Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwanger worden na miskraam.

+41
koNijntje
Tummy
Parel
Filoria
Linnie1985
mystery mom
Purpleflower
Pussycat
slaatje
mzcharlotte
Snoes
Wennes
Mama Titty
Twellie
Bruintje Beer
Darius
liesje
Happydobby
SarahKey
meisje
Puzzle
L!ND@
Pien
Monnie
Puggle
Flower_L
Jasmine
Amber-
Makamba
Muppetje
Alyssa
lente
Lejow
kwak
Elmo
vlinder-19
Flip Fluitketel
Vlinderjoy
Viva
Weegschaal
Sofie
45 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 6 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Vlinderjoy ma 6 feb 2012 - 9:03

Sofie schreef:Ik heb even een lijstje gemaakt (deze staat ook in de beginpost), als er suggesties en aanvullingen zijn dan hoor ik het wel...

NaamLeeftijdenAantal *Datum (laatste) miskraamBijzonderheden
Viva20/21127 december 2011
Sofie30/31427 december 2011EUG (2 januari 2012) - eileider verwijderd
Weegschaal27/2626 januari 2012
vlinderjoy24/27126 december 2011

Krijg alleen grote lettertype confused
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  kwak ma 6 feb 2012 - 9:04

FF, fijn dat je hcg bijna uit je lichaam is!fijn dat je ook niet meer vloeit. Ik vond het zelf heel naar omdat elke keer als ik naar de wc ging weer met mijn neus op de feiten werd gedrukt. Ik heb maar 4 dagen gevloeid.

Muppetje, Gefeliciteerd!! dat nog maar velen je voorbeeld mogen volgen Wink

weegschaal, kan me inderdaad voorstellen dat het ook een raar jaar is geweest!! hoe gaat je man/vriend er mee om?
loop je ook bij de gyn of ha?

Sofie, hoe is het op vakantie? beetje aan het genieten?

hier gaat het goed, kort maar krachtig. Ben bang dat ik vant weekend weer even een dikke dip heb omdat ik dat ongesteld moet worden (denk ik)
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Sofie ma 6 feb 2012 - 9:05

Vlinderjoy: Ik heb het lijstje in excel gemaakt, met de tabel van hier lukt het niet echt. Daarom zal het wel een ander lettertype zijn. Zal ik je in het lijstje zetten? Wat zijn je gegevens?
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Flip Fluitketel ma 6 feb 2012 - 9:37

Handig een lijstje! Alleen snap ik nooit hoe je zoiets moet invullen. Zou jij dat willen doen Sofie? Mijn gegevens zijn; Flip Fluitketel, 29/37, 1e miskraam, miskraam 17 januari 2012.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Weegschaal ma 6 feb 2012 - 10:20

@ Sofie en Viva; Mijn bloedverlies begon ook op 27 dec, toevallig zeg... Ik heb 6 jan genoemd, trouwens verjaardag van mijn vader dus ik herken wat je zegt viva!, omdat die dag mijn curettage was. Ik tel de cyclus ook vanaf daar.
Ik was achteraf wel 'blij' dat het bloedverlies na de kerst begon, heb ik iig toch nog een fijne kerst gehad!

@ Kwak; Leuk dat je mee komt schrijven! Ik hoop dat de druk wegblijft.
Mijn man is er nuchter onder, maar ook bij hem veel onzekerheid en angst voor een volgende keer. Hij wil voorlopig ook niet testen, of er iig niet bij zijn als ik test. Iedere keer die negatieve testen (of positieve van de afgelopen weken als ze negatief moeten zijn) vindt hij zo vervelend... We hebben rond de miskramen goed gepraat, maar nu laat ik het een beetje rusten. Alle kwaaltjes die ik straks denk te voelen en hoop die ik heb deel ik wel hier, om hem te ontlasten.
Ik heb volgende week vrijdag wel nog een controle bij de gyn van na de curettage, maar dat is het dan denk ook. Wel werk ik in een ziekenhuis, dus bij vragen kan ik altijd even langslopen!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Weegschaal ma 6 feb 2012 - 10:22

@ Kwak; Hoop trouwens dat je niet ongesteld zal worden! Maar kan me voorstellen dat dit dan weer een dip geeft...
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sofie ma 6 feb 2012 - 20:29

Weegschaal: Bij mij was 27 december de dag van de miskraam. Het bloedverlies was de 21ste begonnen en ik dacht dat ik ongesteld was geworden, ik wist niet dat ik zwanger was. Volgens mij zaten we met een aantal meiden dichtbij elkaar toen.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sofie ma 6 feb 2012 - 20:34

Kwak: Leuk dat je toch mee komt schrijven!
De vakantie is echt heerlijk. We hoeven niets en kunnen doen waar we zin in hebben. Is ook heel lekker om in een andere omgeving te zijn. Zitten nu, voor ons, aan de andere kant van het land.

Vlinderjoy: Zie nu dat je gegevens al in de tabel had gezet. Ik heb ze erbij gezet in het andere lijstje.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  kwak ma 6 feb 2012 - 21:53

Even een vraagje he, ik moet als het goed is van het weekend ongesteld worden maar ik zit mezelf echt gek te maken hier, heb allemaal dingen die ik ook had voor mijn NOD bij de vorige zwangerschap.
droge/zere ogen, veel naar de WC en dan niet alleen plassen, veel afscheiding, opgezette buik.
tuurlijk, ik hoop op een zwangerschap maar ik vind dit nu zo eng want wat nu als ik gewoon ongesteld word dan ben ik alleen maar heel verdrietig.
testen durf ik nu gewoon niet(meer), bij de vorige zwangerschap was het hcg heel laag en teste ik een dag na NOD heel licht positief en ik denk ook dat ik niet zwanger ben, puur om teleurstelling te voorkomen.
herkenbaar?!?

en niet zeggen, ik hoop het zo en blabla.. want dat wil ik niet horen als je begrijpt wat ik bedoel.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Weegschaal di 7 feb 2012 - 0:33

@ Kwak; Heel herkenbaar; ik moet vaker naar het toilet, heb zere borsten. Kwaaltjes die ik alleen had toen ik zwanger was. Maar na mijn miskraam heb ik dit ook een keer gehad, was er toen stiekem al van overtuigd dat ik zwanger was, wat niet het geval bleek te zijn. Dus ik heb hetzelfde; probeer niet teveel te hopen ivm de teleurstelling. Durf ook niet te testen ivm negatieve testen.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flip Fluitketel di 7 feb 2012 - 1:24

Kwak Ik heb altijd wel wat klachten voor mijn NOD gehad die leken of ik zwanger was. Maar nu heb ik ook bij het minste geringste wat ik voel dat ik ga zitten denken en malen waar het nou van zou moeten/kunnen zijn bijv wel zwanger/niet zwanger blabla. Je wordt (lijkt mij) een beetje heen en weer geslingerd tussen hoop en teleurstelling en lijkt/vind mij/ik best wel lastig.

Weegschaal Volgens mij gaan mannen ook op een andere manier met hun 'verdriet' om dan ons. Merk ik ook aan mijn man. Ik vind het wel fijn om erover te praten en ben blij dat ik hier mijn 'ei' kwijt kan. In het begin praten wij er ook regelmatig over, maar bij hem is het toch al gauw 'over'. Niet dat hij er geen verdriet van heeft natuurlijk. Snap je wat ik bedoel?

Viva Op zich rookte hij dan niet ontzettend veel. Maar is altijd beter om te stoppen met roken. Hoop dat hij het vol houdt, maar zal vast lukken.

Sofie Geniet lekker van je vakantie!

Wel apart dat er 3 meiden zijn die op dezelfde dag hun miskraam kregen. Bij ons was het al niet z'on leuke dag eigenlijk toen wij te horen kregen dat het hartje niet meer klopte. Want dezelfde datum is mijn vader ook 6jr geleden overleden. Ik heb echt heel de dag om beide dingen moeten huilen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva di 7 feb 2012 - 1:50

Kwak, had ik weer je naam eerst getypt.
Je weet wat voor gevoel ik ervoor had, je hoopt, en ik kon niet wachten met testen.
Gevolg was een negatieve test en een na-klap van de zwangerschap.
Als je overtijd bent (Meer dan 3 dagen) zou ik wel testen als ik jou was.
Het kán wel weer direct raak zijn natuurlijk.
En je kan me altijd mailen.

Flip, 1 pakje shag daar kunnen zo'n 35/45 sigaretten uit. (Dat je het niet verward met een pakje sigaretten Wink)
Hij was gelukkig geen kettingroker maar ik vind dit helemaal geweldig nu hij gestopt is. Hopelijk houdt hij dat zo!

Sofie, hoe ben je er dan achter gekomen dat het een miskraam was? Alsnog een test gedaan?

Ik had 22dec een echo waarop te zien was dat het hartje nét gestopt was.
Geen super kerst gehad dus, want we zouden het met kerst willen vertellen, dan was ik 9 weken geweest.
Met 9.2 weken heb ik dus de pillen gekregen. Wanneer zouden jullie dan eigenlijk zeggen dat je een miskraam gekregen hebt?
Ik heb nu de lengte van zolang het kindje geleeft heeft, maar met 9.2 heb ik eigenlijk een miskraam dmv pillen gehad.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Viva di 7 feb 2012 - 1:51

heftig trouwens flip, ook nog eens de datum dat je vader overleden is!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Flip Fluitketel di 7 feb 2012 - 2:13

Viva schreef:Met 9.2 weken heb ik dus de pillen gekregen. Wanneer zouden jullie dan eigenlijk zeggen dat je een miskraam gekregen hebt?
Ik heb nu de lengte van zolang het kindje geleeft heeft, maar met 9.2 heb ik eigenlijk een miskraam dmv pillen gehad.

Eerst hield ik het op de dag dat we het te horen gekregen hadden dat we het een miskraam was. Maar heb het later naar de dag dat ik het heb opgewekt met de pillen en het kindje ook daadwerkelijk was verloren geschoven. Voor mijn gevoel was de miskraam toen 'compleet' om het maar zo te zeggen. Ik weet eigenlijk ook niet waar ze vanuit gaan...van het moment dat je het te horen krijg of dat vanaf het moment dat je het kindje verliest.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sofie di 7 feb 2012 - 2:45

Viva: Toen ik op de wc zat voelde ik er wat uitvallen, dat gevoel herkende ik van de eerste keer. Toen ik keek zag ik een vruchtzakje met daaraan navelstreng en placenta. De dag daarna getest en deze was knal positief.
Ik reken de dag dat ik het vruchtje verloren ben als de dag van de miskraam en de eerste dag van de nieuwe cyclus.

Flip Fluitketel: Dat was een dubbel zo verdrietige dag voor jullie. Weet je al wanneer jullie er weer voor willen gaan?

Wij hebben vanmorgen lekker gezwommen. Nu wel weer een beetje buikpijn, maar kan nu even bijkomen. B. ligt alweer 2,5 uur te slapen, ze was echt kapot.

Hier nog even het lijstje...

NaamLeeftijdenAantal *Datum (laatste) miskraamBijzonderheden
Vlinderjoy24/27126 december 2011
Viva20/21127 december 2011
Sofie30/31427 december 2011EUG (2 januari 2012) - eileider verwijderd
Weegschaal27/2626 januari 2012
Kwak23/24115 januari 2012
Flip Fluitketel29/37117 januari 2012
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  lente di 7 feb 2012 - 3:56

Zo, sorry voor de late reactie... heb 't een beetje druk gehad geloof ik Embarassed Wink .

Mag ik er ook nog bij in het lijstje? Lente, 25/27 (over 2 weken 28), 1 miskraam, op 1 oktober.

Muppetje; Spannend, nog een week wachten! Hoop inderdaad dat je gevoel klopt, hou het vast Zwanger worden na miskraam. - Pagina 6 561177 .

Sofie; Lekker dat jullie zo genieten van de vakantie! Hoop dat jij en je man er samen uitkomen, wel lief dat hij zo bezorgd om je is.

Flip Fluitketel; Dat moet idd een heftige dag zijn geweest. Is je hcg inmiddels weer helemaal uit je lichaam? Nog steeds aan het werk? Gaat dat een beetje?

Weegschaal; Blij dat er weer wat gebeurt in je lichaam! Hoop ook voor je dat je dit jaar meer geluk hebt Zwanger worden na miskraam. - Pagina 6 561177 . Ik herken het wel, had begin januari zo'n dag dat ik een jaar ervoor de laatste pil had geslikt en toen had ik toch een ander beeld van hoe het 'nu' zou zijn. We gaan met goede moed door Wink .

Viva; Hoe is het? Houd je man het nog goed vol deze week?

Kwak; Leuk dat je mee schrijft. Hoop inderdaad dat het niet teveel druk zet. Goed naar jezelf luisteren hoor. En heel herkenbaar, je klachten. Ik voelde ook vanalles de maand na de mk en maakte mezelf echt een beetje gek denk ik dus toen kwam de menstruatie hard aan. Het enige wat je kunt doen is afwachten denk ik, hoe rot dat ook is!

Hier vrijdag 'ineens' ongesteld geworden. Was pas dag 27, de kortste cyclus het afgelopen jaar was 28 maar na de mk waren ze alleen maar langer dus had het nog niet zo verwacht. 's Avonds even een flinke huilbui gehad, het moest er even uit denk ik. Heeft wel opgelucht trouwens haha. Hier ook herken baar trouwens dat mannen er op een andere manier mee omgaan. M'n vriend zit er in z'n hoofd wel mee zegt ie, maar hij uit dat niet echt (nouja, de eerste paar weken wel maar daarna weinig meer). Gelukkig verder een erg leuk weekend gehad, genoeg afleiding haha dus eigenlijk gaat het allemaal prima Wink . Verder gaan we er komende maand gewoon weer voor, maar mocht het dan weer niet 'raak' zijn dan gaan we naar de gyn. Weet niet meer wie het vroeg, maar heb idd een paar maanden met ovulatietesten gewerkt. Ik voel alleen de eisprong ook wel (denk ik, en de ovulatietesten bevestigden dat wel aardig) en de week dat ik het verwacht wordt het hier altijd erg gezellig Wink . Het enige dat ik niet snap is dat ik meestal in de 2e helft van m'n cyclus (na m'n eisprong) ook steeds steekjes/plopjes/pijntjes/weetikveelwatjes voel, of nouja ik kan het niet zo thuisbrengen. Ah komt allemaal goed, blijf positief!
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Weegschaal di 7 feb 2012 - 21:13

@ Flip; Ik snap precies wat je bedoeld wat betreft je man. De mijne heeft er ook zeker verdriet van gehad, maar gaat dan toch sneller weer door. Ik kan met hem wel alles bespreken, maar wil hem dan geen valse hoop geven door het bespreken van de dingen die ik weer voel. Omdat jullie het hier herkennen kan ik het ook beter hier kwijt.
Wat erg dat het ook nog eens op die dag was, echt dubbel verdriet! Had jij het vruchtje ook niet begraven bij je vader?

@ Viva; Dan heb jij idd een hele vervelend kerst gehad... Ik heb de dag van de curettage aangehouden omdat ik dan die dag het vruchtje verloren heb..

@ Sofie; Misschien nog een idee om in het schema te verwerken voor het hoeveelste kindje we gaan? Verder nog leuke dingen op het programma vandaag?

@ Lente; Je houdt er wel rekening mee, maar hoopt toch binnen een jaar zwanger te zijn en dan in ons geval te blijven... Maar we houden moed idd, dit wordt gewoon ons jaar!
Jammer dat je ongesteld bent geworden. Succes de komende maand! Ik voel in de tweede helft, na de eisprong, ook allemaal steekjes in mijn buik. Ben me hier pas bewust van geworden na mijn eerste zwangerschap, toen ik dat ook voelde. Nu heb ik ook voor een menstruatie allemaal klachten die pasten bij mijn zwangerschappen. Of ik er dan nu meer op let of dat ik het pas sinds ik zwanger ben geweest voel, heb ook geen idee... Maar het geeft wel veel valse hoop!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sofie di 7 feb 2012 - 23:44

Lente: Je staat erbij in het lijstje.
Jammer dat je ongesteld bent geworden. Huilen lucht af en toe wel even op. Zwanger worden na miskraam. - Pagina 6 699888Hoop echt dat dit jullie maand gaat worden!
Pff, ja mannen. Hier zegt 'ie het ene moment het alleen bij B. te willen laten en het volgende moment heeft hij het over een zoon (die hij ooit nog hoopt te krijgen). Hij is er in zijn hoofd ook wel mee bezig, maar uit dat veel minder.

Weegschaal: Ik heb het erbij gezet in het lijstje. Zal 'em zo even in de beginpost zetten.
Wij gaan als B. straks wakker is naar het land van Jan Klaassen, is een speelparadijs. Daar zijn wij zondag ook gweest en ze vond het helemaal leuk. Ze heeft het sindsdien steeds over de grote glijbaan en de trein. Ook gaan we nog even langs haar grote vriend Bollo de beer.

Ik had het vermoeden zondag mijn eisprong gevoeld te hebben en ja hoor ik had gelijk. Very Happy Toen ik vanmorgen mijn temperatuur op fertilityfriend had ingevuld kreeg ik een mooi kruis op dag 35. Deze keer een cyclus rond de 49 dagen. Wel fijn dat ik niet in de vakantie ongesteld ga worden.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Weegschaal wo 8 feb 2012 - 0:28

@ Sofie; Het is dat temperaturen bij mij geen zin heeft ivm onregelmatig werken, anders was die fertilityfriend wel handig zo te horen! Jullie gaan er nu nog niet voor toch, wel voorzichtig gedaan Wink

Veel plezier vandaag!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sofie wo 8 feb 2012 - 0:35

Weegschaal: Wat voor werk doe je? Je moet iedere dag na ongeveer evenveel uur slaap en rond dezelfde tijd temperaturen en dat is idd. niet handig als je onregelmatig werkt. Ik vind het echt handig. Haha, ja mag niet zwanger worden nu en man wil nog niet dus zijn heel voorzichtig.
Dank je!
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Weegschaal wo 8 feb 2012 - 1:06

@ Sofie; Ik ben verpleegkundige en werk veel nachtdiensten. Heb wel een maandje getemperatuurd, maar niet betrouwbaar vanwege die diensten. Ik was die maand wel zwanger dus misschien helpt dat alleen al Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flip Fluitketel wo 8 feb 2012 - 8:22

Sofie Wel fijn dat je je eisprong gevoeld hebt. Ik voelde hem ook altijd. Weet niet hoe dat nu zal zijn. Maar wel voorzichtig aan doen Wink In principe staat ons niks in de weg om gewoon verder te gaan voor een kindje en gebruiken geen anticonceptie o.i.d..

Weegschaal Wij hebben inderdaad ons 'kindje' bij het graf van mijn vader begraven. Het geeft me een fijn en vertrouwd gevoel dat 'het' nu daar ligt.

Lente Ik heb afgelopen weekend nog een zw.test gedaan en daar was nauwelijks een streepje op te zien. Ik neem dus aan dat het HCG uit mijn lichaam is. Ondertussen ben ik alweer een week aan het werk en dat gaat goed.

Gisteren was het alweer 4 weken geleden dat we te horen kregen dat het hartje niet meer klopte. Pffff.....ineens staat je wereld op dat moment op z'n kop. Hebben jullie nou ook dat je steeds denkt vandaag zou ik zoveel weken zwanger zijn en zou ik waarschijnlijk al mooi groeiend buikje hebben?

Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal do 9 feb 2012 - 11:15

@ Flip; Mooi dat jullie het kindje bij je vader begraven hebben! Ik probeer niet te denken hoe ver ik zou zijn, maar de uitgerekende data 30 mrt en 7 aug zitten wel in mijn hoofd. Deze dagen gaan zeker niet ongemerkt voorbij. Verder heb ik dat met meiden met wie ik hier in topics gepraat heb die nog wel zwanger zijn, best confronterend soms.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal zo 12 feb 2012 - 5:41

Alles goed met de meiden hier?

Ik ben nog niet ongesteld. Kon me niet inhouden en heb net getest; negatief.
Ben natuurlijk wel teleurgesteld en ook wel verdrietig, maar ben vooral bang dat mijn menstruatie gaat uitblijven.
Heb zulke zere borsten dat ik hoop snel ongesteld te gaan worden, er moet toch wel iets gaande zijn in mijn lijf...
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Vlinderjoy zo 12 feb 2012 - 5:48

Weegschaal schreef:@ Flip; Mooi dat jullie het kindje bij je vader begraven hebben! Ik probeer niet te denken hoe ver ik zou zijn, maar de uitgerekende data 30 mrt en 7 aug zitten wel in mijn hoofd. Deze dagen gaan zeker niet ongemerkt voorbij. Verder heb ik dat met meiden met wie ik hier in topics gepraat heb die nog wel zwanger zijn, best confronterend soms.

Ik merk dat ik dit ook heb hoor!
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: