Zwanger worden na miskraam.
+41
koNijntje
Tummy
Parel
Filoria
Linnie1985
mystery mom
Purpleflower
Pussycat
slaatje
mzcharlotte
Snoes
Wennes
Mama Titty
Twellie
Bruintje Beer
Darius
liesje
Happydobby
SarahKey
meisje
Puzzle
L!ND@
Pien
Monnie
Puggle
Flower_L
Jasmine
Amber-
Makamba
Muppetje
Alyssa
lente
Lejow
kwak
Elmo
vlinder-19
Flip Fluitketel
Vlinderjoy
Viva
Weegschaal
Sofie
45 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Zwanger worden na miskraam.
Jasmine, heb je ook positieve test?!? Hoop het zo....
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Flip Fluitketel schreef:Jasmine, heb je ook positieve test?!? Hoop het zo....
+1
Hebje ook getest?
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Jasmine schreef:Weegschaal: Ook hier: gefeliciteerd!
En ik denk dat ik met je mee mag feesten! Zonder wijntjes uiteraard
Echt, echt, echt!?!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Ook getest ja. En ja, een voorzichtig, maar duidelijk lichtroze streepje
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Sofie schreef:Ik moest vanmorgen weer naar het ziekenhuis. Helaas niet het resultaat waar op gehoopt is. Gynaecoloog vermoed dat ik clomid resistent aan het worden ben. Er was nu maar 1 follikel te zien van 11 mm (de vorige keren op dag 13 15/16 mm en 3 follikels). Donderdag weer een follikelmeting om te kijken of die follikel gegroeid is of niet.
Wat een onzettende tegenvaller Zouden ze evt de clomid dosis nog op kunnen hogen?
Ik duim voor beter nieuws donderdag!!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:Jasmine schreef:Weegschaal: Ook hier: gefeliciteerd!
En ik denk dat ik met je mee mag feesten! Zonder wijntjes uiteraard
Echt, echt, echt!?!
Het lijkt er wel op
Jasmine- Ratel
Jasmine schreef:Ook getest ja. En ja, een voorzichtig, maar duidelijk lichtroze streepje
Ik heb een flashback En nu hopen op een betere afloop!
Weegschaal- Kletskop
Yehhhhhh jasmine, ook gefeliciteerd! Zo fijn voor je en hoop ook dat het allemaal goed mag gaan voor jullie!!!!
Duimen draaiem overuren de komende weken.....
Duimen draaiem overuren de komende weken.....
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Oh wou wat super!!!
Jasmine, ook voor jou ga ik zo hard duimen!!,
Gefeliciteerd!
Jasmine, ook voor jou ga ik zo hard duimen!!,
Gefeliciteerd!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Jasmine jij ook al goed nieuws! GEFELICITEERD!!! Duim voor je dat het deze keer goed mag gaan!
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Jasmine en weegschaal
Hopelijk hebben jullie over 9 maanden een mooi wondertje erbij.
Hopelijk hebben jullie over 9 maanden een mooi wondertje erbij.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Dank jullie wel voor de felicitaties!
Jasmine- Ratel
weegschaal en jasmine, Gefeliciteerd!!
wat super fijn voor jullie! Ik hoop dat jullie over een maand of 9 een prachtig kindje in jullie armen hebben!
wat super fijn voor jullie! Ik hoop dat jullie over een maand of 9 een prachtig kindje in jullie armen hebben!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
jasmine en weegschaal: van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
ik ga heel hard duimen dat het goed mag blijven gaan, dat hebben jullie wel verdiend!!
ik ga heel hard duimen dat het goed mag blijven gaan, dat hebben jullie wel verdiend!!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Jasmine en weegschaal, gefeliciteerd!
Hopelijk hebben jullie over 9 maanden een kindje in je armen!
Hopelijk hebben jullie over 9 maanden een kindje in je armen!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ooooh weegschaal en Jasmine wat een geweldig nieuws!!!!! Gefeliciteerd meiden!!!
Sofie: hele dikke knuffel voor jou!
Gast- Gast
Dank je wel!Jetje schreef:
Jij al weer 20 weken, wat gaat het snel!
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Jasmine en Weegschaal! Super!! Nu als een gek duimen draaien!!
Sofie:
Sofie:
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Sofie schreef:Dank je wel!Jetje schreef:
Jij al weer 20 weken, wat gaat het snel!
Ja bizar he. Gaat zo hard. Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen voor donderdag.
Gast- Gast
Weegschaal; Gefeliciteerd!!! Ik ga heel hard meeduimen dat het goed gaat deze keer! Had nog nooit gehoord dat de bevruchte eicellen al voor de innesteling een eerste 'controle' krijgen door je lichaam. Klinkt dan wel logisch gezien je elke keer meteen zwanger was. Dit keer idd hopen dat het een goede is! Probeer er ondanks de spannende tijd toch van te genieten!
Jasmine: Jeeej! Jij ook zwanger! Super! Gefeliciteerd!
Tummy; Welkom! Vervelend dat je zoveel last hebt gehad van de cytotec en de curretage! Mij is het juist heel erg meegevallen allemaal. Ik heb vorige week getest en het was negatief (idd heel raar om te hopen dat hij negatief is!), zal bij jou waarschijnlijk ook niet lang meer duren. Willen jullie meteen weer voor een kindje gaan of wachten jullie de eerste menstruatie af? Was dit eigenlijk je eerste zwangerschap en eerste miskraam (missed abortion)? En was je snel zwanger? Wij hebben het bewust niet verteld in onze omgeving omdat er veel zwanger zijn en we willen niet dat ze zich voor ons 'inhouden'. We kunnen er zelf goed mee omgaan en vind het juist leuk om positieve dingen te horen. Ik denk dat als ze het weten dat het wat krampachtiger wordt...
All: Ik kom net bij de gyn vandaan. Zat eerst 30min in de wachtkamer en stond daarna na 3min weer buiten. Irritant! Er waren geen bijzonderheden geconstateerd tijdens de curretage en ik voel me prima en dat was het. Ze zei eerst dat ik moest wachten met zwanger worden tot na de eerste menstruatie maar in dezelfde zin zei ze dat het eigenlijk ook helemaal geen kwaad kon. Ik heb 2 weken terug naar t ziekenhuis gebeld om dit te vragen en toen kreeg ik te horen dat het mocht maar dat het wel lastiger is om de zwangerschapsduur vast te stellen maar met de echo zou dat dan wel duidelijk worden. Wij zijn dus gewoon weer bezig voor een kindje. Hoop dat ik binnekort ook leuk nieuws te vertellen heb!
Jasmine: Jeeej! Jij ook zwanger! Super! Gefeliciteerd!
Tummy; Welkom! Vervelend dat je zoveel last hebt gehad van de cytotec en de curretage! Mij is het juist heel erg meegevallen allemaal. Ik heb vorige week getest en het was negatief (idd heel raar om te hopen dat hij negatief is!), zal bij jou waarschijnlijk ook niet lang meer duren. Willen jullie meteen weer voor een kindje gaan of wachten jullie de eerste menstruatie af? Was dit eigenlijk je eerste zwangerschap en eerste miskraam (missed abortion)? En was je snel zwanger? Wij hebben het bewust niet verteld in onze omgeving omdat er veel zwanger zijn en we willen niet dat ze zich voor ons 'inhouden'. We kunnen er zelf goed mee omgaan en vind het juist leuk om positieve dingen te horen. Ik denk dat als ze het weten dat het wat krampachtiger wordt...
All: Ik kom net bij de gyn vandaan. Zat eerst 30min in de wachtkamer en stond daarna na 3min weer buiten. Irritant! Er waren geen bijzonderheden geconstateerd tijdens de curretage en ik voel me prima en dat was het. Ze zei eerst dat ik moest wachten met zwanger worden tot na de eerste menstruatie maar in dezelfde zin zei ze dat het eigenlijk ook helemaal geen kwaad kon. Ik heb 2 weken terug naar t ziekenhuis gebeld om dit te vragen en toen kreeg ik te horen dat het mocht maar dat het wel lastiger is om de zwangerschapsduur vast te stellen maar met de echo zou dat dan wel duidelijk worden. Wij zijn dus gewoon weer bezig voor een kindje. Hoop dat ik binnekort ook leuk nieuws te vertellen heb!
mystery mom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12
Jasmine: van harte gefeliciteerd!
Mystery Mom: We willen de eerste menstruatie afwachten, de gynaecoloog gaf aan dat dat het beste is. Ik vroeg haar waarom (hoor verschillende dingen hierover) en ze gaf aan dat het in theorie niet uit zou hoeven maken, maar dat ze in de praktijk vaker ziet dat het mis gaat. Ik vind het zelf ook wel fijn om nog even te wachten, dat we dit eerst een plekje kunnen geven. Ik hoop wel dat mijn menstruatie snel op gang komt! Ik verlies nu nog bloed, maar dat is nog van de curettage. Ik vind het wel lang duren (2,5 week geleden), maar volgens de gyn was het normaal.
Dit was mijn eerste zwangerschap en het was een missed abortion. We waren al 14 maanden bezig, hadden net onderzoeken gehad en zouden waarschijnlijk het medische traject ingaan (mogelijk IUI) en toen bleek ik ineens zwanger. En toen dus met 8,5 week de eerste echo en geen kloppend hartje...dat was echt een enorme klap. Pfff tranen schieten me weer in de ogen.
Mystery Mom: We willen de eerste menstruatie afwachten, de gynaecoloog gaf aan dat dat het beste is. Ik vroeg haar waarom (hoor verschillende dingen hierover) en ze gaf aan dat het in theorie niet uit zou hoeven maken, maar dat ze in de praktijk vaker ziet dat het mis gaat. Ik vind het zelf ook wel fijn om nog even te wachten, dat we dit eerst een plekje kunnen geven. Ik hoop wel dat mijn menstruatie snel op gang komt! Ik verlies nu nog bloed, maar dat is nog van de curettage. Ik vind het wel lang duren (2,5 week geleden), maar volgens de gyn was het normaal.
Dit was mijn eerste zwangerschap en het was een missed abortion. We waren al 14 maanden bezig, hadden net onderzoeken gehad en zouden waarschijnlijk het medische traject ingaan (mogelijk IUI) en toen bleek ik ineens zwanger. En toen dus met 8,5 week de eerste echo en geen kloppend hartje...dat was echt een enorme klap. Pfff tranen schieten me weer in de ogen.
Tummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12
Tummy: Dat lijkt me zo heftig, zo lang bezig en dan nog gaat het mis
Jasmine- Ratel
Jaaaaa, Jasmine en Weegschaal! Van harte gefeliciteerd en uiteraard een voorspoedige zwangerschap toegewenst.
Mystery Mom, fijn dat alles goed was.
Tummy,
Mystery Mom, fijn dat alles goed was.
Tummy,
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
@ Tummy; Wat vervelend dat de curettage ook nog zo is tegengevallen. En vind het zo erg voor je dat het na zo lang proberen eindelijk raak was en dan nog mis ging ook Je ziet vaak dat je na een miskraam sneller zwanger wordt, hoop dat dit voor jou ook opgaat! En dat er soms weinig begrip is heb ik ook gemerkt, zelfs na 3 miskramen nog. Ik probeer me dan vast te houden aan de reacties die wel lief en meelevend zijn. Ik bleef ook best lang bloed verliezen na beide curettages, tot aan een volgende menstruatie na 6-7 weken zelfs soms kleine beetjes. Ik heb nooit gewacht met opnieuw zwanger worden tot na een eerste menstruatie, maar werd iedere keer wel pas zwanger na 1 keer ongesteld te zijn geweest. Ik had het idee dat mijn lichaam er eerder gewoon nog niet klaar voor was.
@ mystery mom; Heb je geen inwendige echo als controle gehad? Ik hoop snel op goed nieuws van jouw kant!
Ik hoop opnieuw dat dit topic snel leeg mag lopen. En dan natuurlijk op allemaal goede echo's!
@ mystery mom; Heb je geen inwendige echo als controle gehad? Ik hoop snel op goed nieuws van jouw kant!
Ik hoop opnieuw dat dit topic snel leeg mag lopen. En dan natuurlijk op allemaal goede echo's!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal en Jasmine, Gefeliciteerd meiden!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger worden na miskraam.
» zwanger na een miskraam
» Zwanger na een miskraam..
» Hoelang na miskraam weer zwanger?
» zwanger worden na ks
» zwanger na een miskraam