Trouwtopic 2013
+52
Exogenesis
Burn
me1987
Kamperseboekenwurm
Kat1980
rapa nui
Antibes
Alex
Wasmachine
Zonnetje
Marin
TukTuk
Rebecca
flower
Suus
Aziraphale
Caribbeanlover
Bosjesvrouw
Tsjip
Roxy89
mouette
Guus
Sam
Parel
Gizmo
Fearie
Mikki
Appeltje
Funk
Lousanne
Anmy
Sneeuwpopje
Muppetje
Arwyn
Rose
Rhyolite
Mermaid
Rapunzel
Joli86
Slakje
baboeska
Ster
Jolanda
TNMN
Inge
vlinder-2011
Blond
Snoes
Shisha
Tazz
Lash
slaatje
56 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Trouwtopic 2013
Kat, leuk die site! Straks even kijken!
De hartjes heb ik vast geplakt met lijm, precies op de vouw...Een heel gedoe, maar zie hier het resultaat! We zijn er blij mee De hartjes zijn van zilver parelmoer papier, op een zwarte achtergrond en 1 fuchsia hartje met onze namen en de trouwdatum erin.
De hartjes heb ik vast geplakt met lijm, precies op de vouw...Een heel gedoe, maar zie hier het resultaat! We zijn er blij mee De hartjes zijn van zilver parelmoer papier, op een zwarte achtergrond en 1 fuchsia hartje met onze namen en de trouwdatum erin.
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10
Mooi geworden!
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Ik hoop dat wij als trouwnummer voor 'Amazed' van Lonestar gaan.
Al mijn favoriete liedje sinds mn tienerjaren.
Net zoals 'To be loved' van Westlife.
Schoenen wordt hier ook nog een ding. Wil blauwe nl.
Al mijn favoriete liedje sinds mn tienerjaren.
Net zoals 'To be loved' van Westlife.
Schoenen wordt hier ook nog een ding. Wil blauwe nl.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Wauw, Linda! Kei mooi.
Alleen wat lijkt me dat een rotwerk.
Alleen wat lijkt me dat een rotwerk.
Sam- Kletskop
Sam, Amazed stond bij mij ook op het lijstje, erg mooi!!
Het was even uitzoeken hoe de hartjes het makkelijkste opgrplakt moesten worden, ik wilde het natuurlijk wel een beetje recht hebben haha! Ik heb een pons, dus de hartjes waren zo klaar.
Denk dat het in totaal 3 uurtjes werk was...
Het was even uitzoeken hoe de hartjes het makkelijkste opgrplakt moesten worden, ik wilde het natuurlijk wel een beetje recht hebben haha! Ik heb een pons, dus de hartjes waren zo klaar.
Denk dat het in totaal 3 uurtjes werk was...
LindaK- Prater
En tijdens jullie huwelijk zetten de gasten hun naam erop?
Sam- Kletskop
Sam schreef:En tijdens jullie huwelijk zetten de gasten hun naam erop?
Ja, als iedereen 's avonds binnenkomt voor het feest
LindaK- Prater
LindaK schreef:Sam schreef:En tijdens jullie huwelijk zetten de gasten hun naam erop?
Ja, als iedereen 's avonds binnenkomt voor het feest
Heel erg leuk.
Sam- Kletskop
Leuk gedaan, LindaK! Ziet er mooi uit.
Ik heb m'n sieraden nu compleet en heb zaterdag m'n jurk weer even gepast. Ben er heel blij mee en hij zit nog als gegoten
We gaan eind van de maand de documenten verzamelen en misschien vrijdag kijken voor kleding voor m'n vriend. Waarschijnlijk gaat hij voor een grijs gilet, witte blouse, korenblauwe stropdas, korenblauwe broek en daaronder dan lekker z'n gympies (AllStars). We willen ook heel graag een trouwfoto maken dat we allebei onze AllStars aanhebben dus dat komt dan mooi uit
Ik heb m'n sieraden nu compleet en heb zaterdag m'n jurk weer even gepast. Ben er heel blij mee en hij zit nog als gegoten
We gaan eind van de maand de documenten verzamelen en misschien vrijdag kijken voor kleding voor m'n vriend. Waarschijnlijk gaat hij voor een grijs gilet, witte blouse, korenblauwe stropdas, korenblauwe broek en daaronder dan lekker z'n gympies (AllStars). We willen ook heel graag een trouwfoto maken dat we allebei onze AllStars aanhebben dus dat komt dan mooi uit
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Aziraphale; fijn dat de jurk nog past , leuk idee beide met allstars!
Kat1980; ik weet eigenlijk niet of ik mijn schoenen al eens geplaatst heb, maar het zijn donkerblauwe pumps, en dat donkerblauw komt terug in de steentjes van mijn riem.
Lindak; wow, wat is dat leuk geworden!
Mooie muziek is er uitgekozen, dat moeten wij ook nog doen, kan er weer op het lijstje bij! Wel heb ik bijna het ontwerp voor de trouwkaarten af. Mijn vriend moet zijn mening er nog even over geven, dus dan zal er nog wel het een en ander veranderd worden! De muziek en de tenten voor het feest zijn in ieder geval geregeld, dus dat is wel fijn.
Kat1980; ik weet eigenlijk niet of ik mijn schoenen al eens geplaatst heb, maar het zijn donkerblauwe pumps, en dat donkerblauw komt terug in de steentjes van mijn riem.
Lindak; wow, wat is dat leuk geworden!
Mooie muziek is er uitgekozen, dat moeten wij ook nog doen, kan er weer op het lijstje bij! Wel heb ik bijna het ontwerp voor de trouwkaarten af. Mijn vriend moet zijn mening er nog even over geven, dus dan zal er nog wel het een en ander veranderd worden! De muziek en de tenten voor het feest zijn in ieder geval geregeld, dus dat is wel fijn.
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
Linda, wat mooi geworden!!
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
@Kat1980: ik had nog geen sites met schoenen gezocht, maar ik bedoelde dat ik het idee wel goed vond om op internet een aantal paren te bestellen en die met de creditcard te betalen.
Ik denk dat de Love & marriagebeurs ook nog wel leuk is als je al wat dingen geregeld hebt. Wij hebben nog niet alles geregeld, dus het lijkt me wel leuk voor wat aanvullingen of dingen die we nog niet geregeld hebben.
@Linda: die lijst is echt heel mooi geworden!
Ik denk dat de Love & marriagebeurs ook nog wel leuk is als je al wat dingen geregeld hebt. Wij hebben nog niet alles geregeld, dus het lijkt me wel leuk voor wat aanvullingen of dingen die we nog niet geregeld hebben.
@Linda: die lijst is echt heel mooi geworden!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Is het een Ribba lijst? 52 bij 52 cm?
Fearie- Ratel
Wij gaan overigens niet naar een weddingbeurs, ik heb daar eerlijk gezegd ook niks mee en ik denk niet dat ik daar inspiratie vind omdat onze dag al zo goed als rond is en we maar met z'n tweeën zijn.
Zelfde geldt voor muziek, dat hebben we ook niet
Zelfde geldt voor muziek, dat hebben we ook niet
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Er was hier eentje in november, maar we zijn niet geweest. Veel van die stands zullen niet binnen ons budget vallen, doen erg veel zelf. En alles is bijna nu zo goed als geregeld.
Ben alleen zelf de dagen ervoor enorm druk !
Ben alleen zelf de dagen ervoor enorm druk !
Fearie- Ratel
Voor de dames met een echte bruidstaart, wie wil er een taarttopper op hebben? Ik zit heel erg te twijfelen
Dus wil eens weten of jullie dat doen
Fearie- Ratel
Fearie schreef:Voor de dames met een echte bruidstaart, wie wil er een taarttopper op hebben? Ik zit heel erg te twijfelen
Hoe onze taart gaat worden weet ik nog niet, heb al heel veel plaatjes gezocht, die moet ik nog samen met mijn vriend bekijken en dan ga ik een ontwerp maken. Als er een taarttopper komt, dan is het iets zelfgeboetseerds ofzo, die kant en klare dingen vind ik spuuglelijk. Maar ik verwacht eerder dat het iets met bloemen ofzo gaat worden.
Fearie, ja de Ribba van 52x52 en dan die diepe lijst.
Wij gaan vanmiddag in ondertrouw Ben benieuwd!
Wij gaan vanmiddag in ondertrouw Ben benieuwd!
LindaK- Prater
Wat leuk allemaal!
Wat doen jullie in je haar? Ik had zelf iets moois gezien maar kan niet vinden waar ik het kan kopen De foto stond op een bruidskapsels site...
Nu vind ik dus niks anders leuks meer want ik wil dat ene! Grrrrr
Wat doen jullie in je haar? Ik had zelf iets moois gezien maar kan niet vinden waar ik het kan kopen De foto stond op een bruidskapsels site...
Kylie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 102
Punten : 155
Registratiedatum : 30-12-10
Ik mag ook mee schrijven, wij gaan 6 september trouwen!!
me1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10
me1987 schreef:Ik mag ook mee schrijven, wij gaan 6 september trouwen!!
Wat leuk, gefeliciteerd!!
Ben je kort geleden ten huwelijk gevraagd?
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Kylie schreef:Wat leuk allemaal!
Oh dat is jammer zeg.. ik weet nog niet wat ik in mijn haar ga doen, ik vind curlies of iets dergelijks wel mooi
Appeltje- Fluisteraar
Een officieel huwelijksaanzoek heeft nog niet plaatsgevonden Maar aangezien wij een huis hebben gekocht en moesten gaan nadenken wat wij wilden hebben we besloten om te gaan trouwen. Het aanzoek komt nog, wanneer en hoe is voor mij nog een grote verrassing... Ik weet al wel dat hij gisteren mijn vader om 'goedkeuring' heeft gevraagd.
me1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10
me1987 schreef:Een officieel huwelijksaanzoek heeft nog niet plaatsgevonden Maar aangezien wij een huis hebben gekocht en moesten gaan nadenken wat wij wilden hebben we besloten om te gaan trouwen. Het aanzoek komt nog, wanneer en hoe is voor mij nog een grote verrassing... Ik weet al wel dat hij gisteren mijn vader om 'goedkeuring' heeft gevraagd.
Ooh spannend!
Appeltje- Fluisteraar
Appeltje schreef:Kylie schreef:Wat leuk allemaal!
Oh dat is jammer zeg.. ik weet nog niet wat ik in mijn haar ga doen, ik vind curlies of iets dergelijks wel mooi
Ja dat vind ik ook wel leuk, maar dan het liefste wat apartere dan degene die ik tegenkom. Misschien loop ik er in de stad wel tegenaan..
Kylie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 102
Punten : 155
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2011 !
» trouwtopic 2012
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» 2013
» trouwtopic 2011 !