Trouwtopic 2013
+52
Exogenesis
Burn
me1987
Kamperseboekenwurm
Kat1980
rapa nui
Antibes
Alex
Wasmachine
Zonnetje
Marin
TukTuk
Rebecca
flower
Suus
Aziraphale
Caribbeanlover
Bosjesvrouw
Tsjip
Roxy89
mouette
Guus
Sam
Parel
Gizmo
Fearie
Mikki
Appeltje
Funk
Lousanne
Anmy
Sneeuwpopje
Muppetje
Arwyn
Rose
Rhyolite
Mermaid
Rapunzel
Joli86
Slakje
baboeska
Ster
Jolanda
TNMN
Inge
vlinder-2011
Blond
Snoes
Shisha
Tazz
Lash
slaatje
56 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Trouwtopic 2013
Appeltje schreef:Rebecca, mooie platte schoenen. Ik zoek ook platte schoenen omdat ik ook net zo groot ben als mijn vriend.
Mag ik vragen waar je deze hebt gekocht?
Van haren!
Ik wilde eerst ook platte schoenen, mar aangezien ik mijn jurk niet op maat gekocht heb is hij vrij lang en is de oplossing hakken eronder simpeler dan laten vermaken
We hebben gister voor de spiegel gekeken en ik ben dan net ieieietsje langer dan mijn vriend, kan prima gelukkig
We hebben gister voor de spiegel gekeken en ik ben dan net ieieietsje langer dan mijn vriend, kan prima gelukkig
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
@ Ster: wat leuk dat je je jurk gevonden hebt! Ben benieuwd waar je keuze op gevallen is Ga je een plaatje showen?
@ Fearie: mooie, klassieke schoenen heb je uitgekozen. Fijn dat de maat goed is.
@ Slakje: heel veel sterkte en kracht de komende tijd. Ik hoop dat je de beste beslissing maakt voor jezelf en voor je dochtertje.
Hier op het moment niet zo heel veel nieuws op het bruiloft-front. We gaan wel komende maand in ondertrouw, dan kan dat ook weer van het to-do lijstje. Verder doe ik wel regelmatig vast inspiratie op voor de versiering, ik vind www.weddinggawker.com echt een leuke site daarvoor! (of maak ik nu reclame? Ik heb geen aandelen ofzo hoor ) Hebben jullie al ideeen hoe jullie de decoratie willen? En wat is jullie budget daarvoor?
Ben benieuwd!
@ Fearie: mooie, klassieke schoenen heb je uitgekozen. Fijn dat de maat goed is.
@ Slakje: heel veel sterkte en kracht de komende tijd. Ik hoop dat je de beste beslissing maakt voor jezelf en voor je dochtertje.
Hier op het moment niet zo heel veel nieuws op het bruiloft-front. We gaan wel komende maand in ondertrouw, dan kan dat ook weer van het to-do lijstje. Verder doe ik wel regelmatig vast inspiratie op voor de versiering, ik vind www.weddinggawker.com echt een leuke site daarvoor! (of maak ik nu reclame? Ik heb geen aandelen ofzo hoor ) Hebben jullie al ideeen hoe jullie de decoratie willen? En wat is jullie budget daarvoor?
Ben benieuwd!
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Hier ook weinig nieuws! We kunnen eigenlijk maar weinig zelf doen, het wachten is nu tot we de documenten kunnen aanvragen en opsturen. Maar die zijn maar 6 maanden geldig na afgifte dus duurt nog eventjes
Wel hebben we bedacht dat we liever in de meivakantie willen trouwen, omdat het dan qua temperatuur wat beter toeven is op Samos in onze trouwkleding. Toch nog mooi weer, maar geen 40 graden. Ik kwam er twee weken geleden pas achter dat ik voor het eerst sinds 5 jaar weer 2 weken meivakantie heb in plaats van maar 1. Ik ga vandaag de weddingplanner mailen om te vragen of dat mogelijk is.
Wel hebben we bedacht dat we liever in de meivakantie willen trouwen, omdat het dan qua temperatuur wat beter toeven is op Samos in onze trouwkleding. Toch nog mooi weer, maar geen 40 graden. Ik kwam er twee weken geleden pas achter dat ik voor het eerst sinds 5 jaar weer 2 weken meivakantie heb in plaats van maar 1. Ik ga vandaag de weddingplanner mailen om te vragen of dat mogelijk is.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Dat klinkt inderdaad als een fijner plan Aziraphale. Die extreme hitte en dan een lange jurk/pak is misschien wel iets te veel van het goede. En bovendien hoef je dan minder lang af te tellen tot je bruiloft. Ik hoop voor jullie dat het gaat lukken!
mouette- Fluisteraar
Hebben jullie ook een bruiloftverzekering afgesloten? en zo ja.. hebben jullie nog ergens op gelet of via google gezocht?
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Ik heb me in het begin van dit topic aangemeld, maar verder niet meer gereageerd.
Wij trouwen op zaterdag 15 juni 2013, en houden het vrij klein. We hebben zo'n 30 gasten die er de hele dag bij zijn, en zo'n 16 kinderen. Onze dochters (dan 5 en 3) zullen onze bruidsmeisjes worden.
Gisteren ben ik met mijn moeder naar de Love & Marriage beurs geweest in Utrecht, hele mooie jurken gezien! Binnenkort ga ik een afspraak maken om te passen. Verder hebben we nog niet echt veel geregeld, aangezien we nu eerst middenin een verbouwing zitten. Het feest geven we bij mijn schoonouders in de tuin, dus een feestlocatie hebben we niet nodig.
Wij trouwen op zaterdag 15 juni 2013, en houden het vrij klein. We hebben zo'n 30 gasten die er de hele dag bij zijn, en zo'n 16 kinderen. Onze dochters (dan 5 en 3) zullen onze bruidsmeisjes worden.
Gisteren ben ik met mijn moeder naar de Love & Marriage beurs geweest in Utrecht, hele mooie jurken gezien! Binnenkort ga ik een afspraak maken om te passen. Verder hebben we nog niet echt veel geregeld, aangezien we nu eerst middenin een verbouwing zitten. Het feest geven we bij mijn schoonouders in de tuin, dus een feestlocatie hebben we niet nodig.
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
Net geboekt! We vertrekken 3 mei naar Samos Van de week bellen met de fotografe die we mee willen nemen en afhankelijk daarvan een datum kiezen waarop we gaan trouwen!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Leuk! Spannend hoor
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Tijdens de DolDwazeDagen zijn veel ringen van diamondpoint met 50% korting! Mooi om even te kijken of daar misschien een mooie trouring tussenzit waar we dan op kunnen bezuinigen
Ik word nog goed in bruilofst-koopjes jagen
Ik word nog goed in bruilofst-koopjes jagen
Guus- Kletskop
Appeltje schreef:Hebben jullie ook een bruiloftverzekering afgesloten? en zo ja.. hebben jullie nog ergens op gelet of via google gezocht?
Wij trouwen klein, dus vind het niet noodzakelijk om dit te doen.
@ Goochempie, waar heb je die ringen gezien? Link? Ik kan ze niet vinden namelijk dan.
Fearie- Ratel
Niet de trouwringen setjes bij mijn weten, maar mijn vriend en ik willen toc losse kopen (scheelt ansich al geld) en in de boekjes van de drie dwaze daen staan dat veel ringen van diamond point 50% zijn!
Guus- Kletskop
Wij hebben gisteravond de fotograaf op bezoek gehad. Helemaal leuk :-)
Nu op naar zaterdag...jurken passen! Vraag dan ook of mijn zusjes mijn getuigen willen zijn.
Wat betreft de ringen: Wij gaan waarschijnlijk voor 'vriendschapsringen', ik vind de setjes trouwringen echt te duur, haha! Maar we vinden bij elkaar passende ringen wel leuk, dus toen kwamen we op de vriendschapsringen...binnenkort maar eens voor gaan kijken!
Nu op naar zaterdag...jurken passen! Vraag dan ook of mijn zusjes mijn getuigen willen zijn.
Wat betreft de ringen: Wij gaan waarschijnlijk voor 'vriendschapsringen', ik vind de setjes trouwringen echt te duur, haha! Maar we vinden bij elkaar passende ringen wel leuk, dus toen kwamen we op de vriendschapsringen...binnenkort maar eens voor gaan kijken!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Ik ga 15 oktober kijken voor een jurk! Mijn moeder en zus gaan mee.
Ringen laten wij waarschijnlijk maken door een collega van mijn vriend. Hij is naast zijn gewone werk ook goudsmid en maakt erg mooie dingen. Nu kunnen we onze ringen dus zelf ontwerpen, dus ik ben wel al een beetje rond aan het kijken wat mooi is.
Ringen laten wij waarschijnlijk maken door een collega van mijn vriend. Hij is naast zijn gewone werk ook goudsmid en maakt erg mooie dingen. Nu kunnen we onze ringen dus zelf ontwerpen, dus ik ben wel al een beetje rond aan het kijken wat mooi is.
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
Goede tip van de Diamond Point Goochem! Wij zijn ook niet per se op zoek naar een setje, maar voor diegenen die dat wel graag willen zag ik toevallig op de website van Diamond Point dat de trouwringen nu 25% korting zijn. (t/m 30 sept). Misschien ook wel de moeite waard
mouette- Fluisteraar
Wij gaan voor edelstale trouwringen, gaan binnenkort even over de grens kijken. Daar zijn ze erg betaalbaar.
Fearie- Ratel
Na bezoekjes aan 3 fotografen hebben wij gisteren de knoop doorgehakt, dus wij hebben een fotograaf .
Het is zo'n gezellige, enthousiaste, geïnteresseerde vrouw, helemaal leuk! En uiteraard maakt ze ook mooie foto's en albums . Ze is wel een stuk duurder dan we bedacht hadden vooraf, maar we hebben besloten om toch voor haar te gaan. Toen we gisteren belden dat we het tarief wel aan de hoge kant vonden deed ze ook nog wat van de prijs af, dat was toch wel fijn!
Dit weekend ga ik mijn ouders vragen mijn getuigen te zijn. 1 december ga ik jurken passen .
Het is zo'n gezellige, enthousiaste, geïnteresseerde vrouw, helemaal leuk! En uiteraard maakt ze ook mooie foto's en albums . Ze is wel een stuk duurder dan we bedacht hadden vooraf, maar we hebben besloten om toch voor haar te gaan. Toen we gisteren belden dat we het tarief wel aan de hoge kant vonden deed ze ook nog wat van de prijs af, dat was toch wel fijn!
Dit weekend ga ik mijn ouders vragen mijn getuigen te zijn. 1 december ga ik jurken passen .
Zooo, L heeft zijn ring gekocht met 25% kortting bij diamondpoint. Was een erg leuke vrouw die ons hielp. Heb uitvoerig met haar besproken wat ik wil en alvast mijn ringmaat opgemeten (50) en ze is er donderdag ook bij de DDD, dus ze wil me dan ook graag helpen met iets te vinden omdat ze nu al zo goed weet wat ik wil
Was super grappig, ik had een trouwring om.. Zei ze 'meeste dames kiezen dan voor zoiets, of deze...' en toen keek ze naar mn gezicht 'Maar dat wil jij niet, jij wil anders... Heerlijk!' en toen kwamen alle mooie ringen voorbij
L heeft gewoon een hele simpele witgouden band van 4mm
Heb net mijn trouwjurk naar de stomerij gebracht... 87,50! Lees nu ook allemaal verhalen over zelf in bad wassen me vanish, maar vind het toch te spannend aangezien ik hem nog aan moet, misschien daarna wel.
Denken jullie dat je je jurk houdt? Of gaan jullie hem weer verkopen?
Was super grappig, ik had een trouwring om.. Zei ze 'meeste dames kiezen dan voor zoiets, of deze...' en toen keek ze naar mn gezicht 'Maar dat wil jij niet, jij wil anders... Heerlijk!' en toen kwamen alle mooie ringen voorbij
L heeft gewoon een hele simpele witgouden band van 4mm
Heb net mijn trouwjurk naar de stomerij gebracht... 87,50! Lees nu ook allemaal verhalen over zelf in bad wassen me vanish, maar vind het toch te spannend aangezien ik hem nog aan moet, misschien daarna wel.
Denken jullie dat je je jurk houdt? Of gaan jullie hem weer verkopen?
Guus- Kletskop
Wow, wat is dat stomen duur! Dat moet ik ook nog doen met mijn jurk, ik heb hem natuurlijk al gebruikt en hij hangt nu een beetje vies in onze logeerkamer... Weet nog niet wat ik verder mee ga doen.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben verliefd
Ik ben vandaag met m'n moeder en 2 zusjes jurken gaan passen...
Eerst wat gepraat met de verkoopster en de foto's laten zien die ik uit tijdschriften had gehaald :-)
Daarna ging ze jurken pakken en kon ik zeggen of ik 'm mooi vond om te passen. Ze pakte direct 2 jurken die ik al had uitgezocht in die tijdschriften. En nog een andere die ook mooi was.
Toen het passen, even wennen hoor...al die extra dingen die je aan moet, haha!
Bij de eerste jurk schoten m'n moeder en zusje al vol Heel mooi was 'ie!
Daarna de 2e jurk...ook al prachtig. De 3e en 4e vielen daarna direct af, zo grappig dat je vrij snel een beeld hebt van wat je wilt.
Toen weer jurk 1 en 2 opnieuw gepast, met een andere petticoat...
En toen was ik verliefd! Jurk 2 is het geworden :-) Ook gelijk schoenen en lingerie en weet ik het erbij, het kan maar compleet zijn!
Ben helemaal blij, haha!!
Arizaphale, wat gaaf dat jullie geboekt hebben!!
Rebecca, leuk dat jullie een fotograaf hebben gekozen! Je ouders al gevraagd?
Goochempie, top dat de eerste ring uitgezocht is :-) nu die van jouw nog!
Ik weet nog niet of ik de jurk ga verkopen...
Ik ben vandaag met m'n moeder en 2 zusjes jurken gaan passen...
Eerst wat gepraat met de verkoopster en de foto's laten zien die ik uit tijdschriften had gehaald :-)
Daarna ging ze jurken pakken en kon ik zeggen of ik 'm mooi vond om te passen. Ze pakte direct 2 jurken die ik al had uitgezocht in die tijdschriften. En nog een andere die ook mooi was.
Toen het passen, even wennen hoor...al die extra dingen die je aan moet, haha!
Bij de eerste jurk schoten m'n moeder en zusje al vol Heel mooi was 'ie!
Daarna de 2e jurk...ook al prachtig. De 3e en 4e vielen daarna direct af, zo grappig dat je vrij snel een beeld hebt van wat je wilt.
Toen weer jurk 1 en 2 opnieuw gepast, met een andere petticoat...
En toen was ik verliefd! Jurk 2 is het geworden :-) Ook gelijk schoenen en lingerie en weet ik het erbij, het kan maar compleet zijn!
Ben helemaal blij, haha!!
Arizaphale, wat gaaf dat jullie geboekt hebben!!
Rebecca, leuk dat jullie een fotograaf hebben gekozen! Je ouders al gevraagd?
Goochempie, top dat de eerste ring uitgezocht is :-) nu die van jouw nog!
Ik weet nog niet of ik de jurk ga verkopen...
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Wat fijn dat je je jurk hebt gevonden Linda! Mooi dat je ook al lingerie en schoenen erbij hebt, je hebt er wat dat betreft dus geen omkijken meer naar
Wij hebben ook een fotograaf gevonden, echt een leuke en enthousiaste vrouw. Ze maakt echt supermooie foto's. Ik ben helemaal blij.
Volgende week komt de DJ bij ons thuis om mogelijkheden te bespreken. Ben benieuwd!
Wij hebben ook een fotograaf gevonden, echt een leuke en enthousiaste vrouw. Ze maakt echt supermooie foto's. Ik ben helemaal blij.
Volgende week komt de DJ bij ons thuis om mogelijkheden te bespreken. Ben benieuwd!
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
@ Linda: Wat leuk!! Ga je een plaatje showen hier? (ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor... )
@ Aziraphale: Fijn dat jullie geboekt hebben. Weet je ook al op welke dag je precies gaat trouwen?
@ Goochempie: Wat goed, een geslaagde ringenjacht! Vriend en ik gaan vanavond ook richting de Bijenkorf, 25% korting is toch wel de moeite waard!
@ Aziraphale: Fijn dat jullie geboekt hebben. Weet je ook al op welke dag je precies gaat trouwen?
@ Goochempie: Wat goed, een geslaagde ringenjacht! Vriend en ik gaan vanavond ook richting de Bijenkorf, 25% korting is toch wel de moeite waard!
mouette- Fluisteraar
Ze hebben ja gezegd
Ik weet nog niet zo goed of ik de jurk ga houden of verkopen Goochempie. Aan de ene kant denk ik verkopen, want hier hangt hij toch maar in de kast, maar aan de andere kant is het wel dé jurk van die speciale dag...
Wat leuk dat je je jurk gevonden hebt Linda! Ik ben ook benieuwd/nieuwsgierig!
Hier ben ik ook weer eens.
Linda: wat leuk dat je de jurk hebt gevonden! Ga je hier nog een plaatje showen?
Rebecca: Leuk zeg om zo je getuige te vragen!
Ik ga zaterdag op jurken jacht, heb er erg veel zin in, al ben ik de laatste dagen er ook wel wat verdrietig onder, mijn oma zou mee gaan maar die is onverwachts overleden(al een half jaar terug).
Verder hebben wij een afspaak gemaakt bij een edelsmid voor onze trouwringen, eind oktober gaan we daarheen, ben erg benieuwd!
Linda: wat leuk dat je de jurk hebt gevonden! Ga je hier nog een plaatje showen?
Rebecca: Leuk zeg om zo je getuige te vragen!
Ik ga zaterdag op jurken jacht, heb er erg veel zin in, al ben ik de laatste dagen er ook wel wat verdrietig onder, mijn oma zou mee gaan maar die is onverwachts overleden(al een half jaar terug).
Verder hebben wij een afspaak gemaakt bij een edelsmid voor onze trouwringen, eind oktober gaan we daarheen, ben erg benieuwd!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Ik heb nu ook mijn ring
En weer bespaard op ons budget
En weer bespaard op ons budget
Guus- Kletskop