Zwanger worden na miskraam.
+41
koNijntje
Tummy
Parel
Filoria
Linnie1985
mystery mom
Purpleflower
Pussycat
slaatje
mzcharlotte
Snoes
Wennes
Mama Titty
Twellie
Bruintje Beer
Darius
liesje
Happydobby
SarahKey
meisje
Puzzle
L!ND@
Pien
Monnie
Puggle
Flower_L
Jasmine
Amber-
Makamba
Muppetje
Alyssa
lente
Lejow
kwak
Elmo
vlinder-19
Flip Fluitketel
Vlinderjoy
Viva
Weegschaal
Sofie
45 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Zwanger worden na miskraam.
Weegschaal schreef:Alles goed met de meiden hier?
Ik ben nog niet ongesteld. Kon me niet inhouden en heb net getest; negatief.
Ben natuurlijk wel teleurgesteld en ook wel verdrietig, maar ben vooral bang dat mijn menstruatie gaat uitblijven.
Heb zulke zere borsten dat ik hoop snel ongesteld te gaan worden, er moet toch wel iets gaande zijn in mijn lijf...
Oww jammer weegschaal , snap je teleurstelling!
Hier gaat het wel goed. Lekker rustig dagje vandaag! Ook nog weinig nieuws te melden
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Voor jou is het ook spannend Vlinderjoy, hoop dat je snel wel iets te melden hebt!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Jah, hoop ik ook!
Vlinderjoy- Fluisteraar
we zijn weer thuis van een weekendje zonder D.
we hebben het overleefd
ik had vandaag mijn nod, tot op heden geen spoor van te bekennen wel heb ik een ontzettend opgezette buik, nog dikker als met de 20 week van D! te erg...
ik wacht nog een paar dagen met testen, ik verwacht eigenlijk niks al hoop ik wel heel hard.
vlinderjoy, ben jij al ongesteld?
we hebben het overleefd
ik had vandaag mijn nod, tot op heden geen spoor van te bekennen wel heb ik een ontzettend opgezette buik, nog dikker als met de 20 week van D! te erg...
ik wacht nog een paar dagen met testen, ik verwacht eigenlijk niks al hoop ik wel heel hard.
vlinderjoy, ben jij al ongesteld?
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Fijn dat jullie een leuk weekendje weg hebben gehad kwak !
En ook spannend voor jou dus! Ik ga hopen dat het raak is!
Ik ben nog niet ongesteld. zou het over 4 dagen moeten worden, en heb altijd een hele regelmatige cycles. 1 of 2 dagen eerder maar nooit langer dan 28 dagen, dus hopen dat ik niet ongesteld word, maar we gaan het zien!
En ook spannend voor jou dus! Ik ga hopen dat het raak is!
Ik ben nog niet ongesteld. zou het over 4 dagen moeten worden, en heb altijd een hele regelmatige cycles. 1 of 2 dagen eerder maar nooit langer dan 28 dagen, dus hopen dat ik niet ongesteld word, maar we gaan het zien!
Vlinderjoy- Fluisteraar
@ Kwak; Fijn dat jullie het leuk hebben gehad! En wat vreemd, die opgezette buik.. Had je dit ook bij een vorige zwangerschap? Op de hoeveelste dag zit jij nu? Ik snap dat je nog even wacht met testen, ik ben zelf blij dat ik het toch vast gedaan heb omdat ik anders met de dag meer hoop had gekregen.
@ Vlinderjoy; Was jouw cyclus na de miskraam ook 28 dagen? De mijne was na de miskraam nog een maandje verlengd, om je daar vast op voor te bereiden!
@ Vlinderjoy; Was jouw cyclus na de miskraam ook 28 dagen? De mijne was na de miskraam nog een maandje verlengd, om je daar vast op voor te bereiden!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal, ja na mijn miskraam werd ik ook na 28 dagen weer ongesteld. Ik had mij toen ook wel voorbereid dat het langer kon duren maar viel dus mee.
Vlinderjoy- Fluisteraar
Vlinderjoy schreef:Weegschaal, ja na mijn miskraam werd ik ook na 28 dagen weer ongesteld. Ik had mij toen ook wel voorbereid dat het langer kon duren maar viel dus mee.
Dan zeg ik idd niks meer! Wat fijn dat jouw cyclus gewoon gelijk bleef zeg. Ik duim voor je!
Weegschaal- Kletskop
ik heb een cyclus van 29 dagen, soms een dag en voor en soms een dag later dus dat zou morgen zijn.
die opgezette buik had ik ook inderdaad met de vorige zwangerschap, ook heb ik minstens 1x per dag ontlasting, wat ik de vorige keer ook had, pijnlijke buik en veel en vaak honger.
normaal heb ik dat nooit als ik ongesteld moet worden.
een vrouwenlijf is maar een lastig ding
die opgezette buik had ik ook inderdaad met de vorige zwangerschap, ook heb ik minstens 1x per dag ontlasting, wat ik de vorige keer ook had, pijnlijke buik en veel en vaak honger.
normaal heb ik dat nooit als ik ongesteld moet worden.
een vrouwenlijf is maar een lastig ding
kwak- Ratel
@ Weegschaal Balen! Had je voor de miskraam wel een regelmatige cyclus Staat in je onderschrift!
@ Kwak Spannend! Zeker nu je dezelfde klachten heb als vorige maand. Ben benieuwd wat je de komende dagen te melden hebt.....
@ Vlinderjoy Voor jou ook spannend!
Van de week is de miskraam en de curretage bij mij 4 weken geleden. Ben benieuwd of ik deze week dan ook ongesteld wordt of dat het nog even duurt. Ben benieuwd! Voel van alles in m'n lichaam.....maar zoals Kwak zei een vrouwenlijf is maar een lastig ding.
@ Kwak Spannend! Zeker nu je dezelfde klachten heb als vorige maand. Ben benieuwd wat je de komende dagen te melden hebt.....
@ Vlinderjoy Voor jou ook spannend!
Van de week is de miskraam en de curretage bij mij 4 weken geleden. Ben benieuwd of ik deze week dan ook ongesteld wordt of dat het nog even duurt. Ben benieuwd! Voel van alles in m'n lichaam.....maar zoals Kwak zei een vrouwenlijf is maar een lastig ding.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Zeg dat wel Kwak!
Die onzekerheid vind ik zo vreselijk. Als ik nu zeker weet dat ik over 2 weken ongesteld wordt wacht ik daar wel op, maar het feit dat je niks weet vind ik zo erg. De vorige keer vond ik die 37 dagen al zo lang duren omdat ik een cyclus van 28 dagen gewend was. En dan wacht ik nu 'rustig' 37 dagen af en duurt het nog langer... En dan heb ik het verhaal van Yasmine in mijn hoofd die maar niet ongesteld werd na haar miskraam en die na 80 dagen met medicatie op heeft moeten wekken.
Weet echt even niet waar ik het zoeken moet
Die onzekerheid vind ik zo vreselijk. Als ik nu zeker weet dat ik over 2 weken ongesteld wordt wacht ik daar wel op, maar het feit dat je niks weet vind ik zo erg. De vorige keer vond ik die 37 dagen al zo lang duren omdat ik een cyclus van 28 dagen gewend was. En dan wacht ik nu 'rustig' 37 dagen af en duurt het nog langer... En dan heb ik het verhaal van Yasmine in mijn hoofd die maar niet ongesteld werd na haar miskraam en die na 80 dagen met medicatie op heeft moeten wekken.
Weet echt even niet waar ik het zoeken moet
Weegschaal- Kletskop
Lieve Weegschaal, ik ga heel hard voor je duimen dat je gewoon ongesteld wordt of heeeeeel misschien te vroeg getest hebt
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Dankjewel Muppetje!
Weegschaal- Kletskop
Muppetje schreef:Lieve Weegschaal, ik ga heel hard voor je duimen dat je gewoon ongesteld wordt of heeeeeel misschien te vroeg getest hebt
+1
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Dankjewel Makamba! Hoe is het met jou?
Weegschaal- Kletskop
Makamba schreef:Muppetje schreef:Lieve Weegschaal, ik ga heel hard voor je duimen dat je gewoon ongesteld wordt of heeeeeel misschien te vroeg getest hebt
+1
Weegschaal ik ga ook hopen dat je misschien te vroeg getest hebt!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ook jij bedankt Amber!
Voor de meiden hier; Hadden jullie ook gelijk groen licht van de verloskundige/gyn om weer zwanger te worden? Bij mij is geadviseerd een menstruatie af te wachten. Dit heb ik, zo eigenwijs als ik ben, niet opgevolgd omdat ik de reden waarom onzin vind.
Voor de meiden hier; Hadden jullie ook gelijk groen licht van de verloskundige/gyn om weer zwanger te worden? Bij mij is geadviseerd een menstruatie af te wachten. Dit heb ik, zo eigenwijs als ik ben, niet opgevolgd omdat ik de reden waarom onzin vind.
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:Ook jij bedankt Amber!
mijn VK wist nog niet van mijn zwangerschap, ik heb dus ook geen advies gehad.
kwak- Ratel
Na mijn 1e miskraam gaf mij verloskundige aan dat we meteen verder mochten en na mijn 2e miskraam gaf de gyn dat ook aan. Enigste reden volgens hun om een cyclus af te wachten was zodat ze eter kunnen bepalen hoelang je zwanger bent.
Nou heb ik geen curretage gehad dus weet niet of het dan anders is.
Nou heb ik geen curretage gehad dus weet niet of het dan anders is.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Flip Fluitketel: Hoe denkt je man er nu over? Is hij een beetje bijgedraaid?
Ja dat herken ik wel, ik denk er ook iedere week even aan.
Weegschaal: Jammer dat je test negatief was. Wanneer had je ook alweer een negateive test (van toen je teste of het HCG uit je lichaam was)? Misschien ben je nog wel te vroeg met testen?!
Na mijn miskramen kregen wij meteen weer groen licht om ervoor te gaan. Na de eerste dingen wij er meteen weer voor en was toen meteen weer zwanger. Dat ging ook mis en toen hebben we een ronde (die ruim 90 dagen duurde) gewacht en toen was ik meteen zwanger van onze dochter.
Vlinderjoy: Spannend!!! Nog 4 dagen tot je nod.
Kwak: Spannend zeg. Een opgezette buik heb ik altijd na mijn eisprong. Als ik dan weer ongesteld ben geweest is het weer weg.
Leuk een weekendje weg. Waar zijn jullie geweest?
Hier nog steeds aan het genieten van de vakantie, echt heerlijk om er tussenuit te zijn.
Morgen is het al weer 6 weken geleden dat ik geopereerd ben. Ik heb nog steeds een hoge temperatuur, dus hopelijk wordt ik van de week ongesteld. Kunnen we dit toch weer wat meer afsluiten en weer vooruit kijken.
Ja dat herken ik wel, ik denk er ook iedere week even aan.
Weegschaal: Jammer dat je test negatief was. Wanneer had je ook alweer een negateive test (van toen je teste of het HCG uit je lichaam was)? Misschien ben je nog wel te vroeg met testen?!
Na mijn miskramen kregen wij meteen weer groen licht om ervoor te gaan. Na de eerste dingen wij er meteen weer voor en was toen meteen weer zwanger. Dat ging ook mis en toen hebben we een ronde (die ruim 90 dagen duurde) gewacht en toen was ik meteen zwanger van onze dochter.
Vlinderjoy: Spannend!!! Nog 4 dagen tot je nod.
Kwak: Spannend zeg. Een opgezette buik heb ik altijd na mijn eisprong. Als ik dan weer ongesteld ben geweest is het weer weg.
Leuk een weekendje weg. Waar zijn jullie geweest?
Hier nog steeds aan het genieten van de vakantie, echt heerlijk om er tussenuit te zijn.
Morgen is het al weer 6 weken geleden dat ik geopereerd ben. Ik heb nog steeds een hoge temperatuur, dus hopelijk wordt ik van de week ongesteld. Kunnen we dit toch weer wat meer afsluiten en weer vooruit kijken.
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
@ Sofie; Ik heb 3 feb pas voor het eerst negatief getest. Maar had 25 jan nog maar een heel licht streepje en dacht 28 jan mijn eisprong te voelen. Maar misschien moet ik nog even langer wachten. Jij zat dus ook op 90 dgn, zie nu op internet meer van dat soort getallen dus zal toch geduld moeten hebben.
Geniet nog lekker van je vakantie. Zou fijn zijn als ook jij ongesteld zal worden!
Geniet nog lekker van je vakantie. Zou fijn zijn als ook jij ongesteld zal worden!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal: Bij mij kwam het toen omdat het HCG niet uit mijn lichaam was, dat heeft 11 weken geduurd (moest toen om de week bloedprikken).
Misschien heb je toch je eisprong iets later gehad. Vervelend he die onzekerheid. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt (en dan natuurlijk het liefst met een positieve test).
Misschien heb je toch je eisprong iets later gehad. Vervelend he die onzekerheid. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt (en dan natuurlijk het liefst met een positieve test).
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
@weegschaal Je moest van de week toch naar de gynaecoloog of ben je al geweest?
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Wij moesten ook een ronde afwachten. Naja, ronde, ronde. Ik kreeg hij de controle, anderhalve week na de curettage, pillen om mijn menstruatie op te wekken, daarna kon ik weer verder met de Clomid. Ik vond dat niet erg, had die tijd wel even nodig om eea te verwerken...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
@ Flip; Ik moet vrijdag voor controle. Maar de curretage is gedaan door een oudere mannelijke gyn die weinig inlevingsvermogen heeft... Daarbij weet ik al dat ik schoon ben door een eerdere controle echo en is het hcg uit mijn lichaam. Dus ze kunnen verder ook niet veel doen. Ik zal gewoon moeten wachten
Jij nog geen verschijnselen van menstruatie/zwangerschap?
@ Muppetje; Voor mij is de beste verwerking gewoon opnieuw zwanger worden, zo voelt het tenminste. Ik was er best rustig onder, maar doordat ik nu niet weet waar ik aan toe ben heb ik weer meer moeite met de situatie en miskramen...
@ Sofie; Vandaar, bij mij is dat tenminste wel weg. Een positieve test zou geweldig zijn, maar inmiddels zou ik ook al heel happy zijn met een menstruatie. Deze week nog leuke uitjes gepland op je vakantieadres?
Ben dus nog niet ongesteld, zal vrijdag voor de controleafspraak nog eens testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Zal proberen rustig af te wachten tot dan en eens afwachten wat de gyn gaat doen/vertellen.
Jij nog geen verschijnselen van menstruatie/zwangerschap?
@ Muppetje; Voor mij is de beste verwerking gewoon opnieuw zwanger worden, zo voelt het tenminste. Ik was er best rustig onder, maar doordat ik nu niet weet waar ik aan toe ben heb ik weer meer moeite met de situatie en miskramen...
@ Sofie; Vandaar, bij mij is dat tenminste wel weg. Een positieve test zou geweldig zijn, maar inmiddels zou ik ook al heel happy zijn met een menstruatie. Deze week nog leuke uitjes gepland op je vakantieadres?
Ben dus nog niet ongesteld, zal vrijdag voor de controleafspraak nog eens testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Zal proberen rustig af te wachten tot dan en eens afwachten wat de gyn gaat doen/vertellen.
Weegschaal- Kletskop
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger worden na miskraam.
» zwanger na een miskraam
» Zwanger na een miskraam..
» Hoelang na miskraam weer zwanger?
» zwanger worden na ks
» zwanger na een miskraam