Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?

+53
Floor
Sylvana
Muis
CCC
Sophiee
meisjesmama
kwak
Flip Fluitketel
Mida4you
Wennes
Thunder
Monnie
Sofie
Nana
Alex
L!ND@
Lejow
Caramba
Bruintje Beer
PapillonRose
Puggle
Mizz_S
Tania
Blue flower
Parisienne
nillis
Sarah1985
Roos
Rush
PiP
Makamba
Flower_L
mickey
koNijntje
Susan
Bloem86
SarahKey
Jezzie
Marin
Ezzer
shadow
duckie
Dora
Tsjip
Laced
Pussycat
Monte
Smaragdje
Muppetje
Puzzle
Happydobby
Poisongirl
Ifrah
57 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet? - Pagina 4 Empty Re: Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?

Bericht  meisjesmama di 24 jan 2012 - 10:25

Bij de 1ste wilde ik het graag weten en alles is al zo nieuw dus dat wisten wij maar andere niet. Dat vertelde we pas achteraf.
Bij de 2de wilde mijn man het niet weten en dat vond ik ook wel prima. Alleen werden we door niemand gelooft omdat we de vorige keer ook zeiden dat we het niet wisten. We hadden het wel op laten schrijven en met onze ouders erbij opengemaakt. Daar stond op 99,9% een meisje echt zo bijzonder omdat achteraf te lezen.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet? - Pagina 4 Empty Re: Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?

Bericht  Sophiee di 24 jan 2012 - 10:55

Voordat ik zwanger was, wisten mijn vriend en ik zeker dat we het niet wilden weten. Maar toen ik eenmaal zwanger was, konden we niet wachten om uit te vinden wat het was. Ik vond het op een of andere manier heel geruststellend te weten wat het is. Ik kon helemaal niet omgaan met het feit niet te weten wat we zouden krijgen, hoe mijn leven er daarna uit zou zien. Of ik een zoon of dochter op zou voeden. Een beetje vreemd..!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet? - Pagina 4 Empty Re: Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?

Bericht  CCC di 24 jan 2012 - 11:06

Yep! Ik wilde het weten! smile Mijn vriend vond het allemaal wel best!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet? - Pagina 4 Empty Re: Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 12:45

Wij willen het graag weten, veel te nieuwsgierig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet? - Pagina 4 Empty Re: Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?

Bericht  SarahKey di 24 jan 2012 - 19:05

Teigertje schreef:
_MamaRosa_ schreef:
SarahKey schreef:
Twellie schreef:@ MamaRosa: Haha, gewoon de namen vergeten smile. Ik heb mijn vriend een briefje meegegeven met de spelling van de naam van onze tweede dochter, ik zag het ook al gebeuren dat ze na terugkomst van mijn vriend van het gemeentehuis net even iets anders zou heten dan gepland smile.

Ik heb ook een briefje in ons trouwboekje gedaan met de geboortenamen en de roepnaam.
Je weet maar nooit. maar nu vroeg mijn man er zelf ook om voor de zekerheid.

[/color][/b]

Had mijn moeder dit ook maar gedaan bij mijn zusje.....
Mijn vader is vergeten bij de aangifte de roepnaam door te geven Embarassed . Dus overal op officiele documenten en bij diploma-uitreikingen is het C.ornelia M.aria en geen M.arlon C.ornelia M.aria. Toch lullig....

Nou dat bedoel ik haha. Dat is idd echt zo zonde!! Nu krijgt dit kindje maar twee geboortenamen dus als mijn man er 1 vergeet vind ik het wel dom Laughing Maar 1 naam ervan kun je met streepje schrijven, of zonder of aan elkaar etc. En dat wou hij even goed op papier hebben. Goh je zou maar een naam vergeten.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet? - Pagina 4 Empty Re: Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?

Bericht  Muis di 24 jan 2012 - 20:00

Mochten we zwanger zijn, dan zou ik het heel graag willen weten. Wil mezelf mentaal kunnen voorbereiden op het geslacht. Ik heb geen voorkeur, maar op het moment dat ik ga fantaseren over een meid, en het blijkt een jongen te zijn, dan kan ik daar best wel eens even moeite mee hebben.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet? - Pagina 4 Empty Re: Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?

Bericht  Marin di 24 jan 2012 - 20:42

Sarah Key, dat is bij m'n vriend gebeurt bij z'n geboorte. Zijn naam zou eigenlijk met streepje moeten, maar door z'n vader is het nu zonder. Z'n moeder schrijft t nog altijd mét ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet? - Pagina 4 Empty Re: Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?

Bericht  Sylvana di 24 jan 2012 - 20:53

Voor dat ik zwanger raakte had ik altijd zoiets van: ik wil dat het een verassing blijft tot de geboorte. Ik kon me zelfs niet voorstellen dat mensen het al voor de geboorte wouden weten Embarassed .



En nu ben ik zelf in verwachting, en al vanaf dag één nieuwsgierig naar wat het zal worden/zijn. Mijn vriend ook, dus we willen het dan ook beiden graag weten! En de rest van de omgeving mag het dan ook gewoon weten.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet? - Pagina 4 Empty Re: Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 21:26

Het maakte ons geen fluit uit wat het geslacht was, maar we wilden het wel weten om ons erop voor te kunnen bereiden. Iedereen mocht het ook weten, en bij de 20 weken echo gaf het naast dat het kindje gezond was wel ook nog een hele andere dimensie.

Ook houden wij niet echt van neutrale kleertjes/kleuren, dus daarom was haar eerste pakje wit met roze en is haar kamertje knalroze Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet? - Pagina 4 Empty Re: Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?

Bericht  Rush di 24 jan 2012 - 21:28

Marin schreef:Sarah Key, dat is bij m'n vriend gebeurt bij z'n geboorte. Zijn naam zou eigenlijk met streepje moeten, maar door z'n vader is het nu zonder. Z'n moeder schrijft t nog altijd mét ;-)
Mijn vader heeft met opzet mijn echte naam weggelaten bij het aangeven van m`n geboorte. Daar kwam m`n moeder pas na 13 jaar achter. laughcry

Ik heb dus maar 1 naam, m`n moeder is altijd in de veronderstelling geweest dat ik er 2 had. En ik zelf ook, tot m`n dertiende (toen moest ik een ID kaart) dus. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet? - Pagina 4 Empty Re: Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?

Bericht  Floor di 24 jan 2012 - 21:32

SarahKey schreef:
Teigertje schreef:
_MamaRosa_ schreef:
SarahKey schreef:
Twellie schreef:@ MamaRosa: Haha, gewoon de namen vergeten smile. Ik heb mijn vriend een briefje meegegeven met de spelling van de naam van onze tweede dochter, ik zag het ook al gebeuren dat ze na terugkomst van mijn vriend van het gemeentehuis net even iets anders zou heten dan gepland smile.

Ik heb ook een briefje in ons trouwboekje gedaan met de geboortenamen en de roepnaam.
Je weet maar nooit. maar nu vroeg mijn man er zelf ook om voor de zekerheid.

[/color][/b]

Had mijn moeder dit ook maar gedaan bij mijn zusje.....
Mijn vader is vergeten bij de aangifte de roepnaam door te geven Embarassed . Dus overal op officiele documenten en bij diploma-uitreikingen is het C.ornelia M.aria en geen M.arlon C.ornelia M.aria. Toch lullig....

Nou dat bedoel ik haha. Dat is idd echt zo zonde!! Nu krijgt dit kindje maar twee geboortenamen dus als mijn man er 1 vergeet vind ik het wel dom
Laughing Maar 1 naam ervan kun je met streepje schrijven, of zonder of aan elkaar etc. En dat wou hij even goed op papier hebben. Goh je zou maar een naam vergeten.

Ik had ook alle namen opgeschreven en mee in de ziekenhuistas, mijn man kon de volgorde van de namen maar niet onthouden (de roepnamen wist hij dan weer wel). Bij de aangifte heeft hij het briefje afgegeven aan de balie Laughing

Mijn vriendin heeft ook namen waar niks van klopt, alleen haar roepnaam is hetzelfde als op het geboortekaartje en hetzelfde als op de geboorteakte, voor de rest klopt er niks van. Haar vader wist het niet meer, een roepnaam en dan 3 doopnamen, hij heeft toen 3 namen gezegd bij de aangifte maar op het geboortekaartje stonden 3 totaal andere namen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet? - Pagina 4 Empty Re: Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?

Bericht  yes1984 di 24 jan 2012 - 21:48

Wij wilden het beide niet weten. Ook al hebben we beide wel eens een zwak moment gehad en getwijfeld bleef het voor ons een verrassing. Ons voorgevoel was wel vanaf dag 1 een jongen!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet? - Pagina 4 Empty Re: Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?

Bericht  Shy di 24 jan 2012 - 22:19

Wij wilden het ook weten, alleen maar handig met de kamer en kleertjes en scheelt ook weer met namen zoeken haha.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet? - Pagina 4 Empty Re: Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 22:22

Floor schreef:
SarahKey schreef:
Teigertje schreef:
_MamaRosa_ schreef:
SarahKey schreef:
Twellie schreef:@ MamaRosa: Haha, gewoon de namen vergeten smile. Ik heb mijn vriend een briefje meegegeven met de spelling van de naam van onze tweede dochter, ik zag het ook al gebeuren dat ze na terugkomst van mijn vriend van het gemeentehuis net even iets anders zou heten dan gepland smile.

Ik heb ook een briefje in ons trouwboekje gedaan met de geboortenamen en de roepnaam.
Je weet maar nooit. maar nu vroeg mijn man er zelf ook om voor de zekerheid.

[/color][/b]

Had mijn moeder dit ook maar gedaan bij mijn zusje.....
Mijn vader is vergeten bij de aangifte de roepnaam door te geven Embarassed . Dus overal op officiele documenten en bij diploma-uitreikingen is het C.ornelia M.aria en geen M.arlon C.ornelia M.aria. Toch lullig....

Nou dat bedoel ik haha. Dat is idd echt zo zonde!! Nu krijgt dit kindje maar twee geboortenamen dus als mijn man er 1 vergeet vind ik het wel dom
Laughing Maar 1 naam ervan kun je met streepje schrijven, of zonder of aan elkaar etc. En dat wou hij even goed op papier hebben. Goh je zou maar een naam vergeten.

Ik had ook alle namen opgeschreven en mee in de ziekenhuistas, mijn man kon de volgorde van de namen maar niet onthouden (de roepnamen wist hij dan weer wel). Bij de aangifte heeft hij het briefje afgegeven aan de balie Laughing

Mijn vriendin heeft ook namen waar niks van klopt, alleen haar roepnaam is hetzelfde als op het geboortekaartje en hetzelfde als op de geboorteakte, voor de rest klopt er niks van. Haar vader wist het niet meer, een roepnaam en dan 3 doopnamen, hij heeft toen 3 namen gezegd bij de aangifte maar op het geboortekaartje stonden 3 totaal andere namen.

Haha, gelukkig ben ik dus niet de enige!
Ik heb ook de namen voluit uitgeschreven (zo moeilijk zijn ze niet) zodat mijn vriend nergens aan hoefde te denken en niks fout kon doen. Spelling is niet zijn sterkste punt, zegt hij zelf ook.

Wat ik wel irritant vind, onze dochter heet L.oïs M.ila, M.ila als 2de naam vernoemd naar de oma's, en veel mensen denken dat ze écht zo heet. We hebben een geboortekaartje met op de voorkant L.oïs, en aan de binnenkant beide namen. Pasgeleden ging een vriend van ons weg, gaf haar een kus en zei ; 'daaaag L.oïs M.ila!' laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet? - Pagina 4 Empty Re: Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?

Bericht  Amber- di 24 jan 2012 - 22:26

Wij willen ook graag weten wat het word. Ben veel te nieuwsgierig haha..
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet? - Pagina 4 Empty Re: Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?

Bericht  woezel di 24 jan 2012 - 22:28

Bij M wilde ik het niet weten, man wel. Toen een verassing gelaten, al had ik wel het idee dat het een jongen was op de echo. Bij C wisten we het wel maar hebben we het voor ons gehouden. Alleen met 37 weken wist mijn moeder het, want toen zij ik een draaipoging krijgen en ingeleid worden, en toen had mijn man in M schriftje gezet dat we zijn broertje gingen halen. Maar we komen zonder thuis omdat hij gedraaid was.
Bij E wilde we het ook weten en mocht iedereen het weten. Dit omdat we een nieuwe babykamer moesten, en wilde nu graag een echte jongens of meidenslaapkamer.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet? - Pagina 4 Empty Re: Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum