Zwanger worden na miskraam.
+41
koNijntje
Tummy
Parel
Filoria
Linnie1985
mystery mom
Purpleflower
Pussycat
slaatje
mzcharlotte
Snoes
Wennes
Mama Titty
Twellie
Bruintje Beer
Darius
liesje
Happydobby
SarahKey
meisje
Puzzle
L!ND@
Pien
Monnie
Puggle
Flower_L
Jasmine
Amber-
Makamba
Muppetje
Alyssa
lente
Lejow
kwak
Elmo
vlinder-19
Flip Fluitketel
Vlinderjoy
Viva
Weegschaal
Sofie
45 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Zwanger worden na miskraam.
Dat zou balen zijn Sofie. Ik hoop voor je dat je toch niet ongesteld wordt!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
@ Sofie; Heeft het doorgezet? Echt frustrerend dat het nu ondanks de hulp niet lukt!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Het wilde maar niet doorzetten, maar vanmorgen ben ik eindelijk ongesteld geworden. Twijfel heel erg of ik wel met het hele ziekenhuis gebeuren door wil gaan. Uiteindelijk net toch maar het ziekenhuis gebeld. Vertelde de assistente dat mijn gynaecoloog langdurig ziek is en dat er deze week helemaal geen plek meer is. Oke, dacht ik, de keuze is dan gemaakt. Maar na wat gepuzzel heeft ze mij er toch tussen kunnen zetten bij de gynaecoloog waar ik pas ook was geweest. Dus vrijdag een echo om te kijken of er cystes zitten en zo niet dan waarschijnlijk weer beginnen met clomid. Ben benieuwd of ik deze maand een hogere dosis ga krijgen.
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Balen Sofie. Ik ben ook benieuwd of je nu een hogere dosis krijgt. Je cyclus lijkt wel elke keer langer te worden, niet?
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja klopt. Mijn gynaecoloog zei tijdens de follikelmetingen al dat ze dacht dat ik resistent aan het worden ben. Baal daarom nu ook wel een beetje dat ze langdurig ziek is, het is maar afwachten wat die ander er van denkt.
Sofie- Fluisteraar
He verdorie Sofie. Bah. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar hele dikke knuffel voor jou!!
Gast- Gast
Dikke Sofie! Balen dat je gyn langdurig ziek is, hoop dat de invaller ook een fijn persoon is. Heel veel succes vrijdag!
Weegschaal- Kletskop
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Dank jullie wel meiden! Woensdag baalde ik even flink, maar nu gaat het wel weer en gaan we er deze maand gewoon weer voor.
De gynaecoloog waar ik vanmorgen is een heel aardige man en zou ik wel als gynaecoloog willen, die van mij is echt heel bot en onaardig. Deze man legt alles uit en is heel geïnteresseerd. Ik heb toch weer 50 mg clomid gekregen, want hij vindt het wel meevallen met een late eisprong en zegt dat resistentie wel mee zal vallen. We wachten af, over 10 dagen heb ik een follikelmeting.
De gynaecoloog waar ik vanmorgen is een heel aardige man en zou ik wel als gynaecoloog willen, die van mij is echt heel bot en onaardig. Deze man legt alles uit en is heel geïnteresseerd. Ik heb toch weer 50 mg clomid gekregen, want hij vindt het wel meevallen met een late eisprong en zegt dat resistentie wel mee zal vallen. We wachten af, over 10 dagen heb ik een follikelmeting.
Sofie- Fluisteraar
Bij mij kon er ook wel vijf a zes dagen verschillen in zitten en dan had ik ineens weer een cyclus van 29 of zo. Het hoeft inderdaad dus geen resistentie te zijn. (Dacht dat je wel een positief verhaal kon gebruiken).
Even nagekeken, het was: 28-32-34-29
Even nagekeken, het was: 28-32-34-29
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Dank je wel Tuinstoel! Positieve verhalen zijn altijd welkom.
Sofie- Fluisteraar
Zou je niet kunnen vragen of je kunt overstappen naar deze gynaecoloog?
Die van mij is ook fijn, maar ik moet wel zeggen dat het altijd lijkt alsof hij haast heeft. Ik geef gesprekstrainingen op een klantenservice en leer mensen dat ze altijd moeten vragen: 'heeft u verder nog vragen?' maar dat doet mijn gyn echt niet
Maar goed dat je weer een beetje moed hebt Sofie. Je onderschrift begint aardig vol te raken van al die pogingen en medicatie
Die van mij is ook fijn, maar ik moet wel zeggen dat het altijd lijkt alsof hij haast heeft. Ik geef gesprekstrainingen op een klantenservice en leer mensen dat ze altijd moeten vragen: 'heeft u verder nog vragen?' maar dat doet mijn gyn echt niet
Maar goed dat je weer een beetje moed hebt Sofie. Je onderschrift begint aardig vol te raken van al die pogingen en medicatie
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Mag je inderdaad niet zelf je gynaecoloog kiezen? Vrije keuze is dat normaal toch, niet?
Snoes- Lady Post-a-lot
Mag ik trouwens nog iets aan jullie vragen? Na de miskraam en nu ook aan het einde van mijn menstruatie verloor ik kleine beetjes helderrood bloed, maar dat bloed is echt megaslijmerig. Je kunt er draden van trekken zeg maar. Iemand die weet wat dat te betekenen heeft?
Filoria- Ratel
Sofie Het zou fijn zijn als je bij deze gyneacoloog kan blijven.
Filoria, ik heb geen idee, maar ik heb het sowieso de eerste twee keer na de miskraam ook gehad. Alleen niet specifiek aan het einde.
Mijn cyclus verhuist weer terug van een cyclus volgens het boekje, naar mijn oude cyclus geloof ik. Ik zit nu op 28-31-34, weer op naar de volgende ronde. Ik vind het nu moeilijk om met een maandelijkse teleurstelling te dealen. Ik reageer nu elke keer zo panisch als ik ongesteld word, ik wil zo graag. Rond deze tijd denk ik dan dat het me nóóit gegund is en dat we kinderloos blijven. Dat terwijl we realistisch gezien in de 6 maanden dat we met een kindje bezig zijn al een keer ouders zouden worden en we nu pas naar ronde 3 sinds de mk verhuizen. Nu meer dan ooit zijn mijn verstand en gevoel hopeloos in gevecht met elkaar tijdens die dagen van de maand en ik krijg mezelf gewoon niet rustig. Als het dadelijk weer voorbij is, dan gaat het allemaal wel prima hoor, maar nu... pfff.
Filoria, ik heb geen idee, maar ik heb het sowieso de eerste twee keer na de miskraam ook gehad. Alleen niet specifiek aan het einde.
Mijn cyclus verhuist weer terug van een cyclus volgens het boekje, naar mijn oude cyclus geloof ik. Ik zit nu op 28-31-34, weer op naar de volgende ronde. Ik vind het nu moeilijk om met een maandelijkse teleurstelling te dealen. Ik reageer nu elke keer zo panisch als ik ongesteld word, ik wil zo graag. Rond deze tijd denk ik dan dat het me nóóit gegund is en dat we kinderloos blijven. Dat terwijl we realistisch gezien in de 6 maanden dat we met een kindje bezig zijn al een keer ouders zouden worden en we nu pas naar ronde 3 sinds de mk verhuizen. Nu meer dan ooit zijn mijn verstand en gevoel hopeloos in gevecht met elkaar tijdens die dagen van de maand en ik krijg mezelf gewoon niet rustig. Als het dadelijk weer voorbij is, dan gaat het allemaal wel prima hoor, maar nu... pfff.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Aah wat naar dat je zo'n moeite hebt met die teleurstelling Mzcharlotte. Het moet ook vreemd zijn voor jou. Eerst was je supersnel zwanger en nu lijkt het erop dat het toch langer gaat duren voor jullie. Hopelijk gaat het gewoon nog lukken in 2012!
Filoria- Ratel
Thanks Filoria, ik hoop voor jou hetzelfde natuurlijk!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Hallo meiden
Aangezien ik afgelopen donderdag te horen heb gekregen dat het vruchtje met 6weken is gestopt met groeien ben ik wel benieuwd hoe nu verder. Ik heb verder namelijk helemaal geen uitleg gekregen. Ik moet mij dinsdag om 11.55 uur melden bij de gyn. Wordt je dan gelijk geholpen of heb je eerst een gesprek. Ik weet het niet denk dat ik maandag toch even het ziekenhuis bel wat ze gaan doen. Wat is jullie ervaring?
Aangezien ik afgelopen donderdag te horen heb gekregen dat het vruchtje met 6weken is gestopt met groeien ben ik wel benieuwd hoe nu verder. Ik heb verder namelijk helemaal geen uitleg gekregen. Ik moet mij dinsdag om 11.55 uur melden bij de gyn. Wordt je dan gelijk geholpen of heb je eerst een gesprek. Ik weet het niet denk dat ik maandag toch even het ziekenhuis bel wat ze gaan doen. Wat is jullie ervaring?
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
@ Nillis; Waarschijnlijk ga je niet maandag al geholpen worden, maar wordt de ingreep dan ingepland. Deze is namelijk onder narcose. Je moet van tevoren ook een bezoek brengen aan de poli ivm de intake van de anesthesist voor die narcose. Mijn ervaring is dat ze een inwendige echo maken om het nog eens goed na te kijken. Daarna wordt er gekeken wanneer ze plek hebben op het programma, dit kan dan weer een paar dagen later zijn. Misschien dat ze ook het een en ander met vaginale tabletten op willen wekken, zoals bij andere meiden op dit forum ook is gedaan.
Mijn tip, laat je niet afschepen! Ik geef altijd duidelijk aan dat ik geen pillen wil en de curettage zsm gepland wil hebben, hier houden ze dan ook rekening mee.
Hoe gaat het verder met je?
Mijn tip, laat je niet afschepen! Ik geef altijd duidelijk aan dat ik geen pillen wil en de curettage zsm gepland wil hebben, hier houden ze dan ook rekening mee.
Hoe gaat het verder met je?
Weegschaal- Kletskop
Hallo,
Ben een hele tijd niet meer geweest hier maar wat moeilijke weken achter de rug. Dus denken aan een zwangerschap is er niet geweest en ben er echt niet mee bezig geweest. Nu is de rust weer wat meer terug gelukkig..
Maar weegschaal gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Ga duimen dat het goed blijft gaan!!
Nilis wat ontzettend balen...
Sofie ook voor jou
Ik probeer weer wat vaker te posten!
Zit nu op mn 2e dag ongesteldheid dus weer een nieuwe ronde
Ben een hele tijd niet meer geweest hier maar wat moeilijke weken achter de rug. Dus denken aan een zwangerschap is er niet geweest en ben er echt niet mee bezig geweest. Nu is de rust weer wat meer terug gelukkig..
Maar weegschaal gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Ga duimen dat het goed blijft gaan!!
Nilis wat ontzettend balen...
Sofie ook voor jou
Ik probeer weer wat vaker te posten!
Zit nu op mn 2e dag ongesteldheid dus weer een nieuwe ronde
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
@ Sofie; Ik zou ook overstappen! Wel fijn dat hij postief was.
@ Mzcharlotte; Kan me dat gevoel zo goed voorstellen.
@ Vlinderjoy; Heb je gemist hier! Fijn dat de rust weer terug is.
@ Nillis; Hoe is het nu met je?
@ Mzcharlotte; Kan me dat gevoel zo goed voorstellen.
@ Vlinderjoy; Heb je gemist hier! Fijn dat de rust weer terug is.
@ Nillis; Hoe is het nu met je?
Weegschaal- Kletskop
@ weegschaal, het gaat psychisch goed met mij. Ben er klaar mee, het mag van mij worden weggehaalt en dan weer op naar een nieuwe ronde. Waarom heb jij heel bewust gekozen voor een curettage en geen pillen. Wat ik zo her en der hoor is dat ze vaak geen curettage willen doen, maar of de natuur zijn gang willen laten gaan of opwekken met tabletten. Ik weet niet goed wat het verschil is. Enige waar ik bang voor ben is dat de pillen zijn werk niet doen en dat je dan alsnog gecuretteerd moet worden. Hier is al wel het bloedverlies op gang gekomen en heb ik een zere buik. Hoe gaat het met jou. Morgen de echo toch? Spannend hoor, maar ik heb bij T 6 weken lang bloedverlies gehad en ze wordt toch echt volgende maand al 2.
@ Sofie, als het voor jou goed voelt om over te stappen zou ik dat doen helemaal omdat je eigen gyn langdurig ziek is.
@ Voor de andere meiden is bij jullie de mk vanzelf op gang gekomen of hebben jullie met pillen op gewekt of curettage?
@ Sofie, als het voor jou goed voelt om over te stappen zou ik dat doen helemaal omdat je eigen gyn langdurig ziek is.
@ Voor de andere meiden is bij jullie de mk vanzelf op gang gekomen of hebben jullie met pillen op gewekt of curettage?
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
De gynaecoloog waar ik nu ben geweest zit maar tijdelijk hier in het ziekenhuis. Ik probeer nu zoveel mogelijk mijn afspraken bij hem te plannen, maar hij is er ook niet iedere dag. Ik moet op bepaalde dagen in mijn cyclus komen en als hij dan vrij is kom je bij een ander terecht. Meestal kan je wel zeggen wie je wel en niet wilt.
Ik ben bij mijn gynaecoloog gebleven, omdat ik het wel fijn vindt dat zij mijn verhaal kent. Na de eerste 2 miskramen kwam ik bij haar terecht. Toevallig was zij de dienstdoende gynaecoloog toen ik ging bevallen en dochter er niet uit kon. Zij deed de operatie van mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het is ergens ook wel een soort van vertrouwd, maar de botte manier van omgang heb ik maar voor lief genomen eigenlijk. Maar nu ik ook zag dat het heel anders kon, denk ik er steeds meer over om over te stappen. Ze onderneemt wel snel actie. Degene waar ik op nacontrole moest na de operatie had zoiets van kom maar terug over een jaar als je nog niet zwanger bent en bij haar kon ik meteen beginnen met clomid.
Filoria: Dank je wel! Ja dat viel mij zelf van de week ook op dat er al weer aardig wat staat.
Bij mij is het ook vreselijk slijmerig, maar kan er geen draden van trekken. Ik heb geen idee wat het zou kunnen betekenen.
Mzcharlotte: Dank je wel!
Wat balen zeg dat je weer ongesteld bent geworden. Ik duim voor je dat je snel weer zwanger mag zijn. Je gevoel herken ik wel een beetje.
Vlinderjoy: Fijn weer even wat van je te horen. Vroeg mij van de week al af hoe het met je gaat. Ik had gehoopt te lezen dat je zwanger bent, maar helaas. Hoe heb je de uitgerekende dag ervaren?
Dank je wel!
Weegschaal: Hoe gaat het nu met jou? Morgen een echo toch?
Nillis: Bij mijn zijn de miskramen spontaan gekomen. Heel veel succes morgen!
Wil je ook in het lijstje?
Ik heb nu maar even hier een tabel gemaakt, want plakken vanuit excel gaat niet bij chrome.
Zo ik ga nu snel nog even achter de naaimachine. Dochter is naar de peuterspeelzaal en had beloofd de slaapzak voor haar baby born af te maken.
Ik ben bij mijn gynaecoloog gebleven, omdat ik het wel fijn vindt dat zij mijn verhaal kent. Na de eerste 2 miskramen kwam ik bij haar terecht. Toevallig was zij de dienstdoende gynaecoloog toen ik ging bevallen en dochter er niet uit kon. Zij deed de operatie van mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het is ergens ook wel een soort van vertrouwd, maar de botte manier van omgang heb ik maar voor lief genomen eigenlijk. Maar nu ik ook zag dat het heel anders kon, denk ik er steeds meer over om over te stappen. Ze onderneemt wel snel actie. Degene waar ik op nacontrole moest na de operatie had zoiets van kom maar terug over een jaar als je nog niet zwanger bent en bij haar kon ik meteen beginnen met clomid.
Filoria: Dank je wel! Ja dat viel mij zelf van de week ook op dat er al weer aardig wat staat.
Bij mij is het ook vreselijk slijmerig, maar kan er geen draden van trekken. Ik heb geen idee wat het zou kunnen betekenen.
Mzcharlotte: Dank je wel!
Wat balen zeg dat je weer ongesteld bent geworden. Ik duim voor je dat je snel weer zwanger mag zijn. Je gevoel herken ik wel een beetje.
Vlinderjoy: Fijn weer even wat van je te horen. Vroeg mij van de week al af hoe het met je gaat. Ik had gehoopt te lezen dat je zwanger bent, maar helaas. Hoe heb je de uitgerekende dag ervaren?
Dank je wel!
Weegschaal: Hoe gaat het nu met jou? Morgen een echo toch?
Nillis: Bij mijn zijn de miskramen spontaan gekomen. Heel veel succes morgen!
Wil je ook in het lijstje?
Naam | Leeftijden | Aantal * | Kindje | Datum (laatste) miskraam | Bijzonderheden |
Vlinderjoy | 24/27 | 1 | 1e | 26 december 2011 | |
Sofie | 29/31 | 5 | 2e | 27 december 2011 | EUG-Eildeider verwijderd |
Mzcharlotte | 28/34 | 1 | 1e | 7 juni 2012 | |
Mystery mom | 26/29 | 1 | 2e | 20 juni 2012 | |
Ik heb nu maar even hier een tabel gemaakt, want plakken vanuit excel gaat niet bij chrome.
Zo ik ga nu snel nog even achter de naaimachine. Dochter is naar de peuterspeelzaal en had beloofd de slaapzak voor haar baby born af te maken.
Sofie- Fluisteraar
@ nillis: de vk en gyn lieten aan mij over wat ik wilde toen op de echo bleek dat t vruchtje al heel snel gestopt was met groeien. Ik heb ervoor gekozen om 14dgn af te wachten of t vanzelf opgang zou komen. De vk vertelde me dat de medicatie in 80% van de gevallen ervoor zorgt dat een curretage niet nodig is maar volgens de gyn was dit maar 40% en zij stuurde eigenlijk aan op een curretage. Omdat ik aan de bevalling geen goede ervaring had met ingrepen (de ruggeprik die fout gezet werd, iets wat nóóit voorkwam) wilde ik toch eerst voor de medicatie gaan. Deze deed op een beetje bloedverlies na helemaal niks en moest ik toch nog een curretage ondergaan. Deze is me 100% mee gevallen. Mocht t nog eens nodig zijn kies ik hier meteen voor denk ik. Heel veel sterkte!
@ sofie: dat een gyn je verhaal kent lijkt me idd wel fijn, maar als je je beter voelt bij deze zou ik toch de overstap maken denk ik. Of verdwijnt deze weer als je eigen gyn terug is?
@ vlinderjoy; jij al over je uitgetelde datum heen? Dat lijkt me echt heel erg moeilijk, vooral als je dan nog niet zwanger bent!
@ weegwchaal: had jij morgen de echo? Heel veel succes, mijn duimen draaien nog voor je ! Heb je nog veel last gehad van bloedverlies?
@ all: hier begint t spannend te worden...zondag is mijn nod. Ik had gistere en eergistere wat last van krampen in mn onderbuik en ik heb weer een 'spagettimond'. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen kreeg ik donkere plekken onder mijn mondhoeken, een beetje alsof je spagettie met veel saus hebt gegeten, maar dan (gelukkig) niet oranje haha. Als ik niet ongesteld word ga ik zondagmorgen testen, de laatste dag van onzevakantie, dus dat zou wel een mooie afsluiter zijn als die positief is!
@ sofie: dat een gyn je verhaal kent lijkt me idd wel fijn, maar als je je beter voelt bij deze zou ik toch de overstap maken denk ik. Of verdwijnt deze weer als je eigen gyn terug is?
@ vlinderjoy; jij al over je uitgetelde datum heen? Dat lijkt me echt heel erg moeilijk, vooral als je dan nog niet zwanger bent!
@ weegwchaal: had jij morgen de echo? Heel veel succes, mijn duimen draaien nog voor je ! Heb je nog veel last gehad van bloedverlies?
@ all: hier begint t spannend te worden...zondag is mijn nod. Ik had gistere en eergistere wat last van krampen in mn onderbuik en ik heb weer een 'spagettimond'. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen kreeg ik donkere plekken onder mijn mondhoeken, een beetje alsof je spagettie met veel saus hebt gegeten, maar dan (gelukkig) niet oranje haha. Als ik niet ongesteld word ga ik zondagmorgen testen, de laatste dag van onzevakantie, dus dat zou wel een mooie afsluiter zijn als die positief is!
mystery mom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12
Spannend MM!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen