Baaltopic!
+9
Caro
Minx
Cheesegirl
Blond
VeryCherry
Try
Atelier Madame
BJA
Oasis
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Baaltopic!
Ik ben net gebeld door mijn stagebegeleider. In verband met wat vakken op school had ik mijn stage tijdelijk op de rem gezet (uiteraard in overleg) maar helaas melde ze mij net dat ze graag doorwillen en dus niet op mij kunnen wachten Ik baal hier stevig van, want nu moet ik een nieuwe stage zoeken (en is lastig op dit moment!) en kan het nogal wat consequenties hebben over wanneer ik nu precies zal afstuderen...
Jullie nog iets te balen, ondanks het mooie weer?
Jullie nog iets te balen, ondanks het mooie weer?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Baaltopic!
Dat ik al anderhalve maand in de ziektewet zit omdat ik overspannen ben, én dat ik vandaag ook nog griep heb gekregen.
Het mooie weer gat dus aan mij voorbij.
Succes met het zoeken van een stageplek, ik hoop dat het je lukt!
Het mooie weer gat dus aan mij voorbij.
Succes met het zoeken van een stageplek, ik hoop dat het je lukt!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Dat ik binnen zit met dit prachtige weer! Ik moet nog 2,5 uur stagelopen en dan gelukkig lekker weekend
Voor de rest weinig te klagen eigenlijk
Voor de rest weinig te klagen eigenlijk
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Vervelend, wat voor soort stage liep je?
Beterschap BJA!
Ik baal een klein beetje omdat mijn vriend al bijna een dag niets heeft laten horen.. Ik schaam me bijna omdat ik daar een beetje van baal, vooral vergeleken met jullie baal-dingen.
Beterschap BJA!
Ik baal een klein beetje omdat mijn vriend al bijna een dag niets heeft laten horen.. Ik schaam me bijna omdat ik daar een beetje van baal, vooral vergeleken met jullie baal-dingen.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
@BJA: Beterschap!
@Try: Snap dat je daar van baalt hoor, zou ik ook hebben
Ik deed een afstudeeropdracht bij een bank op de communicatieafdeling. En nu ben ik dus echt dringend op zoek naar een andere afstudeeropdracht! Pff, de stress!
@Try: Snap dat je daar van baalt hoor, zou ik ook hebben
Ik deed een afstudeeropdracht bij een bank op de communicatieafdeling. En nu ben ik dus echt dringend op zoek naar een andere afstudeeropdracht! Pff, de stress!
Oasis- Ratel
Wat vervelend Irma!
Beterschap BJA!
Try, dat is toch heel goed te begrijpen dat je daar van baalt?
Beterschap BJA!
Try, dat is toch heel goed te begrijpen dat je daar van baalt?
Gast- Gast
ILP, dat is zeker balen van je stage!
Ik baal van mijn twee nieuwe broeken die uit mijn fietstas zijn gejat. Ik had de tas met de broeken in mijn fietstas gedaan en bedacht me dat ik nog even naar het winkelcentrum moest. Daar liep ik even rond toen ik me realiseerde dat ik die tas in mijn fietstas had laten zitten. Ik naar mijn fiets gerend, fietstas leeg. Echt zo vreselijk kut.
Ik baal van mijn twee nieuwe broeken die uit mijn fietstas zijn gejat. Ik had de tas met de broeken in mijn fietstas gedaan en bedacht me dat ik nog even naar het winkelcentrum moest. Daar liep ik even rond toen ik me realiseerde dat ik die tas in mijn fietstas had laten zitten. Ik naar mijn fiets gerend, fietstas leeg. Echt zo vreselijk kut.
Gast- Gast
Maar als je fietstassen dicht zaten moet iemand geweten hebben dat er wat inzat, of heb je van die fietstassen die slap zijn als er niks in zit Lexie?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Nouja, het klinkt zo zeikerig "al bijna een dag", maar een dag is lang als het over zoiets gaat, en vooral als je normaliter elke avond en ochtend smst..
Lastig IrmaLaPoes, helpt de school je wel met een nieuwe stageplek vinden?
Try- Kletskop
Of er zijn gewoon mensen die altijd fietstassen checken omdat mensen er vaak dingen per ongeluk in laat zitten? Ik heb het ook wel eens gehad (nouja, meer dan eens)..VeryCherry schreef:Maar als je fietstassen dicht zaten moet iemand geweten hebben dat er wat inzat, of heb je van die fietstassen die slap zijn als er niks in zit Lexie?
Try- Kletskop
Try schreef:Of er zijn gewoon mensen die altijd fietstassen checken omdat mensen er vaak dingen per ongeluk in laat zitten? Ik heb het ook wel eens gehad (nouja, meer dan eens)..VeryCherry schreef:Maar als je fietstassen dicht zaten moet iemand geweten hebben dat er wat inzat, of heb je van die fietstassen die slap zijn als er niks in zit Lexie?
Vreemde hobby zeg... Maar echt balen hoor!
Ik baal omdat ik wetenschappelijke artikelen zoek over diagnoses stellen bij kinderen van 0 tot 4 jaar, en ik kan alleen maar (dure) Engelse boeken vinden (die ik dus niet ga aanschaffen..).
Verder vind ik het eigenlijk te mooi weer om te balen
Verder vind ik het eigenlijk te mooi weer om te balen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Wat een vervelende baaldingen allemaal meiden!
Ik baal een beetje van mezelf, ik vind dat ik me niet goed genoeg inzet om af te vallen, kan het niet meer opbrengen om te leren voor mijn tentamen van morgen en ik baal dat ik in de knoop zit met mijn gevoelens.
Ik baal een beetje van mezelf, ik vind dat ik me niet goed genoeg inzet om af te vallen, kan het niet meer opbrengen om te leren voor mijn tentamen van morgen en ik baal dat ik in de knoop zit met mijn gevoelens.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
VeryCherry schreef:Maar als je fietstassen dicht zaten moet iemand geweten hebben dat er wat inzat, of heb je van die fietstassen die slap zijn als er niks in zit Lexie?
Ik heb van die canvas fietstassen, dus die staan sowieso altijd hetzelfde. Daar kunnen ze het niet aan gezien hebben, ik denk dat het is wat Try zegt. Gewoon even checken, stel dat er nog iets in zit.
Gast- Gast
Alex schreef:VeryCherry schreef:Maar als je fietstassen dicht zaten moet iemand geweten hebben dat er wat inzat, of heb je van die fietstassen die slap zijn als er niks in zit Lexie?
Ik heb van die canvas fietstassen, dus die staan sowieso altijd hetzelfde. Daar kunnen ze het niet aan gezien hebben, ik denk dat het is wat Try zegt. Gewoon even checken, stel dat er nog iets in zit.
Echt, ik snap zulke mensen niet hoor.
Tja, als het loont?VeryCherry schreef:Try schreef:Of er zijn gewoon mensen die altijd fietstassen checken omdat mensen er vaak dingen per ongeluk in laat zitten? Ik heb het ook wel eens gehad (nouja, meer dan eens)..VeryCherry schreef:Maar als je fietstassen dicht zaten moet iemand geweten hebben dat er wat inzat, of heb je van die fietstassen die slap zijn als er niks in zit Lexie?
Vreemde hobby zeg... Maar echt balen hoor!
Ik zou daar trouwens echt superchagerijnig van worden
Try- Kletskop
Als dat je overkomt? Ja, ik ook hoor!
En ik kan me ook goed voorstellen dat je dat ongestoord kunt doen, want niemand weet dat het niet de fiets is van diegene en als er gevraagd wordt wat ze doen kunnen ze altijd nog zeggen dat ze wat vergeten waren wat in de fietstas zat :S
En ik kan me ook goed voorstellen dat je dat ongestoord kunt doen, want niemand weet dat het niet de fiets is van diegene en als er gevraagd wordt wat ze doen kunnen ze altijd nog zeggen dat ze wat vergeten waren wat in de fietstas zat :S
Pff nou ik ben anders goed pissig. Blijf gewoon lekker met je tengels van mijn spullen af. En ik zit mezelf nu echt heel hard kwalijk te nemen dat ik juist nú die tas met broeken mee naar huis heb genomen, dat had vanavond ook gewoon gekund.
Gast- Gast
Maar het is toch helemaal niet jou schuld.
Idd..! Misschien was vanavond wel hetzelfde gebeurd, of waren die broeken met fiets en al gejat..VeryCherry schreef:Maar het is toch helemaal niet jou schuld.
Try- Kletskop
ik baal ook , heb vanochtend te horen gekregen dat de praktijk waar ik dinsdag gesprek heeft het niet aan durft om een stageplaats aan te bieden. Ik moet namelijk van het zomer stage lopen en ze denken dat ze me dan niet voldoende begeleiding kunnen bieden. Zit me nu echt af te vragen hoe ik het nu moet gaan regelen. Mooi vervelend dus.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Alex schreef:ILP, dat is zeker balen van je stage!
Ohhh wat erg zeg! Kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Zat het bonnetje bij de tas?
Gast- Gast
Try schreef:
Nee, althans niet voordat ik zelf me een slag in de rondte hebt gewerkt. Daar ben ik dan nu ook mee bezig!
Oasis- Ratel
Jen_ schreef:Alex schreef:ILP, dat is zeker balen van je stage!
Ohhh wat erg zeg! Kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Zat het bonnetje bij de tas?
Ja, het bonnetje zat er ook nog eens bij. Normaal doe ik die ALTIJD in mijn portemonnee en nu dus een keer niet. Ik ga even een potje huilen, heb ik ein-de-lijk dé broek (en eentje extra) en dan gebeurt dit.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: