofie, dan hoop ik dat ik ze je niet hoef te geven .
Mama Titty: wat leuk! Gefeliciteerd. Fijn dat je zo snel een echo krijgt.
Mama Titty: wat leuk! Gefeliciteerd. Fijn dat je zo snel een echo krijgt.
Gast- Gast
Jetje: Ja dat hoop ik ook. Nu nog even volhouden om niet te testen. Heb vanmorgen nieuwe testen moeten kopen en heb ze maar veilig opgeborgen, zodat ik ze niet hoor roepen.
Wat fijn dat je al zo vroeg een echo krijgt Mama Titty! Hoop voor je dat het deze keer goed zal gaan.
Wat fijn dat je al zo vroeg een echo krijgt Mama Titty! Hoop voor je dat het deze keer goed zal gaan.
Sofie- Fluisteraar
Mama Titty Gefeliciteerd! Je bent toch pas geleden naar de gyn geweest? Als ik terug lees een week geleden....had de gyn toen niks gezien(ja lees follikels van een eisprong...zwangerschap??) van een beginnende zwangerschap aangezien je ook 4 dagen overtijd bent zeg je? Verder erg fijn dat je al zo snel bij de VK terecht kan!
@ Sofie Hopelijk mag je gauw weer zwanger zijn! In ieder geval fijn dat je nu goed in de gaten wordt gehouden!
@ Jasmine,Weegschaal en Vlinderjoy
@ Sofie Hopelijk mag je gauw weer zwanger zijn! In ieder geval fijn dat je nu goed in de gaten wordt gehouden!
@ Jasmine,Weegschaal en Vlinderjoy
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Flip ze hebben toen wel gezegd dat ik waarschijnlijk een zeer late eisprong ga krijgen want aan de follikels waren erg klein, maar ik was toen 3 weken toen de miskraam is geweest, dus de eisprong was blijkbaar al daarvoor gebeurt.
Want bij de vorige was ik ook dag 26 en 28 ongesteld na de miskramen.
Ben nu zo blij met mijn pijnlijke borsten,doodmoe en veel speeksel in mijn mond/misselijk gevoel
Hoop zo dat het ons nu wel gegund is.
Ik slik trouwens nu dagravit all day energy ,daar zit 200% Foliumzuur in maar ook cafeine.
staat geen melding op dat het niet mag bij de zwangerschap, maar ik twijfel nu zelf ondanks dat ik zelf assistent drogist ben.
Ik drink zelf geen koffie en nauwelijks tot nooit thee.
Eerst dronk ik best veel cola light, maar dat wil ik nu ook beperken tot alleen een keer op een terrasje.
Weten jullie wat ik hiermee moet doen?
Zitten ongeveer nog 14 in het potje.
Ben nu zo blij met mijn pijnlijke borsten,doodmoe en veel speeksel in mijn mond/misselijk gevoel
Ik slik trouwens nu dagravit all day energy ,daar zit 200% Foliumzuur in maar ook cafeine.
staat geen melding op dat het niet mag bij de zwangerschap, maar ik twijfel nu zelf ondanks dat ik zelf assistent drogist ben.
Eerst dronk ik best veel cola light, maar dat wil ik nu ook beperken tot alleen een keer op een terrasje.
Mama Titty- Fluisteraar
Mama Titty schreef:Flip ze hebben toen wel gezegd dat ik waarschijnlijk een zeer late eisprong ga krijgen want aan de follikels waren erg klein, maar ik was toen 3 weken toen de miskraam is geweest, dus de eisprong was blijkbaar al daarvoor gebeurt.
die pillen zou ik aan je man geven, daar zou ik geen risico mee nemen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
THX dan zal ik straks even mijn man zo ver proberen te krijgen om naar de stad te gaan om multi vitamines voor zwangeren te kopen, we gaan namelijk pas zondag naar huis dus dan heb ik geen foliumzuur.
Mama Titty- Fluisteraar
Mama Titty: Gefeliciteerd!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Gefeliciteerd Mama Titty, ik duim voor je dat het deze keer goed mag gaan!!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Ik kreeg gisteren voor de tweede keer een brief dat de afspraak met de gyn verzet was. Het was maar 3 dagen, maar dan stiekem toch alweer 1,5 week later dan de eerste geplande afspraak na 12 weken. Gelukkig was er begrip en is de afspraak een week vervroegd bij een andere gyn. Merk echt dat ik er aan toe ben om er weer voor te gaan, het wachten valt me toch wel zwaar. Nog 7,5 week!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Gefeliciteerd Mamma Titty
En Sofie, dankje. Gaat inderdaad hard... En n zoon, helemaal leuk. Alles is natiurlijk leuk, vind het vooral gewoon heel leuk dat we weten wat t wordt...
En Sofie, dankje. Gaat inderdaad hard... En n zoon, helemaal leuk. Alles is natiurlijk leuk, vind het vooral gewoon heel leuk dat we weten wat t wordt...
Muppetje- Ratel
Mama Titty: misschien een domme vraag hoor, maar hoe weet je dat je overtijd was, terwijl je (aan je ticker te zien) nog geen cyclus hebt gehad na je laatste miskraam?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik heb mijn 'normale' cyclus aangehouden na mijn andere miskramen, dat was 26-28 dagen, heb op dag 32 getest.
Mama Titty- Fluisteraar
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger worden na miskraam.
» zwanger na een miskraam
» Zwanger na een miskraam..
» Hoelang na miskraam weer zwanger?
» zwanger worden na ks
» zwanger na een miskraam