Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Luiertas en geslacht van je kindje.

+16
Thunder
ekjir@M
PapillonRose
studiebol
Susan
pantuf
Monte
Liadan
Tania
Happydobby
Novalee
Rush
Parisienne
Floor
mauwmauw
Didi
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Didi vr 8 jul 2011 - 1:28

Ik heb een hele leuke luiertas gezien van Oilily. Allemaal kleurtjes en de achtergrond kleur is lichtblauw.
Wat vinden jullie, kan dit alleen als je een meisje krijgt of vinden jullie het ook oke als het een jongetje is?

Het gaat om deze tas:

http://www.kleertjes.com/fh.html?omitxmldecl=yes&fh_secondid=2000047641_14133_0&fh_lister_pos=8&fh_location=%2f%2fkleertjes%2fnl_NL%2fis_available%3e%7btrue%7d%2fcombi_size_range%3e%7brange_b%7d&fh_eds=%c3%9f&fh_refview=lister
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 1:35

Ik vind dat het makkelijk kan, zowel jongen als meisje!

Ik heb een Kitch Kitchen tas, die is ook afgezet met blauw. Heeft verder als kleuren blauw, groenig, wit en roze. Heb ik ook gekocht voor ik het geslacht wist, vind dat het prima voor allebei kan.


Laatst aangepast door ProudMama op vr 8 jul 2011 - 1:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  mauwmauw vr 8 jul 2011 - 1:36

Oilily Bags effen luiertas van polyester voor meisjes uit de collectielijn 'Fairy Tale Bibi' in de kleur light blue

dit staat er in de beschrijving,dus ja hij kan voor meisjes.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Floor vr 8 jul 2011 - 1:38

Ik vind dat het prima kan, als jij het toch een mooie tas vind is het toch goed. Ik vind het voor beide geslachten leuk.
Ik zou zo'n tas niet hoeven te kopen aangezien mijn man er dan echt niet mee op pad gaat maar als dat bij jullie geen probleem is zou ik de tas gewoon kopen als je hem mooi vind.
allemachtig wat een geld voor een luiertas, of ligt dat aan mij? Die van ons kostte 34euro dat vond ik meer dan genoeg
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 1:40

Ik vind dat het voor beide geslachten kan.

Zelf zou ik ook niet zoveel geld voor een luiertas uit kunnen geven ondanks dat ik heeeel veel mooie gezien heb.
Maar ik krijg na een paar maanden alweer spijt.
Mijn luiertas heeft 10.- gekost Cool
Was officieel een weekendtas. En intussen heb ik nog 2 andere gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 1:46

Floor schreef:allemachtig wat een geld voor een luiertas, of ligt dat aan mij? Die van ons kostte 34euro dat vond ik meer dan genoeg
Die van mij was voor de helft ivm opheffingsuitverkoop. Zou er ook niet zoveel geld voor over hebben...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Parisienne vr 8 jul 2011 - 1:46

Ik vind ook dat deze tas voor beide geslachten kan. Ten slotte ben jij degene die er waarschijnlijk het meest mee loopt Wink Maar ik vind zeker deze tas ook kunnen voor een jongen hoor, juist vanwege die lichte kleur blauw.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Didi vr 8 jul 2011 - 1:46

@ Mauwmauw, ja ik weet dat ie voor meisjes is, maar ik krijg een jongetje, dus ik wilde graag weten of t niet gek was om zo'n tas te kopen als je een jongen krijgt.

@ de rest.
Ja t is wel een hele dure, maar ik vind 'm zo mooi.. Maar ik heb nog niks besteld hoor, ik wil eerst nog even afwachten of ik 'm over een tijdje nog steeds zo leuk vind. Ik ken mezelf een beetje dus straks koop ik deze dure en kom ik over een paar weken een tas voorbij die ik nog leuker vind.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Rush vr 8 jul 2011 - 1:48

Ik vind het niks voor bij een jongetje.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  mauwmauw vr 8 jul 2011 - 1:49

sorry ben niet helemaal wakker.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Novalee vr 8 jul 2011 - 1:52

Je kind loopt er toch niet mee, maar jij? Ik heb bij het uitzoeken gekeken naar wat ik zelf mooi vond, niet naar of het een jongens- of meisjestas was. Uiteindelijk heb ik er een voor 9 euro bij de hema gekocht, vind dit wel erg veel geld voor een tas.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Happydobby vr 8 jul 2011 - 1:53

Ik kreeg mijn luiertas bij de kinderwagen, gewoon een zwarte met grijs.

Ik vind het wel een mooie tas. Maar ik zou er zelf geen 104 euro voor over hebben.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Tania vr 8 jul 2011 - 1:57

Ik vind het prima kunnen hoor, jij loopt er toch mee. Ik had een blauw gebloemde tas toen J. net geboren was. Maar ja, ik heb ook een roze draagdoek en een draagzak met bloemetjes. Ik ben van mening dat waar ik mee loop niet altijd per se blauw of jongensachtig hoeft te zijn.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 2:16

Ik vind dat dat prima kan. Ik vind deze tas voor allebei de geslachten niet zo mooi Wink maar ik zou zo een roze luiertas gebruiken voor een jongetje en andersom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 2:16

Serieus.....104 euro voor een luiertas??? Dat is eigenlijk het eerste wat me te binnen schiet!

On topic, meisjestas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Liadan vr 8 jul 2011 - 2:28

Ik heb een luiertas uitgekozen die ik zelf mooi vind, ik moet ermee lopen dus ik zou gerust een roze tas kopen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 2:33

wat maakt het nou uit of het een jongestas of meisjestas is, de baby loopt er toch niet mee? Ik zou er eentje kiezen die vooral jij mooi vindt en als dat een babyroze is terwijl je een jongetje verwacht maakt dat toch niet uit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Monte vr 8 jul 2011 - 2:42

Dromertje schreef:wat maakt het nou uit of het een jongestas of meisjestas is, de baby loopt er toch niet mee? Ik zou er eentje kiezen die vooral jij mooi vindt en als dat een babyroze is terwijl je een jongetje verwacht maakt dat toch niet uit?
+1, waarom zou je een blauwe/zwarte/groene moeten kopen als het een jongen is? Ik zou zelf ook een tas met roze erin kopen(omdat ik het mooi vind) en dan zou het mij echt niet uitmaken of het een jongen of meisje is, want ik loop ermee. Wat een onzin
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  pantuf vr 8 jul 2011 - 3:25

Vind hem voor beide kunnen. Door de sleutelhanger vind ik hem meer naar een meisje neigen, maar die kan er natuurlijk zo af.
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Susan vr 8 jul 2011 - 3:43

Ik vind het ook niet uitmaken. Stel dat je een roze luiertas koopt waar je heel blij mee bent en je tweede kind is een jongen, dan hoef je toch ook niet per se een nieuwe te kopen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 3:45

Ik weet alleen niet of mijn vriend met een roze luiertas zou gaan lopen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Susan vr 8 jul 2011 - 3:47

Dan koop je voor je vriend zo'n donkergrijze van de HEMA. Voor een prikkie is hij weer helemaal de coole man.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 3:49

Susan schreef:Dan koop je voor je vriend zo'n donkergrijze van de HEMA. Voor een prikkie is hij weer helemaal de coole man.

Haha Very Happy Hij liep laatst met mijn oilily tas laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  studiebol vr 8 jul 2011 - 4:54

Ik vind het een leuke tas en vind ook dat het voor een meisje kan. Ik ben zelf wel van de kleurtjes maar net als bij floor hoef ik met zo'n tas niet thuis te komen want mijn vriend vind het niks:-) wij hebben dus gewoon een zwart witte!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Susan vr 8 jul 2011 - 4:58

Ik zou niet een tas die ik leuk vind laten liggen omdat mijn man het niks vindt, dan neemt hij toch gewoon een andere tas mee als hij op pad gaat? Je hoeft niet eens per se een officiële verschoningstas te hebben, je kunt overal een paar luiers en een verschoningsmatje in stoppen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum