Baaltopic
+34
Roxi3
Qiara
SarahKey
Burn
Kamperseboekenwurm
Rumble
Dennenappel
Tsjip
Tania
ExpressoB
Sweety
Blair
JD
Jeanette
Suus
Rebecca
Hoochie
Eris
Evalynn
Tinus
Kaboutertje
Atelier Madame
Kabouter
Marin
Shisha
loura
Lieke128
rapa nui
Sugarfall
cupcake23
Lejow
Muurvlindertje
Ibbeltje
girli
38 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Baaltopic
Burn schreef:We hebben 2 week geleden een gesprek gehad, en daarna heb ik me een beetje veranderd. op de punten wat hun hadden aangegeven, Maar blijkbaar niet genoeg..Princess schreef:Burn schreef:Ik baal omdat ik vind dat ik de afgelopen 2 weken positief ben veranderd, terwijl mijn collega´s, vandaag bij mijn baas hebben lopen klagen over mij, en we daarom alle 4 op het matje moesten komen vandaag.
Ai dat is zuur.
Is het niet iets wat je met collega's onderling uitgesproken kan worden?
Om nou meteen de baas erbij te halen..
Balen zeg.. misschien moeten ze zichzelf ook eens aanpassen? Het lijkt me niet eerlijk dat ze alles bij jou neerleggen?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Monte schreef:Ik baan omdat:
Ik geen baan heb en dus geen geld om vakantie te plannen en leuke dingen te doen
Eigenlijk is dat ook weer krom he, ik baal namelijk dat ik morgen weer moet gaan werken! Stomme ik!
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Ik baal nu al dat ik maandag weer moet gaan werken, erg he? Ik vind het ook echt stom van mezelf dat ik me daar nu al weer door laat beinvloeden, maar ik kijk er zo tegenop
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
haha ja, als je geen werk hebt wil je zo snel mogelijk aan het werk en als je het wel hebt, dan baal je omdat je geen vrij hebt. Ik heb dat precies zoLieke128 schreef:Monte schreef:Ik baan omdat:
Ik geen baan heb en dus geen geld om vakantie te plannen en leuke dingen te doen
Eigenlijk is dat ook weer krom he, ik baal namelijk dat ik morgen weer moet gaan werken! Stomme ik!
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
O heerlijk, een baaltopic. Ik ben dus net ongesteld geworden en bam, alles is omgeslagen. Mijn benen voelen aan als lood, alsof het mijn bovenlichaam nog maar net kan dragen. Mijn borsten doen giga zeer. Ik ben gruwelijk chagrijnig, kan echt niks hebben, zelfs geen haar die kriebelt in mijn gezicht want dan krijg ik al sla-neigingen. Tampons zijn reteduur!! En het ergste is, mn menstruatie is nog niet eens volledig doorgebroken. En nu ga ik een vette dikke unit van een pizza eten.
Gast- Gast
Ik baal omdat ik nu nog zo lekker thuis zit maar zo moet werken. Ik zit nog in mijn pyjama en ik heb geen zin om te douchen, mij aan te kleden en mijn haar te doen. Ik ben een beetje lui vandaag. Maar laatste nachtje dus morgen ga ik eerst een dagje niks doen!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ach meestal vind ik het niet zo erg maar vannacht heb ik er echt geen zin in! Ik wil lekker thuis blijven haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik baal dat ik moe ben, overal pijn heb, het klote weer is, een vriendin heb die moeilijk doet, een vriend die ontzettend ziek is... en ik geen zin heb om te werken en even een weekje vrij wil zijn
Gast- Gast
Jolee schreef:O heerlijk, een baaltopic. Ik ben dus net ongesteld geworden en bam, alles is omgeslagen. Mijn benen voelen aan als lood, alsof het mijn bovenlichaam nog maar net kan dragen. Mijn borsten doen giga zeer. Ik ben gruwelijk chagrijnig, kan echt niks hebben, zelfs geen haar die kriebelt in mijn gezicht want dan krijg ik al sla-neigingen. Tampons zijn reteduur!! En het ergste is, mn menstruatie is nog niet eens volledig doorgebroken. En nu ga ik een vette dikke unit van een pizza eten.
Oooh en nu heb ik ook nog zin om heel hard te gaan huilen. Ik voel me echt een zielig aansteller. Mag ik nog extra misbruik maken van deze situatie richting mijn vriend ofzo?
Gast- Gast
Welke tampons koop jij dan?Jolee schreef:O heerlijk, een baaltopic. Ik ben dus net ongesteld geworden en bam, alles is omgeslagen. Mijn benen voelen aan als lood, alsof het mijn bovenlichaam nog maar net kan dragen. Mijn borsten doen giga zeer. Ik ben gruwelijk chagrijnig, kan echt niks hebben, zelfs geen haar die kriebelt in mijn gezicht want dan krijg ik al sla-neigingen. Tampons zijn reteduur!! En het ergste is, mn menstruatie is nog niet eens volledig doorgebroken. En nu ga ik een vette dikke unit van een pizza eten.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
OB tampons. Was 6,50 kwijt voor 2 doosjes, normaal en super (wel grote verpakking, maar dat gaat er voor het grootste gedeelte wel door heen). Vind het best wel duur! Maar ik heb wel het liefst OB, die gaan wat makkelijker dan andere merken.
Gast- Gast
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: