Baaltopic
+34
Roxi3
Qiara
SarahKey
Burn
Kamperseboekenwurm
Rumble
Dennenappel
Tsjip
Tania
ExpressoB
Sweety
Blair
JD
Jeanette
Suus
Rebecca
Hoochie
Eris
Evalynn
Tinus
Kaboutertje
Atelier Madame
Kabouter
Marin
Shisha
loura
Lieke128
rapa nui
Sugarfall
cupcake23
Lejow
Muurvlindertje
Ibbeltje
girli
38 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Baaltopic
Nucia schreef:Lorna mercedez schreef:Ik baal omdat ik van vrienden mijn verjaardag moest vieren en nu zegt de helft af.
Aaaw, dat is echt stom! Hebben ze wel 'goede' redenen?
Sweety: wat jammer dat die collega's geen extra uren willen draaien. Dat is wel zuur. Sterkte voor jou en je collega!
+1 Lekkere vrienden heb je dan!
Ik baal omdat ik voor een fiks bedrag mijn auto moet laten onderhouden (apk+beurt).
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
---
Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 1:45; in totaal 1 keer bewerkt
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10
Wow dat is ook een grote baaldag, kamperseboekenwurm!
Dank jullie wel allemaal!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Tania schreef:ExpressoB schreef:Ik baal dat ik nog steeds geen uitkering heb van de maand december! Ben er vandaag voor langs gegaan, want het werd me nu te gek! Moest gewoon met een voicemail van mijn klantmanager als bewijs komen! nah ja zeg... Ze gaan het nu pas morgen avond overmaken, ik heb de rabo, wanneer staat het dan op mijn rekening?!
Watvoor uitkering? Mijn man heeft een ww-uitkering en daarbij duurt het drie werkdagen voordat het erop staat.
Ik heb geen WW-uitkering, ik krijg het van de gemeente.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
---
Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 1:45; in totaal 1 keer bewerkt
jawel. Zieke kids en moe van zwangerschap, kunnen ze dus weinig aan doen.Nucia schreef:Lorna mercedez schreef:Ik baal omdat ik van vrienden mijn verjaardag moest vieren en nu zegt de helft af.
Sweety: wat jammer dat die collega's geen extra uren willen draaien. Dat is wel zuur. Sterkte voor jou en je collega!
Gast- Gast
Ja dat vind ik inderdaad ook het ergste. Hoop dat je hem nog kan vinden, anders bellen naar de winkel misschien? Om te vragen of ze hem nog hebben liggen.Kamperseboekenwurm schreef:Sweety schreef:Wow dat is ook een grote baaldag, kamperseboekenwurm! Dat vind ik dus ook, en het meest baal ik nog van dat truitje, ben al aan het zoeken op Internet of ik hem bij Esprit of de V&D kan vinden, vond die echt mooi en stond ook goed...
Sweety- Ratel
Ja dat is zo, maar toch wel erg jammer.Lorna mercedez schreef:jawel. Zieke kids en moe van zwangerschap, kunnen ze dus weinig aan doen.Nucia schreef:Lorna mercedez schreef:Ik baal omdat ik van vrienden mijn verjaardag moest vieren en nu zegt de helft af.
Sweety- Ratel
Heerlijke vrienden met gegronde redenen.Muurvlindertje schreef:Nucia schreef:Lorna mercedez schreef:Ik baal omdat ik van vrienden mijn verjaardag moest vieren en nu zegt de helft af.
+1 Lekkere vrienden heb je dan!
Gast- Gast
Ik baal omdat ik vind dat ik de afgelopen 2 weken positief ben veranderd, terwijl mijn collega´s, vandaag bij mijn baas hebben lopen klagen over mij, en we daarom alle 4 op het matje moesten komen vandaag.
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
---
Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 1:46; in totaal 1 keer bewerkt
Burn schreef:Ik baal omdat ik vind dat ik de afgelopen 2 weken positief ben veranderd, terwijl mijn collega´s, vandaag bij mijn baas hebben lopen klagen over mij, en we daarom alle 4 op het matje moesten komen vandaag.
Ai dat is zuur.
Is het niet iets wat je met collega's onderling uitgesproken kan worden?
Om nou meteen de baas erbij te halen..
