Biechttopic 4
+88
Kaat
Serena
Prosecco
ExpressoB
Muis
Viva
VeryCherry
Polly
*Troela*
Dani
Rouge
Twellie
Siem
Roodkapje
ellibre
Lenthe
bolus26
Tabbert
Sorella
Rovine
Poisongirl
Julia
studiebol
girli
Parisienne
Jasmine
MADDIE
Caresses
Erin
Gigi_
Tania
Pompoen
Bolleke
slaatje
Jerry
Marsy28
Cheesegirl
Atelier Madame
CCC
Coco
Caroow
nina
frolic
woezel
Pussycat
Rumble
luenca
Blond
SoGood
Highway
Paper Crown
Toet
TGR
Nora
Kat1980
Makamba
RYW
Stuiterbal
Kaboutertje
Mamsie
Minx
Liz
Pien
Snoes
Lejow
Rush
Zininzon
Susan
May
Monte
Zora
Jordana
Shisha
litllejoy
Ibbeltje
Marin
mzcharlotte
Sterre
Darius
Caro
Merai
Curious
SuperGrover
Ella
Sweety
Esperanza
blondje1313
Lady4
92 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Biechttopic 4
Ik vind het altijd lastig, dit soort situaties. We kunnen wel ons mond gaan houden, maar ik vind ook dat je voor een mening mag staan. Iedereen heeft bepaalde normen in het leven en die moet je uiteraard bijschaven, maar ik vind niet dat je ze maar voor jezelf moet houden. Onder het mom van 'iedereen moet doen wat hij/zij zelf wil'. Als je het gevoel hebt dat iets de verkeerde kant op gaat, zoals in dit geval de beslissing van Biechtje en vriend, vind ik dat je dat frank en vrij mag zeggen.
Biechtje, ik hoop dat je weet dat de meeste reacties hier geplaatst worden uit bezorgdheid voor jou en je kindje.
Biechtje, ik hoop dat je weet dat de meeste reacties hier geplaatst worden uit bezorgdheid voor jou en je kindje.
Gast- Gast
+1ExpressoB schreef:PrinsesBo schreef:Ik ook, maar denk dat die niet meer komt.
Nee dat denk ik ook niet. Begrijp het dan wel.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Het is niet echt een biecht. Maar ik wil wel graag mijn hart even luchten.
Woensdag was mijn laatste werkdag. Ik ben alleen een aantal dagen niet lekker en was al vanaf vrijdag elke ochtend aan het werk geweest. Dus had ik woensdag middag gevraagd of een collega voor mij wilde werken. Dan kwam ik op een later tijdstip wel afscheid nemen op mijn werk. Ik had er verder ook nog niks over gehoord. De planner wist niet eens dat het mijn laatste werkdag was. Voor mijn gevoel was het een gewone werkdag met niks extra's. Hoor namelijk nooit iets van mijn baas. Dus nu ook vast niet. Er is een tijd terug iemand overleden in mijn dienst. Normaal gesproken neemt de baas dan contact op met degene die op dat moment gewerkt had. Voor mij was het de eerste keer dat er iemand in mijn dienst overleed. Ik heb nooit wat van hem gehoord daar over. Terwijl dit wel zijn plicht is.
Kom ik net op mijn werk, en krijg ik toch een preek van mijn baas Hij had rekening met mij gehouden en blablablabla. Er waren al meer mensen weg gegaan, en ik wist dat hij rekening met mij hield en blabla. Dus ik gezegd dat ik van niks wist. Als ik geweten had dat hij op mij gerekend had dat ik het anders had aangepakt. Maar ik wist gewoon van niks. Ik hoor nooit wat van hem. De preek duurde wel 10 minuten.
Ik zei tegen hem dat ik er nu was voor de laatste keer. Voor mijn gevoel was dat ook prima, want ik was er niet van op de hoogte dat hij wat geplant had. Nou voor hem was het echt heel vreemd dat ik hem er zo tussen uit kneep. Nu begrijp ik wel dat als hij op mij rekent en ik niet op kom dagen het raar voor hem is. Maar als hij mij niet op de hoogte stelt dat hij een afspraak met mij plant dan kan ik daar ook niet op reageren.
Ik voel me echt zuur.
Woensdag was mijn laatste werkdag. Ik ben alleen een aantal dagen niet lekker en was al vanaf vrijdag elke ochtend aan het werk geweest. Dus had ik woensdag middag gevraagd of een collega voor mij wilde werken. Dan kwam ik op een later tijdstip wel afscheid nemen op mijn werk. Ik had er verder ook nog niks over gehoord. De planner wist niet eens dat het mijn laatste werkdag was. Voor mijn gevoel was het een gewone werkdag met niks extra's. Hoor namelijk nooit iets van mijn baas. Dus nu ook vast niet. Er is een tijd terug iemand overleden in mijn dienst. Normaal gesproken neemt de baas dan contact op met degene die op dat moment gewerkt had. Voor mij was het de eerste keer dat er iemand in mijn dienst overleed. Ik heb nooit wat van hem gehoord daar over. Terwijl dit wel zijn plicht is.
Kom ik net op mijn werk, en krijg ik toch een preek van mijn baas Hij had rekening met mij gehouden en blablablabla. Er waren al meer mensen weg gegaan, en ik wist dat hij rekening met mij hield en blabla. Dus ik gezegd dat ik van niks wist. Als ik geweten had dat hij op mij gerekend had dat ik het anders had aangepakt. Maar ik wist gewoon van niks. Ik hoor nooit wat van hem. De preek duurde wel 10 minuten.
Ik zei tegen hem dat ik er nu was voor de laatste keer. Voor mijn gevoel was dat ook prima, want ik was er niet van op de hoogte dat hij wat geplant had. Nou voor hem was het echt heel vreemd dat ik hem er zo tussen uit kneep. Nu begrijp ik wel dat als hij op mij rekent en ik niet op kom dagen het raar voor hem is. Maar als hij mij niet op de hoogte stelt dat hij een afspraak met mij plant dan kan ik daar ook niet op reageren.
Ik voel me echt zuur.
Gast- Gast
Dat is wel vervelend. Is het afscheid daarna nog wel een beetje vriendelijk gegaan?
Gast- Gast
Ik schaam mij omdat mijn vriend en ik eindelijk een bedrag van 10000 euro bij elkaar hebben gespaard en ik dat niet uit wil geven aan vakantie, huis verven enz maar aan de andere kant wil ik wel lekker leven en die dingen doen.
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Ik schaam mij omdat mijn vriend en ik eindelijk een bedrag van 10000 euro bij elkaar hebben gespaard en ik dat niet uit wil geven aan vakantie, huis verven enz maar aan de andere kant wil ik wel lekker leven en die dingen doen.
Wat zou je er dan wel mee willen doen?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik denk dat ze zo trots is op het gespaarde, dat ze het nu niet zo ''durft'' uit te geven. Dat is ook moeilijk dat snap ik. Misschien is het handig op een rijtje te zetten wat je echt wilt en nodig hebt en dan te kijken hoe duur. Zo hou je toch een beetje je budget in de gaten.Prosecco schreef:Biechtje01 schreef:Ik schaam mij omdat mijn vriend en ik eindelijk een bedrag van 10000 euro bij elkaar hebben gespaard en ik dat niet uit wil geven aan vakantie, huis verven enz maar aan de andere kant wil ik wel lekker leven en die dingen doen.
Wat zou je er dan wel mee willen doen?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Biechtje01 schreef:Ik schaam mij omdat mijn vriend en ik eindelijk een bedrag van 10000 euro bij elkaar hebben gespaard en ik dat niet uit wil geven aan vakantie, huis verven enz maar aan de andere kant wil ik wel lekker leven en die dingen doen.
Ow dat is herkenbaar. Ik had een tijd terug veel gespaard, maar als het op vakantie aan kwam vond ik 1000 euro al duur. Uiteindelijk hebben we een nieuwe auto moeten kopen, maar leuk was dat niet. Op een of andere manier ben ik altijd bang dat het zo nutteloos is en dat we uiteindelijk het geld voor betere dingen kunnen gebruiken. Of stel een van ons raakt zijn baan kwijt dan heb ik wel graag een buffer.
Gast- Gast
Ook herkenbaar. Maar nu komt het er toch van; we zijn net getrouwd, kopen een nieuwe keuken, nieuwe gordijnen en we willen graag nog op vakantie. Ik denk dat het toch een tijdje beneden de 1000 euro komt te staan.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Cimic schreef:Biechtje01 schreef:Ik schaam mij omdat mijn vriend en ik eindelijk een bedrag van 10000 euro bij elkaar hebben gespaard en ik dat niet uit wil geven aan vakantie, huis verven enz maar aan de andere kant wil ik wel lekker leven en die dingen doen.
Ow dat is herkenbaar. Ik had een tijd terug veel gespaard, maar als het op vakantie aan kwam vond ik 1000 euro al duur. Uiteindelijk hebben we een nieuwe auto moeten kopen, maar leuk was dat niet. Op een of andere manier ben ik altijd bang dat het zo nutteloos is en dat we uiteindelijk het geld voor betere dingen kunnen gebruiken. Of stel een van ons raakt zijn baan kwijt dan heb ik wel graag een buffer.
Dit heb ik ook precies zo gehad, dus ook herkenbaar van mijn kant. Ik denk dat Mont wel goede tips heeft.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Vind het inderdaad om uit te geven omdat ik het een mooi rond bedrag vindt en ik inderdaad een buffer wil voor als er iets gebeurd. En hebben er zo lang over gedaan om dit te krijgen.
bedankt voor jullie begrip vond mezelf al een beetje raar.
bedankt voor jullie begrip vond mezelf al een beetje raar.
Gast- Gast
Ik herken dat ook, met dat spaargeld. Ik spaar graag en zie het ook wel als een uitdaging om zoveel mogelijk te sparen. Maar wanneer is het genoeg? Dat vraag ik mijzelf wel eens af.
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
Waarom ik dit biecht weet ik eigenlijk niet, ik denk dat ik het gewoon even kwijt moet en het bij niemand anders kan.
Ik heb al ruim 7 jaar een relatie en woon ook samen. Wij hebben een gezamenlijke vriend die in het verleden gevoelens voor mij heeft gehad. Dit hebben wij toen goed besproken en ik heb geen gevoelens voor hem en we zijn gewoon vrienden gebleven. Ik heb wel een speciale band met hem, maar ik zou nooit met hem een relatie willen. Hij heeft trouwens inmiddels ook een vriendin.
De laatste tijd heb ik het idee dat zijn gevoelens naar mij toe weer wat meer terugkomen. Tussen mij en mijn vriend gaat het over het algemeen gewoon goed, af en toe de 'normale' dipjes. Vandaag was ik bij die vriend en ik merkte dat hij mij weer wat meer opzocht. Toen ik eenmaal thuis was heb ik hem gewhatsappd met de vraag of mijn gevoel klopte. En hij bevestigde mijn gevoel. Ik wilde dat hij eerlijk tegen mij was en hij gaf ook aan wel een relatie met mij te willen. Ik wil dit niet, hij heeft een hoop eigenschappen waar ik echt niet tegenkan en ik ben ook niet verliefd op hem.
Het gekke is alleen dat ik sinds hij dit gezegd heeft vanavond een soort van 'kans' zie om het een keer met een andere man te doen. Echt niet tof dit gevoel, ik wil gewoon fijn bij mijn vriend zijn namelijk. Maar het lijkt wel een soort kickgevoel te geven van, nu kan het een keer.
Mijn vriend is vanacht niet thuis en ik twijfel heel erg of ik dit morgen allemaal aan hem moet vertellen. Ik wil de vriendschap niet verbreken, maar als dit zo in de weg gaat staan. Ook snap ik zijn gevoel niet omdat hij ook een relatie heeft, ik vind dit erg lullig voor zijn vriendin.
Sorry voor het onsamenhangende verhaal, maar bedankt voor het lezen!
Ik heb al ruim 7 jaar een relatie en woon ook samen. Wij hebben een gezamenlijke vriend die in het verleden gevoelens voor mij heeft gehad. Dit hebben wij toen goed besproken en ik heb geen gevoelens voor hem en we zijn gewoon vrienden gebleven. Ik heb wel een speciale band met hem, maar ik zou nooit met hem een relatie willen. Hij heeft trouwens inmiddels ook een vriendin.
De laatste tijd heb ik het idee dat zijn gevoelens naar mij toe weer wat meer terugkomen. Tussen mij en mijn vriend gaat het over het algemeen gewoon goed, af en toe de 'normale' dipjes. Vandaag was ik bij die vriend en ik merkte dat hij mij weer wat meer opzocht. Toen ik eenmaal thuis was heb ik hem gewhatsappd met de vraag of mijn gevoel klopte. En hij bevestigde mijn gevoel. Ik wilde dat hij eerlijk tegen mij was en hij gaf ook aan wel een relatie met mij te willen. Ik wil dit niet, hij heeft een hoop eigenschappen waar ik echt niet tegenkan en ik ben ook niet verliefd op hem.
Het gekke is alleen dat ik sinds hij dit gezegd heeft vanavond een soort van 'kans' zie om het een keer met een andere man te doen. Echt niet tof dit gevoel, ik wil gewoon fijn bij mijn vriend zijn namelijk. Maar het lijkt wel een soort kickgevoel te geven van, nu kan het een keer.
Mijn vriend is vanacht niet thuis en ik twijfel heel erg of ik dit morgen allemaal aan hem moet vertellen. Ik wil de vriendschap niet verbreken, maar als dit zo in de weg gaat staan. Ook snap ik zijn gevoel niet omdat hij ook een relatie heeft, ik vind dit erg lullig voor zijn vriendin.
Sorry voor het onsamenhangende verhaal, maar bedankt voor het lezen!
Gast- Gast
Biechtje met vriend; komt het gevoel dat je een x seks met iemand anders wilt opeens naar boven? Ik zou het in ieder geval niet vertellen aan mijn vriend dat die jongen gevoelens voor je heeft. Ik denk dat je hem daar alleen maar boos en verdrietig van zou maken.
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Het plan is te trouwen met mijn vriend, maar ik ga een tijdje ergens anders wonen. Het gaat dus niet zo goed tussen ons. En het voelt alsof het mijn schuld is, omdat ik aangegeven heb dat het niet lekker gaat. Terwijl ik ook wel weet dat het van twee kanten moet komen.
Ik voel me totaal niet meer uitgedaagd. Op alle vlakken niet. Bah, k u t situatie...
Ik voel me totaal niet meer uitgedaagd. Op alle vlakken niet. Bah, k u t situatie...
Gast- Gast
Hier iemand die zich een beetje herkend in het laatste biechtje.
Ik durf alleen niet zo goed te reageren hier omdat ik bang ben dat het gelezen word door mijn man dus vandaar even zo. Zit in een hele lastige situatie, we zijn heel gelukkig samen. Hebben een lief kind, een fijn huis, financieel goed voor elkaar, fijne vrienden en een fijn leven, zowel samen als apart. Helaas ben ik sinds 2 maanden verliefd op een ander en ken ik de drang naar sex met een ander heel goed.
Degene op wie ik verliefd ben heeft zelf ook een relatie, beide willen we niet ons huwelijk op het spel zitten maar die drang en aantrekkingskracht, wat is dat moeilijk. We hebben nu ook het contact zo goed als verbroken omdat dat ons de beste optie leek, maar het maakt het er echt niet beter en makkelijker op.
Ik durf alleen niet zo goed te reageren hier omdat ik bang ben dat het gelezen word door mijn man dus vandaar even zo. Zit in een hele lastige situatie, we zijn heel gelukkig samen. Hebben een lief kind, een fijn huis, financieel goed voor elkaar, fijne vrienden en een fijn leven, zowel samen als apart. Helaas ben ik sinds 2 maanden verliefd op een ander en ken ik de drang naar sex met een ander heel goed.
Degene op wie ik verliefd ben heeft zelf ook een relatie, beide willen we niet ons huwelijk op het spel zitten maar die drang en aantrekkingskracht, wat is dat moeilijk. We hebben nu ook het contact zo goed als verbroken omdat dat ons de beste optie leek, maar het maakt het er echt niet beter en makkelijker op.
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Het plan is te trouwen met mijn vriend, maar ik ga een tijdje ergens anders wonen. Het gaat dus niet zo goed tussen ons. En het voelt alsof het mijn schuld is, omdat ik aangegeven heb dat het niet lekker gaat. Terwijl ik ook wel weet dat het van twee kanten moet komen.
Waarom wil je dan met hem trouwen? Ik zou dit alles aan je vriend opbiechten en er verder niets mee doen. ALS je ooit nog met hem wilt trouwen, ga je je huwelijk in met een leugen. En al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel. Als jouw vriend daar achter zou komen, ben je alles kwijt.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Slaatje dit is een ander biechtje volgens mij als die daarvoor.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Oh haha, ik dacht idd dat het hetzelfde biechtje was.
slaatje- Kletskop
Ik heb dit gevoel inderdaad nooit eerder gehad. Het gevoel is nu ook wel weer minder. Ik denk dat het ook niet specifiek met deze jongen te maken heeft, het zou ool bij een ander kunnen denk ik. Maar het was fijn om het hier even anoniem te vertellen zodat het uit mijn hoofd is. Nu zie ik het ook wel wat realistischer en zou het ook niet doen hoor.Mint schreef:Biechtje met vriend; komt het gevoel dat je een x seks met iemand anders wilt opeens naar boven? Ik zou het in ieder geval niet vertellen aan mijn vriend dat die jongen gevoelens voor je heeft. Ik denk dat je hem daar alleen maar boos en verdrietig van zou maken.
Gast- Gast
slaatje schreef:Oh haha, ik dacht idd dat het hetzelfde biechtje was.
Ik twijfelde ook ook hoor. En weet nog niet heel zeker maar het lijkt een ander biechtje.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Het is ook een ander Biechtje. Ik ben niet verliefd op een ander. Ik merk dat mijn relatie niet goed zit. Dit weet mijn partner ook, anders zou ik nu niet ergens anders zitten.
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Het is ook een ander Biechtje. Ik ben niet verliefd op een ander. Ik merk dat mijn relatie niet goed zit. Dit weet mijn partner ook, anders zou ik nu niet ergens anders zitten.
Dus ik had inderdaad verkeerd geconludeerd dat het ik ben verliefd op een ander, en het ik wil trouwen met mijn vriend bichtje dezelfde personen zijn?
slaatje- Kletskop
Jep. Ik heb niks op de 'biechten' aan mijn vriend. Dat zou de boel alleen nog maar ingewikkelder maken.
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: