Zwanger worden na miskraam.
+41
koNijntje
Tummy
Parel
Filoria
Linnie1985
mystery mom
Purpleflower
Pussycat
slaatje
mzcharlotte
Snoes
Wennes
Mama Titty
Twellie
Bruintje Beer
Darius
liesje
Happydobby
SarahKey
meisje
Puzzle
L!ND@
Pien
Monnie
Puggle
Flower_L
Jasmine
Amber-
Makamba
Muppetje
Alyssa
lente
Lejow
kwak
Elmo
vlinder-19
Flip Fluitketel
Vlinderjoy
Viva
Weegschaal
Sofie
45 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Zwanger worden na miskraam.
@ Jasmine; Wat balen dat ze je menstruatie nog niet op willen wekken, ook niet met het verhaal na je vorige miskraam in het achterhoofd... Kan me voorstellen dat het frustrerend is om NOG langer te moeten wachten.
En wat betreft de oorzaken, kan me voorstellen dat je een oorzaak wil hebben waardoor het mis is gegaan en dan natuurlijk een waar een volgende keer iets aan gedaan kan worden. Dikke voor jou!
@ Kwak;
En voor de andere meiden die weer ongesteld zijn geworden natuurlijk ook een
En wat betreft de oorzaken, kan me voorstellen dat je een oorzaak wil hebben waardoor het mis is gegaan en dan natuurlijk een waar een volgende keer iets aan gedaan kan worden. Dikke voor jou!
@ Kwak;
En voor de andere meiden die weer ongesteld zijn geworden natuurlijk ook een
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Kwak Hopelijk word je gauw ongesteld en heb vertrouwen in je lichaam!
Jasmine Wat balen zeg! Begrijpelijk dat je gefrustreerd bent. Je wilt het liefst dat je ook weer verder kan. Hopelijk word je binnenkort op eigen kracht ongesteld en is het niet nodig om het op te wekken.
Jasmine Wat balen zeg! Begrijpelijk dat je gefrustreerd bent. Je wilt het liefst dat je ook weer verder kan. Hopelijk word je binnenkort op eigen kracht ongesteld en is het niet nodig om het op te wekken.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik kom even heel ego doen, maar......
Volgens mij word ik ongesteld! Ik hoop zo dat het doorzet. Als ik naar de verschijnselen kijk, heb ik zeer goede hoop, maar ergens durf ik gewoon niet te hopen. Gewoon keurig binnen de 7 weken, dat zou natuurlijk helemaal goed zijn!
Volgens mij word ik ongesteld! Ik hoop zo dat het doorzet. Als ik naar de verschijnselen kijk, heb ik zeer goede hoop, maar ergens durf ik gewoon niet te hopen. Gewoon keurig binnen de 7 weken, dat zou natuurlijk helemaal goed zijn!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Ik kom even heel ego doen, maar......
Dat zou fijn zijn zeg, ik hoop het voor je!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik hoop het ook voor je jasmine!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Wat zou dat fijn zijn zeg! Ik duim voor je!
Weegschaal- Kletskop
Ik duim ook!!!! Hoop het zo voor je!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
o, dat zou echt fijn zijn Jasmine!
stom eigenlijk dat je op sommige momenten echt uitkijkt naar je ongesteldheid want meestal hoop je dat het niet komt :o
stom eigenlijk dat je op sommige momenten echt uitkijkt naar je ongesteldheid want meestal hoop je dat het niet komt :o
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Dat zou fijn zijn Jasmine! Ik duim voor je!
Kwak en bij jou? Al ongesteld?
Kwak en bij jou? Al ongesteld?
ja, op dag 38, had een test gedaan en een uur later werd ik ongesteld
kwak- Ratel
Het zou inderdaad fijn zijn als het door zou zetten. Krijg er nog geen hoogte van. Vannacht leek het dan toch door te zetten, maar nu wordt het alweer minder
Kwak: ja, dat is erg stom inderdaad. Het liefst worden we natuurlijk niet ongesteld, maar na zo'n nare en onzekere tijd is het toch wel prettig om een teken te krijgen dat je lichaam nog functioneert. En nu willen we gewoon niet meer ongesteld worden!
Hoe is het verder met iedereen?
Kwak: ja, dat is erg stom inderdaad. Het liefst worden we natuurlijk niet ongesteld, maar na zo'n nare en onzekere tijd is het toch wel prettig om een teken te krijgen dat je lichaam nog functioneert. En nu willen we gewoon niet meer ongesteld worden!
Jasmine- Ratel
Jasmine schreef:Het zou inderdaad fijn zijn als het door zou zetten. Krijg er nog geen hoogte van. Vannacht leek het dan toch door te zetten, maar nu wordt het alweer minder
Ik was ook maar heel klein beetje ongesteld na de curettage, twee halve dagen. Als je rood bloed verliest is het waarschijnlijk toch je menstruatie. Bij mij bleek alles goed, 26 dagen later testte ik positief.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik hoop dat het snel goed doorzet voor je Jasmine.
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Zit vandaag op dag 41. Gaat weer erg lang duren helaas...
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Zit vandaag op dag 41. Gaat weer erg lang duren helaas...
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
@Kwak Fijn dat je ongesteld ben geworden. Ik had het afgelopen maand ook...test gedaan en uur later ongesteld! Jullie hebben nu een rustpauze toch?
@ Jasmine Ik was na de curretage ook minimaal ongesteld. De gyneacoloog gaf toen aan dat dat zou kunnen komen doordat er nogniet veel baarmoederslijmvlies aanwezig was na de curretage. Hopelijk was dit wel een echte menstruatie en heb je over enkele weken een eisprong. Ga je nu nog wel gewoon naar de gynaecoloog?
@ Sofie Hopelijk gauw ongesteld of niet natuurlijk! Je had toch duidelijk je eisprong gevoeld?
Hier alles rustig. Merk dat ik nu wat rustiger eronder ben (onder het zwanger worden), maar ja wie weet is het volgende week weer anders. Er is toch altijd weer dat kleine beetje hoop! Ergens volgende week verwacht ik ongesteld te worden.
@ Jasmine Ik was na de curretage ook minimaal ongesteld. De gyneacoloog gaf toen aan dat dat zou kunnen komen doordat er nogniet veel baarmoederslijmvlies aanwezig was na de curretage. Hopelijk was dit wel een echte menstruatie en heb je over enkele weken een eisprong. Ga je nu nog wel gewoon naar de gynaecoloog?
@ Sofie Hopelijk gauw ongesteld of niet natuurlijk! Je had toch duidelijk je eisprong gevoeld?
Hier alles rustig. Merk dat ik nu wat rustiger eronder ben (onder het zwanger worden), maar ja wie weet is het volgende week weer anders. Er is toch altijd weer dat kleine beetje hoop! Ergens volgende week verwacht ik ongesteld te worden.
FF, ik wou inderdaad een "pauze" maar heb besloten om niet aan de pil te gaan omdat mijn cyclus nog in de war is.
ook ik was afgelopen tijd heel rustig met het "ik wil zwanger zijn" idee, dus we zien het deze maand wel wat we doen. kan best zijn dat we toch de regenjassen gebruiken en misschien doen we het ook wel niet, ik bekijk het gewoon per dag wat voor mij het verstandigst is.
ook ik was afgelopen tijd heel rustig met het "ik wil zwanger zijn" idee, dus we zien het deze maand wel wat we doen. kan best zijn dat we toch de regenjassen gebruiken en misschien doen we het ook wel niet, ik bekijk het gewoon per dag wat voor mij het verstandigst is.
kwak- Ratel
Ik kom me hier weer aansluiten. Ook al zijn jullie schatten van meiden, ik had hier liever niet meer gekomen en jullie hier ook niet meer willen zien
Er wordt hier niet veel meer geschreven, wat ik wel begrijpelijk vind. Echt veel nieuws zal ik de komende tijd ook niet hebben, maar ik vind het fijn toch met mensen te delen die het ook hebben meegemaakt.
Hoe is het verder met jullie?
Er wordt hier niet veel meer geschreven, wat ik wel begrijpelijk vind. Echt veel nieuws zal ik de komende tijd ook niet hebben, maar ik vind het fijn toch met mensen te delen die het ook hebben meegemaakt.
Hoe is het verder met jullie?
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal: is het nu netjes om je welkom te heten of niet? Vind het zo erg voor jullie, het voelde zó goed. Wat moet dit een enorme klap zijn, om nog maar te zwijgen over wat het met je zelfvertrouwen doet.
Flip: Bij de laatste controle was mijn baarmoederslijmvlies idd. erg dun, aldus de gynaecoloog. Maandag moet ik weer heen, dan hoop ik een uitslag te hebben van mijn stollingsonderzoek. Ik hoop dat daar wat uitkomt, omdat bij de laatste zwangerschap er wederom sprake was van een groeiachterstand. Dit was bij mijn eerste miskraam ook al zo, dat de grootte van het kindje niet klopte met de termijn.
Hier is het verder rustig. Heb maar aangenomen dat ik toch ongesteld ben geweest. Op dit moment mag ik nog even niet zwanger worden, dat geeft wel een bepaalde rust. Ik hoop dat we er na de volgende menstruatie weer voor kunnen gaan. En dat het snel weer raak is natuurlijk.
Flip: Bij de laatste controle was mijn baarmoederslijmvlies idd. erg dun, aldus de gynaecoloog. Maandag moet ik weer heen, dan hoop ik een uitslag te hebben van mijn stollingsonderzoek. Ik hoop dat daar wat uitkomt, omdat bij de laatste zwangerschap er wederom sprake was van een groeiachterstand. Dit was bij mijn eerste miskraam ook al zo, dat de grootte van het kindje niet klopte met de termijn.
Hier is het verder rustig. Heb maar aangenomen dat ik toch ongesteld ben geweest. Op dit moment mag ik nog even niet zwanger worden, dat geeft wel een bepaalde rust. Ik hoop dat we er na de volgende menstruatie weer voor kunnen gaan. En dat het snel weer raak is natuurlijk.
Jasmine- Ratel
Als iemand begrijpt wat ik nu doormaak ben jij het wel Jasmine. Ik zal nog wel regelmatig bij je aankloppen met vragen omtrent de onderzoeken, omdat jij deze natuurlijk ook hebt gehad!
De rust van niet zwanger mogen worden heb ik nu dus ook. Ik was de vorige keren alleen maar bezig met zo snel mogelijk weer zwanger worden.
De rust van niet zwanger mogen worden heb ik nu dus ook. Ik was de vorige keren alleen maar bezig met zo snel mogelijk weer zwanger worden.
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal: Ik had echt niet verwacht je hier weer terug te zien. Ik vind het echt zo erg voor jullie. Weet je inmiddels al of je gecurreteerd gaat worden en wanneer? Nogmaals heel veel sterkte en je mag altijd pm'en.
Jasmine: Die rust herken ik wel. Ik mocht na de operatie ook niet zwanger worden. Ik hoop dat het snel weer raak is bij jullie en het allerbelangrijkste, dat het deze keer goed gaat.
Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts. Ik ben nog steeds niet ongesteld en ook niet zwanger. Gisteren voor de zekerheid weer getest, omdat ik vrijdag röntgenfoto's moet laten maken met onze dochter. Hoop dat de huisarts iets voor mij kan betekenen, want het duurt nu weer veel te lang. Heb nu al voor de zoveelste keer vruchtbaarslijm, er zitten steeds van die tussenposes tussen, echt heel vaag. Temperatuur is al weer dagen laag, 35,9 - 36,2. Gelukkig ben ik nu weer minder bezig met zwanger worden, ik ben weer gaan schrijven, wat ik al een tijd niet meer had gedaan en dat geeft gelukkig een heel stuk afleiding.
Jasmine: Die rust herken ik wel. Ik mocht na de operatie ook niet zwanger worden. Ik hoop dat het snel weer raak is bij jullie en het allerbelangrijkste, dat het deze keer goed gaat.
Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts. Ik ben nog steeds niet ongesteld en ook niet zwanger. Gisteren voor de zekerheid weer getest, omdat ik vrijdag röntgenfoto's moet laten maken met onze dochter. Hoop dat de huisarts iets voor mij kan betekenen, want het duurt nu weer veel te lang. Heb nu al voor de zoveelste keer vruchtbaarslijm, er zitten steeds van die tussenposes tussen, echt heel vaag. Temperatuur is al weer dagen laag, 35,9 - 36,2. Gelukkig ben ik nu weer minder bezig met zwanger worden, ik ben weer gaan schrijven, wat ik al een tijd niet meer had gedaan en dat geeft gelukkig een heel stuk afleiding.
Sofie- Fluisteraar
Weegschaal Meid een dikke knuffel! En wat een klap moet het voor jullie zijn! Het voelde zo goed aan en dan ineens weer mis en dat voor de 3e keer. Onbegrijpelijk! Is al bekend wanneer je gecureteerd o.i.d gaat worden?
Jasmin Ben benieuwd dan naar de uitslagen?
Sofie Fijn dat het schrijven helpt bij de 'verwerking'. Succes morgen bij de huisarts!
Afgelopen week ben ik weer ongesteld geworden na 24 dgn. Mijn cyclus lijkt steeds korter te worden, maar even in de gaten houden. Nu weer een paar dagen vrij en dan weer werken. Baal er wel van dat ik tijdens de eisprong waarschijnlijk in de nacht zit (zoals zo vaak) en mijn man weinig ziet hij moet namelijk ook nog werken 's avonds. Maar goed, het zijn maar 2 nachten en wie weet is er nog hoop dat mn ei later is/komt.
Jasmin Ben benieuwd dan naar de uitslagen?
Sofie Fijn dat het schrijven helpt bij de 'verwerking'. Succes morgen bij de huisarts!
Afgelopen week ben ik weer ongesteld geworden na 24 dgn. Mijn cyclus lijkt steeds korter te worden, maar even in de gaten houden. Nu weer een paar dagen vrij en dan weer werken. Baal er wel van dat ik tijdens de eisprong waarschijnlijk in de nacht zit (zoals zo vaak) en mijn man weinig ziet hij moet namelijk ook nog werken 's avonds. Maar goed, het zijn maar 2 nachten en wie weet is er nog hoop dat mn ei later is/komt.
@ Sofie; Echt balen zeg, dat je menstruatie wegblijft! Ben wel benieuwd wat je schrijft? Succes morgen!
@ Flip; Echt jammer dat je weer ongesteld bent geworden. Hoop dat de eisprong op het goede moment is.
Had zo gehoopt dat er hier al meer zwangeren waren geweest!
Ik heb maandagmiddag de curettage. Omdat het vruchtje ten grootte van zes weken was en er nog geen afwijkingen/onregelmatigheden te zien waren moeten we in de ochtend nog langskomen voor een echo. Het kan zijn dat het hartje nog moet gaan kloppen, al kan dat met mijn termijn (7w3d) en vroege testdatum (8w1d) echt niet kloppen. Ik geloof hier dus ook echt niet in, mijn man is wel realistisch maar heeft toch nog 1% hoop. De gyn gaat er ook niet vanuit, maar moet het gewoon zeker weten, wat ook logisch is.
Het rare is gewoon dat ik me de vorige keren echt niet meer zwanger voelde, maar nu nog wel. Waarschijnlijk wat meer hormonen in mijn lichaam.
Ik heb nog geen buikpijn of bloedverlies. Hoop dit ook eigenlijk niet te krijgen. Wil de pijn en het bloedverlies niet en heb dan liever een curettage. Klinkt misschien raar, maar dat is me gewoon zoveel beter bevallen als de spontane miskraam.
@ Flip; Echt jammer dat je weer ongesteld bent geworden. Hoop dat de eisprong op het goede moment is.
Had zo gehoopt dat er hier al meer zwangeren waren geweest!
Ik heb maandagmiddag de curettage. Omdat het vruchtje ten grootte van zes weken was en er nog geen afwijkingen/onregelmatigheden te zien waren moeten we in de ochtend nog langskomen voor een echo. Het kan zijn dat het hartje nog moet gaan kloppen, al kan dat met mijn termijn (7w3d) en vroege testdatum (8w1d) echt niet kloppen. Ik geloof hier dus ook echt niet in, mijn man is wel realistisch maar heeft toch nog 1% hoop. De gyn gaat er ook niet vanuit, maar moet het gewoon zeker weten, wat ook logisch is.
Het rare is gewoon dat ik me de vorige keren echt niet meer zwanger voelde, maar nu nog wel. Waarschijnlijk wat meer hormonen in mijn lichaam.
Ik heb nog geen buikpijn of bloedverlies. Hoop dit ook eigenlijk niet te krijgen. Wil de pijn en het bloedverlies niet en heb dan liever een curettage. Klinkt misschien raar, maar dat is me gewoon zoveel beter bevallen als de spontane miskraam.
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal Ik heb ook altijd dat kleine beetje hoop gehouden, terwijl het ook echt mis was gegaan. En wat betreft het zwanger voelen en de klachten ervan hebben. Het weekend voordat wij het te horen kregen en het kindje dus niet meer leefde heb ik nog boven de pot gehangen en was ik kotsmisselijk.Z'on schril contrast als je dan 2 dgn later te horen krijgt dat je een MK hebt. Die klachten heb ik zelfs tot de curretage gehad toen alle hormonen uit mijn lichaam waren. Ik voel zo met je mee tot in hoeverre dit kan natuurlijk. Ik heb het 1x meegemaakt en jij gewoon al voor de 3e x zo onbegrijpelijk! Wat je in het andere topi schreef over die eicellen waarbij het mis kan gaan. Ik wil niet gissen natuurlijk, maar omdat je het er zelf over had en de gyn er ook over dacht. Mocht je dit evt hebben...kunnen ze er dan niets aan doen behalve je dan extra in de gaten houden? Ik vind het trouwens niet raar dat je zo denkt van die curretage zeker als je ook nog op vakantie gaat. Persoonlijk vond ik het een fijnere en mooiere gedachte door het kindje zelf te 'verliezen' (m.b.v. pillen dan) en ik het nog gezien had. Maar je moet doen wat jezelf goeddunkt! Heel veel sterkte en kracht de komende dagen gewenst
Weegschaal: 'Fijn' dat je maandag gecurreteerd gaat worden.
Waar gaan jullie naartoe op vakantie?
Ben ooit eens begonnen met het schrijven van een verhaal en een vriendin heeft mij aangestoken met het verhaal wat zij nu aan het schrijven was en ik ben weer verder gaan schrijven. Het is gelukkig een goede afleiding om minder met zwanger worden bezig te zijn.
Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en kreeg een verwijzing voor de gynaecoloog. Thuis heb ik gebeld en kan pas over 5 weken terecht. Ik had niet verwacht meteen terecht te kunnen, maar 5 weken vindt ik wel een beetje lang duren. Ik heb daarna de huisarts weer gebeld en gevraagd of ik niet iets kan krijgen om mijn menstruatie op te weken. De assistente zou het even overleggen en ze belt mij straks terug. Ik ben benieuwd...
Waar gaan jullie naartoe op vakantie?
Ben ooit eens begonnen met het schrijven van een verhaal en een vriendin heeft mij aangestoken met het verhaal wat zij nu aan het schrijven was en ik ben weer verder gaan schrijven. Het is gelukkig een goede afleiding om minder met zwanger worden bezig te zijn.
Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en kreeg een verwijzing voor de gynaecoloog. Thuis heb ik gebeld en kan pas over 5 weken terecht. Ik had niet verwacht meteen terecht te kunnen, maar 5 weken vindt ik wel een beetje lang duren. Ik heb daarna de huisarts weer gebeld en gevraagd of ik niet iets kan krijgen om mijn menstruatie op te weken. De assistente zou het even overleggen en ze belt mij straks terug. Ik ben benieuwd...
Sofie- Fluisteraar
Dat is laat sofie! Ik heb vanochtend verwijzing voor inw. echo gekregen en kan woensdag al.
Hopelijk kun je eerder zeg!
Hopelijk kun je eerder zeg!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Zo dat is lekker vlot! Zou willen dat dat hier zo was. Ik kan wel een paar dagen eerder bij een andere gynaecoloog terecht, maar heb een hele discussie met hem gehad na mijn operatie dat ik niet naar hem toe wil. Dan kunnen die paar dagen er ook nog wel bij als ik al zolang moet wachten. Waarom krijg je een echo?
Sofie- Fluisteraar
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger worden na miskraam.
» zwanger na een miskraam
» Zwanger na een miskraam..
» Hoelang na miskraam weer zwanger?
» zwanger worden na ks
» zwanger na een miskraam