Gast- Gast
We hebben 2 week geleden een gesprek gehad, en daarna heb ik me een beetje veranderd. op de punten wat hun hadden aangegeven, Maar blijkbaar niet genoeg..Princess schreef:Burn schreef:Ik baal omdat ik vind dat ik de afgelopen 2 weken positief ben veranderd, terwijl mijn collega´s, vandaag bij mijn baas hebben lopen klagen over mij, en we daarom alle 4 op het matje moesten komen vandaag.
Ai dat is zuur.
Is het niet iets wat je met collega's onderling uitgesproken kan worden?
Om nou meteen de baas erbij te halen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ik baal omdat ik gewoon toeben aan de zomer! mijn lichaam wil z n!!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe schreef:ik baal omdat ik gewoon toeben aan de zomer! mijn lichaam wil z n!!
Oei, dat is vervelend voor je, want dat is niet iets wat je kan versnellen hier in Nederland!
Misschien eens een lekker zonnebankje pakken ofzo?
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Lieke128 schreef:JaneDoe schreef:ik baal omdat ik gewoon toeben aan de zomer! mijn lichaam wil z n!!
Oei, dat is vervelend voor je, want dat is niet iets wat je kan versnellen hier in Nederland!
hihi ach, heel nederland baalt van dit weer volgens mij
Maar nu je het zegt....ga ik misschien vanavond wel even zonnebanken!
Alleen....dan moet ik weer op de fiets naar mijn ouders door het rotweer.... dus ik ga het nog even tegen elkaar afwegen:)
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik baal omdat ik al een paar dagen ziek ben. Grieperig en vooral mijn oren zitten dicht. En vandaag voor het eerst sinds dagen weer even boodschapjes gedaan. Praat je met mensen, versta je de helft niet En elke keer wat zeg je? of huh? is ook niet zo fijn. Grrrr
JaneDoe schreef:Lieke128 schreef:JaneDoe schreef:ik baal omdat ik gewoon toeben aan de zomer! mijn lichaam wil z n!!
hihi ach, heel nederland baalt van dit weer volgens mij
Maar nu je het zegt....ga ik misschien vanavond wel even zonnebanken!
Alleen....dan moet ik weer op de fiets naar mijn ouders door het rotweer.... dus ik ga het nog even tegen elkaar afwegen:)
Gewoon gaan, dan lig je na dat rotweer lekker onder die zonnebank dan heb je dat al helemaal verdiend.
Ik heb nog steeds geen winter gevoel, mag voor mij best wel gaan vriezen. Dan hebben we in de zomer ook geen overlast van bepaalde insecten.
Eigenlijk is het ook nooit goed, het weer!
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
SarahKey schreef:Ik baal omdat ik al een paar dagen ziek ben. Grieperig en vooral mijn oren zitten dicht. En vandaag voor het eerst sinds dagen weer even boodschapjes gedaan. Praat je met mensen, versta je de helft niet En elke keer wat zeg je? of huh? is ook niet zo fijn. Grrrr
Beterschap SarahKey! Nog een maandje he, spannend!
Ik heb ook ooronsteking en ben niet zo lekker.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zag vandaag een auto een jongen aanrijden vanuit stilstand de jongen stond voor de auto en de chauffeur gaf gas. Gelukkig was de jongen niet erg gewond, maar ik ben wel even vet geschrokken. Ik heb ook nog een verklaring moeten afleggen bij de politie. [quote]
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Bleh, moet nog 4 uur werken en ik heb geen zin meer. Vanochtend toen ik opstond al niet Had ook wel verwacht vandaag wat te horen van de persoon met wie ik had afgesproken vandaag, maar niks meer gehoord. Vanavond Fringe kijken, lambrusco erbij en chocola. Zit behoorlijk in een klaag/baal modus vandaag..
Sweety- Ratel
Ik baal omdat ik nog 4 samenvattingen moet maken voor het einde van de week en ik totaal geen motivatie heb.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Ik baal er van dat ik vandaag niet vooruit te branden ben.
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Ik baan omdat:
Ik geen baan heb en dus geen geld om vakantie te plannen en leuke dingen te doen
Het buiten koud is en ik van de zomer hou
Ik mezelf niet kan aanzetten tot actie(schrijven van sollicitatiebrieven)
Ik in de winter zowat elke dag een bad hairday heb
Ik geen baan heb en dus geen geld om vakantie te plannen en leuke dingen te doen
Het buiten koud is en ik van de zomer hou
Ik mezelf niet kan aanzetten tot actie(schrijven van sollicitatiebrieven)
Ik in de winter zowat elke dag een bad hairday heb
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: