Zwanger worden na miskraam.
+41
koNijntje
Tummy
Parel
Filoria
Linnie1985
mystery mom
Purpleflower
Pussycat
slaatje
mzcharlotte
Snoes
Wennes
Mama Titty
Twellie
Bruintje Beer
Darius
liesje
Happydobby
SarahKey
meisje
Puzzle
L!ND@
Pien
Monnie
Puggle
Flower_L
Jasmine
Amber-
Makamba
Muppetje
Alyssa
lente
Lejow
kwak
Elmo
vlinder-19
Flip Fluitketel
Vlinderjoy
Viva
Weegschaal
Sofie
45 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Zwanger worden na miskraam.
Nee ik heb niks meegekregen. Ik heb mijn gyn ook niet meer gezien. Ik zou rond 19u naar huis mogen maar toen er om 20u nog niemand was geweest ben ik eens gaan vragen. Mijn gyn was nog op de OK, dr was iets misgegaan of tussengekomen en t zou nog wel een uur kunnen duren. Er was een andere gyn op de afdeling op dat moment en zij zei dat als ik me verder helemaal goed voelde dat ik wel mocht gaan en dat was t.
Hebben jullie dat formulier nog? Of weten jullie nog wat er allemaal niet mag? Het enige wat ik weet is dat ik niet mag zwemmen en geen seks mag hebben zolang ik nog vloei.
Hebben jullie dat formulier nog? Of weten jullie nog wat er allemaal niet mag? Het enige wat ik weet is dat ik niet mag zwemmen en geen seks mag hebben zolang ik nog vloei.
mystery mom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12
Oh minder zeg! Niet netjes dat ze het verder niet hebben afgehandeld met je. Was een stuk prettiger geweest.
Wat ik me herinner van wat er op het briefje stond is dat je inderdaad niet inderdaad mag zwemmen, niet in bad, geen geslachtsgemeenschap hebben en geen tampons gebruiken.
Wat ik me herinner van wat er op het briefje stond is dat je inderdaad niet inderdaad mag zwemmen, niet in bad, geen geslachtsgemeenschap hebben en geen tampons gebruiken.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook geen formulier meegekregen wel gezegd wat wel en niet mag. Bij mij is het vloeien eindelijk voorbij! Alleen is mijn afscheiding nog ietsje pietsje donkerder van kleur.
Dusss kunnen we bijna weer tekeer gaan!
Dusss kunnen we bijna weer tekeer gaan!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik heb ook geen formulier meegekregen.
Fijn dat je het je wat mee is gevallen Mystery Mom. Het maakt het niet makkelijker, maar beter dan dat het zwaar tegenvalt.
Fijn dat je het je wat mee is gevallen Mystery Mom. Het maakt het niet makkelijker, maar beter dan dat het zwaar tegenvalt.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
MzCharlotte, zijn jullie weer terug bezig voor een kindje of nog even niet?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
We oefenen gewoon verder ja , maar we zijn er niet zo heel bewust mee bezig. We zien wel hoe het komt.
mzcharlotte- Ratel
@ Filoria; Lees nu dat je het vruchtje toch later verloren bent dan je al dacht. Vreemde ervaring he, weet nog dat het ook totaal niet was wat ik verwachtte. Wat heb je er uiteindelijk mee gedaan?
@ Amber; Wat fijn bijna verlof! Het gaat nu echt opschieten, spannend hoor!
@ Mystery mom; Fijn dat het is meegevallen! En fijn dat je over 4 weken al op controle mag komen. Ik heb ook niets gelezen over tillen. Ben zelf vrij snel weer aan het werk gegaan wat ook best lichamelijk is.
@ Jasmine; Was zo benieuwd naar je, maar helaas toch ongesteld geworden?
@ Linnie; Fijn dat het vloeien bijna over is! En veel plezier
@ mzcharlotte; Goede instelling! Wilde dat ik er zo 'rustig' over kon denken.
@ Sofie; Heb je de eisprong gehad?
@ Vlinderjoy; Hoe is het met jou?
Ik ben gisteren netjes na 28 dagen ongesteld geworden, heb mijn oude cyclus na een jaar dus weer terug
Ging alleen net een nieuwe ticker maken waarbij mijn oude er nog in stond; je bent nu 22 weken en 3 dagen zwanger, slik... 2e uitgerekende datum komt ook dichterbij. Alleen ben ik daar nu minder mee bezig als de vorige keer in maart.
@ Amber; Wat fijn bijna verlof! Het gaat nu echt opschieten, spannend hoor!
@ Mystery mom; Fijn dat het is meegevallen! En fijn dat je over 4 weken al op controle mag komen. Ik heb ook niets gelezen over tillen. Ben zelf vrij snel weer aan het werk gegaan wat ook best lichamelijk is.
@ Jasmine; Was zo benieuwd naar je, maar helaas toch ongesteld geworden?
@ Linnie; Fijn dat het vloeien bijna over is! En veel plezier
@ mzcharlotte; Goede instelling! Wilde dat ik er zo 'rustig' over kon denken.
@ Sofie; Heb je de eisprong gehad?
@ Vlinderjoy; Hoe is het met jou?
Ik ben gisteren netjes na 28 dagen ongesteld geworden, heb mijn oude cyclus na een jaar dus weer terug
Ging alleen net een nieuwe ticker maken waarbij mijn oude er nog in stond; je bent nu 22 weken en 3 dagen zwanger, slik... 2e uitgerekende datum komt ook dichterbij. Alleen ben ik daar nu minder mee bezig als de vorige keer in maart.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Ah, weegschaal Het blijft zo jammer, we zouden normaal maar 2 weken verschillen met elkaar. Ik hoop op wederom snel een positieve test voor jou!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Alsnog door de wc gespoeld... Wat had ik ermee moeten doen? Geen idee. We hebben geen tuin om het in te begraven ofzo. En in een bloempot is ook zo wat.Weegschaal schreef:@ Filoria; Lees nu dat je het vruchtje toch later verloren bent dan je al dacht. Vreemde ervaring he, weet nog dat het ook totaal niet was wat ik verwachtte. Wat heb je er uiteindelijk mee gedaan?
Pff dat van die uitgerekende data lijkt me wel confronterend voor jou. Het zijn er ook zo veel
Gaan jullie er vol voor deze ronde? Hoop heel erg voor je dat je cyclus zo mooi blijft!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
@ Filoria; Ik heb hetzelfde gedaan, wist ook echt niet wat ik er mee moest doen... Hoe is het nu met je, heb je nog bloedverlies? En emotioneel?
Wij gaan er deze maand weer vol voor! Voor de regelmaat van mijn cyclus ben ik niet bang, na de miskramen waren ze iedere keer flink verlengd, maar ook daar zat iedere keer precies hetzelfde patroon in. Mijn nod valt deze maand precies samen met het begin van mijn vakantie, dat wordt dus dubbel aftellen
Wij gaan er deze maand weer vol voor! Voor de regelmaat van mijn cyclus ben ik niet bang, na de miskramen waren ze iedere keer flink verlengd, maar ook daar zat iedere keer precies hetzelfde patroon in. Mijn nod valt deze maand precies samen met het begin van mijn vakantie, dat wordt dus dubbel aftellen
Weegschaal- Kletskop
Bloedverlies, nu je erover begint! Daar heb ik een vraagje over: ik verlies de laatste paar dagen heel slijmerig bloed. Net zo slijmerig als hoe je afscheiding is vlak voor je eisprong zeg maar. Is dat normaal?
Emotioneel ben ik totaal niet. Alleen als ik zie dat andere mensen met ons meeleven of verdrietig zijn kan dat aanstekelijk werken. Een leidster van het KDV van Tomas wist van de zwangerschap. Ik sprak haar vandaag even en toen zei ze zo oprecht dat ze het naar voor ons vind, daar werd ik zelf gewoon huilerig van.
Terwijl ik me prima voel als ik alleen ben en nadenk over de miskraam.
Hoe heb jij dat ervaren Weegschaal?
Oeh NOD en vakantie, das inderdaad spannend! Waar gaan jullie naartoe?
Emotioneel ben ik totaal niet. Alleen als ik zie dat andere mensen met ons meeleven of verdrietig zijn kan dat aanstekelijk werken. Een leidster van het KDV van Tomas wist van de zwangerschap. Ik sprak haar vandaag even en toen zei ze zo oprecht dat ze het naar voor ons vind, daar werd ik zelf gewoon huilerig van.
Terwijl ik me prima voel als ik alleen ben en nadenk over de miskraam.
Hoe heb jij dat ervaren Weegschaal?
Oeh NOD en vakantie, das inderdaad spannend! Waar gaan jullie naartoe?
Filoria- Ratel
Toen ik die pillen nam, was het ook heel slijmerig. Na de curettage was het meer oud bloed. Ik ben er sinds vorige week woensdag/donderdag helemaal vanaf gelukkig. Weet nu alleen mn cyclus nog niet, en aangezien we as maandag op vakantie gaan is dat best wel kut...
Linnie1985- Kletskop
@ Filoria; Heb je nu nog steeds dat slijmerige bloedverlies? Mijn bloedverlies was alle drie de keren verschillend; roze/rood/bruin/slijm, ik heb alles voorbij zien komen. Na de spontane miskraam was het bloedverlies na een week over. Na de curettages duurde het wat langer en kwam het soms na een paar dagen weer terug.
Ik was na de eerste keer heel nuchter, kon het heel goed relativeren. Was al heel snel weer met een volgende zwangerschap bezig, wilde verder. Na de tweede keer ging het ook nog wel, was ik nog vol vertrouwen dat het toeval was. Ik was soms ook wel onder indruk van reacties van anderen, omdat ik er zelf minder mee bezig leek te zijn.
De derde keer was voor mij heel anders. Nu was het officieel geen toeval meer, moeten we de medische molen in terwijl er eigenlijk niet veel over oorzaken bekend is. Nu de onderzoeken gedaan zijn kan ik ook weer beter relativeren. Maar als ik er aan denk dat het nog vaker mis kan gaan en het nog lang kan gaan duren voor het goed gaat krijg ik echt de kriebels. Maar ik kan nu overwegend weer positief zijn gelukkig.
Vind het knap hoor Filoria, hoe je er mee omgaat. Ook omdat het zwanger worden bij jou nog even geduurd heeft. Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn
@ Linnie; Hoe lang is de curettage nu geleden? Wel balen dat je niet weet waar je aan toe bent zo op vakantie... Waar gaan jullie heen?
Ik was na de eerste keer heel nuchter, kon het heel goed relativeren. Was al heel snel weer met een volgende zwangerschap bezig, wilde verder. Na de tweede keer ging het ook nog wel, was ik nog vol vertrouwen dat het toeval was. Ik was soms ook wel onder indruk van reacties van anderen, omdat ik er zelf minder mee bezig leek te zijn.
De derde keer was voor mij heel anders. Nu was het officieel geen toeval meer, moeten we de medische molen in terwijl er eigenlijk niet veel over oorzaken bekend is. Nu de onderzoeken gedaan zijn kan ik ook weer beter relativeren. Maar als ik er aan denk dat het nog vaker mis kan gaan en het nog lang kan gaan duren voor het goed gaat krijg ik echt de kriebels. Maar ik kan nu overwegend weer positief zijn gelukkig.
Vind het knap hoor Filoria, hoe je er mee omgaat. Ook omdat het zwanger worden bij jou nog even geduurd heeft. Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn
@ Linnie; Hoe lang is de curettage nu geleden? Wel balen dat je niet weet waar je aan toe bent zo op vakantie... Waar gaan jullie heen?
Weegschaal- Kletskop
Ik meld me ook weer even. De curettage was gistere een week geleden en heb nog minimaal last van bloedverlies. Het was een paar dagen weg, en toen ik me afvroeg of ik in bad zou mogen had ik weer wat bloedverlies...nu vraag ik me wel af wanneer het dan écht over is! Weten jullie eigenlijk of ik, als het bloedverlies over is, weer meteen zwanger mag worden of moet ik de controle bij de gyn afwachten? Ook een beetje vreemd dat ze me daar niks over gezegd hebben in het ziekenhuis.
@ Weegschaal: Ik kan me voorstellen dat het na 3x toch wel anders wordt dan na 1 (of 2) miskramen. Waarschijnlijk is het hier in het topic wel ergens terug te vinden, maar hebben ze iets ontdekt bij jullie waardoor de miskramen veroorzaakt werden? En kunnen ze er iets aan doen? In elk geval fijn dat je weer wat positiever erin staat!
@ Filoria: Ik heb hetzelfde als jou, er goed mee om kunnen gaan, maar zodra anderen er verdrietig en meelevend doen raak ik zelf ook in die stemming. Waren jullie allang bezig met zwanger raken?
@ Weegschaal: Ik kan me voorstellen dat het na 3x toch wel anders wordt dan na 1 (of 2) miskramen. Waarschijnlijk is het hier in het topic wel ergens terug te vinden, maar hebben ze iets ontdekt bij jullie waardoor de miskramen veroorzaakt werden? En kunnen ze er iets aan doen? In elk geval fijn dat je weer wat positiever erin staat!
@ Filoria: Ik heb hetzelfde als jou, er goed mee om kunnen gaan, maar zodra anderen er verdrietig en meelevend doen raak ik zelf ook in die stemming. Waren jullie allang bezig met zwanger raken?
mystery mom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12
Ongeveer 2 weken geleden curettage gehad. Wij gaan as maandag naar Italië met de auto. Heb er echt zin in! Heb trouwens voor de zekerheid zwangerschapstest meegenomen, je weet maar nooit haha.
Linnie1985- Kletskop
Fijne vakantie Linnie!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:Fijne vakantie Linnie!
Dank je wel, wij hebben er echt zin in!
Linnie1985- Kletskop
Nou, en ik vind het knap hoe jij ermee omgaat! Die derde miskraam moet zeker heel naar geweest zijn. En nu lees ik toch alweer positieve berichtjes over dat je in je vruchtbare dagen zit. Je bent echt niet uit het veld te slaan jijWeegschaal schreef:Vind het knap hoor Filoria, hoe je er mee omgaat. Ook omdat het zwanger worden bij jou nog even geduurd heeft. Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn
Linnie: heeel veel plezier op vakantie!
Mystery Mom: wij waren een jaar bezig. En jullie? Ik lees dat je je afvraagt of je meteen weer zwanger mag worden. Mijn verloskundige zei van wel. Lichamelijk zou dat geen kwaad kunnen. Ik kan me ook niet voorstellen dat je lichaam een nieuwe zwangerschap toelaat als er nog restjes van de vorige in je baarmoeder zitten, maar ik heb er niet voor doorgeleerd natuurlijk. Wanneer heb je de controle?
Sofie: hoe is het nu met jou?
Hier alles rustig. Bloedverlies is sinds een paar dagen helemaal gestopt. Ik ben helaas wel ziek geworden Denk door alle drukte op mijn werk in combinatie met die miskraam én een man met griep (en de zorg voor ons zoontje die gewoon doorgaat natuurlijk). Nu ben ik weer langzaam aan de beterende hand. Blegh het waren twee rotweken Maar we hebben ons er doorheen geslagen.
Filoria- Ratel
Linnie, hele fijne vakantie!
mzcharlotte- Ratel
Thnx meiden, nog even een en ander schoonmaken en vanavond gaan we!
Linnie1985- Kletskop
Lekker Linnie! Geniet ervan, even samen bijkomen van alles.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik heb even afstand genomen van het forum de afgelopen weken, maar ik ben toch wel erg benieuwd hoe het met jullie gaat dus kom weer even spieken. Ben de afgelopen weken veel met minder het zwanger worden bezig geweest als daarvoor. Helaas heeft het niets geholpen, want ik ben ongesteld geworden. Wel 2 dagen eerder dan verwacht, maar als ik dan toch niet zwanger ben vindt ik dat helemaal niet erg. Ik heb donderdag weer een afspraak voor een echo en dan krijg ik als het goed is een nieuw recept voor clomid.
-WEG-
Zo genoeg over mij... Hoe gaat het met jullie?
Weegschaal: Wat fijn dat je weer een nette cyclus hebt! En bijna je vruchtbare dagen!!!
Linnie: Fijne vakantie!
Filoria: Ben je inmiddels al weer wat opgeknapt?
Wat fijn dat het bloedverlies over is.
-WEG-
Zo genoeg over mij... Hoe gaat het met jullie?
Weegschaal: Wat fijn dat je weer een nette cyclus hebt! En bijna je vruchtbare dagen!!!
Linnie: Fijne vakantie!
Filoria: Ben je inmiddels al weer wat opgeknapt?
Wat fijn dat het bloedverlies over is.
Laatst aangepast door Sofie op wo 1 aug 2012 - 19:18; in totaal 1 keer bewerkt
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Oooh lieve sofie hele dikke knuffel voor jou meid!! Wat had ik het je graag gegund (maar dat weet je!) Wat ontzettend ongevoelig hoe de mensen in je omgeving ermee omgaan. Echt niet leuk. En voor wat betreft het leeftijdsverschil. Dat gevoel herken ik wel, had ik ook heel erg. Helpen kan ik je helaas niet, maar weet wel dat ik aan je denk!!
Gast- Gast
Sofie: mensen kunnen idd. zo ongevoelig zijn. Ze zullen het ongetwijfeld goed bedoelen, maar ondertussen kwetsen ze jou er ontzettend mee.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger worden na miskraam.
» zwanger na een miskraam