Baaltopic
+11
Lotus
Lejow
Chocolate Cookie
May
Serena
Lindsya
Moezie
Makamba
Beachgirl
Arwyn
VeryCherry
15 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Baaltopic
Weer tijd voor een nieuwe...
Waar baal jij vandaag van?
Ik van mijn zwangerschapspukkels, zit er weer helemaal onder
Gast- Gast
Re: Baaltopic
Hoe mijn huis eruit ziet, alsof er een orkaan doorheen is gegaan en hoe armoedig alles lijkt. En dat morgen dat mens van die instantie komt, vreet me nu al op van de zenuwen...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik baal er nog niet van, maar heb er echt geen zin in: vanmiddag weer werken met die collega die altijd alles beter weet en zichzelf als doel heeft gesteld mij mezelf minderwaardig te laten voelen of zo..
CL: Succes morgen! Zo iemand kijkt echt niet naar uiterlijke schijn hoor, maar naar hoe jij bent. Komt vast helemaal goed!
CL: Succes morgen! Zo iemand kijkt echt niet naar uiterlijke schijn hoor, maar naar hoe jij bent. Komt vast helemaal goed!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Van de toets die ik vanmorgen gehad heb.... en de toets die ik straks om 13uur nog moet maken
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Van mijn bekkenpijn.
@ all;
@ all;
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik hoop het, ik weet ook wel dat ze niet alles gaan inspecteren, maar ik voel me wel heel erg gecontroleerd.
Ik baal ervan dat ik deze week maar 2 x kan sporten.. en dan heb ik net de fotos bekeken van een verjaardag zaterdag en als ik dan mezelf zie baal ik nog meer dat ik deze week zo weinig tijd heb..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Dat is balen CL. Ga gewoon lekker wat opruimen, dan een bakje koffie/thee, dan beetje poetsen, weer beetje forummen en weer verder met poetsen. Komt vast goed! Waarvoor komt zij langs?
Ik baal omdat ik me er even niet toe kan zetten om wat te gaan studeren, terwijl ik vandaag het rijk alleen heb.
Ik baal omdat ik me er even niet toe kan zetten om wat te gaan studeren, terwijl ik vandaag het rijk alleen heb.
Gast- Gast
Dat ik gisteren een migraine aanval heb gehad en vandaag moe en nog met een lichte hoofdpijn zit.
Laatst aangepast door Lindsya op zo 27 feb 2011 - 23:55; in totaal 1 keer bewerkt
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Ben nu de ramen aan het lappen, als ik dat gedaan heb mag ik van mezelf een kop latte macchiato drinken.
Die vrouw komt langs vanwege alle financiële ellende
De eerste keer of zijn ze al vaker geweest?CherrieLola schreef:Ben nu de ramen aan het lappen, als ik dat gedaan heb mag ik van mezelf een kop latte macchiato drinken.
Gast- Gast
Ik baal dat ik door stress nu weer mega misselijk ben...
voor iedereen
voor iedereen
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik baal van mijn brandend maagzuur!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May, aan de rennies?
CL, het is voor jezelf dan fijn als je huis eruit ziet zoals jij wil, maar ik denk dat zo'n vrouw vooral naar jou kijkt..hoe jij erin staat. Ik denk dat het ook fijn is als je relaxt en duidelijk over kan komen. Dus, goed is goed vandaag he. Ook even chillen
CL, het is voor jezelf dan fijn als je huis eruit ziet zoals jij wil, maar ik denk dat zo'n vrouw vooral naar jou kijkt..hoe jij erin staat. Ik denk dat het ook fijn is als je relaxt en duidelijk over kan komen. Dus, goed is goed vandaag he. Ook even chillen
Gast- Gast
Elodie schreef:May, aan de rennies?
Ik ben helaas al zover dat rennies niet meer helpen. Moet eigenlijk naar de huisarts want het loopt de spuigaten uit, maar zie een beetje op tegen het onderzoek en wat ze gaat zeggen. Maar toch binnenkort maar heen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ze komen voor het eerst
Ik ben al wel wat rustiger dan net, bedankt
Ik ben al wel wat rustiger dan net, bedankt
Ik baal dat mijn opleiding "pas" over 2 weken begint. Ik zit nu een week (geloof ik?) thuis en ik verveel me kapot. Heb echt niets om handen. En in het huishouden hoef ik ook niets te doen, daar is mam veel te netjes/schoon voor. Die kan ook niks laten liggen ofzo.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
CC je mag mijn huis wel komen doen
Hahaha Goed bedacht, maar dat moet natuurlijk vóór die vrouw komt? Denk niet dat ik dat ga redden...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik moet nog een slaapkamer leegruimen en uitzoeken om er babykamer van te kunnen maken, intresse?Chocolate Cookie schreef:Hahaha Goed bedacht, maar dat moet natuurlijk vóór die vrouw komt? Denk niet dat ik dat ga redden...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Weer tijd voor een nieuwe...
Benzyolperioxide WOOHOO!
Gast- Gast
Yup, morgenochtend om 10 uur komt ze
Chocolate Cookie schreef:Ik baal dat mijn opleiding "pas" over 2 weken begint. Ik zit nu een week (geloof ik?) thuis en ik verveel me kapot. Heb echt niets om handen. En in het huishouden hoef ik ook niets te doen, daar is mam veel te netjes/schoon voor. Die kan ook niks laten liggen ofzo.
Welke opleiding ga je nu doen?
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: