Zwanger worden na miskraam.
+41
koNijntje
Tummy
Parel
Filoria
Linnie1985
mystery mom
Purpleflower
Pussycat
slaatje
mzcharlotte
Snoes
Wennes
Mama Titty
Twellie
Bruintje Beer
Darius
liesje
Happydobby
SarahKey
meisje
Puzzle
L!ND@
Pien
Monnie
Puggle
Flower_L
Jasmine
Amber-
Makamba
Muppetje
Alyssa
lente
Lejow
kwak
Elmo
vlinder-19
Flip Fluitketel
Vlinderjoy
Viva
Weegschaal
Sofie
45 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Zwanger worden na miskraam.
Mamma Titty: Op die manier. Ik zou willen dat ik zulke mooie cycli had na mijn miskramen
Weegschaal: Fijn dat je afspraak alsnog naar voren gezet kon worden. Kan me voorstellen dat je er weer klaar voor bent, dat heb ik zelf ook. Succes met wachten in elk geval
Hier kan ik deze cyclus in elk geval als verloren beschouwen. Het lijkt er gelukkig wel op dat mijn cyclus niet verstoord is geraakt, want als ik mijn temperatuurlijst bekijk, heb ik afgelopen week gewoon een eisprong gehad. Wel iets later dan ik gewend ben, maar nog steeds mooi op tijd. Over een dag of 12 zal ik het weten.
Met wie zijn we nu nog over trouwens: VJ, weegschaal, ik... Hoop dat wij ook snel mogen vertrekken.
Weegschaal: Fijn dat je afspraak alsnog naar voren gezet kon worden. Kan me voorstellen dat je er weer klaar voor bent, dat heb ik zelf ook. Succes met wachten in elk geval
Hier kan ik deze cyclus in elk geval als verloren beschouwen. Het lijkt er gelukkig wel op dat mijn cyclus niet verstoord is geraakt, want als ik mijn temperatuurlijst bekijk, heb ik afgelopen week gewoon een eisprong gehad. Wel iets later dan ik gewend ben, maar nog steeds mooi op tijd. Over een dag of 12 zal ik het weten.
Met wie zijn we nu nog over trouwens: VJ, weegschaal, ik... Hoop dat wij ook snel mogen vertrekken.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:
En Sofie! Hoop idd dat we snel mogen gaan en er ook geen nieuwe bijkomen!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
@ Jasmine; Fijn dat je cyclus dan waarschijnlijk toch zo netjes is! Zelf dacht ik vorige week mijn eisprong gehad te hebben. Verwacht dus volgende week een menstruatie. De vorige twee keren was het ook na ruim 6 weken, dus dat klopt dan wel. Maar stiekem toch wel een beetje spannend! Heb deze keren ook geen zwangerschapstesten na afloop meer gedaan, weet dus niet 100% zeker dat het hcg uit mijn lichaam is.
Weegschaal- Kletskop
Gefeliciteerd mama titty !!
en wat fijn weegschaal dat je toch eerder terecht kon!
Fijn Jasmine dat je cycles weer wat normaler is!
En nu maar hopen dat dit topic heeeel snel leeg loopt!!
en wat fijn weegschaal dat je toch eerder terecht kon!
Fijn Jasmine dat je cycles weer wat normaler is!
En nu maar hopen dat dit topic heeeel snel leeg loopt!!
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Hoe is het met je Sofie, zie dat op je ticker een nieuwe cyclus is begonnen. Is dit ook zo of heb je beter nieuws??
Met Vlinderjoy ook alles goed?
Met Vlinderjoy ook alles goed?
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:Hoe is het met je Sofie, zie dat op je ticker een nieuwe cyclus is begonnen. Is dit ook zo of heb je beter nieuws??
Lief dat je het vraagt!
Nee, die ticker telt automatisch verder na het aantal dagen, dus helaas nog geen nieuwe cyclus. Ik neem vanavond mijn 6e tablet provera (van de 7) om een menstruatie op te wekken en dan afwachten wanneer ik ongesteld ga worden. Dus het hele medische circus gaat weer beginnen helaas. Bij onze dochter was ik toen wel meteen zwanger, dus hopelijk deze keer ook.
Hoe gaat het nu met jou?
Vlinderjoy en Jasmine hoe gaat het met jullie?
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
sofie hopen dat medicatie snel helpt!
Met mij gaat het goed. afgelopen 2 dagen alleen vreselijk pijn gehad op de plek waar mn linker eileider ongeveer zit. meestal wel last van als ik rond mn eisprong zit maar was nu best heftig. zaterdag hele dag zowat met kruik gelopen en met fietsen pff elk drempeltje deed pijn. Deze maand eens ovulatietesten geprobeerd en had afgelopen donderdag een positieve. en vrijdagavond ineens een pijn ook echt gelijk na de seks. dus dacht daardoor maar duurde echt 2 volle dagen, was er beroerd van:pale:
Vandaag gelukkig helemaal nergens last meer van!!!
Met mij gaat het goed. afgelopen 2 dagen alleen vreselijk pijn gehad op de plek waar mn linker eileider ongeveer zit. meestal wel last van als ik rond mn eisprong zit maar was nu best heftig. zaterdag hele dag zowat met kruik gelopen en met fietsen pff elk drempeltje deed pijn. Deze maand eens ovulatietesten geprobeerd en had afgelopen donderdag een positieve. en vrijdagavond ineens een pijn ook echt gelijk na de seks. dus dacht daardoor maar duurde echt 2 volle dagen, was er beroerd van:pale:
Vandaag gelukkig helemaal nergens last meer van!!!
Vlinderjoy- Fluisteraar
@ Sofie; Erg jammer dat je de medische molen weer in moet. Maar ik duim dat het net als bij je dochter dan gelijk weer raak is!
@ Vlinderjoy; Hoop echt dat je volgende week positief mag testen!
Ik ben vandaag ongesteld geworden, na 45 dagen
Verder voel ik me na 2 verdrietige weken met veel gepieker de afgelopen dagen weer goed. Ik kan alles weer goed overzien en de 6 weken lijken me niet meer zo ver weg. Vandaag over 6 weken hebben we dus de afspraak en onderzoeken. Ik wil er daarna gelijk weer voor gaan, zonder eerst de uitslagen af te wachten. Even kijken wat de gyn daar van vindt
@ Vlinderjoy; Hoop echt dat je volgende week positief mag testen!
Ik ben vandaag ongesteld geworden, na 45 dagen
Verder voel ik me na 2 verdrietige weken met veel gepieker de afgelopen dagen weer goed. Ik kan alles weer goed overzien en de 6 weken lijken me niet meer zo ver weg. Vandaag over 6 weken hebben we dus de afspraak en onderzoeken. Ik wil er daarna gelijk weer voor gaan, zonder eerst de uitslagen af te wachten. Even kijken wat de gyn daar van vindt
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal: Fijn dat je ongesteld geworden bent! Fijn dat je je ook weer beter voelt. Hoop dat de komende 6 weken snel voorbij vliegen. Na mijn eerste 2 miskramen mochten wij ook meteen weer verder van de gynaecoloog zonder de uitslagen af te wachten, ik hoop dat jij dat ook mag.
Vlinderjoy: Spannend nog 9 dagen, hoop dat je dan een positieve test in handen hebt!
Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Heb nu wel heel erge buikpijn. Maandag moet ik beginnen met de clomid en bloed prikken. Dan ook even een afspraak maken voor een echo op dag 12.
Vlinderjoy: Spannend nog 9 dagen, hoop dat je dan een positieve test in handen hebt!
Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Heb nu wel heel erge buikpijn. Maandag moet ik beginnen met de clomid en bloed prikken. Dan ook even een afspraak maken voor een echo op dag 12.
Sofie- Fluisteraar
Weegschaal en Sofie: 'fijn' dat jullie ongesteld zijn geworden. Jullie klinken beide positief, goed om te lezen!
Vlinderjoy: was al benieuwd hoe het met je ging. Wordt een spannende week voor je, hopelijk mooi beloond!
Vlinderjoy: was al benieuwd hoe het met je ging. Wordt een spannende week voor je, hopelijk mooi beloond!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
@ Sofie; Fijn dat je ook ongesteld bent geworden! Wordt spannend dan deze maand, heb je vaker clomid gebruikt? Hoop dat je geen last van hebben van bijwerkingen.
Ik heb ook flink buikpijn gehad deze keer, normaal nooit last van. De vorige keer had ik dit ook na de curettage, dus zal daar wel aan liggen.
Heb jij na de tweede miskraam alle onderzoeken al gehad? Ik hoop ook echt dat we niet hoeven te wachten, ben nu ingesteld op nog 5,5 week wachten. Zal echt tegenvallen als dit nog langer is.
@ Vlinderjoy; Hoe is het met je?
@ Jasmine; Hoe is het nu met je, al opgeknapt?
Ik werd net gebeld door een vriendin die ik al mijn hele leven ken. Het laatste half jaar hebben we wat minder contact gehad, maar nu belde ze om te vertellen dat ze 13 weken zwanger is. Ik ben echt oprecht blij voor haar, hebben ook gezellig even zitten kletsen over zwangerschapsdingen. Maar na het gesprek heb ik wel even zitten piekeren. Wij zijn al een jaar langer bezig en staan nog met lege handen. Had echt even wat zelfmedelijden. Gelukkig kan ik het nu goed relativeren en van me af zetten. Maar als er in de toekomst meer mensen om me heen zwanger gaan worden hoop ik echt dat ik daar goed mee om kan blijven gaan. Wil absoluut geen gefrustreerde vrouw worden die er niks van wil en kan weten...
Ik heb ook flink buikpijn gehad deze keer, normaal nooit last van. De vorige keer had ik dit ook na de curettage, dus zal daar wel aan liggen.
Heb jij na de tweede miskraam alle onderzoeken al gehad? Ik hoop ook echt dat we niet hoeven te wachten, ben nu ingesteld op nog 5,5 week wachten. Zal echt tegenvallen als dit nog langer is.
@ Vlinderjoy; Hoe is het met je?
@ Jasmine; Hoe is het nu met je, al opgeknapt?
Ik werd net gebeld door een vriendin die ik al mijn hele leven ken. Het laatste half jaar hebben we wat minder contact gehad, maar nu belde ze om te vertellen dat ze 13 weken zwanger is. Ik ben echt oprecht blij voor haar, hebben ook gezellig even zitten kletsen over zwangerschapsdingen. Maar na het gesprek heb ik wel even zitten piekeren. Wij zijn al een jaar langer bezig en staan nog met lege handen. Had echt even wat zelfmedelijden. Gelukkig kan ik het nu goed relativeren en van me af zetten. Maar als er in de toekomst meer mensen om me heen zwanger gaan worden hoop ik echt dat ik daar goed mee om kan blijven gaan. Wil absoluut geen gefrustreerde vrouw worden die er niks van wil en kan weten...
Weegschaal- Kletskop
Sofie, Spannend deze maand voor jou! Hopen dat de clomid gaat helpen!!
Flower met jou ook alles goed? Zie dat je alweer 10 weken bent wat gaat dat snel he!
Weegschaal, snap hoe dat voelt, mensen om je heen die zwanger worden en helemaal voor jou! Je bent al zo lang bezig! Maar ik weet zeker dat het bij jou ook moet lukken!! Ik heb dat ook wel als je mensen hoort die zwanger zijn, je denkt heel erg leuk voor jou maar daarna denk je; ik wil ook zo graag...
Maar ja, het komt wanneer het komt!
Flower met jou ook alles goed? Zie dat je alweer 10 weken bent wat gaat dat snel he!
Weegschaal, snap hoe dat voelt, mensen om je heen die zwanger worden en helemaal voor jou! Je bent al zo lang bezig! Maar ik weet zeker dat het bij jou ook moet lukken!! Ik heb dat ook wel als je mensen hoort die zwanger zijn, je denkt heel erg leuk voor jou maar daarna denk je; ik wil ook zo graag...
Maar ja, het komt wanneer het komt!
Vlinderjoy- Fluisteraar
Flower: Al weer 10 weken geweest, wat gaat het snel!
Weegschaal: Dit is de eerste ronde met clomid, ik ben heel erg benieuwd of ik er last van ga krijgen. Ik ga vanavond beginnen.
Bij jou zou het idd. aan de curettage kunnen liggen. Ik heb deze keer provera gebruikt, daar zal het wel aan liggen.
Wij hebben alleen chromosomenonderzoek gehad. Daar is gelukkig niets uitgekomen. Verder hebben ze de waarden van mijn schildklier bekeken. Heb jij al onderzoeken gehad of gaan ze daar bij je volgende afspraak bij de gynaecoloog pas mee beginnen. Kan mij voorstellen dat het een tegenvaller is. Ik duim voor je dat jullie niet hoeven te wachten.
Weet je vriendin van je miskramen? Herken het wel wat je schrijft. Vanmorgen in de wachtkamer bij het bloed prikken kwam de ene zwangere na de andere binnen en dan al die dikke buiken.
Vlinderjoy: Nog een weekje. Spannend. Ik duim voor je!
Ik heb vanmorgen bloed laten prikken. Vijf buisjes. O.a. voor mijn schildklier en nog wat hormonen. Ook het ziekenhuis gebeld en heb nu een afspraak voor een echo op dag 13. Moest eigenlijk op dag 12, maar dan is mijn gynaecoloog er niet. Waarschijnlijk moet ik daarna weer op dag 17, omdat ze in het weekend natuurlijk geen echo's maken. Dus ik ben heel blij met de ovulatietesten van Jetje (en natuurlijk van Muppetje).
Nu maar hopen op een eisprong aan de goede kant.
Weegschaal: Dit is de eerste ronde met clomid, ik ben heel erg benieuwd of ik er last van ga krijgen. Ik ga vanavond beginnen.
Bij jou zou het idd. aan de curettage kunnen liggen. Ik heb deze keer provera gebruikt, daar zal het wel aan liggen.
Wij hebben alleen chromosomenonderzoek gehad. Daar is gelukkig niets uitgekomen. Verder hebben ze de waarden van mijn schildklier bekeken. Heb jij al onderzoeken gehad of gaan ze daar bij je volgende afspraak bij de gynaecoloog pas mee beginnen. Kan mij voorstellen dat het een tegenvaller is. Ik duim voor je dat jullie niet hoeven te wachten.
Weet je vriendin van je miskramen? Herken het wel wat je schrijft. Vanmorgen in de wachtkamer bij het bloed prikken kwam de ene zwangere na de andere binnen en dan al die dikke buiken.
Vlinderjoy: Nog een weekje. Spannend. Ik duim voor je!
Ik heb vanmorgen bloed laten prikken. Vijf buisjes. O.a. voor mijn schildklier en nog wat hormonen. Ook het ziekenhuis gebeld en heb nu een afspraak voor een echo op dag 13. Moest eigenlijk op dag 12, maar dan is mijn gynaecoloog er niet. Waarschijnlijk moet ik daarna weer op dag 17, omdat ze in het weekend natuurlijk geen echo's maken. Dus ik ben heel blij met de ovulatietesten van Jetje (en natuurlijk van Muppetje).
Sofie- Fluisteraar
Doe er wat leuks meeSofie schreef:Dus ik ben heel blij met de ovulatietesten van Jetje (en natuurlijk van Muppetje).
Hopelijk krijg je minder last van de Clomid dan ik...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Doe er wat leuks meeSofie schreef:Dus ik ben heel blij met de ovulatietesten van Jetje (en natuurlijk van Muppetje).
Waar had jij allemaal last van?
Ik heb een uurtje terug de eerste ingenomen.
Sofie- Fluisteraar
Ik was vooral heel emotioneel. Vriendin van mijn neef had veel last van vapeurs.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
@ Vlinderjoy; Zo voel ik het ook idd. Ik ben oprecht blij, maar wordt dan verdrietig over mijn eigen situatie. Maar het komt idd wanneer het komt. Wisten we maar wanneer
@ Sofie; De eerste ingenomen, toch wel erg spannend deze maand hoor!
Ik heb nog geen onderzoeken gehad. Het stollingsonderzoek kon pas na 12 weken plaatsvinden, dus doen we dan alles in 1 keer. Iedereen is op de hoogte van mijn miskramen, ik heb dit gewoon gedeeld. Daarom belde mijn vriendin me ook persoonlijk op voordat ze het wereldkundig ging maken. Vond ik wel lief van haar, aangezien we wat minder contact hadden de laatste tijd.
Na mijn vorige miskramen had ik heel snel een eisprong na mijn eerste menstruatie, echt op dag 7 al. Waarschijnlijk omdat mijn eisprong wel regelmatig blijft, terwijl de menstruatie te laat komt. Nu voel ik ook al weer steekjes. Voelt toch wel zonde om er niks mee te doen, gelukkig heb ik een standvastige man
@ Sofie; De eerste ingenomen, toch wel erg spannend deze maand hoor!
Ik heb nog geen onderzoeken gehad. Het stollingsonderzoek kon pas na 12 weken plaatsvinden, dus doen we dan alles in 1 keer. Iedereen is op de hoogte van mijn miskramen, ik heb dit gewoon gedeeld. Daarom belde mijn vriendin me ook persoonlijk op voordat ze het wereldkundig ging maken. Vond ik wel lief van haar, aangezien we wat minder contact hadden de laatste tijd.
Na mijn vorige miskramen had ik heel snel een eisprong na mijn eerste menstruatie, echt op dag 7 al. Waarschijnlijk omdat mijn eisprong wel regelmatig blijft, terwijl de menstruatie te laat komt. Nu voel ik ook al weer steekjes. Voelt toch wel zonde om er niks mee te doen, gelukkig heb ik een standvastige man
Weegschaal- Kletskop
Snoes schreef:Ik was vooral heel emotioneel. Vriendin van mijn neef had veel last van vapeurs.
Wat zijn vapeurs?
Weegschaal- Kletskop
Haha, Vlaams denk ik
Maar soort van warmte-aanvallen.
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes: Dank je wel voor je antwoord? Vapeurs??? Edit: Heb het inmiddels al gelezen.
Weegschaal: Ja het is wel weer spannend. Nu hebben wij hopelijk weer een kans.
Dat is wel makkelijk alles in 1 keer.
Lief dat je vriendin je belde om het te vertellen. Hier is bijna iedereen op de hoogte, wat ik soms wel vervelend begin te vinden. Dat gestaar naar je buik en iedereen let op wat je eet.
Heel goed van je man.
Weegschaal: Ja het is wel weer spannend. Nu hebben wij hopelijk weer een kans.
Dat is wel makkelijk alles in 1 keer.
Lief dat je vriendin je belde om het te vertellen. Hier is bijna iedereen op de hoogte, wat ik soms wel vervelend begin te vinden. Dat gestaar naar je buik en iedereen let op wat je eet.
Heel goed van je man.
Sofie- Fluisteraar
Snoes schreef:Haha, Vlaams denk ik
Opvliegers is dan denk het Nederlandse woord! Leuk die spraakverwarringen
Weegschaal- Kletskop
Ja, klopt Weegschaal! Opvliegers betekent hetzelfde!
Snoes- Lady Post-a-lot
@ Sofie; Ik duim voor jullie!!!
Mensen vragen het niet rechtstreeks aan mij, maar mijn moeder en schoonmoeder krijgen ook al de vraag of ik al weer zwanger ben. De vorige keren was ik natuurlijk heel snel weer zwanger, dus gaan mensen daar gewoon vanuit. Als iemand vraagt hoe het met me gaat vertel ik ook gelijk dat we onderzoeken moeten krijgen en dat er voorlopig geen zwangerschap inzit. Heb ook geen zin in vragende blikken, vind het wachten zelf soms al frustrerend genoeg. En als het weer mag ga ik er ook niet vanuit dat het gelijk weer raak is!
Mensen vragen het niet rechtstreeks aan mij, maar mijn moeder en schoonmoeder krijgen ook al de vraag of ik al weer zwanger ben. De vorige keren was ik natuurlijk heel snel weer zwanger, dus gaan mensen daar gewoon vanuit. Als iemand vraagt hoe het met me gaat vertel ik ook gelijk dat we onderzoeken moeten krijgen en dat er voorlopig geen zwangerschap inzit. Heb ook geen zin in vragende blikken, vind het wachten zelf soms al frustrerend genoeg. En als het weer mag ga ik er ook niet vanuit dat het gelijk weer raak is!
Weegschaal- Kletskop
Sofie schreef:Muppetje schreef:Doe er wat leuks meeSofie schreef:Dus ik ben heel blij met de ovulatietesten van Jetje (en natuurlijk van Muppetje).
Waar had jij allemaal last van?
Ik heb een uurtje terug de eerste ingenomen.
Enorm veel last van opvliegers. En, en dat vond ik nog het ergste, ik werd er enorm verdietig, emotioneel onzeker en neerslachtig van, tegen het depressieve aan. Gelukkig was ik na de miskraam meteen weer zwanger, ik moet dat spul niet te lang slikken, kan er duidelijk slecht tegen....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Weegschaal: Dank je! Doe ik ook voor jullie!
O ja dat doen veel mensen hier ook aan moeder of schoonmoeder vragen. En dan ook meteen vragen of ik al weer zwanger ben. Of mensen die het niet weten gewoon beginnen of het geen tijd wordt voor een broertje of zusje voor B.
Muppetje: Dank je wel voor je antwoord! Gelukkig heb je het niet lang nodig gehad. Ik heb tot nu toe nergens last van, gelukkig.
(Ik was het trouwens die je had toegevoegd op facebook, maar dat wist je misschien al. )
O ja dat doen veel mensen hier ook aan moeder of schoonmoeder vragen. En dan ook meteen vragen of ik al weer zwanger ben. Of mensen die het niet weten gewoon beginnen of het geen tijd wordt voor een broertje of zusje voor B.
Muppetje: Dank je wel voor je antwoord! Gelukkig heb je het niet lang nodig gehad. Ik heb tot nu toe nergens last van, gelukkig.
(Ik was het trouwens die je had toegevoegd op facebook, maar dat wist je misschien al. )
Sofie- Fluisteraar
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger worden na miskraam.
» zwanger na een miskraam
» Zwanger na een miskraam..
» Hoelang na miskraam weer zwanger?
» zwanger worden na ks
» zwanger na een miskraam