Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baaltopic

+34
Roxi3
Qiara
SarahKey
Burn
Kamperseboekenwurm
Rumble
Dennenappel
Tsjip
Tania
ExpressoB
Sweety
Blair
JD
Jeanette
Suus
Rebecca
Hoochie
Eris
Evalynn
Tinus
Kaboutertje
Atelier Madame
Kabouter
Marin
Shisha
loura
Lieke128
rapa nui
Sugarfall
cupcake23
Lejow
Muurvlindertje
Ibbeltje
girli
38 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Baaltopic - Pagina 3 Empty Re: Baaltopic

Bericht  JD di 3 jan 2012 - 6:07

ik baal omdat ik net op mijn werk gigantisch ben uitgekafferd door mijn baas....en nog onterecht ook! en dan baal ik nog het meest dat ik op dat moment weer te perplex ben om mn mond open te trekken en mezelf te verdedigen..... met als gevolg dat ik nu boos thuis zit! stomme baan ook!!!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Kabouter di 3 jan 2012 - 6:13

Marin schreef:Ah dank je voor de tip smile

Maar hoezo kost het geld? Je kunt er toch gewoon bij de post één halen? Net als een winterjas, handschoenen en dat soort spul..
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Atelier Madame di 3 jan 2012 - 6:18

oh en ik baal dat een of andere eikel een grote kras op onze auto heeft gemaakt denk wel 30 bij 30 cm wat beschadigd is.. en geen briefje natuurlijk.. Sad mijn lieve opel corsaatje
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Marin di 3 jan 2012 - 6:26

Kabouter schreef:

Maar hoezo kost het geld? Je kunt er toch gewoon bij de post één halen? Net als een winterjas, handschoenen en dat soort spul..

Nee al dat soort kledingstukken krijg je niet zomaar. Die moet je bestellen.
Maar gelukkig lag er nog een regenjas die ik tijdelijk mocht lenen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Kabouter di 3 jan 2012 - 6:40

Marin schreef:
Kabouter schreef:

Oh..ik heb altijd gewoon kleren gekregen als ik daar om vroeg. Moest eigenlijk ook bestellen, maar nooit een bestelformulier gekregen. Nou dan maar spullen uit het magazijn trekken.
Maar waarom zou je ze niet bestellen dan?
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Bericht  Hoochie di 3 jan 2012 - 6:45

rapa nui schreef:
Hoochie schreef:Ik baal omdat ik mij al 2 dagen heb voorgenomen om het huis onder handen te nemen, want morgen moet ik weer aan het werk. De twee dagen zijn bijna voorbij, maar ik heb nog niks nuttigs gedaan Mad

Zo herkenbaar. Ik moet alleen deze hele week nog niet aan het werk maar had wel plannen om allerlei klusjes te doen. Nu is het streven om alles de komende dagen te doen maar moet alleen nog zien of ik mezelf die schop onder de kont kan geven om het ook echt te gaan doen...

Vervelend is dat he! Ik heb inmiddels de keuken en de badkamer gedaan dus gelukkig is er nog iets van terecht gekomen. Nou jij succes komende dagen *geeft alvast een schop*
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin di 3 jan 2012 - 6:46

Kabouter schreef:
Marin schreef:
Kabouter schreef:

Oh..ik heb altijd gewoon kleren gekregen als ik daar om vroeg. Moest eigenlijk ook bestellen, maar nooit een bestelformulier gekregen. Nou dan maar spullen uit het magazijn trekken.

Ja ik vroeg inderdaad ook of ze nog wat over hadden, maar dat was alleen een regenjas. Maar vind ik niet erg hoor, dat is het belangrijkste Wink
En m'n contract eindigt over een maand al, dus vind het de moeite niet waard.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kabouter di 3 jan 2012 - 6:48

Marin schreef:
Kabouter schreef:
Marin schreef:
Kabouter schreef:

Ja ik vroeg inderdaad ook of ze nog wat over hadden, maar dat was alleen een regenjas. Maar vind ik niet erg hoor, dat is het belangrijkste Wink
En m'n contract eindigt over een maand al, dus vind het de moeite niet waard.

Oh, nee..dan heb je het niet eens over een maand, haha! Ik vond ook altijd de jas het belangrijkste hoor. Bevalt het je verder wel een beetje om daar te werken?
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Bericht  Blair di 3 jan 2012 - 6:50

Ik baal echt van het weer, niet alleen omdat ik niet veel met J.oaquin kan doen, maar ook omdat ik er duf van word en nergens meer zin in heb, heb ook al een paar dagen last van hoofdpijn.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Marin di 3 jan 2012 - 6:50

Zo, maar even zonder te quoten Wink
Ja, ik vind het op zich wel leuk. Het is natuurlijk totaal niet wat ik wil, maar voor nu wel prima. Lekker dat ik zelf mag bepalen hoe laat ik loop (meestal rond half 11, maar vanochtend had m'n trein vanuit Amsterdam vertraging dus werd het 12 uur, en dat maakt dan niet uit), en de straten die ik loop zijn leuk. Maar hoop toch wel heel gauw op iets anders, en met dit weer is 't ook gewoon klote.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sweety wo 4 jan 2012 - 3:43

Ik baal omdat ik voor morgen een afspraak had staan waar ik erg naar uit keek maar dat nu niet doorgaat. De vader van mijn collega ligt niet goed ( komt vandaag of morgen echt te overlijden, hebben de doktoren gezegd ) dus ik had gevraagd of 2 andere collega's, die nu nog vakantie hebben en extra uren willen werken, konden werken morgen. Maar beide kunnen ze niet. Dan baal ik van het feit dat ze tegen mij klagen dat ze extra uren willen en dan kan ik ze die geven, maar dan willen ze niet :shock: Al met al... even balen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 3:45

Dat is begrijpelijk Sweety. Wat vervelend dat het dus niet goed gaat... Heel veel sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 4 jan 2012 - 3:52

Ja het gaat al een tijdje niet goed met hem hoor. Hij was een tijd geleden in een coma beland toen hij in het ziekenhuis lag, er was toen bijna geen hersenactiviteit dus besloten ze om hem beademing af te halen en, even cru gezegd, de stekker eruit te halen. Ze hadden allemaal afscheid genomen van hem. Maar toen ze hem nogmaals gingen testen bleek hij beter op de tests te reageren. Zijn hart deed het weer goed, longen ook, dus hij mocht van de beademing af. Alles ging uit zichzelf. Maar nu heeft hij sinds maandag een longontsteking gekregen en ze gaan hem niet meer behandelen. Sad
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 3:54

Dat was toch ook al aan de hand met de Dordt-meeting? Toen was het ongeveer begonnen dacht ik...

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 4 jan 2012 - 3:55

Ja klopt! Toen begon het, zijn vader is eigenlijk heel sterk dus. Ondanks dat de doktoren iets anders zeggen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  ExpressoB wo 4 jan 2012 - 4:00

Ik baal dat ik nog steeds geen uitkering heb van de maand december! Ben er vandaag voor langs gegaan, want het werd me nu te gek! Moest gewoon met een voicemail van mijn klantmanager als bewijs komen! nah ja zeg... Ze gaan het nu pas morgen avond overmaken, ik heb de rabo, wanneer staat het dan op mijn rekening?!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 4:01

Ah meid, dat is dus al een lange (lijdens)weg voor hem en jullie! Ik hoop dat hij en zijn naasten toch hebben kunnen genieten van de afgelopen tijd en nu afscheid kunnen nemen. Een verlies blijft heel zwaar! hug

Gast
Gast

Bericht  Tania wo 4 jan 2012 - 4:05

ExpressoB schreef:Ik baal dat ik nog steeds geen uitkering heb van de maand december! Ben er vandaag voor langs gegaan, want het werd me nu te gek! Moest gewoon met een voicemail van mijn klantmanager als bewijs komen! nah ja zeg... Ze gaan het nu pas morgen avond overmaken, ik heb de rabo, wanneer staat het dan op mijn rekening?!

Watvoor uitkering? Mijn man heeft een ww-uitkering en daarbij duurt het drie werkdagen voordat het erop staat.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tsjip wo 4 jan 2012 - 4:06

Ik baal omdat mijn vriend vandaag weer gewoon moest werken. Hij had vanaf 22 december ook lekker vakantie en het was gewoon fijn om samen vrij te zijn! Lekker samen uitslapen, rustig ontbijten en daarna kijken wat we die dag gingen doen. Heerlijk!! En dat went snel Wink En nu ging vanmorgen de wekker weer en zit ik de hele dag alleen.

Maar de eerste dag na een vakantie is altijd het ergste en morgen is mijn baalmomentje wel weer over Very Happy En mijn gebaal valt trouwens in het niets bij de verhalen van sommige andere meiden..... Embarassed

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Sweety wo 4 jan 2012 - 4:13

Chipp schreef:Ah meid, dat is dus al een lange (lijdens)weg voor hem en jullie! Ik hoop dat hij en zijn naasten toch hebben kunnen genieten van de afgelopen tijd en nu afscheid kunnen nemen. Een verlies blijft heel zwaar! hug
Ja is echt al heel lang. Ze hebben er nu ook vrede mee hoor als hij gaat, ze willen eigenlijk ook wel dat hij gaat. Juist omdat dit zo'n lijdensweg is voor hem. Ze geven hem wel morfine dus hij zal geen tot weinig pijn hebben. Maar toch... Dank je wel voor de knuffel. hug
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Sweety wo 4 jan 2012 - 4:15

Tsjip schreef:Ik baal omdat mijn vriend vandaag weer gewoon moest werken. Hij had vanaf 22 december ook lekker vakantie en het was gewoon fijn om samen vrij te zijn! Lekker samen uitslapen, rustig ontbijten en daarna kijken wat we die dag gingen doen. Heerlijk!! En dat went snel Wink En nu ging vanmorgen de wekker weer en zit ik de hele dag alleen.

Maar de eerste dag na een vakantie is altijd het ergste en morgen is mijn baalmomentje wel weer over Very Happy En mijn gebaal valt trouwens in het niets bij de verhalen van sommige andere meiden..... Embarassed
Heerlijk is dat he, als je samen vakantie heb en lekker rustig aan kan doen. Very Happy Het dik gedrukte stukje maakt toch niet uit? Iedereen baalt weleens, iedereen ervaart dat anders. Ik snap je baalmomentje wel hoor Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Dennenappel wo 4 jan 2012 - 4:18

Sterkte Sweety, vooral ook voor je collega!

Ik baal er van dat ik morgen weer moet werken. Ik heb heerlijk een weekje vakantie gehad, gister wel al cursus gehad. Ik vind het heerlijk om lekker thuis te zitten, het huis op te knappen, uitslapen, e.d.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Tsjip wo 4 jan 2012 - 4:30

Sweety schreef:
Tsjip schreef:Ik baal omdat mijn vriend vandaag weer gewoon moest werken. Hij had vanaf 22 december ook lekker vakantie en het was gewoon fijn om samen vrij te zijn! Lekker samen uitslapen, rustig ontbijten en daarna kijken wat we die dag gingen doen. Heerlijk!! En dat went snel Wink En nu ging vanmorgen de wekker weer en zit ik de hele dag alleen.

Heerlijk is dat he, als je samen vakantie heb en lekker rustig aan kan doen. Very Happy Het dik gedrukte stukje maakt toch niet uit? Iedereen baalt weleens, iedereen ervaart dat anders. Ik snap je baalmomentje wel hoor Wink

Dat samen vakantie hebben is echt genieten! En de hele vakantie stond in het teken van ons nieuwe huis en onze bruiloft dus dat ook nog eens leuke dingen om mee bezig te zijn. Ach ik zie mijn vriend alweer aankomen dus de eerste dag zit erop Wink

Klopt dat iedereen wel eens baalt maar toen ik o.a. jouw berichtje las dacht van hmmm waar zeur ik over Wink

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 4:39

Ik baal omdat ik van vrienden mijn verjaardag moest vieren en nu zegt de helft af.

Gast
Gast

Bericht  Rumble wo 4 jan 2012 - 4:44

Lorna mercedez schreef:Ik baal omdat ik van vrienden mijn verjaardag moest vieren en nu zegt de helft af.

Aaaw, dat is echt stom! Hebben ze wel 'goede' redenen?

Sweety: wat jammer dat die collega's geen extra uren willen draaien. Dat is wel zuur. Sterkte voor jou en je collega!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud